- Két új verzióban érhető el két Huawei okosóra
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Huawei P20 Lite - friss forma, régi vas
- Yettel topik
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
Hirdetés
-
Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
ma Komolyabb hibák bukkantak fel, a Samsung a biztonság kedvéért leállította a frissítés közzétételét.
-
Multiversus - Joker is játszható karakter lesz
gp A tervek szerint a hónap végén indul a free-to-play játék végső kiadása.
-
Ausztrália lecsap a kriptós adócsalókra
it 1,2 millió fiók tranzakciós adatait kéri az ausztrál hatóság, szeretnék rendbe tenni az adóügyeket.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoli62
addikt
A múltkori minuszos elektronikus számla nem jelent meg a My T-Mobile-ban. Következő, mostani számlában, amit a távszámlába való kényszerű regisztrálás után megkaptam, kötbér jóváírás volt. Az erre bejelentett hibát időben nem tudták javítani, postán utólag többször is kiküldték, de jogszerűen és korrekten jártak el, errő levélben külön értesítést kaptaml. Ennyi erővel már fellehetett volna tölteni a számlát a My T-Mobile dokumentumok közé. Persze Telekomnál általában az egyszerűbbnek tűnő megoldás a nehezebb.
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
Újabb adalék a My T-Mobile elektronikus számlarendestéhez, hogy lezárt negatív egyenlegnél a számlaképet nem töltik fel. A webshopban a kedvezményes készülékcserénél számlatartozást ír ki, és nem jeleníti meg az árakat. Érdekes, hogy egy másik azonos néven éevő számnál is ugyanez a helyzet, ahol nincs túlfizetés. Természuetesen a központi rendszerben nincs hiba, jön a reklamációra küldött SMS. Lassan az ügyfélkezelésben a mobil terület két fényévnyi előnye a vezetékessel szemben kezd elfogyni, Eddig a T-Mobile/Westel rugalmassága sokkal jobb volt a T-Home-nál, mára sajnos nem, hogy utóbbi zárkózik fel , hanem előbbi romlik. No comment.
-
zoli62
addikt
válasz ForRedGlory #63556 üzenetére
Nem, a másik folyószámlán minden időben van fizetve. Azt mondták, ez azért van, hogy ott is elmaradást ír a webshop, mert mindkét előfizetés ugyanazon a néven van. A túlfizetés pedig kéne kezelnie a rendszernek, attól még nem kéne megakadáályozniia a kedvezményes készélükcserét már csak azért sem, mert a telefonrészlet úgyis külön számlán lenne kezelve. Ez mindenképpen a rendszer hibája.
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
Ha már felvetődött, szerintetek még mennyi időnek kell eltelnie, hogy a szolgáltatók a készülékeket hálózatfüggetlenül forgalmazzák? T-Mobile-nál a múltban is volt, és jelebnleg is van ilyen mobil a kínálatban, legalábbis így olvastam.
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
-
zoli62
addikt
Az miért van, hogy hűséges, több év ügyfélmúlttal rendelkező előfizetők készülékcsere keretében meglevő díjcsomagjukkal csak egy összegben vehetnek mobiltelefont, míg egy "utcáról beeső" igaz, hogy kaucióval, de részletre is vásárolhat? Régebben arany, vagy platina kiemeltséggel rendelkezők kiváltsága volt. Aztán az utóbbi években bárki számára elérhető volt a részletfizetés. Idén megszüntették ezt a lehetőséget, megint csak a kiemeltséggel rendelkezők kiváltsága. Szerintem nem kell valakinek arany, vagy platina kártyával rendelkeznie ahhoz, hogy a hűségét bizonyítsa a szolgáltató felé, az is elég, ha sok év óta az ügyfele. Az ilyen előfizetőit, akikből nincs kevés, a T-Mobile meg úgy látszik, nem becsüli meg eléggé. Tudom, hogy költői kérdés, de megkérdezem, mi a véleményetek erről.
-
zoli62
addikt
Itt az a lényeg, hogy régi, nem minimum aranykártyás ügyfél online csak egy összegben vásárolhat meglevő előfizetésére való újabb hűségszerződés kötésével, míg egy utcáról beeső leendő ügyfélm az esetleges kaucivall díjcsomagtól függetlenül részletre is megveheti ugyanazt a telefont.
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
Továbbra sem az a lényeg, hogy milyen díjcsomaggal, hanem az, hogy egy utcáról betérő vehet kamatmentes részlettel telefont új előfizetés kötéssel együtt, természetesen mindenfajta hűséggel, kaucióval, amit a havidíj fejében pár hóbap alatt jóváírnak neki, míg pl. egy tíz éve hűséges nem kiemelt ügyfél kedvezményes készülékcserénél az előfizetésére vállalt újabb hűségért cserébe csak egy összegben vehet telefont Azaz a cégnek értékesebbek a leendő új ügyfelek, mint a régiek, ezt ügyintézők is elismerték, hogy így van és nem jó, nem csak az én véleményem.
-
-
zoli62
addikt
Meg is kérdeztem. Több ügyintéző is egybehangzóan állította, hogy valóban online vásárlásnál meglevő nem kiemelt régi ügyfeleknek kedvezményes készülékcserénél meglevő díjcsomagjuk megtartásával, az előfizetésre vállalt hűség mellett már nincs részletfizetési lehetőség, korábban volt ilyen.
-
zoli62
addikt
válasz dedike #64617 üzenetére
Pont erről írtam,te legalább megértetted a mondanivalóm lényegét.. Tévedések elkereülése végett én sem értettem egyet azzal, hogy egy darabig mindenkinek engedélyezték a részletfizetéses készülékcserét, de azzal sem értünk egyet sokakkal együtt, hogy a régi hűséges, de nem kiemelt előfizetőt a cég még ezzel sem becsüli meg, míg egy új előfizető egyesetleges kaució mellett automatikusan megkapja ezt a lehetőséget.
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
válasz Soulfly842 #64733 üzenetére
Ez a baj, hogy kedvezményes készülékváltás részletre csak üzletben, online kedvezmény nélkül lehetséges, míg egy új ügyfél webshopban minden további nélkül vehet részletre telefont új előfizetéssel, ez diszkriminatív a rég hűséges ügyfelekkel szemben.
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
Mit szóltok ahhoz, hogy novemberig a Telekom kivezeti a csak hang alapú régebbi díjcsomagjait, illetbe megszünteti a Médiamániát, (amiben az M volt ár/értékben a legjobb, anno még én is hasznáétam), Relaxnetet, stb?
-
zoli62
addikt
-
zoli62
addikt
Mennyire jó választás ezért az árért készülékcsere keretében Lumia 735-öt venni? Androidos SGSA után néztem ki.
-
zoli62
addikt
Van itt valaki, akinek Huawei P8 Lite telefonja van? Mik a tapasztalatok? Egyébként ez is egy példa arra, hogy hálózatfüggetlenül olcsóbb egy mobil, mint Domino díjcsomaggal.
-
zoli62
addikt
http://hvg.hu/tudomany/20151110_magyartelekom_ugyfelszolgalat_nem_mukodik Bár a sajtócikktől nem lesz gyorsabb a javítás.
-
zoli62
addikt
A Telekom hivatalos kommunikációja ellenére még mindig nem működik az online felületen a mobil előfizetések megtekintése és a számlák befizetése. http://www.hwsw.hu/hirek/54756/telekom-online-ugyfelszolgalat-leallas-pillango.html
-
zoli62
addikt
válasz zsoltzsolt #67746 üzenetére
Megkérdeztem az ügyfélszolgálaton: e-mailen sosem küldenek ki számlát.
-
zoli62
addikt
Friss info: az ügyfélszolgálat megerősítette, hogy az online felületen a számlamegjelenítési hiba még mindig fönnáll.
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
Nálam még mindig jogosultsági hibát ír ki az online felület mindkét előfizetésemnél,és nem jelenikmeg a számla.
-
zoli62
addikt
Erre azt mondom, hogy az értesítő levélben csak a számlegyenleg szerepel, szmlakép nem. Mivel sokaknak nincs távszámla regisztrációja, csak elektronikus számla regisztrációval rendelkeznek, és az online felületen meg az ismert okok miatt már két hete nincs letölthető számlakép, így aztán nem tudják ellenőrizni, hogy helyes-e az a befizetendő számla, amit a Telekom kiállított. Így aztán csak egy megoldás maradt. Díjmentesen kérnek a szolgáltatótól papír alapú számlát, de akkor megkérdezem, hogy minnek az egész cécó az elektronikus számlával?
-
zoli62
addikt
Tipikus Telekomos ügyfélkiszolgálásról szóló történet. December 2-ána 1430-on kértem, hogy a bevételi osztály a túlfizetésemet könyvelje össze az előző havi lezártszámlám egyenlegével. Naponta ellenőrzönm az online ügyfélszolgálaton, hogy mikor jelenik meg a helyes befizetendő összeg. Hétfőn, 14-én megelégeltem, hogy még mindig nincs változás, rákérdezek, annyit mondanak, türelem.Ma megint rákérdezek, hogy miért nem látom a helyes összeget, válasz nem tudjuk, erre reklamációt adok be. Felhívom a behajtási osztályt, kiderül, hogy ennek ellenére nincs kiemelve a számla felszólítási folyamatból. Véletlen szerencse, hogy egy olyan ügyintézővel beszélek, aki az különféle átszervezések előtt a számlreklamációs osztályon dolgozott. Természetesen a számlámat az esetre való tekintettel a jogos reklamáció idejére egyből kiemelte, és csofálkozott, hogy bár az átkönyvelés már 4-én megtörtént, miért nem frissült az egyenleg az online felületen.Tanulság: többek között ezért kellett szétverni idén áprilisban az ügyfélszolgálaton belül az évek óta jól működő számlareklamációs osztályt.... Magyar Telekom, én így szeretlek...
-
zoli62
addikt
Csak nekem az az érzésem, hogy az egész új Telekom weboldal stílusa olyan minimalista lett, mint például a Windows 10 Edge böngészője? Más. Az folyoszámlaszintű jelszóval használható elektronikus hívásrészletező linkjét mgtalálta már valaki?
-
zoli62
addikt
A Level Up opciót meg tudta valaki rendelni lakossági előfizetőként, ha van vállalati kedvezménye, magyarul flottás? A Go Net-nél még működött az akciós megrendelés, de itt nem.
-
zoli62
addikt
válasz napocska2 #74604 üzenetére
Köszi, ügyfélszolgálat szerint sem rendelhető meg a flottásoknak. Nekem még nálad is kisebb adatcsomagom van, gyakorlatilag alig használom a mobilinternetet a telefonon, jobbára wifit, csak gondoltam, most egy régen várt ár/érték arányon (1000 Ft/GB) miért ne bővítenék, erre pont ezt nem engedályezik, ami népszerűsítené az amúgy statisztikailag annyira nem kihasznált LTE mobilnetet. Érdekes, hogy az annak idején akciós és promóciós Go Net adatdíjcsomagokat meg lehetett rendelni flottásoknak is.
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
válasz St3ven #74624 üzenetére
Tettem egy kört Level Up ügyben. Visszahívtak, és szó szerint azt mondták, hogy senki nem tud semmit, vissza kell adni a termékmenedzsereknek, megígérték, hogy pár nap múlva visszahívnak. Én is olcsósítani szeretnék, csak nem Dominohoz, hanem előfizetéshez.
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
válasz balint82 #74703 üzenetére
Az eredeti feltételek: Havidíjas és Domino benne foglalt adatot tartalmazó hang díjcsomagok mellé, adatdíjcsomagok mellé és havidíjas mobilinternet csomagok mellé egyaránt megvásárolható. Kínált sávszélesség le-/feltöltés esetén:150/50 MBit/s. Az akció időtartama 2016.08.15 - 2016.09.30, az így vásárolt adatmennyiség 2016. december 31-ig használható fel. Egy telefonszámra csak egyszeri alkalommal rendelhető meg.
Szerintem ez kissé más, mint a most aktuális. Az első megfogalmazás szerint minden havidíjas díjcsomagra megrendelhető, ha van mellé mobilinternet, ami szintén havidíjas, vagy tartalmaz benne foglalt adatforgalmat. Szerepel benne kifejezetten a Domino is. Azt újabb feltételekben pedig már csak bizonyos, elsősorban adatforgalmat tartalmazó díjcsomagok esetén rendelhető meg, valamint a Domino sem szerepel benne.
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
válasz St3ven #74746 üzenetére
Akkor mégsem változtattak. Felhívtam őket, és azon vitetkoztam, hogy az akciós leírásban nem szerepel, hogy flottásoknak nem rendelhető meg. a nő belső leírásra hivatkozott, de ugye akkor ennek a feltételnek szerepelnie kellene az akció leírásában. Még mindig visszahívásra várok.
-
zoli62
addikt
válasz ANDROID??? #75676 üzenetére
A Telekomnak egyre inkább üzleti érdeke hálózatfüggetlen telefonok forgalmazása, mert a webáruházak és boltok jó részében azonos, vagy alacsonyabb áron kaphatók ezek a készülékek.
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
válasz ANDROID??? #75684 üzenetére
Múltkor egy jól felkészült ügyfélszolgálatos mondta, hogy a düggetlen készülékek értékesítése lesz a jövő iránya. Huawei-t azért vettem máshol, mert a Telekom a második SIM-et szoftveresen tiltja, és egy tizessel drágább volt náluk feltöltőkártyásként. Viszont hogy jót is írjak, a P8 Lite-on LTE hálózaton a mért letöltési sávszélesség 130 Mbs körül volt.
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
válasz musicryder #75697 üzenetére
Sajnos a szolgáltatók ügyfélszolgálatain jellemző magatartás,hogy csak a meglevő ügyfél az igazi ügyfél, ez leginkább a Telenornál fordul elő, de például egyszerű érdeklődőként nem lehet hívni az Üzleti Telekom 1435-ös telefonszámát sem, ha meg 1412/1430-ról kérsz átkapcsolást, akkor nem mindegyik operátor hajlandó erre.
-
zoli62
addikt
Na és mi lesz a létszámában nagyobb postpaid előfizetésekkel, ott nem lesz változás?
-
zoli62
addikt
Domino kártya egyenlegfelhasználási idejének letelte ugye után jól tudom, hogy nem lehet az online ügyfélszolgálatra belépni, mert a korlátozottá válás miatt letilt a rendszer?
-
zoli62
addikt
válasz South Velen #92416 üzenetére
Mióta Telekom fiók van a My T-Mobile helyett, azóta ilyen. Bug vagy feature, egykutya.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest