- Két új verzióban érhető el két Huawei okosóra
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Megérkezett a Samsung Galaxy A15, A15 5G és A25 5G
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Megjelent az EasySMX okostelefonok mellé szánt, multiplatformos kontrollere
ph Az 5,9, 6,4, illetőleg 6,8 hüvelykes készülékeket is fogadó "gamepadból" a Bluetooth lapka sem hiányzik.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Android és iOS rendszerekre érkezik a Sonic Rumble
gp A május végére tervezett zárt bétára már lehet jelentkezni a hivatalos oldalon.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoli62
addikt
Tetszik, hogy a nap szinte bármelyik szakában a telefonos ügyfélszolgálaton most már egyre kevésbé képzett ügyintéző, hanem a "nullás csoport" jeles képviselője veszi fel a telefont, akinek addig terjed a kompetenciáka, hogy továbbkapcsol. Gondolom velem együtt más is szeret fölöslegesen várakozni...
-
zoli62
addikt
válasz lord.lakli #46381 üzenetére
Inkább arról van szó, hogy erős létszámleépítés volt, csak ezt a dicspécserszolgálatot igyeke6znek okosan indokolni azzal, hogy a várakozó ügyfelek kényelmét szolgálja, mert nem tévednek el az IVR menürendszeráében. Persze ez nem igaz.
-
zoli62
addikt
Egyébként itt van előttem egy Alcatelel LTE-s modem, holnapig kiprónálom, try and buy mit tud a hálózat. [link]
Ez milyennek számít?[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
Ha valaki a lemondás gondolatával foglalkozik, érdemes a 06 80 630043 ingyenes számot hívnia. Nem kell várakozni, egy perc alatt felveszik, és tudnak egyedi, a honlapon szereplónél kedvezőbb árkalkulációt is adni bizonyos esetekben, példánál aranytkártyánál. Ha pedig valaki megrendelni szeretne, akkor érdemes a 06 1 2658979, vagy mobilról a 06 30 9308979 számot hívnia. Itt szintén gyorsan felveszik. Ezekben az esetekben tehát el lehet felejteni a 1430/1412 hívásakor tapasztalható kellemetlenúl hosszú várakozási időket. és az összevissza történt kapcsoolgatásokat.
-
zoli62
addikt
válasz ForRedGlory #46917 üzenetére
Erre mondom azt, hogy egyszer már ki kell szállni a készülékforgalmazásból, és csak a szolgáltatásokra összpontosítani, de ez még odébb van.
-
zoli62
addikt
-
zoli62
addikt
Okulásul álljon itt egy negatív, és pozitív panasz Májusban az ügyfélszolgálatnak írtam emailt vezetékes internet ügyében ötször is, amire hosszas sürgetésemre júliusban, azaz a törvény által előírt 30 napon jóval túl sikerült váaszolniok, igaz akkor erre való tekintettel kaptam üzletpolitikai kedvezményt is. Múlt hétfőn egy LTE mobilinternet próba után reklamáció után kaptam az előzőnél jóval nagyobb mértékű egyedi jóváírást, ami pénteken már a számlámon volt. Szerintem így kéne mindig eljárni vitás esetekben.
-
zoli62
addikt
Júliusban kipróbáltam notebookon usb-s modemmel az LTE-t és a lakásban tartósan és stabilan 55/25 Mbs értékeket produkált. Hamarosan lejár a hűségem a Netmánia S-re ami 10 Mbs. Ez a maximum, ami náéam elérhető, VDSL és optika sajnos a közeljövőben nem várható. Ti belevágnátok abba, hogy az ADSL2+ helyett LTE-t használátok? Másik kérdésem, hogy akihasználta ezt a 4G-s routert, milyen tapasztalatokat szerzett? [link]
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
Van a T-Mobile-nak egy számlázási osztálya. Ilyen ügyekben velük érdemes egyeztetni. Hívd fel a 1430-at, és kérd, hogy kapcsolják őket.
-
zoli62
addikt
Tapasztalatok érdekelnének: ha a vezetékes internet 8 napos határidővel felmondásra kerül, akkor hangelőfizetés mellett működő a mobilinternetre vonatkozó dupla 400 kedvezmény is azonnal megszűnik, vagy csak a következő hónapban?
-
zoli62
addikt
válasz Soulfly842 #48172 üzenetére
Köszi. Netplusz S-nél mekkora az elérhető sávszélesség?
-
zoli62
addikt
Valakivek már előfordult, hogy az előfizetésén a tudta nélkül kikapcsoltak egy szolgáltatást? Nálam pontosan ez történt, persze azóta már vissza lett állítva.
-
zoli62
addikt
Kis összehasonlítás. [link]
-
zoli62
addikt
Elég nagy katyavasz van az online felülettel, elvileg már működnie kéne ennek ellenére sokan nem tudnak belépni, legalábbis ezt mondták,amikor felhívtam a T-Systemet. 1430-on annyit mondtak, hogy magától meg fog javulni, de azért felvették hibára.
-
zoli62
addikt
Mennyire stabilan műkösik a My T-Mobile-on belüli elektronikus számla szolgáltatás? Jobb mint a távszámla? Most is visszamenőleg 18 havi számla jeleníthető meg, vagy már több? A regisztrációtól függetlenül továbbra is lehet a fizetést a korábbihoz hasonló módon a My -Mobile-ba belépve a a főildalon végezni, vagy a letölthető számlák melleti linken kell?
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
Egyébként van itt egy félreértés. A díjváltozás érinti a díjcsomagot, és mellette készülékvásárlás is történt, akkor a szerződés kötbérmentesen felmondható. A készülékrészletek meg tovább fizetendők.
-
zoli62
addikt
válasz Soulfly842 #60567 üzenetére
Egyrészt, mint írtam, korábban volt két külön tétel, másrészt a szerződésmodósítás nem elfogadása esetén a Telekomnak kell rendes felmondással élni, és ekkor nem követelhet kötbért, mivel ekkor egyoldalúan ő mondja fel a szerződést.
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
válasz Soulfly842 #60570 üzenetére
Én nem arról írtam, hogy az ügyfél mondja fel a szerződést, hanem arról, hogy a módosításokat, felajánlott lehetőségeket nem fogadja el. Ilyenkor a szerződés eredeti feltételekkel megy tovább vagy a szolgáltató 60 napos egyoldalú felmondással élhet.
-
zoli62
addikt
válasz Soulfly842 #60573 üzenetére
Ha van más előfizetése még az ügyfélnek, akkor ügyfélmegtartó csoport szerint minden eset egyedi, akár mehet tovább a részletfizetés.
-
zoli62
addikt
Már megint átlógó hálózatok. Ma a nyugati határ mellett voltam. Miért kisebb a innenső oldalon az adási teljesítmény, mint a túloldalán?
-
zoli62
addikt
válasz szabogabor10 #60831 üzenetére
Mindenesetre megreklamáltam, mert hívtak és én is hívtam, manuális keresésnél nincs honos hálózat, illetve nagyon alacsony a térerő, de ez már régi ügy, azóta se csináltak vele semmit.
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
Úgy tudom, hogy egy rendszeres hívásrészletező egyéni előfizetőknek ingyenes, és nem 1200 Ft.Ennek ellenére kiszámlázták. Miért?
-
zoli62
addikt
válasz Soulfly842 #61535 üzenetére
Annyi kiegészítéssel, hogy az EHR-ben és My T.Mobile-ban is lehet párhuzamosan díjmentes hívásrészletező, amennyiben elektronikus számlázás van beállítva. Egyébként azon az előfizetésen, amelyen normál papír alapú volt beállítva, jóváírták a másikon nem is lett kiszámlázva.
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
válasz Soulfly842 #61578 üzenetére
Nincs kavarodás, ügyintézőtől tudom.
-
zoli62
addikt
Múlt hónapban tértem át elektronikus számlára. Már napokkal ezelőtt kaptam számlaértesítőt. Érdekes, hogy az info@tavszamla.hu e-mail címről, pedig az előfizetést nem is regisztráltam a távszámlában. A fontosabb, hogy a számlakép még mindig nem jelent meg a My T-Mobile-ban,igaz, mivel múlt hónapban jóváírást kaptam, ezért nincs befizetendő számlám. Állítólagólag még nem töltötték fel. A számlaértesítő után a gyakorlatban mennyi idő után szokott megjelenni a pdf formátumú számlakép?
-
zoli62
addikt
Múlt hónapban jóváírást kaptam, a mi nagyobb, mint a számla végösszege. Így az egyenlegem negatív. Szintén múlt hónapban álltam átt elektronikus számlázásra a My T.Mobile felületén, de nem a távszámlán. Jűnius 5-én kaptam értesítés az elkészült számlámról, az e-mail-ben szerepelt is a valós egyenleg. Kinek mi a tapasztalata ilyen esetben, tehát negatív egyenlegnél nincs pdf formátumú számlakép? Ügyfélszolgálat szerint egyenlegtől függetlenül van, és minden hónap 10-ig a számlakép feltöltése meg is történik a My T-Mobile-ba, de nálam, se híre, se hamva, Nekem már hónap elején is gyanús volt, hogy negatív egyenlegnél nincs befizetendő számla, illetve 0, így számlakép sincs.
-
zoli62
addikt
Az egy hónappal ezelőtt bejelentett, határmenti szomszéd országok "átlógó erősebb hákózatán" való roaming telefonálásom (a mobil a kezdőképernyőn Telekom HU-t jelzett) miatt kaptam üzletpolitikai kedvezményt. Ráadásul tértivevényes levélben értesítettek róla. Ez korrekt. Ettől függetlenül ezeken a helyeken a honos hálózaton adási teljesítmény nem fog javulni.
-
zoli62
addikt
Nem akar feltöltődni az elektronikus számla a My T.Mobile-ba, pedig már 10-e is elmúlt. Más is tapasztalt ilyet?
-
zoli62
addikt
válasz zoli62 #61990 üzenetére
Megvan a probléma oka, leírom, hátha másnak is segít,és tanulságos lesz.A rendszer nem kezeli a negatív számlaegyenleget, így a My T-Mobile-ba nem töltődik fel a számlakép. Bár erről még hívatalos választ nem kaptam. Ez az első eset,hogy t-mobile-os számlakezeléssel problémám van, eddig ilyen csak t-home-nál fordult elő. A megoldás az lett, hogy regisztráltam az általam annyira nem kedvelt távszámlára.Úgy látszik vonzom az informatikai hibákat.
-
zoli62
addikt
válasz szabogabor10 #62054 üzenetére
Én anno T-Pontban adtam meg folyószámlaszintű jelszót, akkor még csak személyesen lehetett. Azóta is gond nélkül használom az EHR-t vele. Egy ideje már 1430-on is meg lehet változtatni a folyószámlaszintű jelszót.
-
zoli62
addikt
válasz Soulfly842 #62663 üzenetére
My T-Mobile elektronikus számlarendszere a negatív egyenlegű lezárt számla képét nem tudja megjeleníteni. Nem befizetendő,és nem is befizetett. Ilyenkor a pdf formátumu számlaképet a My T-Mobile dokumentumok közé egyedileg nem lehet feltölteni? Egyébként két és fél hét alatt postai úton már kétszer is kiküldték, de nem érkezett meg. Másuk előfizetés papír alapú számláit már megkaptam,tehát címelírás nem lehet. Hibabejelentéseket azzal zárták le, hogy az nem hiba, hanem normális működés,hogy a rendszer a minuszos számlákat nem kezeli, manuálisan meg nem tölthető fel. (miért?) Hol akadhat el a folyamat?
-
zoli62
addikt
válasz dptrsk #62675 üzenetére
Tudom, te írtál nekem akkor is, amikor először ezt megkérdeztem, de gondolom neked tavaly volt, nekem meg most. Azóta egy rendszerfejlesztés során simán változhatott ez. Mindenesetzre vizsgálat alatt van a dolog, de már egy választ kaptam a két hibabejelentésemre, miszerint ez nem hiba...
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Két új verzióban érhető el két Huawei okosóra
- Hardcore café
- Gurulunk, WAZE?!
- nVidia tulajok OFF topikja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Synology NAS
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- További aktív témák...
- Sound Blaster Audigy 2 fehér / bézs előlapi panelt keresek (SB0250)
- Samsung Galaxy S24+ 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell Latitude E7470 - i5 6200U / 8-16GB RAM - számla, 6 hó garancia
- Samsung Galax Tab A7 Lite 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen