- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy Watch Active 2 - láthatatlan gyűrű
- Drágább lett a Pixel 8a
Hirdetés
-
Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
it Az USA-ban bepereltek egy AI-céget, mert a vád szerint ellopták a színészek hangjait, majd AI segítségével a saját céljaikra használták azokat.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
One UI 6.1 frissítésekkel túlórázik a Samsung
ma Középkategóriás telefon és ütésálló tablet is részesült belőle a hétvége előtt.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
taip
senior tag
Szerintem mindkét fél hibás.
A mobilszolgáltatók azért, mert nem hinném, hogy az említett 42 kontra 9 Ft esetén neki ennyi lenne a többletköltsége. Ráadásul nem hirdeti, hogy ez nem helyi tarifával hívható szám, hanem egy speciális díjazású szám, amely sok esetben többe kerül, mint az általános mobilról mobilra hívás. Szóval nem hinném hogy sajnálni kellene a szolgáltatót a magas percdíjak miatt.A kék számot igenis úgy hirdetik, hogy helyi tarifával hívható és nem tesznek különbséget, tehát ha nem mondják, hogy mobilról drágább, akkor joggal hiheti azt az ügyfél, hogy helyi hívást fizet és majd csak a számláról derül ki, hogy többszörösét fizette. És az, hogy helyi hívásnak hirdetik, az jellemző lehet bármilyen szolgáltatóra, akár távközlésire is.
Szóval ez igenis félrevezetés. Engem, mint ügyfelet miért kellene érdekeljen, hogy ő milyen feltételek mellett kötött szerződést erre?? És az sem érdekel, ha a műszaki osztály nem szól a marketingeseknek, hogy valótlanságokat hirdetnek.Az, hogy én tudom, hogy nem szabad kék számot hívni és ahol lehet kinyomozom a vezetékes megfelelőjét (nem mindig egyszerű), attól még ez így nem korrekt. Hányszor hallottam már, hogy valakinek hívni kellett a Postát / NAV-ot / UPC-t / Telekomot, stb. és tartotta a vonalat 20 percig, mire kapcsolták és egy kisebb vagyonba került a hívás.
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Alkoholista nevelde
- Ukrajnai háború
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- mefistofeles: Miért így bizniszelsz?
- Horgász topik
- További aktív témák...
- Galaxy Buds FE - Grafitszürke
- Lenovo ThinkBook 15 G2 ITL, 15,6" FHD IPS Kijelző, i7-1165G7 CPU, 16GB DDR4, 512GB SSD, WIN 11/10, S
- HP Zbook 15 G3, 15,6" FHD IPS Kijelző, I7-6820HQ CPU, 32GB DDR3, 512GB SSD, NVIDIA 4GB VGA WIN 10, S
- Dell Latitude 5480, 14" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
- Dell Latitude 5480, 14" HD Kijelző, i5-6440HQ CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest