- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Mobilarena
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Iron Funeral #971 üzenetére
De a HL2 és a Far Cry nem is volt Deferred Render motor. Ellentétben az újgenerációs motorokkal (UE3, RAGE, Yeti leszármazottak, és még lehetne sorolni.).
Az MSAA sok új dologgal nem kompatibilis. A Crysis esetében csak az Edge Detect volt a probléma, így ez az effekt kikapcsol az MSAA aktiválásakor, ez eredményezi a fák, bokrok túlzott recézettségét.
Nyilván a PhysX jelenlegi formában való támogatásához CUDA támogatás szükséges a gyártóktól.szasanyi (#972): A DX11-et támogató játékok első hulláma alapvetően DX10.1-re van írva. Tehát a DX11-et sebességnövelés szempontjából használják (Compute Shaderes Local Data Share, stb.) Nyilván a Compute Shader programokat sebességvesztéssel tudják futtatni a mostani DX10.1-es karik is. Emellett a HD Radeonokban van tesszellátor is, így az is megoldott.
A DX10-es kariknél sok függ az eljárástól, de átlagosan 35-40%-os sebességhátrány áll majd fent, és a kpminőség sem lesz megfelelő (mérsékelte, vagy teljesen hiányzó AA, AF és gyenge minőségű árnyékolás, illetve SSAO)Bici (#977): Az első CPU-GPU variációk még a jelenlegi architektúrákkal lesznek megoldva. Az Intel nem Larrabee alapot tervez a Sandy Bridge-be, mert egyszerűen ez az elképzelés a DX kötött futószalagjának emulálásával nagyon lassú. Egy célhardver kisebb és gyorsabb. Azt nem tudni, hogy a GPU GMA4xxx, vagy PowerVR GMA5xx leszármazott lesz-e. Az utóbbinak mindenki jobban örülne. Az AMD cucca biztos, hogy R6xx-7xx-8xx buherálás.
HDR+AA kérdéshez: Többféle HDR van - az FP16, az FP32, az int10b és az RGBE az elterjedt formátumok. A HL2 például int10b-t használ, így nem gond az AA. Például a régen bőszen alkalmazott FP16-hoz már FP16-os blending egység kell, az AA támogatásához.
janos666: A Catalyst AI a GeForce meghajtóhoz képest másképp működik. Az AMD az effektet tartja előbbre és az AA kényszerítés csak másodlagos. Az NV pont fordítva csinálja, AA lesz, de effekt nem. Ez esetenként érdekes mintavételezés eredményeket szül ami elcsúszott tükröződéseket és helyenként hibás árnyékolást eredményez. Ezt amúgy csak Deferred Shadowingnál lehet eljátszani, Deferred Shading, vagy Lightning esetén már eleve rá sem kényszeríthető az AA a motorra.
Igazából egyik kényszerítő felfogás sem jó, az AA-ról nem a gyártónak kell gondoskodni, hanem a motor fejlesztőjének, főleg ha van megoldás a problémákra.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Vicces képek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Hobby elektronika
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Diablo IV
- Milyen autót vegyek?
- Autós topik
- További aktív témák...
- ZOTAC Geforce RTX 3080ti Trinity OC
- ASUS RTX 4090 24GB GDDR6X TUF Gaming OC Edition - Új, bontatlan - Eladó! 650.000.-
- Gigabyte AORUS GeForce RTX 3070 Ti MASTER , 8GB GDDR6X, 256-bit GV- N307TAORUS M-8GD - Garancia
- Palit GameRock RTX 4070 Ti BONTATLAN
- Gigabyte Aorus Master 4090 + EKWB 4090 Nickel Acetal blokk
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen