- iPhone topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
Hirdetés
-
Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
ma Nem mér, csak becsül, de a helyi hatóságoktól megkapta a használati engedélyt.
-
Kingdom Come Deliverance 2 - Konzolokon be kell érnünk a 30 FPS-sel
gp Sem PlayStationön sem Xbox-on nem kapunk teljesítmény módot, akinek a cél a minimum 60 FPS, annak a PC-s verziót kell választania.
-
Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
it Az Arm arra készül, hogy a windowsos piac átalakulása közben 5 éven belül megszerzi a PC-s piac 50 százalékát.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
Nálam a megane 3asban a balos öv mögött a boszlopban cicereg valami, ami ciki, hogy pont a fülemnél, ritka idegesítő.
-
polonic
félisten
válasz diablo1984 #86902 üzenetére
3-as GS-ben is ugyanez. Rokon lelkek.
-
mycso
Topikgazda
válasz diablo1984 #86902 üzenetére
Nálam megane 2-nél volt dettó ugyan ez, nem jöttem rá soha, hogy mi volt....
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
angyalpc2
aktív tag
válasz diablo1984 #86902 üzenetére
Clio 2 valami nyikorog a műszerfalban, jobb fülemmel hallom... a középkonzol környékén
ütögettem, semmi
Vagy előjön vagy nem.
jó fél évig hallgatom random eljövő hangot...aztán valahogy rájöttem, az övem csatja nyekereg, ahogy be van csatolva
Valahogy úgy jött a magas hang hogy a műszerfalról visszapattant
Párszor megmozgatom elhalkul
Mondjuk van egy kattogó kaprigáló hang hidegen 3000rpm környékén az óra csoport mögül is. -
angyalpc2
aktív tag
Furcsa problémába akadtam
...szivárog az olaj a D7F motor hátulján.. oldalán. Okát is sejtem. van egy kartergáz cső hátul.
A gumi megöregedett és ereszt valószínűleg
Uccu neki unix rendeljünk filléres tétel (más nem túl gyakori alkatrészekkel együtt.)
7700112795
Kiderült nincs, de olyan szinten, hogy se alternatíva, semmi. Semmit nem tudnak rendelni
Neten se látok.
Van valakinek ötlete?
Mellesleg a pipa alakú is ereszt arra bilincset raktam. Az legalább befért a pillangószelep alatt. -
Xantomas
őstag
Ez még egy pár napos kép, gázolajszűrő, egy év 480 ft-os molos gázolaj után:
Nem mondom, hogy nem sejtettem hogy ez lesz. Anno ezért is cseréltem, hogy amit épp kapok, megy bele, legyen tiszta, és évente cseréltem, innen csak pancsolt szart kapunk. Igazam volt…"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
angyalpc2
aktív tag
válasz Xantomas #86908 üzenetére
Olyan mintha fényesen csillogna az alján.
már megfigyeltem, hogy egész más a motorhang is 95 és 100-as benzi nesetén
95-el búgó hangosabb, mélyebbre kell nyomi a gázpedált is, pedig uygan az az útszakasz naponta.
Most hogy a mol felszabadította a készleteket augusztus végétől...hát az is csak "hasonlít" a benzinre. -
-
Mezga Aladár
veterán
Sziasztok!
Megane 3/3 kombi. Hogy jutok be az ajtóknál a hangszórókhoz?Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Kronos3000
senior tag
Thalia, 1.4 16v 2003-as. A fura hangokhoz. Csak hideg induláskor, illetve nagyon ritkán ha indulás után röviddel meg kell állni, és újra elindulni, az autó jobb elejéről hallatszik egy kattanás, pattanás szerű hang egyszer, utána soha, menet közben sem és ha leállok és még melegen elindulok akkor sem. Minden kormány állásnál, akár jobbra, ballra, egyenesen kell elindulni. Legjobban arra hasonlít mint amikor a kétütemű Wartburg ajtaját bevágta az ember, csak sokkal halkabb, mint amikor egy behorpadt lemez kipattan hirtelen. Megrángattam már a motort, bakok újak, vagy jók, nem bólint a motor, váltókar nem mozog, felemelve megrángatva mindenfelől és módon, semmi hasonló hang nincs. Piszkosul idegesít. Hátha van tippje valakinek mit nézzek meg.
Wasabi...
-
gixxergabi
senior tag
válasz Mezga Aladár #86912 üzenetére
Leveszed ajtó panelt... youtube a barátod
-
Xantomas
őstag
válasz angyalpc2 #86909 üzenetére
Csak,
A: ez gázolaj
B: épphogy kiöntöttem belőle a naftát, és fotóztam. Még jó, hogy csillogC: amúgy, én először azt hittem, hogy a visszafolyóágból a nagynyomású darabkái, de gyönyörűen belefújva féktisztítóval, és kiöntve szűrőpapírra, semmi fémszemcse nem volt benne, sőt oldotta a féktisztító.
Szerintem inkább a belepakolt adalékok maradványai, meg a kivált bio üzemanyag lepedéke. Nem kell túlmisztifikálni
Engem jobban zavar az, hogy a belső szűrő váza rozsdás volt. Az nem kevés víz és alkohol jelenlétét mutatja.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz forceberg #86916 üzenetére
De, igaz, ha épp nem felejtettem el, akkor VIF-fel. De annak nem kellene kiválnia, pláne nem a szűrőben. Max valamivel reakcióba lépni, amit a kutakon adnak hozzá.
Tavalyig használtam Mannol DPF tisztító adalékot, meg 33-33-33 víz-alkohol-karbamid oldatot, de az ebbe a szűrőbe már nem jutott.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
forceberg
veterán
válasz Xantomas #86917 üzenetére
Na ezért örök igazság, ha extra adalékolást akarsz, akkor tankolj prémiumot. Csak hát ugye már nem 30Ft a felára... A VIF-et én elengedtem, tisztítókúrának az OMV MM vált be. (anélkül, hogy a motorba belenéztem volna)
Nekem a szétvágott ~50 ezret futott szűrőben semmi trutyi nem volt.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Mezga Aladár
veterán
válasz gixxergabi #86914 üzenetére
A fenébe. A megan 1-nél csak a rácsot kellett lepattintani. Köszönöm.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
mexel
veterán
Sziasztok! Visszaolvastam kormányzárral kapcsolatban soka. Laguna 3 2008-as, kártya nélküli indításos. Elmúlt napokban kezdte kiírni kb ezt:
"turn steering wheel and press start "
Eddig sikerült a kormányoszlop rángatásával a kormányzárat bekattintani és akkor indul. De kérdés meddig. Nagyon messze vagyok otthontól, és az autót sajnos használnom kell.
Jövő héten tudom - lesz talán időm szétszedni. Ha jól láttam jobb menetes a felfogatás.
Mit kell keressek, mennnyire bonyolult, és javítható-e? ( van szerelő szakmám is, tehát nem vagyok analfabéta de ritkán szerelek)
Gondolom ez valami mágneskapcsolós eszköz lehet. Talán tisztítás, veuzeték-csatlakozó hiba szokott lenni, vagy muszáj cserélni? Ha igen honnan lehet lehető legolcsóbban és gyorsan beszerezni ilyesmit? Itt igen korlátozottak a lehetőségeim. Bontottat nem hiszem hogy érdemes vennem -
mexel
veterán
válasz rob210 #86922 üzenetére
Ez mit jelent? Bármi megoldás jó amit most meg tudok csinálni, de üzembiztos autó kell legalább az elkövetkező 3 hétben, utána majd veszek gyárit, bármit ( ha jól látom 50-100 között van -de ha kell muszáj lesz, csak az idő mire megjön)
Jövő hétvégén temetés- külföld stb és nincs itt másik autó.Ahogy nézegetem, cikkszámokat istalálok, ez kb ugyanaz több típusban is? Ez egy kormányzárkocka? A YT-on láttam szétszedik és tisztítják. Ez nem megoldás?
Egyelőre ilyen cikkszámokat találtam:
7701209427
488100003R
488100059R
7701208736Van itt több diag műszer is ha szükséges.
Szerk: közben látom az emulátor mi lehet. Nem kormányzár, csak elektromosan imitálja mintha működne, úgy hogy nincs benne. De ez sem tűnik sokkal olcsóbbnak első találatra
[ Szerkesztve ]
-
mexel
veterán
Esetleg tuti link emulátorra ( ami laguna 3 biztosan) ahonnan megrendelhetem és 1-2 nap alatt biztosan meg is jön?
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Hát ha ennyire szorít az idő akkor vedd ki a kockát és a csatlakozót ne húzd le.
Ismerősöm 2 hétig járt úgy mire megjött az új.
Többen meg az emulátort kötik be, mert az nem romlik el utána.
Lehet javít a helyzeten a tisztítás kenés, de biztosat csak szerelve lehet mondani.
Magyarán, így látatlanul nincs garancia semmire.Renault power
-
PofaJenö
senior tag
Helló
Kérdésem lenne lehet váltó szoknyát javítani?
Vagy érdemes újra cserélni, az a gond hogy mindig kipattan váltáskor clio-ra 2 1.2 16v lenneLumia 820 --> Huawei P9 lite --> Samsung Galaxy S 9 --> Sony Xperia 5II --> Samsung Galaxy S 10e. --> Samsung Galaxy S 22.
-
Zol01
tag
Sziasztok!
Mai út alatt egy érdekes jelenség fogadott. Emelkedőnek haladtam ötödikben és egy pillanatra felvillant “engine faluire hazard” üzenet, ami ugye lehet olajnyomás probléma is a kezelési útmutató szerint. A szerelő olajcserén maximum vonalig töltötte fel az autót. Az lenne a kérdésem hogy a nagyobb terhelés és az olaj mennyisége okozhat e nyomás problémát. Megane III 1.5 dci
Előre is köszönöm!
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #86920 üzenetére
Na jah. Átment rajta párszáz liter, plusz ami a visszafolyóágon keresztül még egyszer megjárta a maga útját. Ha így nézzük, ez a mennyiségű trutyi tényleg nem sok, a dolga pedig pont ez, hogy megfogja, és ne a mechanikát koptassa, amit az üzemanyagnak kell kennie.
Engem az zavar, hogy amikor a gyári szűrőt kicseréltem, beletoltam a Xado tisztító adalékot, majd egy adag homkokszemcse méretű szir-szart fogott meg, akkor nem volt benne ennyi, kb 120l elhasználása után, pedig akkor annyira retkes volt, hogy a kézipumpának a visszacsapó szelepét úgy kiakasztotta, hogy darabjaira kellett szednem, hogy egyáltalán újra légteleníteni tudjam.
Előtte sem volt benne ennyi üledék. Ez most tényleg inkább az is, hogy költséghatékonysági okokból a kutak, és tartálykocsik szűrőit sem takaríthatják/cserélik ahogy kell, plusz, valószínűleg a biokomponensek előkészítése sem annyira precíz.
A lényeg, hogy a szűrő teszi a dolgát, és most gyakrabban kell cserélni, mint eddig."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
senior tag
Tiszteletem,
Anyámnak vettünk pár hónapja egy Clio 3-at 1.2 benzines motorral, eddig nincs rá panasz.Most faterom akar venni autót melóba járásra (napi 2*10km). Néztem neki Twingokat és találtunk egy 1.2 TCe GT verziót. Ezeknél a 2008 körüli Twingoknál melyik az ajánlott motor? A turbóstól a sok rövidtáv miatt kicsit félek.
⭐ Revolut meghívó ajándék 7500 Ft bónusszal | Raiffeisen Bank meghívó változó ajánlói bónusszal ⭐ Kérd privát üzenetben tőlem!
-
dussy
őstag
Sziasztok!
A Clio 3 GT verziójában szerelt 128LE -s motor mennyire nyűgös. Azt tudom,hogy K4M az alapja, de mást sajnos nem.
Futómű, váltó,kuplung és fék tekintetében mire lehet számítani?
Köszi[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/apple_iphone_13_spigen_tough_armor_kek_tok/friss.html
-
dussy
őstag
válasz rob210 #86942 üzenetére
Köszi Rob és Salieri.
2007es kombi Megane -t használtam 3 évig (1.6) - nagyon szerettem, de meló miatt váltanom kellett egy dobozosra.
Most néznek valami kis kulturált 'hobbi' autót, leginkább hétvégi használatra, esetleg családi kiruccanásra (2 felnőtt,1 kamasz, 2 kistestű kutya). Clio GT áráért van már szép Megane 3, a 110Le-s 'sima' K4M-el, közel 2 évvel (2011) fiatalabb autóban.
A méret nem szempont, de családdal kényelmesebb a Megane és nincs benne a 'hülyegyerek' faktor, a GT viszont valami egyedit ad.
Higgadt sofőr vagyok, de jó ha van tartalék, néha mosolyt csal az arcra. Valószínűleg pályánapra nem mennék.
Pro és kontra vélemények?[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/apple_iphone_13_spigen_tough_armor_kek_tok/friss.html
-
mexel
veterán
válasz rob210 #86932 üzenetére
Lehet még egy kérdésem laguna elektromos kormányzárral kapcsolatban? Ha az idő engedi talán ma nekiállok szétkapni. Utánanézegettem már és olyasmit olvastam hogy mindenképpen nyitott állapotban kellen mert ha zárbva akkor nem jön le csak kb roncsolással.
Ez nekem úgy jön át, hogy gyújtáson kell csinálni? Mert ha nincs gyújtáson azonnal zár.
Olvastam valami olyat is, ha sokáig nyomom folyamatosan a start gombot akkor gyújtáson marad és nem kapcsol le? -
mexel
veterán
Sikeresen kivettem a kormányzárat, elektronikát levettem. De ha csak az elektronikát teszem vissza akkor ninvs gyújtás. Na innen hogyan tovább. Érdemes szétkapni a mechanikát? Semmiképpen nem teszem vissza a kormányoszlopra mert ha beakad akkor vontatni sem lehet
-
senior tag
válasz rob210 #86938 üzenetére
Köszi, ebbe az irányba fogunk elmozdulni. Személy szerint inkább Cliot választanék, mert praktikusabb, de majd meglátjuk milyen a kínálat. Amit első blikkre láttam, hogy most se lesz egyszerű jó áron jót venni
⭐ Revolut meghívó ajándék 7500 Ft bónusszal | Raiffeisen Bank meghívó változó ajánlói bónusszal ⭐ Kérd privát üzenetben tőlem!
-
mexel
veterán
Annyit sikerült elérnem a kormányzárral ( kb fél óra volt csak leszedni, nem kellett sem kormányt sem lufit kivenni), hogy most nincs felszerelve a kormányoszlopra, hanem az alsó burkolatnál előre van kivezetve, felkötve. Működik folyamatosan. Szétszedtem darabokra, és majdnem frászt kaptam mert lereteszelt és onnantól se kép se hang. De valahol láttam hogy a reteszelést ki lehet venni. Ezt kivettem és így jó. Darabokra kaptam, igazából kopásnyomot nem látni, nagyon tiszta és igen finoman müxik. Sajnos az elektromos csatlakozás itt is olyan mint az abs kockánál, csak a tüskék mennek az elektronikára, nincs forrasztva.
Amíg haza nem érek és nem tudok venni valamit így hagyom, összerakni nem nagy dolog innen. Az új gondolom horror ár, bontottat nem hiszem hogy érdemes venni. Marad az emulátor ( ami azért nem túl szép dolog, vagy ezt visszarakom így retesz nélkül ha így nem lesz gond vele. )
A működése úgy látom annyi, hogy egy mágneses jeladó veszi a nitott-zárt állapotot. Valószínúleg az nem megoldható hogy mindig nyitottra rögzíteni, mer feltételezem éppen ezt nézi a rendszer hogy nyisson-zárjon.
Külőre ugyanaz amit meganokhoz és egyebekhez írnak, lefotóztam amint tudom berakom hogy milyen is, hátha valakinek jól jöhet
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs