Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 1430

    senior tag

    válasz balagedebr #19121 üzenetére

    A 30 MB benne volt a korlátozásos SMS-ben? (most meg nem mondom fejből, mi van benne pontosan :DDD ) Mert ha az üzenetben szerepelt, akkor valami hiba folytán mehetett ez az üzenet, ha viszont valami forgalom mérő alkalmazást használtatok és az mutatott 30 MB-ot, akkor ennyit csal a progi. Ügyfélszolgálat meg tudja erősíteni, hogy melyik csomag aktív, de ebből a szempontból a My T-Mobile is megbízható.

    dances
    Próbáld meg a 1777-en beállítani a számokat.

    paavoo
    Ez egy havidíjas konstrukció, tehát ha nincs rá hűséged, akkor lehet szüneteltetni, aztán meg igény esetén újra aktiválni, de minden egyes szüneteltetésnek 2540 Ft-os díja van.

    mondomén
    Mit írtál a közleménybe, ami alapján beazonosíthatták a befizetésed? Telefonszám? Folyószámlaszám? Számla sorszáma?
    Elképzelhető, hogy elírtad?
    Egyébként látszik a "befizetés" (esetedben utalás) dátuma, tehát látható, hogy időben fizettél e vagy sem.

    mclaren777
    Be kell menned egy T-Pontba, és visszaváltanak T-Mobile-ba (belépési díj megfizetése ellenében).

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

  • balagedebr

    tag

    válasz balagedebr #19121 üzenetére

    Beszéltem az ügyfélszolgálattal. Hát nem lettem sokkal okosabb. 2 ügyfélszolgálatossal is beszéltem(egy általános? és egy műszaki), és annyit sikerült megtudni, hogy nem tudják lekérdezni az előfizetésekhez eddig felhasznált adatmennyiségeket, hanem írnom kell nekik egy e-maitl, amiben kérem az eset kivizsgálását. A my-tmobile oldalon pedig a 65ft-ba kerülő adatmennyiség lekérdező hibát dobott (nekem is, és az ügyfélszolgálatos srácnak is, szóval csak hümmügtünk, hogy biztos jó a rendszerük, abban nem lehet hiba), és hogy az IceCreamSandwich adatforgalom számlálója a hibás és a T-jé az überkirály (mint kiderült a műszakis sráctól, ez csúsztatás, igazából a T-s adatszámláló 10kb-os egységekben számol, így nagyon kicsi adatmozgásokkor előjöhetnek ilyen nagy eltérések, pl. nagyon sűrű mail, fb szinkronizálásokkor, azonban nálunk mindkettő ki van kapcsolva, szóval ő is csak nézett, hogy mivan).
    Volt valakinek hasonló? Esetleg 1430 tudsz mondani erre valami okosat? Mert biztos vagyok benne, hogy nem forgalmaztuk le a 100mb (szinte mindig wifiről ment a netezés, fb), alig volt használva a mobilnet.

    sms pontos szövege: "Tájékoztatjuk, hogy adatforgalma elérte a csomagjában foglalt mennyiséget. Le/feltöltési sebessége a számlázási időszak végéig..."
    Az is érdekes, hogy háromból két előfizunál ez van (a harmadikon nem szoktunk (még) netezni)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák