- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iPhone topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Netfone
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
Hirdetés
-
Marvel Rivals - Középpontban Hela
gp Folytatódik a karakterbemutatók sorozata, a legújabb részben a Halál Istennője kerül a középpontba.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Van, ahol lesz összecsomagolt Disney+ és Max
it A Disney és a Warner Bros Discovery elsőként az USA-ban csomagolja össze a Disney+, a Hulu és a Max szolgáltatásokat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kossuth
tag
Köszönöm a választ és a felajánlást, de jelenleg nem szeretnék beruházni egy ilyenbe. Közben azért utána olvasgattam és eljutottam a hdmi-rca átalakítós dologhoz én is és sajnos azt is olvastam, hogy a sima kábel valóban nem elég egy ilyenhez. Lehet inkább váltanom kellene korszerűbb TV-re.
-
Xaels
félisten
válasz Hegasus #20100 üzenetére
Ez így ránézésre is felér egy tökönszúrással irányítás tekintetében. A Heroes 3-al történhetne végre valami ilyesmi. Azzal talán még nem is lenne annyira problémás.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
barathmarton
csendes tag
Sziasztok!
Ma visszakaptam a telefonom, amit még dec 3-án adtam le szervizbe. Kijelző foltozódás meg hátlap kopása miatt. Ami érdekes, hogy egy az egyben ugyanúgy kaptam vissza. Csak szoftvert frissítettek.
Kérdésem, hogy a minden HTC-t egy szerviz javít? Telenorosakat is? Lehet egyáltalán valahol panaszt tenni?Siemens A50->C55->C65->S75->Nokia N80 IE->N95 8GB->iPhone 2g-> HTC Desire-> HTC One X-> HTC One M7-> Huawei P10 Lite-> Xiaomi Mi Note 2-> iPhone XS-> iPhone 12
-
kirkri
addikt
válasz barathmarton #20104 üzenetére
Küldd vissza és írasd rá szervizlapra, hogy a foltozódást nem oldották meg. A hátlap kopása nem a reklamálható kategória. Hogy az legyen, ahhoz be kellene vizsgáltatnod és bizonyítani, hogy anyaghibás.
21 éve a Prohardveren! ™
-
Pistakiss
őstag
válasz barathmarton #20104 üzenetére
Háát!
Én nem vettem volna át, egyből reklamációval visszafordíttatni!
A 3. javításra küldésnél cserét kell kérni, vagy a pénzt, ha ott vetted, ahova viszed javításra. Szerintem a hátlapot is cserélni fogják, alapból. Az én telefonomnál is ezt játszották el, hogy elsőre szoftvert frissítettek, a hibához hozzá sem nyúltak, másodszor viszont egy új hátlapot is kapott, olyan fólizása volt, mint az ebay-en vehető hátlapokon[ Szerkesztve ]
"Háát-tal nem kezdünk hozzászólást", meg nem ülünk lóra sem ;) GT P7500 (VODAFONE), Motorola Defy, hTC one x, Samsung Galaxy Tab 3 8.0 (SM-T311), LG G3; LG G4; LG G6, Huawei Mate 20 Pro, Huawei P 40 Pro, Samsung Galaxy S 22 Ultra, Olympus E3, 14-54 és 50-200 mm-es obival, mindkettő 2,8-3,5 fényerős
-
Pistakiss
őstag
válasz kirkri #20105 üzenetére
Háát!
A fogyasztóvédelmi törvényben az van, hogy minden hibát, amit nem akarnak elfogadni, a forgalmazónak, azaz a kötelezettnek kell bizonyítani, nem a vásárlónak, azaz a kedvezményezettnek."Háát-tal nem kezdünk hozzászólást", meg nem ülünk lóra sem ;) GT P7500 (VODAFONE), Motorola Defy, hTC one x, Samsung Galaxy Tab 3 8.0 (SM-T311), LG G3; LG G4; LG G6, Huawei Mate 20 Pro, Huawei P 40 Pro, Samsung Galaxy S 22 Ultra, Olympus E3, 14-54 és 50-200 mm-es obival, mindkettő 2,8-3,5 fényerős
-
Hegasus
senior tag
Hát ez még szerintem hiper-mega béta verzió és házi kovácsolás, ami éppen hogy elindult már fel is tette az illető a videót, ennek fényében szerintem meglehetősen jó...amúgy szerintem meg se fog jelenni hivatalosan a play-be a jogok miatt. De a heroes 3-nak én is örülnék...
Work it harder, Make it better, Do it faster, Makes us stronger.
-
yodee_
őstag
válasz Pistakiss #20106 üzenetére
Én leadtam pixelhibával és wifi gonddal. 1 hét alatt visszajött, a garipapírra ennyit írtak: ROM FLASH. nem tudom mit takar ez pontosan, de 4.0.1 volt rajta,holott én már frissítettem 4.0.4re. Az alaplap és a ház a régi volt. A kijelzőt cserélték, de máshoz nem nyúltak. Megnéztem, és nem vettem át hanem küldtem vissza. Kíváncsi vagyok másodikra mit csinálnak vele. A 3. után mire lehet hivatkozni? Milyen alapon kérjem a cserét?
[ Szerkesztve ]
Honor Magic 6 Pro | Lenovo Thinkpad X280 | Lenovo Thinkcentre M800
-
BenHans
addikt
válasz yodee_ #20109 üzenetére
Ptk.-ra hivatkozva nem kaptál 3 javítás után sem jó telefont... nem elég?
hogy tisztábban láss a kötelezettségek terén [link][ Szerkesztve ]
🧡 "...gialla come er sole, rossa come er core mio..." "La forza del branco è il lupo la forza del lupo è il branco" "L’emozione di poter sedere sulla nostra panchina è indescrivibile, tutti sanno cosa sia la Roma per me" (Daniele De Rossi) Isten hozott otthon, kapitány!
-
Pistakiss
őstag
válasz yodee_ #20109 üzenetére
Háát!
Bizalom hiánya abban, hogy, amit kétszer elcsesznek, azt harmadikra sem tudják megjavítani és a határidőből való kicsúszásra!"Háát-tal nem kezdünk hozzászólást", meg nem ülünk lóra sem ;) GT P7500 (VODAFONE), Motorola Defy, hTC one x, Samsung Galaxy Tab 3 8.0 (SM-T311), LG G3; LG G4; LG G6, Huawei Mate 20 Pro, Huawei P 40 Pro, Samsung Galaxy S 22 Ultra, Olympus E3, 14-54 és 50-200 mm-es obival, mindkettő 2,8-3,5 fényerős
-
kirkri
addikt
válasz Pistakiss #20107 üzenetére
Szerintem egy burkolat kopást nincs az a fogyasztóvédelem, vagy bármi más fórum ahol jogosan át tudsz vinni.
Persze előfordulhat, hogy más ok miatt cserélik a burkolatot is javítás közben, de konkrétan azért, mert az ügyfél azt írta a hibalapra, hogy kopott, sehol nem fogják kicserélni.
Ne áltassuk a fórumtársat, hiábavaló dolgokkal. Ha meg van olyan talpraesett, hogy kijárja magának a burkolat cseréjét, akkor úgyis felesleges.Anno abban sem hittél nekem, hogy nálad is csak készüléket fognak cserélni kiegészítők nélkül a sikertelen javítás után
Hidd el, tőlem több alkalommal kevesen reklamáltak még a jelenlévők közül, így a lehetőségekkel és a határokkal nagyon is tisztában vagyok. Ez nem nagyképűség, csak a tényeket mondom.
Azt pedig már csak halkan jegyezném meg, hogy nem attól cserélik harmadik után a készüléket, mert az ügyfél csapkodja az asztalt a szolgáltatónál, mivel azt a gyártó - hacsak nem tömegesen reklamálnak a vevők - magasról lesz..ja
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
Sera26
aktív tag
Másnál is jelentkezett olyan probléma, hogy JB óta az időjáràs és Messenger alkalmazások nem követik az aktuális helyzetet? Képtelenek beazonosítani hol is vagyok. A Maps egyébként simán tudja, csak ezek nem működnek. A helymeghatározás természetesen be van kapcsolva.
Ja, és a tableten is ugyanez van JB óta.[ Szerkesztve ]
-
Pistakiss
őstag
válasz kirkri #20113 üzenetére
Háát!
Én nem is azt mondtam, hogy azzal menjen cseréltetni, hanem azt, hogy ha cserélik a kijelzőt, nálam úgy nézett ki, hogy cserélték a hátlapot is. A másik dolog, hogy a beadott hibáknál első a vevő véleménye, ennek ellenkezőjét a kötelezettnek kell bizonyítania. Tehát, ha leadja, hogy rendeltetésszerű használat mellett is rendellenesen kopott a hátoldal, ezt a szerviznek kell bizonyítania, hogy nem rendeltetésszerű használattal jött elő a kopás, viszont ez után ugrott az egész gari. A teljes cserére vonatkozóan, meg az a helyzet, hogy az igaz, hogy dobozos cserére gondoltam, de nem azért nem cserélték úgy, mert nem akarták, hanem azért, mert a szerviz csak csere utalványt adhat ki az üzlet felé, vagy pedig mivel nem árusítanak készülékeket, ezért csak kiegészítők nélküli cseredarabot tudnak adni. Amit akkor is írtam, azt most is vallom, ezeket a készülékeket is illene olyan csomagolásban adni, amiből nyilvánvaló, hogy gyári új és sértetlen, egyszerű, olcsó dolgoknál ez megoldott, a 170000 Ft-nál miért nem?
A harmadik eredménytelen javítás utáni cserét pedig pont a fogyasztó elállása miatt kell megtenni, nem lehet olyan fafejű gyártó, aki kitenné magát annak, hogy a vásárlók a sorozatos hibás teljesítés miatt elpártolnak tőlük.
Azt meg csak halkan mondom, hogy az előbb is írtam, sajnos ezek mind csak ajánlások, semmi sem kötelezi az eladókat, szervizeket ezekre.[ Szerkesztve ]
"Háát-tal nem kezdünk hozzászólást", meg nem ülünk lóra sem ;) GT P7500 (VODAFONE), Motorola Defy, hTC one x, Samsung Galaxy Tab 3 8.0 (SM-T311), LG G3; LG G4; LG G6, Huawei Mate 20 Pro, Huawei P 40 Pro, Samsung Galaxy S 22 Ultra, Olympus E3, 14-54 és 50-200 mm-es obival, mindkettő 2,8-3,5 fényerős
-
Pistakiss
őstag
válasz kirkri #20118 üzenetére
Háát!
Sajnos, de a legnagyobb baj az, hogy legtöbb ember még a legkisebb energiát sem fordítja a jogai kiharcolására, így aztán sír, ha 30 napig is eltart egy egyszerű javítás és hogy megtehetik azt, hogy javítás nélkül, szoftverfrissítéssel, küldik vissza a készüléket. Azért tehetik meg, hogy mindenféle csomagolás nélkül adnak ki cserekészüléket, mindenféle gyári védelem nélkül egy "uzsiszacsiban", ha nem vett volna erőt rajtam az, hogy az alig 8 napos készülékemet közel 40 nap alatt sem kapom vissza, akkor most is kedvem lett volna visszaküldeni"Háát-tal nem kezdünk hozzászólást", meg nem ülünk lóra sem ;) GT P7500 (VODAFONE), Motorola Defy, hTC one x, Samsung Galaxy Tab 3 8.0 (SM-T311), LG G3; LG G4; LG G6, Huawei Mate 20 Pro, Huawei P 40 Pro, Samsung Galaxy S 22 Ultra, Olympus E3, 14-54 és 50-200 mm-es obival, mindkettő 2,8-3,5 fényerős
-
Xaels
félisten
Nekem mindent megcsinált a szerviz hibátlanul amit felírtam. Igaz kicsit sokáig tartott de az elvégzett munkával elégedett vagyok.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Eli577
senior tag
Nálam elég vegyes tapasztalatok vannak a szervizelést illetően. Egy Galaxy Tab 10.1-et bevittem egyszer a T-s szervizbe kamera hibával (nem indult), kb 10 nap alatt jött is vissza, új kijelző, új ház, frissített szoftver (lehet, hogy cserélték az egészet, erről nem esett szó). Ez pozitív tapasztalat volt.
Vittem aztán egyszer az S3-at, azt Samsung szervizbe azzal, hogy a hátlap nem illeszkedett jól a házra (felső résznél maradt egy 1-2 mm-es rés). Nagyon nézték a szervizben, aztán végül felküldték BP-re. Köv héten már visszajött, de a hibajelenséget csak részben oldották meg (a rés lényegesen lecsökkent, de még látható ), és annak ellenére, hogy kifejezetten kértem azt, hogy ne módosítsák a szoftvert, ne frissítsék, pont leszarták és természetesen szűz rendszerrel kaptam vissza. Ez negatív volt (bármily meglepő is ).Aztán most leadtam a HOX-ot a T-ben. Csávókám egyből azzal kezdett, hogy hard-reset, nem is kérdezett semmit, aztán amikor kitöltöttük a szervizlapot, és kértem, hogy esetleges készülék cserénél mentsenek adatokat, akkor lazán közölte, hogy ez nem lehetséges, mivel a gyártók ilyennel nem foglalkoznak. Lestem jó nagyot....úgyhogy bízom benne, hogy ha visszakapom, akkor a belső SD tartalma meglesz még.
-
rígel
őstag
válasz Eli577 #20122 üzenetére
Ha már szerviz...Nekem a T-s szervizzel maximálisan jó tapasztalataim vannak. Beadtam wi-fi problémával, 15 nap leteltekor rákérdeztem hogy mi a helyzet. Mivel semmi hír nem volt a telefonról, egy kis rábeszélésre kaptam egy újat. Nem uzsizacskósat, vadonat újat, amit a raktárból hozott ki az ügyintéző, és én választottam ki a legújabbat.
-
Pistakiss
őstag
Háát!
Akkor úgy látszik ez még szolgáltató függő is? Mondjuk nálam az volt az egyi probléma, hogy nem ott vettem a telefont, ahol lakom és ahova bevittem javításra, így ez nem az ő saruk, tehát nálam csak a szervíz általi csere jöhetett szóba."Háát-tal nem kezdünk hozzászólást", meg nem ülünk lóra sem ;) GT P7500 (VODAFONE), Motorola Defy, hTC one x, Samsung Galaxy Tab 3 8.0 (SM-T311), LG G3; LG G4; LG G6, Huawei Mate 20 Pro, Huawei P 40 Pro, Samsung Galaxy S 22 Ultra, Olympus E3, 14-54 és 50-200 mm-es obival, mindkettő 2,8-3,5 fényerős
-
Pistakiss
őstag
Háát!
Már vásárláskor mondták, hogy a 72 órás cserénél csak abban az üzletben cserélik, ahol vettem, a Vodafone smart store-ban. A futárszolgálat az más tészta lehet, mivel az eleve központi elosztású, bár nem tudom, hogy a garancia papíron ezt hogy jelzik. Azt hiszem, ha lesz időm holnap, elmegyek a vásárlás helyére és ezt pontosan megérdeklődöm, de még az is lehet, hogy ma, mert kb 5- kor fent leszünk Pesten."Háát-tal nem kezdünk hozzászólást", meg nem ülünk lóra sem ;) GT P7500 (VODAFONE), Motorola Defy, hTC one x, Samsung Galaxy Tab 3 8.0 (SM-T311), LG G3; LG G4; LG G6, Huawei Mate 20 Pro, Huawei P 40 Pro, Samsung Galaxy S 22 Ultra, Olympus E3, 14-54 és 50-200 mm-es obival, mindkettő 2,8-3,5 fényerős
-
simico
aktív tag
válasz Eli577 #20122 üzenetére
Szervízbe szvsz csak úgy szabad beadni telefont (vagy bármilyen ilyen elektronikai cuccot), hogy előtte mindent lementettél róla és szerintem még az összes adat törlését sem árt megejteni (például készülékcsere esetén nem szeretném, ha az eredti telefonon maradt képeim bárki is nézegetné). Sok évvel ezelőttig még a szolgáltatók és a gyártók szervízeiben lehetett kérni a telefon leadásakor, hogy az adatokat is mentsék, illetve volt ahol ezt automatikusan megtették. Mára ez nagyjából elmúlt. Bár van a Trémobilnak néhány kis kütyüje (2-300e csak egy ilyen) ami tényleg bármilyen telefonról bármire átvisz adatokat, de ezek leginkább a kiemelt szerviznél vannak.
[ Szerkesztve ]
-
Tatu-1981
tag
válasz Sera26 #20116 üzenetére
Nálam is volt ez a probléma az időjárás alkalmazásnál. Többen azt tanácsolták, hogy vegyem le az alkalmazást a kezdőképernyőről (máshonnan is , ha esetleg töb helyen van fent), aztán újraindítás, utána újra kitenni az alkalmazást, és utána elvileg megy.
Nekem ezt többször is meg kellett csinálnom, mire működött, de végül is sikerült.
-
-
Tatu-1981
tag
válasz Sera26 #20130 üzenetére
Valaki azt is javasolta még, hogy nevezzem át a DCIM mappát. Nem tudom, ennek mi köze lehetett a dologhoz, de nálam az utolsó újraindítás (power gomb hosszan nyomásával) előtt megvolt a DCIM mappa átnevezése is, és az időjárás alkalmazás leszedése is, és újraindítás után újra feltéve működött.
Amúgy igen, JB frissítés után jelentkezett nálam is a probléma.
És nálam is igaz volt, hogy google maps, gps tudták a pozíciómat, csak az időjárás alkalmazás nem vette át.
-
Eli577
senior tag
válasz simico #20128 üzenetére
A mentesssel nem lenne gond, de annyira behalt a keszulek hogy semmit nem lehetett vele kezdeni. Meg nem azokra az adatokra gondolok, amiket le tudok szinkronizalni mint pl. telefonszamok, naptarbejegyzesek, hanem az olyanok, amiket az ember nem minden nap szedeget le a telefonjarol, mint a kepek.
Kirkri: SW- bol a legfrisebb van, en inkabb attol tartok, hogy nem tudnak majd mit kezdeni a memoriamodullal, mert valszeg ott lesz valami gixer. Csak az a kerdes, hogy a a memoria boot resze ment tonkre akkor sok tizezer forint kidobasa nelkul lehet-e valahogy hozzaferni a belso sd-n tarolt dolgokhoz.
[ Szerkesztve ]
-
kdava
csendes tag
válasz Pistakiss #20076 üzenetére
Igen ha jól emlékszem neked is mozgott az üveg igaz? Ezek szerint azt azért orvosolták rendesen ugye?
Egyébként kértem cseretelefont, azt mondták azt nem adnak csak ott, ahol vettem. Jó kis plusz időtöltés volt, mivel a SIM-kártyámat lefaragtam micro-SIMre, most meg szerezhettem adaptert, és vacakolhattam vele hogy a régi telefonomat használni tudjam.
Hivatalos átvevő helyre vittem amúgy, mivel esetemben elég nyilvánvaló a hiba, remélem nem lesz gond (szoftverfrissítéssel nem tudják visszaragasztani az üveget ). De amiket itt olvasgatok szervizes tapasztalatokat, hát elég csalódott vagyok..
-
Szpisti
addikt
Még mindig fenn áll ez a problémám, ha valaki tud valamit ne tartsa vissza...
A router System Log-jában nincs semmi error, de az sem, hogy a telefon lecsatlakozott volna... Hiszen nem is csatlakozik le... -
Steve1207
veterán
Jött rendszerfrissítés 032-re (15MB), úgy látom egyelőre, hogy a horribilis merülést megoldotta nálam.
.
-
Kevin's
senior tag
Nekem is jött egy Update Vodafonos a készülék (15 MB) változást nem nagyon vettem észre benne ! És ma jött meg a készülékem szal eddig nagyon elégedett vagyok vele !
♥♥♥HTC One M8 Grey 16Gb ♥♥♥--->★A nő olyan, mint az autó néha le kell cserélni a kisebb fogyasztás érdekében ... :DDDD
-
LouiS22
veterán
válasz Avicularia #20140 üzenetére
Ezek szerint csak el lett kúrva a frissítésben valami, amit most orvosolnak?
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
g0n21
senior tag
-
-
simico
aktív tag
válasz Eli577 #20133 üzenetére
hanem az olyanok, amiket az ember nem minden nap szedeget le a telefonjarol, mint a kepek.
Nekem a képek automatikusan mennek wifin Dropboxba, pont azért, hogy ne kelljen kézzel másolgatni és bármi készülékbaj esetén is meglegyen minden. Programokból is elsősorban olyanokat használok, amik automatikusan csinálnak mentést a saját adataikról Dropboxba. Ha most hirtelen szublimálna a telefonom, a játékmentések kivételével gyakorlatilag minden fontos dolog meglenne Lopás vagy teljes készülékhalál esetén ez igencsak hasznos.
-
g0n21
senior tag
válasz Emilchen #20145 üzenetére
Tudom.
Google fiókba settings backupom van, az adataim HDD-re kéthetente mentve vannak (kameraképek, a többi mind valamilyen felhőben van)...
De bármilyen okos (root nélkül már nem olyan okos) backup nélkül bosszantó újra belakni a telefont....
És mivel JB frissítés után kétszer is szükségem volt rá, hogy ne csináljon hülyeségeket (1. FR előtt semmilyen WiFi-re nem volt hajlandó csatlakozni, utána, a második FR előtt pedig másfél óra kijelző idő volt a max, hiába tiltottam le "anyámat is"...) de a maival eddig nincs gond...Kronometer.hu // PestiOras.hu // nick: Gonzi // Bulgari Velocissimo 1,8m // Omega X-33 SkyWalker 1,5m // Zenith El Primero Chronomaster Open XXT 1,6m // Breitling Chronomat B01 42mm Rouleaux szíjjal 2,2m
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kerékpársportok
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ukrajnai háború
- Okos Otthon / Smart Home
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen