- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Fotók, videók mobillal
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- iPhone topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Vakegérke: NyalóVilág: tizenegy, nem babra megy - VV11 - Való Világ 11
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- SirRasor: Garmin Venu SQ és Garmin HRM-Dual összehasonlítása, avagy kell-e a szíj?
Hirdetés
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz motoflug #40374 üzenetére
Melyik Swiftre gondolsz ezek közül hármasként? [link]
Nekünk van egy MK5 automata és nagyon frankó kis gép. Ha jól tudom CVT van benne ami meg egy nagyon megbízható konstrukció. Megvan már lassan 4 éve és semmi gond nem volt vele. (ne is legyen )
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
maximilian4
addikt
Valakinel van innen a fórumról a legújabb Swift Sportja? Most szeretnénk venni újonan egyet és leginkább személyes tapasztalatokra lennék kíváncsi. A tesztek alapján többnyire nagyon pozitív a vélemény. Esetleg szériahibáról van valami info? Egyébként elég komoly kis seggrakétának tűnik. Már a HKS-nek is van belőle hivtalos tuning verdája, ami azért sok mindent elárul.
Maxi
-
dnelb
veterán
válasz maximilian4 #40406 üzenetére
Nagyon megfogod bánni
Kis fék, kis turbo, kis motor, gagyi anyagok. Nézegettem enis anno, de amikor max 4.5ert van 2 éves fiesta st 20-40k futással, akkor nincs jogosultsága a piacon. Oda elég egy chip és máris 220 paci, plusz belső anyagokban, futómű stb is kategóriával magasabban van.
Ctc performance is csak szenved vele, a gyári hűtés is egy f*s, kell alá rendes intercooler. Meg elég sz*r érzés amikor a papa letol a full gyári családi tdi kombival.. Ott azért elgondolkozol mire vertél el 5.5 milliót.[ Szerkesztve ]
-
maximilian4
addikt
Családi 2 ezres tdi-m van, csak szólok h mindehol otthagyott a swift sport. Hiába a 170 lóerő meg majd 400 nm. Azért 970 kg az mondjuk egy 600-700 kilóval könyebb mint egy családi kombi. kanyarokban meg esélytelen vagyok. Anyaghasználatról nem tudok. Csak kívülről láttam. Viszont tetszik h minden full extrát belepakolnak a sportba. Amúgy téged letoltak egy családi tdi kombival mikor az új swift sporttal mentél? Használt nem jöhet szóba most, elhiszem hogy jobb egy fiesta vagy focus st. De ennyi pénzből kell gazdálkodni.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
dnelb
veterán
válasz maximilian4 #40408 üzenetére
ST-k olcsóbbak egy millióval és még garisak. De ok, ha új kell akkor ez van
-
Pist@bácsi
őstag
Érdekes vélemény.
Nem tudom mennyi ideig és hány Fordod volt, de a minőség és a szerviz sok kellementlen napot szerezhet a tulajdonosának.
Kell 200 LE egy ekkora kocsiba? Az ST erősen réteg autó és nem mellesleg újonnan két millával drágább a Swift Sportnál, ami szintén nem egy népautó, de azért a hétköznapokban sokkal célszerűbb. Megkockáztatom, hogy a Ford értéktartása is rosszabb. -
dnelb
veterán
válasz Pist@bácsi #40410 üzenetére
Miről beszélsz? Egy kategória típusban vannak, warm hatch és hot hatch. Ugyanannyira réteg mind2. Az ss mindig is azért volt csak warm mert gyenge a motorja, a többi kb rendben volt. Szervizes dolgot remélem nem gondoltad komolyan, ez már nem m16a motor, ugyanannyi esélye van a szétesésre mint az ecoboostnak. Nem tudunk róla semmit. Az STben lévő alapvetően egy jobb motor, nincs annyira szetfaragva, több a tartalék.. Suzuki lusta volt kifejleszteni egy normális motort, könnyebb volt a vitara swap, de így meg egész egyszerűen nem ér ennyi pénzt. Én imádtam a sportom de ez most nem jött össze. Kb 4.5m körül kéne adniuk. Vitara 400m 16.3s sport meg 15.8s? Legjobb úgy promózták instan hogy mostmar belép ezzel a hot hatch kategóriába.. Erre 0.3 s-el megy jobb időt mint a szívó előző ss. Nevetséges.
[ Szerkesztve ]
-
maximilian4
addikt
Én meg úgy látom kifejlesztett egy normális motort, amit nagyon jól tett hogy átemelt a swift-be. Azt ne felejtsük el, hogy a vitara is egy nagyon jó kis autó a szaksajtó véleménye alapján és az is alig több mint egy tonna. Egyébként elég megnézni laptiming-be mit ment. Kicsit csodálkozott csak mindenki: (téligumival, kis felnivel) Nesze neked octavia rs tdi vagy focus st 1 századdal megy jobbat mint egy vitara 1,4-es turbo motorral?
[link]
Ráadásul ahogy mondják is mérőpadokon 150 lovak körül mérik a teljesítményt, papíron hiába 140.
Én továbbra is személyes tapasztalatokra lennék kíváncsi.[ Szerkesztve ]
Maxi
-
Pist@bácsi
őstag
Ezek szerint nem volt Fordod. Vegyél egyet! Próbáld ki a szervizt is! Amikor gariban hengerfejet cserélnek és két hónapig áll ott a kocsid. Nem egyedi eset. Persze az nem ez a motor, személyes tapasztalatom ezzel nem is lesz, de nincs ok feltételezni, hogy pont ez sikerült jobban, egy olyan gyártó esetében, ahol ennyi a hiba. Ne kelts olyan látszatot, hogy a Ford prémiumot gyárt. A Mustangba is azt a világításkapcsolót rakja amit a Transitba. A plusz lóerőkért pedig jócskán megkéri a felárat is.
Mivel elegánsan elsiklottál a két millás árkülönbözet felett, így nem reagálok arra mennyivel van kevesebb értelme egy ST-nek. Szerintem a kérdezőt nem izgatja a 400m -es gyorsulás, az a hétköznapokban értelmetlen.
Ezzel az erővel ajállhattál volna S3 -at is, az legalább tényleg prémium, meg quattro is csak éppen köze nincs a kérdéshez. -
dnelb
veterán
válasz Pist@bácsi #40413 üzenetére
Nem keltettem prémium látszatot, annyit írtam beltér, futómű stb kategóriával feljebb van, amit nem tudsz cáfolni, ez tény.
Nem siklottam át semmin, én írtam 2 éves ST 4.5m még garival, 20-40k km-el. Te jöttél az új árak nézegetesevel, nem én.
Látszik nem volt hot hatched, nem írnál ilyen hülyeségeket. Ilyet azért veszel hogy járjál pályanapra, gyorsulni, szerpentinezni. Kutyát nem érdekli a hétköznap. Kompromisszum van, lemondasz a kényelemrol, zajosabb stb, ezért élvezhető. Az a baj te autó szempontból közelíted meg, én meg onnan amire tervezték. Ezért nem érted mi a gondom vele. -
dnelb
veterán
válasz maximilian4 #40412 üzenetére
Ez gokart pálya, nyilván jót megy a kis súlyú autó. 80-180ba meg ad neki 17 másodpercet a fóka
[ Szerkesztve ]
-
maximilian4
addikt
Akkor nézd meg az x5M mit ment pl. A vitara meg egy suv, a focus st mégis 1 századdal ment jobbat? X5M meg valami 3-4 másodpercet ver rá az 1km-es gokart pályán... Itt valami nem stimmel. Szerintem fogalmad sincs milyen a legújabb swift sport. Én minden esetre körbenézek a kereskedésekben, hátha valéamelyikben ki lehet próbálni.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
rongyi
aktív tag
Sziasztok! 2006os 1.3as Swiftem most volt generátor cserén és rákérdeztem a szerelőnél, hogy vezérlés csere mennyibe kerülne? Azt mondta, hogy ez láncos és nem nagyon kell benne cserélni. Mennyire igaz ez? Jelenleg 263 ezer km van benne és sajnos nem tudom, hogy ez idő alatt nyúltak-e a vezérléshez.
-
tboldi
nagyúr
válasz rongyi #40417 üzenetére
Valóban láncos, és csak akkor kell cserélni, ha már hozzáér a burkolatához egy "csörgő" hang kíséretében. Kis túlzással előbb fog elporladni a kasztni, minthogy ez bekövetkezzen.
szerk.: Amúgy elég komoly lánc van benne, nem úgy mint egyes náciwagenekben.
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz maximilian4 #40416 üzenetére
focus st 48.7et ment. Látom már eldöntötted, leld sok örömed benne.
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz maximilian4 #40421 üzenetére
Inkább facebookon próbálkozz, myswiftteam pl egyik legnagyobb itthon. Ha beltér érdekel akkor szalonban sima swiftet nézd meg, ugyanaz, és az mindig van kirakva.
-
Pist@bácsi
őstag
A 20-40 ezret nyilván pályanapon rakták bele ezekbe. Hétköznap egy métert sem mentek vele. Esetleg csak a pályáig. Ami biztos vagy ezer kilométerre van, így jött össze a 40 ezer. Abban egyetértek a megközelítéssel, hogy a forgalomban nincs helye a 400-on gyorsulásnak, de a hülyéket ez sosem tartotta vissza.
Ez a hot hatch kategorizálás kicsit becsípődött neked. Ha meg szerpentin, akkor a kanyarban a mínusz egy mázsa előbb érezhető, mint 5 tized százon az egyenesben. Már ha vezetési élményt keresünk. Feszesebb futómű, jobb fékek, direktebb kormányzás, több paci mint egy "sima" utcai verziónál. Van aki ezért vesz ilyet, letojja mi a hot hatch lényege.
Nem tudom te mit látsz, mert most is van egy itthon, tudom miről beszélek.
Az új árakat pedig azért hoztam fel, mert értékvesztett használt kocsik mellett hoztad fel érvként, hogy olcsóbbak, mint egy 0 kilométeres új. És ha belegondolsz, a gyors értékvesztés sem lehet véletlen a Fordnál. -
addikt
-
addikt
-
Hego
tag
válasz Pist@bácsi #40424 üzenetére
Swift Sport se tartja jobban az árát. Ez rétegautó, szerintem elég nehéz eladni. Am 4,59M-ért van swift sport használtan. 1.4T fél éves.. 2000km..
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
maximilian4
addikt
Én meg még jóhiszeműen azt hittem, hogy egy suzukis topikban suzukisok lesznek.
Maxi
-
dethroner
veterán
válasz Dark Archon #40426 üzenetére
Vettem kínai fejegységet az előző autóba és vettem kamerás rendszámkeretet hozzá, de végül csak a fej lett beépítve. És másik autóhoz vettem tolatókamerát és kijelzőt szettben, szóval láttam már ilyesmit nemcsak beépítve is. Minden kamera kap egy kábelen keresztül áramot a tolatólámpáról, és amikor ez megtörténik, automatikusan beindul a működése, egy komponens sárga csatlakozós kábelen videó jelet küld a fejegységre. Nincs ez másként a gyárilag beépített esetében sem szerintem.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
realist
őstag
válasz maximilian4 #40412 üzenetére
Ez a 150 ló és felette városi legenda.
S-cross face csoportban van fent több mérés is. Pad függően kb. 138-142 ló között mozognak.Ez egy teljesen jó és reális érték. Nekem is ilyen van, de erősebből ültem át és azért lehet érezni a különbséget.
Menet közben nagyon jó a rugalmassága az alacsony súlya miatt. Erőteljesebb indulásnál - talán az első futómű miatt - nem az igazi, de bőven elegendő a kasznihoz/hajtáslánchoz ez a motor.
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz blokad #40432 üzenetére
Kamu mérés, kamu eredmények. Minden autót rendszeresen erősebbnek mér a padjuk. Mazda mps körökben nevetség tárgya a cég
Korbel meg köztük 30 ló difi volt
Érdekes ők valahogy kihoznak 201 lovat csak chippel, a nagy múltú suzuki tuningos ctc performance meg intake teljes kipufogó rendszerrel és intercoolerrel, remappal is csak 190 lovat tud hozni.. Persze persze[ Szerkesztve ]
-
realist
őstag
válasz blokad #40432 üzenetére
Ez egy reklám, nem mérés.
Olyat is írnak az oldalon, hogy 5500 fordulatnál tilt a motor. Ez pl eleve nem így van. Szóval nem korrekt.
Rendes padon végzett mérés van a face csoportban. Ott mérték ahol a totalcar műsorban is szoktak (emlékeim szerint). Hozzá a gyári értéket, sok márkához képest már ez is szép eredmény.
A plusz 20-30 ló és 40-60nm egy jó chip esetén talán hozható, de ilyen gyakorlati tapasztalatot megosztó user-t én még nem találtam... -
szabonagyur
félisten
2006-s vasaló Swiftben is megtalálható automata váltótól mennyire kell félni?
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
dethroner
veterán
Ez a Suzuki Toyota egymásra találás mivel fog járni idehaza?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
nagyúr
-
Doki16
addikt
válasz dethroner #40440 üzenetére
Szerintem itthon nem sok mindent. Inkább az indiai piacra fognak koncentrálni. Magyarországon/Európában hülye lenne a Toyota, Suzuki néven olcsóbban árulni egy Corolla hibridet.
Bár örülnék neki ha pár millával olcsóbban kapnék egy ugyanilyen minőségű Toyotát csak más címkévelA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
tm5
tag
válasz Doki16 #40442 üzenetére
Hát itt pedig az írják, hogy az angoloknál fogják gyártani, márpedig akkor hülyék lennének, ha nem Európában árulnák őket.
Nem nagyon hallottam még olyanról, hogy valaki az indiai piacra Angliában gyártat, mert akkor olcsóbban jön ki. -
Doki16
addikt
Biztos jön ide is, de elsősorban tuti, hogy a Maruti/Suzuki fogja megkapni a hibrid technológiát az ázsiai térségben. Ott fogja ezzel erősíteni a részesedését a Toyota.
Itt is írja. [link]
Amúgy ez egy nagyon jó döntés szerintem. Nagyon kíváncsi leszek a Suzuki Corolla TS-re és a Suzuki RAV4-re
A Suzuki meg a jó motorjai mellé kap egy még jobbat.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
motoflug
őstag
válasz szabonagyur #40439 üzenetére
Engem is érdekelne.
-
szabonagyur
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Linux kezdőknek
- Battlefield 2042
- Milyen légkondit a lakásba?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Robot fűnyírók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen