Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • taip

    senior tag

    válasz kali #65766 üzenetére

    Szerintem mindkét fél hibás.
    A mobilszolgáltatók azért, mert nem hinném, hogy az említett 42 kontra 9 Ft esetén neki ennyi lenne a többletköltsége. Ráadásul nem hirdeti, hogy ez nem helyi tarifával hívható szám, hanem egy speciális díjazású szám, amely sok esetben többe kerül, mint az általános mobilról mobilra hívás. Szóval nem hinném hogy sajnálni kellene a szolgáltatót a magas percdíjak miatt.

    A kék számot igenis úgy hirdetik, hogy helyi tarifával hívható és nem tesznek különbséget, tehát ha nem mondják, hogy mobilról drágább, akkor joggal hiheti azt az ügyfél, hogy helyi hívást fizet és majd csak a számláról derül ki, hogy többszörösét fizette. És az, hogy helyi hívásnak hirdetik, az jellemző lehet bármilyen szolgáltatóra, akár távközlésire is.
    Szóval ez igenis félrevezetés. Engem, mint ügyfelet miért kellene érdekeljen, hogy ő milyen feltételek mellett kötött szerződést erre?? És az sem érdekel, ha a műszaki osztály nem szól a marketingeseknek, hogy valótlanságokat hirdetnek.

    Az, hogy én tudom, hogy nem szabad kék számot hívni és ahol lehet kinyomozom a vezetékes megfelelőjét (nem mindig egyszerű), attól még ez így nem korrekt. Hányszor hallottam már, hogy valakinek hívni kellett a Postát / NAV-ot / UPC-t / Telekomot, stb. és tartotta a vonalat 20 percig, mire kapcsolták és egy kisebb vagyonba került a hívás.

    Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)

Új hozzászólás Aktív témák