Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • norti

    addikt

    válasz Idhren #2187 üzenetére

    Addig ne gyere el a T-től, amíg meg nem oldják. Más módszer nincs rá sajnos. Mindig azt mondják, hogy a Webshop az teljesen független a T-Pontoktól, pedig nem, csak b@sznak utánanézni a dolgoknak vagy nem értenek hozzá. Barátnőmnél számhordozással szívtunk majd egy hónapot, mert nem akartak foglalkozni vele. Aztán sokadjára nem tágított és lám, minden megoldódott...

    Mivel nálad elég sok pénzről van szó, kutya kötelességük kinyomozni az egész témát és rendbe tenni. Ha nem akarják, fenyegesd be őket egy fogyasztóvédelemmel, máris intézkedni fognak.

    (Nekem 4 évbe került - mert egy időben lemondtam róla :D -, míg találtam egy olyan ügyfélszolgálatost, aki kijavította az irányítószám elírást/duplázást a szolgáltatásaimnál. És semmi extra nem kellett hozzá, csak tudta, hogy kit és mivel kell felhívni és várni kellett kb. 20 percet a javításra.)

Új hozzászólás Aktív témák