Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • viktorhu

    veterán

    válasz kali #103504 üzenetére

    A jogi problémával kapcsolatban igazad lehet:

    6. § (1) * "Az előfizetőnek - az új előfizetői szerződés megkötésére vonatkozó igénybejelentésével egyidejűleg - az átvevő szolgáltató részére kell bejelentenie számhordozási igényét." Aztán ha az utólagos ráhordozásra új szerződés készül, akkor lényegében ezt a feltételt is kipipálja a Vodafone.

    A probléma ott van, hogy amikor szerződsz, az új szolgáltatód nem lát bele a régi szolgáltatód rendszerébe, szóval ha gond van, az a hordozás napján derül ki. A Telekom ezzel rendszeresen vissza is él, és szabálytalan indokokkal meghiúsítja a számhordozást - na ezzel már van jogi probléma. Pl. nekem egy aznapi fizetési határidejű, és sikeresen le is hívott csoportos beszedéses számlatartozásra hivatkozva utasította el a Telekom a számhordozást.

    Felhívtam őket, mondták, hogy van ez a mai tartozás, amit már le is vontak a számlámról, és azóta már könyvelték is, de pár órával ezelőtt, amikor a számhordozást elutasították, akkor még nem könyvelték... Csak akkor utasíthatnák el, ha legalább 30 napja lejárt tartozás lenne... Sajnos nem kértem a kötbért, nem jártam utána a dolognak akkor, aztán másoktól is hallottam, hogy hasonlóan jártak.

Új hozzászólás Aktív témák