- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mobil flották
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen GPS-t vegyek?
Hirdetés
-
Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
ma Komolyabb hibák bukkantak fel, a Samsung a biztonság kedvéért leállította a frissítés közzétételét.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Android és iOS rendszerekre érkezik a Sonic Rumble
gp A május végére tervezett zárt bétára már lehet jelentkezni a hivatalos oldalon.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
club1
veterán
válasz sarkanyolo2 #21191 üzenetére
Gondolom klikked van...
-
club1
veterán
válasz Vangelis #21397 üzenetére
Ott van náluk a szerződésed, hiszen a rendszerből nyomtatták. Csak általad aláírt példányuk nincs belőle. Viszont ha már hónapok óta használod a telefont és/vagy az előfizetést, akkor megvalósult részedről a ráutaló magatartás, azaz tudják bizonyítani, hogy a szerződésben leírtak megvalósultak. Igaz, ilyenkor nekik kell még egy kört futni, de mindenesetre igen jó esélyük van behajtani rajtad az általad alá nem írt szerződésben szereplő kötelezettségeidet...
-
club1
veterán
válasz slice14 #21446 üzenetére
Mert a roamingot az EU szakbizottsága már 4 éve maximalizálja, a honos árakhoz viszont nem nyúlhat.
Amúgy pedig www.freevoipdeal.com, a román mobilszámokat kb. 2 Ft-os percdíjjal tudod hívni, ha nincs okostelefonod vagy pc-d amin futhat a voip szoftverük, akkor a weblapról (visszahívatással indítva a hívást) max. 4 Ft/perc. A román vezetékes számok hívása az első 12.5 € feltöltést követően 120 napig 0 Ft.[ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
válasz meroly #24045 üzenetére
Így van, a hivatalos szöveg:
A rendelkezésre állási idő 366 nap, kivéve az 1500 Ft értékű feltöltést, ahol 180 nap, illetve a 15000 Ft értékű feltöltést, ahol 488 nap. A feltöltésekhez kapcsolódó rendelkezésre állási idők nem adódnak össze, mivel a rendelkezésre állási idő mindig a feltöltés napjától kezdődik. Amennyiben a feltöltés olyan értékben történt, melynek feltöltése esetén a rendelkezésre állási idő rövidebb lenne a feltöltés előtti rendelkezésre állási időnél, akkor az eredeti rendelkezésre állási idő marad érvényben.
A hívószám-lekötési idő 90 nap, mely a rendelkezésre állási idő lejárta után kezdődik. (A rendelkezésre állási idő lejártával Ön a számláján esetlegesen megmaradt egyenleget elveszíti.) A hívószám-lekötési idő alatt Ön nem indíthat, és nem fogadhat hívásokat, de hívószámát megtartja, s ha feltölti számláját, ismét igénybe veheti a Domino szolgáltatást. A hívószám-lekötési idő lejártával a hívószám megszűnik, s a szolgáltatás csak új SIM- illetve készülékcsomag megvásárlása útján vehető igénybe! -
club1
veterán
-
club1
veterán
válasz ad4m1337 #24419 üzenetére
A számhordozásnak nincs költsége, a feltöltött egyenleg veszik el (addig le kell beszélni).
A számhordozást személyesen kell igényelned a cél szolgáltató ügyfélszolgálatán. Ott tudod a sim kártyát is intézni, amire a hordozást követően kerül a számod.
A blue a T infrastruktúráját használja, azzal szolgáltat. Ennek ellenére "véletlenül" pont a T függő telefonokban nem működnek a blue kártyák, tehát ebben az esetben neked nem jó megoldás. Marad a drágább T. -
club1
veterán
válasz polonic #24482 üzenetére
Minden más hálózatnak (kivéve a blue-t) más a hálózatkódja, azaz a sim lock-os T-s készülékek semmilyen más simmel nem működnek. A Blue esetében pedig megoldotta a T, hogy az eredetileg oda zárt készülékek még feloldva se működhessenek a blue hálózatán. Fordítva (blue-hoz zártak) persze működnek T-s simmel.
[ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
A gond az, hogy túlforgalmazási díjas csomagot hasonlítasz össze túlforgalmazási díj nélkülivel. A Blue 990 Ft-os csomagjával lassítás nélkül valóban 133 MB-ot forgalmazol, viszont ha ezt leforgalmazod mondjuk 1 nap alatt, akkor a maradék 29 nap alatt tudsz még vele forgalmazni kb. és max. 8500-9000 MB adatot ingyen. A Domino Webbel ez 10000 Ft...
Azaz ha korrekten akarod a csomagokat összehasonlítani, akkor a Gonet S/M-el hasonlíthatod össze a Blue csomagjait. -
club1
veterán
válasz ANDROID??? #24517 üzenetére
Miért kérdezed? Azt a jogszabályt is megváltoztatták 2003-ban, ami a fődarabok cseréjére vonatkozott. Most annyi van, hogy törekedni kell a 15 napon belüli javításra. És ennyi...
A ptk tartalmaz még néhány gumiszabályt, ami ha így értelmezem fogyasztóbarát, ha úgy, akkor meg van rá mind a két fél részére különböző bíróságokon egy csomó döntés, azaz annyit ér amennyit.
Persze ha írásod van a fődarabok cseréjének számára vonatkozóan, akkor könnyebb dolgod van.
Szerintem egyébként telefonnál a kijelző LCD panel része és az alaplap is fődarab.[ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
Megírták, hogy a napinetet le lehet mondani. Válassz helyette valami Go-s csomagot, azoknak fix havidíja van (ha kell a net). A hívószám-kijelzés egyedül a T-nél nem ingyenes néhány csomagban. Azt jelenti, hogy ha ez a szolgáltatás nincs bekapcsolva, akkor nem jelennek meg a telefonodon a téged hívók számai (mind ismeretlen szám lesz).
-
club1
veterán
Telefonon elég a 32 kbps is. Különbözőek vagyunk, különböző igényekkel, nem célszerű ezen polemizálni. Én pl. tökéletesen elvagyok évek óta egy 100 MB-os túlforgalmazási díj mentes mobilnet opcióval (amit szintén 32 kbps-ra lassítanak), mert ritkán van szükségem erre a tartalékra. A sávos díjszabás pedig mi más lenne, mint túlforgalmazási díj? Ha egy adott adatmennyiséget átlépsz, ki kell fizetned egy következő adatmennyiség árát (egyben). Mondjuk tény, hogy 10 GB-nál és 10000 Ft-nál megáll a dolog, azaz csak addig tudsz egyre többet fizetni az egyre több forgalmad után...
-
club1
veterán
válasz ANDROID??? #24546 üzenetére
Az aktuális jogszabályok szerint a jótállás ideje a szervizben töltött idővel hosszabbodik meg. A fődarabosdi a 2003-ban - az EU-s jogharmonizáció eredményeképpen a gyártóknak kedvező jogszabály megszületésével - hatályon kívül helyezett jogszabályban volt.
-
club1
veterán
válasz gyantaszuz #24585 üzenetére
Utoljára az előző oldalon kérdezték ezt, és ott már a kérdező is tudta, hogy aranykártyásként 3 hónappal a hűség lejárta előtt is elhozhatsz új készüléket...
-
club1
veterán
válasz gyantaszuz #24588 üzenetére
Ha van tarifahűséged (nem csak a készülékre írtál alá), akkor meg kell várd a végét a lefelé váltással. Ha nincs, akkor már rég válthattál. Egyébként pedig próbáld ki a My t-mobile -on (ki fogja írni, ha van tarifahűséged és kötbérköteles a váltás).
-
club1
veterán
Ez az, hogy a T hálózatát használja a Blue is, ezért az eredetileg T függő készülékek nem tudnak a Blue hálózatára rájelentkezni, mert a saját hálózatkódjukhoz nem fogadják el a Blue hálózatazonosítót.
@1430: Kösz a pontosítást, megkaphatnád már a szakértői rangot...
[ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
válasz Gabe123 #24691 üzenetére
Miért nem nézed meg mi áll abban a szerződésben amit februárban aláírtatok?
Ha lemondod az adott hűségszerződéses előfizetést, akkor kötbért/készülékkedvezményt kell fizetned (annyit, hogy ne érje meg lemondani). A vásárlással még várhatsz jónéhány hónapot ugyanarra a számra, de ha új szerződést kötsz, akkor persze azt azonnal meg tudod tenni. -
club1
veterán
Leragadtál egy olyan kérdésnél, ami kizárt. Akkor mi értelme a kérdésnek? Logikus, hogy nem fognak csak akkora előleget kérni, amit a havidíjak önmagunkban elfogyasztanak a hűségidőszak alatt. Ha pedig többet kérnek, az sem megoldhatatlan feladat, amikor ui. a végén a szerződésed felmondod, visszakéred a túlfizetést...
-
club1
veterán
válasz Intel fan11 #24719 üzenetére
Szerintem az összes kérdésedre megtalálod a weblapon a választ.
-
club1
veterán
válasz Intel fan11 #24719 üzenetére
Kiegészítés a fenti weboldalhoz:
Az előfizető által megrendelt időszaki díjas szolgáltatásokat a Szolgáltató felfüggeszti, amennyiben az előfizető egyenlege nem elégséges az adott szolgáltatás díjának levonásához. Feltöltéskor az egyenleg miatt felfüggesztett időszaki díjas szolgáltatásokat automatikusan visszaaktiváljuk az új egyenleg erejéig.[ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
Azért a biztonság kedvéért rákérdezek: Tudod mi a különbség a kb/s és a kB/s között? Nem kötekedés, komolyan kérdezem...
Amúgy pedig egyik mobilnet szolgáltatótól se várd el a maximális sávszélességet, ez ui. egy osztott erőforrásokra épülő rendszer. A 7.2 Mbps-ból is max. 7 Mbps mérhető a cella mellett közvetlenül, ha te vagy az egyetlen kliense a cellának. A 3.5 Mbps ha stabil, jó érték. Kb. 2 Mbps-ot garantálnak, és ezzel a garantált sebességgel egy 500 MB-os csomag adatforgalmi kerete 35-40 perc alatt elfogyasztható (persze nem böngészéssel). -
club1
veterán
Jelezhetnéd a megfelelő helyen, hogy a roaming oldalaitokból nem derül ki, hogy roaming során mi az adatforgalom számlázási egysége:
Adatforgalmi díj
Az Európai Unión belül a kerekítés egysége 1 kB, minden más esetben 100 kB. Minden megkezdett egység díjköteles.
Ausztriában ez alatt 61 Ft szerepel, Horvátországban 174-398 Ft.
Tehát a kérdés, hány roaming kB kerül 61 ill. 174-398 Ft-ba? -
club1
veterán
válasz csabyka666 #25583 üzenetére
Aztán mi alapján fizetnél, ha egyszer nincs túlforgalmazási díj?
-
club1
veterán
válasz guppy_83 #25811 üzenetére
Részben megértem a lelkiállapotod, anno garanciális ügyintéző voltam (szerencsére nem ügyfél oldalon és az it szektorban). Azonban jelezni szeretném, hogy a kifogásolt 5. pontot a T pont hogy jogszabályi szövegből emelte ki. Azaz pont erre azt mondani hogy jogilag nem állja meg a helyét, kicsit vicces...
-
club1
veterán
-
club1
veterán
Elmondom neked, ez a Telenyomornál is pontosan ugyanígy van. Persze lehet, hogy a mi flottánk is túl régóta van már náluk...
A Telenyomor hálózata a legrosszabbul optimalizált, az adott ponton jó vétel 100 méterrel odébb csapnivaló is lehet. Én rálátok Dél-Budán 4 cellára is, és itt pont ez a problémám, mert össze-vissza váltogat a telefonom, nem tudok 3G-n befejezni egy hívást, mert 10-20 perc alatt garantáltan megszakad. 2G-n ok, csak ott meg időnként szavak hiányoznak a beszélgetésből (ha épp jól terhelt a környék).[ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
válasz szilard28 #25891 üzenetére
A jogviszony igaz. A hazugságcunamit én nem vettem észre, pedig végigolvastam a hozzászólásokat. A fogyasztónak pont annyi joga van, mint amit a jogszabályok számára biztosítanak. Én itt úgy láttam, hogy a T a jogszabályok szellemében jár el. Természetesen a jogszabályoktól az ügyfél számára kedvezően el lehet térni, de ez a szolgáltató döntése, ha nem tér el, akkor ezért nem hibáztatható. A 80 előfizetésünkből egy T-s és 2 db T-Home-os van, ennyi közöm a céghez.
-
club1
veterán
válasz guppy_83 #25893 üzenetére
Azokat a törvényhozókat tapsold meg, akik a 2003-ig élő és tényleg fogyasztóbarát törvényt úgy harmonizálták az EU-hoz, hogy abban a 3 munkanapon belüli cserén kívül egy konkrétum sem maradt.
A régi törvény alapján 5 javítás után csereutalványt kellett a gyártónak kiállítania. Az aktuális törvény szerint pedig törekednie kell a jótállásra kötelezettnek, hogy 15 napon belül a készüléket kijavítsa. Ez sem konkrétum, hiszen én is törekedhetek, ha egyszer szorulásom van... -
club1
veterán
Sok sikert a küzdésedhez. Minden okostelefon használati útmutatásában le van írva, hogy az adathasználat fizetős lehet. Okostelefon előre gondolkodni képes embereknek való. Ha az nem megy, mert nem ismered a technológiát, akkor az a minimum hogy előtte megnézed, mivel jár alapból az okostelefon használata. Ha az okostelefonon az van beállítva, hogy ne használja a mobilnetet, akkor nem fogja.
Nem egy (de nem is két) ponton hibáztál, és kijelented explicite, hogy netforgalmat nem fizeted. Ha rendesek, a panaszod alapján egy részét elengedik a saját hüleséged miatt fizetendőknek. Ha nem, akkor be nem fizetés miatt felmondhatják a szerződésed, egyben kiszámlázva a készülékkedvezményt és kötbért (ez ált. jóval nagyobb az általad a vitatott összegnél, ezek mértéke le van rendesen írva egyébként az előfizetői szerződésedben). Ha ezt nem fizeted, akkor behajtó cég és távközlési feketelista következik. -
club1
veterán
válasz meroly #26269 üzenetére
Katasztrófahelyzet esetén az összes távközlési szolgáltatónak lehetővé kell tennie a körzetenkénti értesítést.
(A kapott üzenet fontos, mert az elmúlt fél napban volt rá példa, hogy a 112 nem állt a helyzet magaslatán, az elakadtakat nem igazán sok jóval biztatták. Ez pedig ebben a helyzetben életveszélyes lehet, az sms ezt próbálja kicsit korrigálni.)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- DDR3 BAZÁR! Kingston Samsung Crucial 8GB/16GB DDR3 memória garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy A22 5G 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! 2TB Intel DC P4510 2.5 SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! Asrock H97M PRO4 DDR3 alaplap garanciával hibátlan működéssel
- HP Spectre x360 14-eu0895no - ÚJ - 14" OLED 2-IN-1 ultrabook (Intel Core Ultra 7 CPU)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen