Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz icecave #65449 üzenetére

    2015.08.28. 9 óra 10 perckor felhívott egy ember a Magyar Telekom Nyrt.-től és megkérdezte, hogy akadozik-e a zenelejátszás. Elmondtam neki, hogy 2015.08.27-én délelőtt akadozott a zenelejátszás. Azt az információt közölte, hogy 2015.08.27-én délután (16 óra körül) megcsinálták és próbáljam ki és majd hívnak, hogy jól működik-e. 2015.08.28. óta tesztelem a Korlátlan Music opciót és folyamatosan működik a zenelejátszás, vagyis több órás zenehallgatás közben nem akadozott egyszer sem. Táblagépen és mobiltelefonon is normálisan működik a Korlátlan Music opció úgy, hogy továbbra is 32 kbit/sec sebességre vagyok belassítva, mert a Next XL díjcsomagban lévő 3 GB adatkeret elfogyott.

    Fujitsu LifeBook U7411; Samsung Galaxy S23 Ultra; Apple iPhone SE (2020); Nokia 105 4G (2023); EVOLVEO StrongPhone Z6; Nokia G21; Nokia 105 (2019)

Új hozzászólás Aktív témák