- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Honor Watch GS Pro - strapacska
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ncc1701 #47037 üzenetére
Szerintem ez 50-50, mert nagyban függ attól hogy mi volt a cél az autó vásárlásakor.
A saját példámat tudom csak felhozni:
A régi autóra a piaci értékét rá kellett volna költeni, mert kellett volna féktárcsákat, fékdobokat, kipufogót cserélni és kellett lassan alá 2 garnitúra új gumi, meg még a fene se tudja mit találtunk volna ha megbontjuk. (Amikor eladtam, ezt mondtam a srácnak h kicsit gatyába kell rázni, megértette de így is elvitte.) Tokkal vonóval rá kellett volna locsolni durván 1millát, egy ABStelen 19 éves autóra... (nem tűnt racionális döntésnek) okés, akkor nézzünk használtan vmit helyette, mert 2,5-3millió körül vannak nem 10+ évesek normális állapotban biztosan (japán kombik), ami egy 4 tagú családnak bőven kényelmes... az összes "páciens" olyan volt h amint hazavittem volna ránézésre 500ezer forint alkatrészre és én nem vagyok autószerelő... az már 3-3,5M Akkor 4M-ért kapok újat, igaz nem abban a kategóriában, de kapok újat hasonló extrákkal. Nézegettük, hát betegágy betegágy hátán (EcoBoost, TFFSI), turbós varrógépek(1.0L+ifaturbó), túlárazott szívók (Honda, Toyota, Mazda) vagy csomagatartónélküli egérkamionok (bocsánat a Swift tulajoktól nem bántásból, de nekünk az a csomagtér kevés, kisgyerek mellé kell a csomagtér és mint tudjátok én rengeteg sz@rt cipelek magammal ) úgyhogy maradt a Vitara, okés de 4M-ért abból is 1.0 BoosterJet GL van, akkor várjunk még, hátha lesz valami, közben gyűlt a pénz és így vettük az 1,4T GL+-t, amit nem bántunk meg. (A Vitara azért került képbe, mert 2017-ben az egyik régi évfolyam társam olyat vett az M16A motorral és elhozta megmutatni, akkor megtetszett a családnak, de az full extra szal 7M+)Ha figyeled mekkora összegű ráfordításról jutottam el az 5+M-s vételárig...
Nem a szomszédnak vettem, nem a haveroknak, a családomnak, fájt kicsengetni ennyit autóra, de egyszer élünk, és erről tudom mi baja van és hogyan használta az előző tulaj, szóval reményeim szerint nem lesznek meglepetések. Kipucoltam a bankszámlámat mire megvettem minden plusz cuccot hozzá, de ez már csak ilyen, cserébe úgy indulok el vele mindig h 2 dolgot biztosan tudok: Biztonságban leszünk és ha beteszem a kulcsot akkor elindul és megy.
Igazából ez nem anyagi helyzet függő, hanem elvek kérdése, akarok e költeni rá/nem akarok költeni rá. Aki akar költeni rá, az karbantartja, aki nem akar, annak meg amíg átmegy műszakin és önerőből helyváltoztatásra képes addig nem fog költeni rá.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Új hozzászólás Aktív témák
- Konteó topic
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Formula-1
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Router gondok
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest