Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LLam

    senior tag

    válasz randras #5212 üzenetére

    bizony így van. más termékkel szívok, utána olvastam és valóban nincs határidő a rendeletben. ugyanakkor ezt találtam:

    "A törvény valóban nem szab határidőt, de ez nem nekik előny, hanem a fogyasztónak, mivel a fogyasztó, amikor úgy gondolja, hogy elege van az időhúzásból szépen áttér egy másik szavatossági igényre, azaz cserét kér, vagy pénzviszsatérítést, azaz eláll az üzlettől. Konzum elektronikai termék esetén amelynek viszonyalg kicsi az értéke javításra véleményem szerint csak igen rövid idő áll rendelkezésre, 2 hét után nyugodtan lehet cserét kérni, ha erre nem hajlandók, akkro elállni az üzlettől.

    A kereskedők azt hiszik, hogy mivel nincs határidő mostmár akármeddig húzhatják, és ezzel etetik a fogyasztókat, pedig valójában a fogyasztónak kellene megpróbálni a jogaival élni. Eleve nem javítást kellene kérni egy 20-50e Ft-os műszaki cikknél, hanem cserét, és ragaszkodni hozzá. ha nem hajlandók rá, akkro perelni. Sajnos még az új szabályoknak nincs bírósági gyakorlata, és mivel nem nagy értékekről van szó, kicsi a jogérvényesítési hajlandóság (természetesen ez érthető), de emiatt elég elterjedt a szabad garázdálkodás."

    Stay hungry!

Új hozzászólás Aktív témák