Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • caius marius

    tag

    válasz bollokcs80 #36 üzenetére

    Szerintem nem jó a cím. A telenornál, ha árat csökkentenek akkor az azt jelenti, hogy meredeken emelkedik az előfizu ára. Majd 8 évig voltam előfizetőjük. Mostanra már hányhatnékom van a nevüktől is. Rendkívűl kétszinű brigád. Az ügyfeleseik az üzletekben aranyosak, kedvesek, de ott aztán vége is a jóindulatuknak. Amikor az üzleteikből kilép az ember akkor aztán jön a hideg zuhany. Amit megbeszélt az nem úgy lesz, és a számlák csak jönnek és jönnek egyre nagyobb összegekkel. Huhh. Nyolc év leforgása alatt a havi 13 ezres számláimból lett 50-60 (!!!) ezres tétel havonta!
    Meguntam lefaroltam aztán átjöttem a vodához. És láss csodát harmadát fizetem és nem kell minden hó végén remegő kézzel bontogatnom a számlaleveleiket. Remélem mihamarabb elhagyják az országot.
    A legnagyobb röhej pl. a Samsung SIII-m 89 ezresért, kártyafüggőn. Hahaha!

    往前看同志! Samsung Galaxy Note3, Samsung Galaxy Note10.1 Már nem vagyok Samsung fan. Kiábrándultam a szarjaikból. Samsung miért csináltok olyan telefont ami mindig elromlik?

  • caius marius

    tag

    válasz hdtomi #39 üzenetére

    Próbáld meg áruvásárlási hitellel, és akkor ott hagyhatod őket mikor kedved szottyan..

    往前看同志! Samsung Galaxy Note3, Samsung Galaxy Note10.1 Már nem vagyok Samsung fan. Kiábrándultam a szarjaikból. Samsung miért csináltok olyan telefont ami mindig elromlik?

  • caius marius

    tag

    válasz Integrale #38 üzenetére

    Dehogynem panaszkodtam. Sőt egy esetben még a rendőrségen is feljelentettem őket, mivel kiadták az adataimat harmadik félnek a többszöri határozott tiltásom ellenére. Aztán magyarázkodtak, hogy jajj rossz volt a szűrőjük. Engem meg hívogattak mindenféle biztosítási ügynökök...
    Nagyon rossz vállalat! Volt, hogy a fővezérük utasításait sz@rták le, csak ne legyen igaza az ügyfélnek. Komolyan mondom őrület amit megengednek maguknak. Az egész azzal kezdődött, hogy egy garanciális igényt nem voltak hajlandók érvényesíteni. Azt mondták, hogy lejárt a gari idő. Persze fehéren-feketén tudtam bizonyítani, hogy masszívan benne vagyunk még. Nem baj, mondták nem tudnak mit csinálni. Erre bepörögtem, és mondom mielőtt perre megyek, kérek egy időpontot a Mr. Laskához, megkérdezem már miért csinálják ezt. Na erre kb 20 perc múlva hívtak, hogy a további jó kapcsolat érdekében blablabla. Baszki akkorra már egy hónapja nem volt telefonom! Brrr.. De útálom őket. Annyi kínt és keservet okoztak nap mint nap.

    往前看同志! Samsung Galaxy Note3, Samsung Galaxy Note10.1 Már nem vagyok Samsung fan. Kiábrándultam a szarjaikból. Samsung miért csináltok olyan telefont ami mindig elromlik?

  • caius marius

    tag

    válasz Integrale #38 üzenetére

    Ja, és minden egyes ilyen "sikernél" ugrott párezret a számlám...
    Ismertem egy srácot akit 15 év után szivattak meg úgy, hogy csak pislogott. Legott ott is hagyta őket.

    往前看同志! Samsung Galaxy Note3, Samsung Galaxy Note10.1 Már nem vagyok Samsung fan. Kiábrándultam a szarjaikból. Samsung miért csináltok olyan telefont ami mindig elromlik?

  • caius marius

    tag

    válasz Rusi #44 üzenetére

    Az utolsó másfél évben volt a legdurvább. Akkor gyakorlatilag akárhogy erőlködtem nem, hogy nem lett jobb, de folyamatos volt a pofáraesés. Pl. mentünk külföldre nyaralni 2 hétre mondom veszek egy 200Mb csomagot, hátha nem lesz kint wifi. Mondja az ügyintéző, hogy ráérek majd akár a határról is telefonálni ne rendeljem meg túl korán, mert ugye lejárhat. Aznap mikor indultam, egész délelött rossz volt a telefonos ügyfélszolg. Aztán már az osztrák oldalon, de még magyar toronyról sikerült megrendelnem. Az ügyfeles mondta, hogy akkortól él a 200Mb amikortól megkapom a visszaigazoló SMS-t. Nos, soha nem jött visszigazoló SMS, így hát nem mertem kint hálózatról netezni. Az igazi okossága a Telenornak majd csak most jön! Hazajöttem, majd szóltam, hogy nem tudtam használni a netet, kérem ne vonják le. Levonták! 7000 ezer a semmire! Bementem, panaszt tettem, kaptam választ, illedelmessen mondták, hogy bekaphatom mert a szolgáltatás élt. Mikor másodszor mentem be már vittem a hangfelvételt is az ügyfelessel való beszélgetésemről. Na erre mindjárt megnyíltak az égi kapuk. Azt mondja az egyik vezető ekkor, hogy akkor ők most ezt jóváírják nekem méltányossági alapon. Min??? Méltányosságból? Ember nem volt visszaigazoló SMS! Na erre mondtam, hogy oké, de most már akkor írjon hozzá még 7000-t mert kétszer voltam bent náluk, és ugye az idő pénz. Erre persze nem voltak hajlandók így ment tovább a sztori. A lényeg a végére az volt, hogy ugyan kompenzáltak, de azt utána kamatostúl szedték vissza.
    Szóval véleményem szerint a Telenor nagy nagyon messze van attól amit szolgáltatásnak nevezünk!
    A számláim összege miatt, majd minden hónapban kellett részletezőt küldeniük rendre jóvá is írtak nem kevés manit, de bakker komolyan ezt kell ahhoz csinálni, hogy ne fosszanak ki? A legszebb az egészben az volt, hogy minden számlám tele volt 3-5 meg 10 másodperces "beszélgetésekkel" ami egy akkora kamu volt mint egy ház . :W És igen a hűségidő fogott bíz keményen, amin aztán a rendőrségi feljelentés eredménye változtatott. Nekem a véleményem az, hogy a Telenor egy nagyon rosszul működő cég, ahol az ügyfeleket rendszeresen átverik ha tehetik. Ezt mutatja a tapasztalat. Ja, és az S3 89 ezerért még mindig vicc!

    往前看同志! Samsung Galaxy Note3, Samsung Galaxy Note10.1 Már nem vagyok Samsung fan. Kiábrándultam a szarjaikból. Samsung miért csináltok olyan telefont ami mindig elromlik?

  • caius marius

    tag

    válasz Silentfrog #55 üzenetére

    Írd le engem édekelne!

    往前看同志! Samsung Galaxy Note3, Samsung Galaxy Note10.1 Már nem vagyok Samsung fan. Kiábrándultam a szarjaikból. Samsung miért csináltok olyan telefont ami mindig elromlik?

Új hozzászólás Aktív témák