Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • blueMerle

    veterán

    Őszinte leszek: nem kell bánkódni. A készülékek jók, de a support az egy hatalmas:

    Volt egy Ideos X5 PRO-m ami tökéletesen működött a 2.2-es Androiddal. Egyszercsak olvasom hogy kijött a 2.3-as, hurrá, töltsük le, tegyük fel. Ahhhaaa. hoogyne ahogy azt a kismókus elképzeli. A gyártó oldalán a MAI SZENTSÉGES NAPIG nem érhető el a frissítés. Az hogy mégis sikerült felvarázsolni, annak köszönhető, hogy az első napon 2-3 óráig müködött a link amikor kitették, és azalatt volt aki le tudta tölteni és volt olyan jófej hogy megosztotta.

    Több száz vásárló jelezte nekik hogy hellóka, nem jó a support oldalon a link, mint látható: abszolút nem foglalkoznak vele. Ők a frissítést elkészítették (2.3, lol), részükről letudva. Jahogy nem lehet letölteni a hivatalos oldalról? Ó hát kit érdekel?

    A készülékkel ettől függetlenül semmi gondom nem volt: gyors, megbízható, nem fagy és minőségi anyagokból van összerakva. De a support egy gigantikus nulla. Egyetlen e-mailre, egyetlen facebookos postra sem reagálnak csak dől a marketing rizsa, mintha totálisan write-only üzemmódban működne a Huawei, vagy csak egyszerüen nem tudnak angolul....

Új hozzászólás Aktív témák