Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ferob

    őstag

    válasz Shokkolo #32405 üzenetére

    Sajnos te is ugyanabba a hibába futottál tudtodon kívül, mint oly sokan, hogy feltételezed, a HTC support hozzáértő és megmondják majd, hogy mit kell tegyél a probléma elhárítása érdekében.
    De mint ebből is kiderül, akkora nagy baromságokat tudnak mondani, hogy úgy néz ki továbbra sem alkalmaznak ott olyat, aki kicsit is tudja, hogy miről beszél.

    Magyarországon az összes, szolgáltatónál vásárolt telefon, így az általad a Telekomtól megvásárolt készülék is, szolgáltatótól független ilyen téren, mind ROM-ban, mind pedig CID-ben.
    Így nem jöhet szóba olyan, hogy a szolgáltató áll a frissítés késlekedésének hátterében, mint akadály, már csak azért sem, mert a forgalmazott készülékek HTC__032 CID-del rendelkeznek, ami egy szolgáltatótól független, európai CID.

    Nekem is tőlük vásárolt készülékem van és az elsők között frissítettem.
    Amiről a supportos haloványan tudott valamit, az inkább az, hogy külföldön vannak olyan teljesen szolgáltatós telefonok, amiknek a CID-je is olyasmi (pl. német területeken), ami TMOB vagy VODAP szavakkal kezdődnek, na ezeknél a készülékeknél fordul elő, hogy addig nem kapnak frissítést (bár Európában már megjelent), míg a szolgáltató a saját frissítését közre nem adja.

    Szóval ha te a Telekomtól vásároltad újonnan a telefont, majd sose volt nyitva a bootloader és a rendszerhez se lett ezáltal nyúlva, akkor mindenképp meg kell jelenjen a frissítés a telefonon, ha visszaállítod az alapbeállításokat.

Új hozzászólás Aktív témák