- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
Hirdetés
-
Megkérték az Apple beszállítóját, hogy ne használjon annyi áramot
it A Foxconn is azon cégek között van, amelyet megkértek Vietnámban, hogy jelentősen csökkentse az áramfogyasztását.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Megjött az ASUS 240 Hz-es, fényes WOLED monitora
ph Az MI-s képességekkel felvértezett újdonság 20 százalékkal jobb fénysűrűséget produkál az egész képátlón átívelve, mint a PG27AQDM.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz csaba1203 #52948 üzenetére
Van olyan francia motor, amit előbb megvennék, mint egy japánt, kiváló példa erre az Aygo/107/C1 trió, az egyliteres Toyota benzinmotor egy betegágy, míg a technikailag bonyolultabb PSA 1.4 HDI turbódízel sokkal-sokkal megbízhatóbb. 🤷♂️
Olaszok is tudnak jót csinálni, ha akarnak, és a japánok is gyártottak már időzített bombát.
[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz dethroner #52947 üzenetére
+1.
Mikor azt hittem, hogy vonatozni fogok, és eldobós/állomásra járós autót kerestem, a Swift mellett a régi Colt volt a befutó, de régi Almerát is ki lehet fogni egész jót ennyiért.
Aztán rájöttem, hogy inkább ülök a saját kocsimban a dugóban, mint hogy tömegközlekedjek.
-
tomi5244
őstag
2017 utáni 1.0T swiftnél volt automata kivitel?
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz IMIIKE1998 #52939 üzenetére
Nem akarlak bántani, de dethroner-nek igaza van...
Ha mégis japán kell, akkor az alját nagyon nézd meg, küszöböket és ajánlom fizess meg egy autó vizsgáló, 20rongy nem a világ de sok százat spórol meg.
Amint megvetted készíts sok pénzt, mert a szűrők, szijjak, folyadékok triumviratus csere azonnal. Készülj még fel 4 új abroncsra és ha ennyiben megáll akkor makod volt, de hatalmas... Nézd meg milyenek futkosnak az utcán és mennyire igényes emberek vezetik, ezzel kB képet kapsz arról is minek fogod a kerekét rugdosni... Mert ezek mind eladjak egyszer..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
IMIIKE1998
őstag
válasz dethroner #52947 üzenetére
Értem, de teljes átvizsgálása elvinném először. A többit én is nézegettem, de ennyiért nem láttam japánból rohadásmenteset, a francia Mégane-ra mindenki mondja, hogy havi szinten van vele elektromos baj. A Swift azért is került szóba, mert bontókban filléres tétel az alkatrész, ami nem utolsó szempont, rengeteget dob az olcsó fenntarthatósághoz. Esetleg ha ez nem olyan jó, van jobb alternatíva ennyiért? Cordoba, Toledo?
A sportos beütést a keret függvényében várom el. Nálam ez azt jelenti, hogy az autó sulyához képest legyen benne egy nagyobb motor, ami városon belül viszi is rendesen.2ozzmexy: Értem, hát ebben is van valami. De ha nem Swift, akkor mi ennyiért? Nem muszáj japán, csak annyi a lényeg, hogy olcsó legyen a fenntartása és mondjuk valamennyi gyorsulása legyen városon belül. Pl. A Swift súlyához egy 80-90 Le már bőven jó szerintem.(Ha belefér.)
[ Szerkesztve ]
-
válasz IMIIKE1998 #52956 üzenetére
TC-nek volt pár hónapja egy válságautós adása, igaz csak 3-at mutattak be, és abból kettőnek van értelme, a harmadik inkább elrettentő.
[link]De amúgy ilyen keret környékén régebbi Golf / Polo / Polo Classic*-t is érdemes megnézni, vannak ezekben is jó motorok, és ezekből is rengeteg fut/futott, esetleg egy unixba nézz árakat, hogy a kötelezőek mibe kerülnek mindegyikre, hogy kb képbe kerülj.
Draskovicsnak is volt nemrég egy videója, egy IV-es Polo-ról: Polo IV videó
*Ilyen van a családban, 1.6-os, ha jól emlékszem 100 lovas motorral, vezettem párszor mocsok jól viszi azt a kicsi kasznit, pályán sem gond ~130, ha előzni kell 140-150-ig megy, komoly bajok nem voltak vele, bár abba alig ~150k km van.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
tboldi
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #52956 üzenetére
A Megane 1 PH2-esre nem nagyon szoktak panaszkodni, a második generáció az, ami tele van elektromos hibákkal.
Citroen Saxo?
[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz csaba1203 #52948 üzenetére
Nekem francia kocsim is van, és tényleg szereti a szerelőm. Mondta, azért imádja a rönóm, mert évente csak egyszer viszem, amikor olajat cserél benne, sosincs baja. Vannak becsületes szerelők is, akiknek az az érdekük, hogy a vevő elégedett legyen.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz tboldi #52952 üzenetére
Rönó enerdzsi Autópályán ritkán kell a külsőbe lemennem, gps szerinti 150-es tempóval nyugisan, tolom le a fiatal csodákat. És mindezt 25 éves 1.4 szívóbenzin, ilyen tempó mellett 6 literes fogyasztással. Köszönöm, maradhat
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
ldn218
tag
válasz csaba1203 #52948 üzenetére
Suzukim is van fordom is van. Igaz még csak 13 éves nem 21 de patika mert én vagyok a gazdája. Ráadásul még diesel is. Sokszor kimaradnak az egyenletből a gazdák a tulajdonosok. Pedig egy autónak legyen az bármilyen márka a tulajdonosa tud a legnagyobb ellensége lenni. Valamelyik technika többet elvisel valamelyik kevesebbet a "gondos" felhasználókból.
-
sepsi0
őstag
Nekem csak 3,5T-ás kisteher tapasztalatom van Renault/Peugeot/Fiat márkákból. 7-8 éve betegágy, pénztemető az összes. Régi szívó dízelek jók voltam, pl Master.
Fiat/Ford dízel motor eszi folyamat az olajat, meg még sok más probléma. A cégemnél 4-5 év alatt az autók árának 1-1,5x-ét rájukköltik. Kb 400-600k km alatt.
Nem venném egyiket sem, ua mind. A mentősök is szídják az új Mercit, de a VW is kalap kaki ilyen kategóriában.
Ez saját tapasztalat. Többen vezetjük és próbálunk rájuk vigyázni, de nem nagyon lehet. A másik meg az, hogy ebben a kategóriában a Fiat/Citroën/Ford/Peugeot egy kaptafa, ugyan az...[ Szerkesztve ]
-
Zizmand
aktív tag
válasz IMIIKE1998 #52942 üzenetére
Szerintem 300k környékén egyáltalán nem lehetetlen jó állapotú Swift találni, persze vásárláskor át kell nézni rendesen, leginkább alulról.
Mi most tavasszal vettünk 2. autónak egy 1.3 as 8v Swiftet 240k forintért, nem a legjobban felszerelt és nem a legszebb külsőleg, de szerkezetileg szinte hibátlan. [kép] Hogy ez így is maradjon, most nyáron kap egy komplett alváz és üregvédelmet.
Valós 114 ezer km van benne és valószínűleg azért maradt meg ilyen állapotban, mert az utóbbi 10 évben összesen 10 ezer kmt mentek vele.
Összesen 68 lóerő, de ezzel is meglepően jól lehet haladni a városi forgalomban, pedig általában 4-en mindig ülünk benne.[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Zizmand #52964 üzenetére
Ezek szerint akkor van esély rá. Én ezt láttam nemrég [link] , nem néz ki olyan borzasztóan. Alapvetően tényleg az a legfontosabb, hogy ne rohadjon és motorikusan rendben legyen. Csak nehéz így kifogni, de nem nagyon tudok olyan autóra gondolni, ami olcsóbban kijön fenntartás ügyileg.(Meg az 1.3 16v elvileg megy is, mint a golyó a maga szintjén.) -
TommyY2
tag
válasz IMIIKE1998 #52965 üzenetére
Nekünk is ugyanilyen autónk volt, 5 éve adtuk el valós 130ekm-rel, de még csak véletlenül se írtuk az óraálláshoz, hogy 30ekm (ugyanis ez 100e-nél átfordul). A miénk ehhez képest újszerű állapotban volt, főleg belül. Valóban soha, semmit nem kelett rákölteni, csak X évente a vezérműszíjat kellett kicseréltetni.
Aki már az elején hazudik, ott sok jóra nem lehet számítani. 4. tulajdonos, 2012-ben volt egy tulaj váltás és valószínűleg 2020-ban vették ők (akkor miért adják most el?). Évi tizenezer km-t mennek vele, 2012-ben volt az óra állása 49e (vagy inkább 149e). 2020-ban volt az óraállás 37e (vagyis most lehet benne max. 237ekm).
Egyszóval, nem lesz egyszerű menet, de sok sikert hozzá.
TommyY
[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz TommyY2 #52966 üzenetére
Az ördög mindig a részletekben van, ébernek kell lenni. És az is árulkodó hogy ilyen kevés bevallott km után ott az a ronda kormányvédő.
A 16 szelepet meg végképp elengedném, valószínű ami megy, azt a korábbi gazdái is hajszolták.[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Gyöször
senior tag
válasz csaba1203 #52950 üzenetére
Többet érne, ha elkezdenétek hirdetéseket berakni, mint így nagyáltalánosságban leírogatni, hogy a trágya büdös. Sógor alól kipállott a swiftje, most vett 500ért kereskedésből egy offtopic táliát. A swift olyan volt én hegesztettem be a sárvédőt, hogy a felesége cipőtalpát ne dörzsölje az első kerék. A rönó most full extrás mert nyílik a jobb első ajtó, sokkal kényelmesebb így beszállni mint bal1ből átmászni
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Hego
tag
válasz csaba1203 #52972 üzenetére
Csaba: ne hasonlíts már egy használt Fiatot egy új Ignishez.
Nekem is volt Swiftem amit 350-ért vettem, egy kalap szar volt - lényegében gazdasági totálkáros, meg volt egy Puntom is, amire a kötelezőkön kívűl nem kellett költeni. Most akkor én is írjam hogy ótvarfos a Suzuki?
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
csaba1203
addikt
Félreértettél valamit. Vettem 7 éve egy akkor 13 éves Fiat Pandát és 5 év alatt ingem gatyám ráköltöttem.Egy percet sem éreztem üzembiztosnak és ami széria hibája volt nálam minden előjött.
Ez verte ki a biztosítékot. Volt pár használt autóm de ez mindent vitt a szó negatív értelmében. -
tboldi
nagyúr
válasz csaba1203 #52974 üzenetére
Melyik fajta Panda volt? 20 évvel ezelőtt elvileg ilyen kellett legyen. De ha erre gondolsz, akkor valami nem stimmel, mert ez 2003 óta volt kapható.
Anyumnak keresünk épp autót, egy ilyen második linken szereplő is esélyes. A kormányszervó hibáján kívül nem tűnik nekem ördöglakatnak az eddig begyűjtött infók alapján. Gyakorlatulag ua., mint egy 2-es Punto, csak más kasztnival.
[ Szerkesztve ]
-
csaba1203
addikt
válasz tboldi #52975 üzenetére
A 2003-as év autójá-ról van szó....
Igen bele és mellé nyúltam egyszerre.
Ha jót akarsz messzire elkerülöd. Splash volt a B tervem akkor csak hát eléggé behatároltak az anyagiak na meg a Splash a duplája lett volna, de nem is ment volna oda minden spórolt pénzem....
Meg van az oka miért nem tartják az árukat ezek az olasz csodák. -
Zizmand
aktív tag
válasz IMIIKE1998 #52965 üzenetére
"nem nagyon tudok olyan autóra gondolni, ami olcsóbban kijön fenntartás ügyileg."
Ugyanez volt a fő szempont nekünk is autó vásárlásnál. Legyen olcsó, egyszerű, gazdaságos, könnyen fenntartható. Ezt mind tökéletesen teljesíti is a Swift, egyedüli gyenge pontja az intenzív korrózió.
Vásárlás óta amiket költeni kellett az autóra: olaj+szűrők, 4 db gyertya, 2db hátsó kerékcsapágy és egy ékszíj. Ez összesen volt 16 ezer ft.
Még csak 3 hónapja van meg az autó, így nem tudok mindent a típusról, de a legtöbb helyen azt írják, hogy az 1.3 16v es Swifteket jobban hajtották az évek alatt, így a legtöbbjük mára rosszabb állapotban van, mint a sima 8v motorosak.
-
szivacs1987
aktív tag
válasz tomi5244 #52954 üzenetére
Igen volt 6 sebességes automatával. Max nyomaték 170Nm helyett csak 160Nm volt. Csak a GLX felszereltséghez volt.
Itt vannak, hogy milyen kivitelű 2017-es swiftek voltak. Az alsó az 1.0BJ automata.[ Szerkesztve ]
Gigabyte B450 Aorus Pro ● R5 3600 allcore 4,2GHz 1,31V ● Asus ROG Strix RTX 3080 V2 White OC Edition
-
tomi5244
őstag
válasz szivacs1987 #52978 üzenetére
Köszi, közben utána néztem a neten. Hát automatában a használt piacon ez szerintem nagyon ritka, fene tudja mennyit kéne rá várnom Jelenleg is csak 1db van turbósból a Hahu-n az is manuális.
-
AMD Power
titán
Suzuki Vitara: a családi autók koronázatlan királynője. Mutatjuk, miért lehet szeretni! [link]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Zolás
addikt
válasz AMD Power #52980 üzenetére
Kissé túlzásba esett a cikk írója. Nem rossz a vitara, de 8 millió forint már egy kicsit sok érte. Elhiszem hogy egy hatvan kilós csajnak batár nagy a lábtér, de erősen túlzó minden mondata.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Chereiose
addikt
Arról nem beszélve, hogy ez a beltér kinézetre sem, de anyagban sem változott semmit (műszerfalnál puhább lett) a 2015-ös, alig 4 millióba kerülő változathoz képest, képeken az a hátsó ajtó is mintha a sokat fikázott daciakat látnám vagy valami régi swiftet, ennél szerintem az S-Cross beltere is fényévekkel jobb, azért is vettünk végül azt mi is. Persze ez szubjektív, csak ennyiért már azért van más alternatíva.
[ Szerkesztve ]
-
Zolás
addikt
válasz dethroner #52984 üzenetére
Mindenki akar egy szeletet a tortából. Ha bejön, a semmiért egy valag lóvét lehet keresni. Tiktok táncika, szexi ruhás gémer lánykák, stb.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
-
válasz dethroner #52984 üzenetére
Tudod hogy van ez, mindenki mindenhez ért. Ki kell szűrni azt a párat, ami tényleg releváns.
Jó autó a Vitara a saját kategóriájában nagyon ez tény, de nem 7-8 milláért. Az egyszerűen sok érte. Az a 4-5M volt korrekt, dehát minden más autó is drágult ugyanígy, és azok se változtak.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
-
AMD Power
titán
válasz SyMbioTe #52987 üzenetére
Elég fullos Kia Sportage 8.5 millió.
Vagy "fapados" Hyundai Tucson 8 milla.Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
2ozzmexy
aktív tag
Túlzó hát, nem rossz csak az a "jó" amiről ő ír az nem ilyen. Az én feleségem most 55kg és 172cm magas, hátul ül egy gyerek ülés és egy hordozó között a Vitaraban... Nem szokott panaszkodni - rajtam edződött - de ha néha napján előre ül azért látszik rajta hogy "megváltozott a felhasználói élmény". Majd lövök holnap egy képet az ajtóról ahol a fiam ül meg a küszöbről, utána más hangulatban fogjátok ezt a cikket olvasni...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz AMD Power #52980 üzenetére
Én meg mutatom mennyire "gyerekálló" a királynő:
Ez 2 hete volt takarítva kívül - belül. A cikkben látható módon száll itt be a fiam minden alkalommal ha jön velem (heti 2-5 alkalom), ez történik a koronazatlan királynővel 2 év és 3200km alatt ha egy család "használja"...A ricnis műanyag karpitbol gyakorlatilag csak ecsettel jön ki a sár, a lekopott bevonat pótolhatatlan, a le rúgott fényezés szintén csak szórópisztollyal javítható, a karcolás a műanyagokon csak ecetes bontott elemmel javítható... Szóval aki családnak veszi az készüljön fel rá h 5-6 éves korára le lesz lakva a bele, mint egy zöldséges merdzsónak... És mielőtt valaki rakezdi előre szólok h vigyáznak a gyerekek a kocsira, mert harapok érte és ezt nagyon jól tudják.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
blakey
titán
válasz 2ozzmexy #52992 üzenetére
Enyém 4 éves és olyan mint az új. Előző autóimnál is megntanítottam őket, hogy a küszöböt átlépjük, nem rálépünk. Kopás sincs az enyémen. sokkal több használat mellett.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
AMD Power
titán
-
blakey
titán
válasz AMD Power #52998 üzenetére
Pontosabban, nem azért van, hogy 10e km-t tegyél bele egy évben hanem azért, hogy amikor szükséged van rá akkor rendelkezésre álljon.
Soha nem azzal foglalkozom, hogy mennyi km-t teszek bele, ha most 1 hónapig nem megyek vele akkor nem dől össze a világ, autóban ülve nem tudok napi 10 km-t gyalogolni.
Mindenkinek más okok miatt van ilyen-olyan autója. Teljesen más elgondolásból veszi őket, mindenkinek más a szempontja de egy közös pont mindegyikben van, amikor kell akkor ott legyen.*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
Új hozzászólás Aktív témák
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vírusirtó topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Elektromos autók - motorok
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Automata kávégépek
- Fűnyíró topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen