- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen GPS-t vegyek?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Ismét egyedit alkotott a Sharp
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S8 és S8+ duplateszt
- Mobil flották
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
Hirdetés
-
8 TB-ig nyújtózkodik a SanDisk asztali SSD-je
ph A kétféle tárhelymérettel kosárba tehető újdonság külső tápellátással rendelkezik, és támogatja az Apple Time Machine-t is.
-
Android és iOS rendszerekre érkezik a Sonic Rumble
gp A május végére tervezett zárt bétára már lehet jelentkezni a hivatalos oldalon.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoli62
addikt
Nekem meg a GPS miatt kell kisebb adatkorlátú mobilinternet, hogy ahol járok kelek, használni tudjam. A levélletöltés nem annyira létszükséglet, meg tudom oldani helyhez kötötten is. Korábban évekig a Médiamánia S havi 500 MB keretével is bőven elvoltam, most elég a tizede. A másik telefonon is van 200 MB, elérhető Wifi miatt azt se nagyon használom, bár androidos programok letöltésekor út közben jól jön.
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
Támogatáson azt értem, hogy le lehet velük "focizni" szolgáltatási hibákat (pl. ilyen volt híváséertesítő sms foglaltság esetén), vagy készülékszoftverből fakadó hiányosságokat (pl. N97). Mobilnettel meg kimondottan pozitív tapasztalataim vannak, arra meg én lehetnék "elfogult". Telenor support egyre rosszabb színvonalú, Viodafone se jobb.
-
zoli62
addikt
Én nem voltam rest letiltani az ilyen biztosítást ajánló kéretlen hívásokat. A szöveg minden esetben hasonló volt: Ön, mint kiemelt ügyfelünk most abban a szerencsében részesül, hogy... Mire kérdem, hogy olcsóbb havidíj? Mire ő: Egy kedvező bizosítást szeretnék ajánlani. Mire én: köszönöm nem kérek. Utána még legalább húszszor kerestek ebben az ügyben. A poén az, hogy a számot nem lehetett visszahívni, valószínűleg átirányított. Mióta letiltattam, hogy a Magyar Telekom megbízásából ne zavarjanak ezen a számon, azóta egyszer sem kerestek
-
zoli62
addikt
válasz ferikek #29001 üzenetére
Szomorú olvasni. , hogy üzleti szegmensben is azt az üzletpolitikát folytatják, mint lakosságiban. Igen, én is megerősíthetem,, csak akkor kapsz valami kompenzációt, ha te magad írsz nekik, másként nem. Bár múltkor egy téves intézkedés folytán a T-Home-tól kaptam ilyet, de ez még mindiog ritka kivétel. Az is látszik viszont, hogy mostanában mintha nagyobb figyelmet fordítanak az ügyfélmegtartásra, akár az ilyen kismértékű kompenzációk segítségével is.
-
zoli62
addikt
" Tisztelt Előfizetőnk! A novemberi forgalmakról a számlájában kiterhelt kapcsolási díjakat decemberi számlájában jóváírjuk. Üdvözlettel Magyar Telekom." Szóval nem oda Buda...
-
zoli62
addikt
Elvileg már nincs kapcsolási díj, akkor a My T-Mobile-ban miért szerepel az egyenlegben?
-
zoli62
addikt
My T-Mobile kezdőoldalon másnál is lenullűzódtak az utolsó havi és hathavi átag kapcsolatpontok?
-
zoli62
addikt
Boldog Karácsonyt!
-
zoli62
addikt
Az új készülékvásárlásoknál már nem adnak papíralakú garanciajegyet, ha igen, akkor ez mióta van,és szabályos?
-
zoli62
addikt
válasz Blackmirror #38813 üzenetére
Egy folyószámlán több előfizetésed is van?
-
zoli62
addikt
válasz Blackmirror #38818 üzenetére
Kártyaszintű jelszóval gondolom be tudsz jelentkezni, ott ötjegyű a jelszó, folyószámlaszinten meg hét. Én egyébként azt szoktam csinálni, hogy minden előfizetést különböző folyószámlára tetetek.
-
zoli62
addikt
Mostanában észrevettem, hogy a kapcsolat pontokat nem a hónap tizedik napján összegzik. Másnál is ez van?
-
zoli62
addikt
válasz szabogabor10 #39963 üzenetére
Szomorú, hogy mióta Telekom, azóta ez is rosszabb lett.
-
zoli62
addikt
válasz csabyka666 #39996 üzenetére
Várj fél percet.Szerintem ez valami DM hívás lesz. Adatvédelmi beállításaidat hogy adtad meg a T-Mobile-nak? Piackutatás céljából felhasználhatják a számodat? Mert ezt akkor is te adod meg, ha flottásként csak számlafizető vagy.
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
Try and buy LTE-képes díjcsomagot volt aki már meglevő vezetékes internet mellett is igénybe tudott venni?Ki szeretném próbálni, hogy milyen a késleltetés és a sebesség beltéren.
-
zoli62
addikt
Amúgy mit szóltok az új netplusz opciókhoz, főleg annak tudatában, hogy a gonetek március elsejével megszűnnek? Szerintem az nem jó, hogy csak hangdíjcsomaghoz drágább, mint hang és adatcsomaghoz. Másrészt a dupla négyszáz kedvezményekről nem tudni, hogy aktiválhatók-e hozzá.
-
-
zoli62
addikt
Na újabb bosszúság, túlszámlázás. A My T-Mobile meg pontatlanul mutatja a netto havi forgalmat.
-
zoli62
addikt
Számlareklamációs tapasztalat. Túlszámláztak januárra, a My T-Mobile-ban láttam, hogy nem jó a lezárt számla végösszege.. A számlakép alapján (én még nem kaptam meg) kiderült,hogy a hónap második felétől a forgalm díjak nem voltak jóváírva a havidíjból. Ha hagyod, hogy a telefonos ügyfélszolgálatos felvegye panasznak, akkor harminc napon belül valamikor lezárják. Ha felhívod a T-Mobile számlareklamációs osztályát a 06 1 2659700 telefonszámon(persze először így is a normál ügyfélszolgálat veszi fel a hívást), akkor a nyilvánvaló számlahibát egy napon belül javítják. Persze mondanom sem kell, hogy az utóbbi megoldás lenne minden ilyen egyszerűbben átlátható esetben a korrekt.
-
zoli62
addikt
Február 1-től változott a Kapcsolat Program szabályzat, úgy vettem észre, egyszerűsödött, de van, ami rosszabb lett. Már nem jár a kártya életkora és a más hálózatból bejövő hívások után pont. Mit szóltok hozzá?
-
zoli62
addikt
Mit gondoltok, a Go! Net április megszűnése után a NetPluszhoz lehet kérni Duplanet 400-at?
-
zoli62
addikt
válasz szabogabor10 #41395 üzenetére
Régóta "rágom a T-Mobile fülét", hogy az internetes forgalomlekérdezést tegye ingyenessé...
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
válasz szabogabor10 #41418 üzenetére
Miután majd megkaptad a számládat,és látod, hogy ki vannak számlázva benne az 56 Ft-os tételek, akkor hívd fel a 06 1 2659700 telefonszámon a T-Mobile számlareklamációs osztályát.Ha véletlenül az ügyfélszolgálat veszi fel,(erre kérdezz is rá) akkor kérd meg, hogy kapcsolják. Ott minden ilyesmit el lehet intézni. Én két hete reklamáltam meg a számlámat, jogos volt,és egy nap alatt lejavították, nem tartott harminc napig.
-
zoli62
addikt
Mit szóltok az árváltozásokhoz? A Go Net csomagokat is teljesen kivonják?
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Samsung Galaxy A22 5G 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Spectre x360 14-eu0895no - ÚJ - 14" OLED 2-IN-1 ultrabook (Intel Core Ultra 7 CPU)
- HP Spectre x360 14-eu0779ng - ÚJ - 14" OLED 2-IN-1 ultrabook (Intel Core Ultra 7 CPU)
- Samsung Galaxy A14 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A14 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen