- Megérkezett az új Nokia 3210 4G Magyarországra, ennyit kérnek érte
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Ismét egyedit alkotott a Sharp
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Mobil flották
Hirdetés
-
Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
ma Komolyabb hibák bukkantak fel, a Samsung a biztonság kedvéért leállította a frissítés közzétételét.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Android és iOS rendszerekre érkezik a Sonic Rumble
gp A május végére tervezett zárt bétára már lehet jelentkezni a hivatalos oldalon.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
club1
veterán
válasz D@niel #31108 üzenetére
Jogszabály szerint semmi úgy 2004 óta. A szerviznek a következő kötelezettsége van: Törekednie kell a 15 napon belüli javításra. Ennyi. Ha törekedett (pl. bevizsgálta és megrendelte az alkatrészt, akkor akár 50 napig is javíthat). Azért telefonálj rájuk, hogy mi van...
-
club1
veterán
válasz Soulfly842 #31170 üzenetére
Nekem egy hónappal ezelőtt csak listaáron tudtak LTE-s eszközt biztosítani az LTE-képes Business M csomagomhoz. Akármennyit is írtam volna alá.
-
club1
veterán
válasz tjokai #31178 üzenetére
Mint ahogy egy párszor már itt leírtuk (nagyjából minden második oldalon):
Amennyiben havidíjas előfizetéssel rendelkezel, akkor két éves hűség esetén a hűségidőből legalább 21 hónapnak kell eltelnie, hogy előfizetésedet megújíthasd. Ennek további feltétele, hogy elérd az Arany-, vagy Platina kiemeltségi szintet. -
-
club1
veterán
válasz Plasticbomb #31458 üzenetére
Nekem nem. Milyen régi a sim kártyád?
-
club1
veterán
válasz Plasticbomb #31461 üzenetére
A válaszidők alapján azt tippelem, hogy vagy messze vagy a cellától, vagy két cella között vagy félúton és pattogsz, vagy vacak eszközeid vannak.
-
club1
veterán
A távollévő felek között kötött szerződések tekintetében a jogszabály kivételei nem változtak a hatálybalépés óta. Tudtommal egyik szolgáltató sem bugyikat meg egyéb, egyszer használatos eszközöket árul.
A Telenyomor egy olyan - általa szerződésbe foglalt - ponttal bújik ki a kötelezettség alól, ami eleve nonszensz. Ti. nem lehet egy jogszabály által biztosított jogot egy szerződésbe foglalt bekezdéssel érvényteleníteni. Ez kb. olyan, mint ha a tőlem kedvezménnyel kapható új készülékek jótállási kötelezettsége alól akarnék egy adás-vételi szerződés egy pontjával kibújni. -
club1
veterán
válasz Nyirike #32058 üzenetére
1., Megkötni szerződést úgy megyünk, hogy felkészülünk, hiszen a kereskedő által elmondottak nagyrészt a pozitívumokat fogják tartalmazni, az apró betűs részekre nincs idő...
2., Az üzletembereknek nem egy telefonja van kéznél, vagy ha mégis, bemennek egy elektronikai áruházba és vesznek egy új kártyafüggetlent ha kell.
3., Tudomásul kell venni, hogy a szolgáltatók/bankok/stb. a biztosításoknak csak közvetítői, a szerződést a biztosítóval kötöd.
4., Az ügyfélszolgálatokon is normális emberek dolgoznak, általában 10 és 20 óra között.
5., Még az évi 6000 Ft-ért is kapsz szolgáltatást, de nem úgy ahogy te azt elgondoltad, hanem ahogy az több helyen is le van írva.[ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
válasz erdoke #32201 üzenetére
Gondolom nem jártál még Görögországban ha árkülönbségről írsz. Na, nagyjából az ő távközlési piacuk hasonlít leginkább a mi piacunkhoz (előfizetői szám, ebidta, koncessziós díjak, frekvenciahasználati díjak, stb. tekintetében). Mondjuk tény, hogy a nagyobb távolságok miatt ott vannak a mélytengeri kábelek használati díjai is, cserébe viszont nincsen távközlési különadó.
-
club1
veterán
-
club1
veterán
válasz gooool #32358 üzenetére
A hűségszerződésed tartalmazza a kötbér és a készülékkedvezmény mértékét. Ezt a kettőt kell befizetni, ha meg akarsz válni az előfizetéstől (szerintem ha a havidíjat nem tudod állni, ezeket még kevésbé fogod tudni kifizetni).
Ha nincs meg a szerződés -> 1430 vagy személyes üfsz megmondja mennyit írtál alá. -
club1
veterán
válasz agemate #32432 üzenetére
A Telenyomornál csak az új előfizetőket értékelik. Ha átmész hozzájuk, akkor majd - szerintem elég hamar, de legkésőbb 2 év múlva - rájössz. Elég sok ok miatt akkora elvándorlás van tőlük, amit csak az új előfizetőknek szóló 0 Ft-os vagy jóárasított készülékakciókkal és az igen intenzív hipergagyinet reklámkampányokkal tudnak ellensúlyozni. Mi is elmentünk volna már tőlük a 60 előfizetésünkkel, de a 1.5 millió Ft-os kötbér a cégünket még annál a ramaty szolgáltatónál tartja.
-
-
club1
veterán
válasz PumpkinSeed #32511 üzenetére
Van rajta elég egyenleg a megrendeléshez?
Ha van: A 1777-es automata ügyfélszolgálaton sem tudod átváltani? -
club1
veterán
válasz PumpkinSeed #32515 üzenetére
Igaz, nem tudom miért gondoltam az aktívra.
Próbáltad az automata ÜFSZ-t? A 1430-on pedig biztos menni fog a váltás. -
club1
veterán
válasz Siedrenn #33562 üzenetére
1 éven túl abszolút a gyártó határozza meg a garancia paramétereit. Cserélni pedig készüléket egy éven belül sem köteles (rommá javíthatja), csak a vásárlástól számított 3 napon belül (akkor is csak akkor, ha a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza).
-
club1
veterán
válasz Siedrenn #33569 üzenetére
Egy év után már keresheted őket, amúgy is előbb a szervizben kellene megkérdezni, mi tart ilyen sokáig... Az alap egy év jótállásra a következők állnak: a szerviznek "törekednie kell a 15 napon belüli javításra". Mivel egy éven túl vagy, a jótállás feltételeit a plusz jótállást biztosító határozza meg. Esetleg még azzal próbálkozhatsz, hogy a kicserélt fődarabok vonatkozásában a jótállás újraindul. A fődarabok felsorolását a jótállási jegyen találhatod meg.
-
club1
veterán
Az egyedi díjcsomagokhoz mindenütt egyedi szabályok tartoznak. A ti egyedi csomagotokhoz ezek szerint megrendelhető volt a limitbővítő opció annak ellenére hogy a te díjcsomagodban nincs alapból net. Ez kinek a hibája? Ja hogy te nem tudtál róla. És nem is kérdeztél. Tényleg aljasok, férgek, meg ilyesmi.
Én egy másik szolgáltatónál vagyok flottaadmin. Ha ott valamelyik tag kérdés nélkül elkefél valamit természetes, hogy segítek helyrerakni, de lezárt csomagot sehol nem lehet visszacsinálni, mert lezárták. -
club1
veterán
A meglévő ügyfél sehol nem kap akkora kedvezményt, mint az új. A kiemelt ügyfelek ráadásul általában jobb kondíciókkal telefonálnak, mint az újak (a mi flottánkban legalábbis így van). A konkurenciánál nem véletlenül olyanok a telefonárak amilyenek, muszáj nekik új ügyfeleket szerezni. Amúgy pedig létezik számhordozás, el lehet menni megpróbálni milyen is az, amikor zöldebb a szomszéd kertje...
-
club1
veterán
válasz F-ECT$ #35034 üzenetére
Az elállási jog csak a távollévők között kötött szerződésekre vonatkozik, ezért a jogszabály szerint a termék 8 napon belüli indoklás nélküli visszaküldésének a lehetőségét teremti csak meg. Részletesebben. Természetesen egy kereskedő ettől a fogyasztó számára kedvezőbben is eltérhet, de a jogszabályból következően egyáltalán nem köteles személyes ügyfélszolgálati helyein a drága munkaerőt az elállási jogot gyakorlók számára rendelkezésre bocsájtani.
-
club1
veterán
válasz Sonic* #36321 üzenetére
Az aktuális jogszabályok alapján akárhányszor javíthatják, 2003 óta ui. nincs már kötelező és automatikus csere lehetőség az 5. javítás után. Azonban mégis beszélned kellene a szervizben valami vezetővel, mert a 6 javítás időtartama jó eséllyel jelentős kényelmetlenséggel jár, ami viszont már a fogyasztói jogaidat sérti.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Autós topik
- Megérkezett az új Nokia 3210 4G Magyarországra, ennyit kérnek érte
- Wise (ex-TransferWise)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Filmvilág
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen