- Milyen okostelefont vegyek?
- Két új verzióban érhető el két Huawei okosóra
- MG5 menetpróba
- ZTE Blade A34 - nem a legélesebb kés a fiókban
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- 3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
- Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
ma Komolyabb hibák bukkantak fel, a Samsung a biztonság kedvéért leállította a frissítés közzétételét.
-
Ausztrália lecsap a kriptós adócsalókra
it 1,2 millió fiók tranzakciós adatait kéri az ausztrál hatóság, szeretnék rendbe tenni az adóügyeket.
-
MI applikációkra kihegyezett, érintőkijelzős mini PC jön a Minisforum járatával
ph Az egyszerre négy darab 4K-s monitort kezelő, jól felszerelt típus a vállalat új brandjének a hírhozója.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
club1
veterán
válasz meroly #26304 üzenetére
Délután nyilatkozták, hogy az összes T-s és Vízfonos számra kiküldik a szolgáltatók felajánlása szerint. Ez a típusú katasztrófa-elhárítás enyhén szólva is vicces. Ettől a hálózatok sokkal intelligensebben felhasználhatók lennének ilyesmire. Persze ahhoz gondolkodni kellene, meg adatbázishoz értő (és ünnepkor bent dolgozó) emberre lenne szükség.
Már nem is minősítem az osztrák hómarók M1-re kerülésének valós történetét. A lényege az, hogy természetesen ez sem a katasztrófavédelemnek jutott eszébe. Ezek inkább megvárták volna, hogy elolvadjon a hó... -
club1
veterán
Mert a futár nem futár, hanem egy csomagküldő szolgálat logisztikai egysége, ami a felvett cuccot egy központi elosztóba viszi (vagy már eleve ott veszi át), onnan éjszaka átszállítják a regionális elosztóba, és ott veszi fel a futár holnap hajnalban azokat a csomagokat, amiket aztán széthord a körzetébe.
A nagy csomagküldőknél így működik a dolog... -
club1
veterán
Akkor tényleg futár kapta kézhez a telefont.
Egyébként azt akartam írni, hogy ezek a servicedesk rendszerek bedrótozott üzenetekkel dolgoznak, amiknek a testre szabhatósága korlátozott. (Ált. csak az adminoknak van joguk ezeket módosítani, ők viszont ezt egy ekkora szervezetnél csak mindenféle folyamataudit, majd a dokumentáció átírása után tehetik meg.) -
club1
veterán
válasz #48525824 #26452 üzenetére
Vásárlásaink során sajnos előfordul, hogy a választott termékünk szinte azonnal meghibásodik. Amennyiben olyan termékről van szó, amely a az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet mellékletében szerepel, és az igényünket három munkanapon belül érvényesítjük, úgy a forgalmazó nem vizsgálhatja a csere előtt, hogy a hiba oka a vásárlást követően keletkezett-e (azaz például gyártási eredetű) köteles azt nyomban kicserélni.
A Legfelsőbb Bíróság álláspontja is az, hogy a meghibásodott fogyasztási cikket a forgalmazó - három munkanapon belüli érvényesítés esetén - köteles kicserélni (EBH2007.1744)
Az igényérvényesítéshez mindenképp szükséges a jótállási jegy, számla vagy a nyugta, amelyet a vásárláskor a termék mellé kapunk. Az említett Korm. rendelet 7. §-a rögzíti, hogy ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt a forgalmazó nem hivatkozhat arra, hogy a csere aránytalan többletköltséget eredményez számára. Csupán egy feltételt ír elő az érintett termék cseréjéhez a Korm. rendelet, ez pedig nem más, mint hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza. Azaz például egy mosogatógéppel nem lehet mosogatni.
Ilyen esetekben a forgalmazónak tehát nincs választási lehetősége, mindenképp cserélni kell, ettől eltérni nem lehet.
Fontos tudni, hogy a cserének mindig ugyanolyan típusú termékre kell történnie. Amennyiben ez nem oldható meg, például az a típus már elfogyott és nem is lesz készleten, úgy a vételár visszafizetését lehet kérni, azaz fogyasztó elállhat a szerződéstől (természetesen azzal a megkötéssel, hogy jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye).
-
club1
veterán
válasz Soulfly842 #26629 üzenetére
Ez így nekem eléggé haloványnak/versenyképtelennek tűnik...
(A konkurenciánál a prepaid előfizetők havi 7000 Ft feltöltésért korlátlan hálózaton belüli beszélgetést kapnak, nem kell éveket aláírniuk. A RED-hez képest meg az előfizetők számára nem nyújt annyival többet (3G->LTE 2GB havi netre), mint amennyivel drágább.) -
club1
veterán
válasz Rhino666 #26733 üzenetére
A legegyszerűbb a T-Mobile email cím/pass megoldás. Ilyenkor viszont ott lesz a levélben, hogy by T-Mobile email címmel ment ki a levél.
A második legegyszerűbb a szervizes által javasolt m.citromail.hu oldalról letölthető mobil applikáció.
A harmadik legegyszerűbb: Olyan levelezőrendszert kell használni, aminek saját, de nem 25-ös porton működő smtp kiszolgálója van (pl. gmail). -
club1
veterán
Azért lássuk be, ehhez a 40%-hoz nem kell magát agyondolgoznia a T-nek. Ha ránézel a térképre, feltűnhet hogy Budapest és agglomerációja, Debrecen, Kecskemét, Győr és Szombathely már ezt a 40%-ot közel kiadják. Kb. még 2 nagyobb városban kell csak bekapcsolnia városonként 2-3 db LTE cellát, és készen is van az a 40%. Mondjuk ha Miskolccal kezdenek, akkor 2 bekapcsolt cellával kész is vannak.
-
club1
veterán
Általában 100 ilyen eljárásból egy hiba sincs. Már velem is előfordult, én is teljesen biztos voltam a befizetésekben, aztán előkerült egy 2-3 hónappal azelőtti befizetetlen számla. Kezd az utolsó befizetett számláddal, nézd meg rajta, hogy az egyenlege hogy áll, Ha az csak az utolsó havi befizetendőt tartalmazza, még mindig lehet az eggyel azelőtti számla problémás, ha annak fizetési határideje az utolsó számla készítése utánra esik.
-
club1
veterán
válasz dedike #26895 üzenetére
Csak neked, csak most elintézzük a 30.-át, hogy ne vegyék le neked február nem létező végén a lassítást...
Sőt 31.-ét, és akkor minden 31 napnál rövidebb hónapban felejtődik a dolog. A számlákat természetesen minden hónapban megkapod, csak hogy lásd a Telekom ügyfélközeli hozzáállását... -
club1
veterán
válasz Phreetsie #26909 üzenetére
A skype voip megoldás, azzal a modemet adatcsomagok küldésére-fogadására használod és nem telefonálsz. Tehát adatokat forgalmazó szoftverek használatára (így skype-ra is) pont a modem való, csak telefonálásra nem alkalmas (csak adathívást tudsz vele indítani, és nem tudsz vele hagyományos GSM/UMTS hívást fogadni/indítani).
-
club1
veterán
válasz #48525824 #26979 üzenetére
Telefonálj oda és megmondják. A 80-as (zöld) számot itt találod hozzájuk.
-
club1
veterán
válasz Sztbeni #26988 üzenetére
Ezt abszolút elhiszem, de nem kötelesek kicserélni a régi sim-et csak ha hibás, és akkor is csak azonos típusra. Kivéve persze, ha veszel a szolgáltatónál egy másik típusú sim kártyát használó készüléket.
Természetesen az ügyfélszolgálatos jóindulatán is múlhat a dolog (ráírja hogy hibás, és cseréli ingyen akár másik típusra is), de a személyes jóindulatra - szemben a szabályokkal - nem lehet alapozni. -
club1
veterán
válasz Drótszamár #27059 üzenetére
Webkamera képét maximum 32 kbps-on?
-
club1
veterán
Persze. Egyébként nem kell sokat visszaolvasnod, leírtuk már egy párszor hogy a művelet (más típusú sim kártyára a csere) alapból fizetős (még öreg kártyánál is) kivéve, ha az új készüléket a T-nél veszed. Jóindulatból az ügyfélszolgálatosok egy része ingyen is cseréli a nem náluk vett készülék sim-jét (de az előző mondat okán nem köteles). Az ilyen esélyedet viszont határozottan csökkenti a buherált kártya.
-
club1
veterán
válasz Bonkheads #27368 üzenetére
Limitbővítő opciók
LimitbővítésKali megoldása szerintem is a legolcsóbb. Ha ez alá akarsz menni, az már nem az előfizetés kategória...
[ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
válasz chaser15 #27839 üzenetére
Több dolog lehet. Letiltották a készüléket mert lopott, mert nincs fizetve a részlet, előfizetés... Bedöglött a készülék. Bedöglött a sim kártya. A sim áttéve egy másik készülékbe működik? Mert ha igen, az utóbbi kiesett. Mindenképp keresned kellene a szolgáltatót.
A készülék egyébként honnan van (milyen forrásból került hozzád)?[ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
válasz dbotka #27861 üzenetére
Első kérdésedre:
http://www.apple.com/iphone/LTE/
Második kérdésedre: Szerintem nem. -
club1
veterán
válasz dbotka #27865 üzenetére
Az már a kezdetektől úgy van, hogy az USA-ban a nagy szolgáltatók egészen más frekvenciákon nyomják a mobilt mint nálunk. A kicsik pedig kisebb körzetekben, nagyobb városokban nyomják a mi 3G-nknek megfelelő frekvenciákon, a nagyobb lefedettséget viszont ők is olyan frekiken oldják meg, amin a mi európai telefonjaink nem működnek.
Olyan mobiltelefon nincs, ami minden frekvencián gond nélkül működik.
Ha az USA-ban vásárolsz, logikus hogy az amcsi frekis telefonokat adják. Ha Japánban, akkor meg az ottaniakat. Ha máshol akarod használni a telefonod, oldd meg ott a vásárlást.
Az Európába sokat utazó japánok és amerikaiak vagy bérelnek, vagy vesznek európai mobilt. A japánoknál vannak olyan modellek, amik az ő és a mi 3G-nken működnek, viszont azok nem ismerik a 2G-t, így ezek a telefonok Európában vidéken térerő nélkül maradnak. -
club1
veterán
válasz St3ven #27877 üzenetére
Nekem is volt egy ilyen készülékem, aztán a 2. szoftverfrissítés után memóriakártyát cseréltem, azóta nem fc-zik. A kártyát újraformáztam, de betéve egy másik készülékbe egy-két naponn belül abból is előhozta az újraindulásokat (jellemzően valamilyen program, pl. Google Maps használata közben).
-
club1
veterán
A notebookban lévő wwan eszközhöz biztos hogy van szoftver a notebookon, vagy - ha nem előtelepített oprendszerrel lett véve - a notebook gyártójának támogatás oldalain.
Ebben a szoftverben tudod beállítani az apn nevét (ez meg a betárcsázási szám: *99# a lényeg). A betárcsázási számot pedig vagy ebben a szoftverben, vagy külön egy betárcsázós kapcsolatot létrehozva tudod beállítani. -
club1
veterán
válasz Csabi88888 #28202 üzenetére
Mint azt már legalább 20x leírtuk, hivatalosan pénzért cserélik az eltérő méretű kártyákat.
Nem hivatalosan pedig az adott ügyfélszolgálatos el tudja intézni ingyen is a cserét. Kérdés az, hogy a két szép szemedért hajlandó-e rá (hajlandó-e ingyen dolgozni). Természetesen ha a T-nél vetted az új mobilt, akkor hivatalosan is lehetséges az ingyenes csere.[ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
válasz Lajos11107 #28214 üzenetére
A lehetőség megvan arra hogy leadáskor jelezd, hogy a hiba elhárítását készülékcserével szeretnéd mert már x-edszerre van szervizben a készülék. Aztán ha úgy döntenek akkor ki is cserélik (alapból ugye ugyanolyanra), de nem követelhetsz csak kérhetsz (mivel jogszabály szerint nem kötelesek cserélni 20 javítást követően sem).
[ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
válasz Lajos11107 #28216 üzenetére
Mivel a cserére nem kötelesek, a másik típusú telefonra való cserére meg főleg nem (hiszen nem kölcsön vetted a telefont, hanem megvetted), ezért csak sok sikert tudok kívánni.
Az nem ok a jótállás szempontjából, hogy már nem tetszik a telefon.
Ha meg fagyogat/újraindulgat, először saját házad táján kellene körülnézni (memóriakártya, bizonyos általad felrakott alkalmazások, stb...). -
club1
veterán
válasz fireproof #28358 üzenetére
Jól érted, engedélyezned kell.
Az 1125 Ft a minimum egyenleg ahhoz, hogy külföldön tudj hívást kezdeményezni. Az csak akkor csökken, ha fogyasztod (telefonálással, vagy opció bekapcsolásával), a roaming szolgáltatás önmagában egy fillérbe sem kerül (csak ha téged hívnak külföldön, vagy te hívsz, vagy internetezel, vagy üzenetet küldesz).[ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen autót vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- DIGI kábel TV
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Kupon kunyeráló
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen