- Mobil flották
- iPhone topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Magisk
Hirdetés
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
it Miközben az EU-ban 1,84 milliárd eurós, trösztellenes bírság ellen fellebbezett az Apple, addig a Kongói Demokratikus Köztársaság ügyvédei új bizonyítékokkal szolgáltak arra vonatkozóan, hogy az almás cég konfliktuszónákból szerzi az ellátási láncnak a nyersanyagokat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyöször
senior tag
-
AMD Power
titán
Most vittem el tesómat a szerelőhöz az autóért. Beszélgettünk egy jó 15 percet a sráccal. Amiket néhez ezek a szerelők mesélnek egy pár tulajról. Katasztrófa. Nem véletlen,hogy már 4-5 éves autók már hulladékok.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
simonjoe
senior tag
Sziasztok!!
Na, ma ismét nem indult a Splash. Most a jelenség, az, h teker mint az őrült, de b@...ik indulni. Hosszas indítózás után méltóztatott röffenni. Én ezt Q...vára nem értem. Mi lehet a baja??? Tulajdonképpen vagy nem kap szikrát, (mint Én) vagy nyálat? Nemtom merre induljak. Azt hiszem most első sorban kidobom az üzemanyagszűrőt és a pumpát.Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz tboldi #52057 üzenetére
Szkópot utoljára vagy 10 éve kalibráltam itthon, eladtam. Multi van három is, de azzal mit tudnék mérni?? Nincs valami diagszoft, és hardvare ehhez a talicskához?? Annyira random az egész jelenség, h szerintem az lesz a vége, h ha bebukik a rendszer, akkor lehet csak megfogni. A múltkor csak nyöszörgött, alig tekert, most meg mint az állat úgy kergette az önindítót, ennek ellenére semmi. Tényleg nem értem, ráadásul tényleg nem egy űrtech.
Joe
-
TommyY2
tag
válasz simonjoe #52056 üzenetére
Lehet, hogy hülyeséget írok, ne nevessen ki senki.
Nem lehetséges, hogy a szivató rendszere rendetlenkedik? Gondolom, méri a hőmérsékletet (lehet, hogy kontakt hibás a hőmérő) és annak megfelelően állítja be a keverékarányt. Miután beindult, mekkora a fordulatszám?TommyY
[ Szerkesztve ]
-
pigmeus
tag
Egy olyan kérdésem lenne, hogy szeretnék venni egy emelőt az SX4 Scrosshoz, viszont ahogy nézem a gyári 1 tonna, viszont a régi ingisunk emelője is 1 tonnára van. Akkor gondolom nyugodtan használhatom az ignis emelőjét is, igaz? Amúgy is így hirdetik, hogy mindegyikhez jó. Mondjuk azt még nem néztem meg, hogy elég magasra lehet-e emelni.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz pigmeus #52063 üzenetére
A gyári is 1T-s, de a 185mm-es szabadhasmagasság miatt olyan kell ami legalább 350mm magasra emel, különben elől a földön marad a kerék...
Alul van egy kis kiálló füllecske a gyári emelési pontnál, úgyhogy olyan emelőt érdemes nézni amibe az bele tud üllni:
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Chereiose
addikt
Aki használja a suzuki fejegységhez az android autót vagy apple carplayt, azoktól kérdezném, hogy a mi S-Crossunkon és a barátomékén is rendre csinálja, hogy hiába csatlakoztatjuk a telót hozzá semmi nem történik és néha vagy 3x be kell dugni, hogy végre felismerje és működjön. Igaz eddig mindig Iphone-al csinálta ezt, androiddal lehet, hogy kevesebb problémája van
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Moleman #52066 üzenetére
Azért ez kicsit overkill egy S-Cross-hoz, de ha cserélsz 3-4 autón kereket minden szezonban, akkor visszajön az ára.
Én tekergetem a trapézt, mert ingyen volt és nem kell cipelnem, mindig a kocsiban van."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Chereiose #52067 üzenetére
Várni kell vele néhány másodpercet, és az sem mindegy mikor dugod be. Én vettem direkt a kocsiba egy rövid USB-C kábelt, az mindig be van dugva középen és csak arra dugom rá a telefont, de mindig megvárom hogy a fejegység magára találjon.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tboldi
nagyúr
Vegyen mindenki ilyet!
De komolyan, nekem az egyik legjobb döntésem volt, money well spent.
-
2ozzmexy
aktív tag
-
AMD Power
titán
Tegnap volt időm kíváncsiságból nézegettem a Vitara/S-Cross a neten.
Szerintem ha választanom kéne a kettő közül akkor szerintem a nagyobb méretei miatt a S-Cross lenne a befutó. Új árakat tekintve még Cross egy nagyon picit olcsóbb is, alapáron. Persze ha szakad a nyakamba már felesleges millió egy ideig nem lesz lecserélve az SX4.Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Tomeeka28 #52077 üzenetére
Arra van egy népi megfigyelésem: Mielőtt leállítod az autót, vissza kell lépni a házikóval az SLDA main display-re (vagy AA kilépés) és akkor kevésbé borul meg.
Nekem a Waze minden update-nél elfelejti a home beállítást és hát a hangvezérlés egy talicska aprómajmot nem ér... de amúgy no.1
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
simonjoe
senior tag
válasz laca891 #52061 üzenetére
Amióta nálunk van, (múlt év október vége) csak MOL 100-as prémiumot kap.
TommyY2: Beindulás után 1000 körüli satbil alapjáratot produkál, néhány perc után viszont visszaesik és tartja a 600-as fordulatot, nem ingadozik, halkan egyenletesen jár.
2ozzmexy: Zúg benne valami, de, h pontosan mi, azt nemtom. A gyertyákat nem vettem ki, nem néztem meg, majd most a 7végén egy kicsit átnézem. Egyenlőre tájékozódnom kellene, h mit hol találok, és mi-mit csinál, mert kinyitom a gépháztetőt, de csak nézek ki a fejemből.Joe
-
AMD Power
titán
válasz #40993792 #52080 üzenetére
El tudnám képzelni az biztos!
Újabb fogyasztási adat. 573km-re 42.6liter benzint kellett tankolnom.
7.43liter benzin /100km.
Ebben a 573km-ben kb 100km országút van. A többi BP. Szerintem ez nagyon jó![ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
TommyY2
tag
válasz simonjoe #52082 üzenetére
Nem értek hozzá annyira, de szerintem az 1000 is kevés hidegen, meg a 600 is kicsit kevés melegen (700-750 körül van a normális). Nem lehet, hogy csak az alapjáratot felejtette el és ismét meg kell vele taníttatni? Mekkora a fordulatszám melegen, ha bekapcsolod a klímát (olyankor fel kell emelnie 1000 környékére)? Egyszer mi is jártunk így a Splash-el, ismét bekellett tanítani.
TommyY
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
senior tag
válasz TommyY2 #52084 üzenetére
...lehet, h 700 a hatszáz, a ló sem tudja pontosan megállapítani hisz nincs pontosan skálázva. Hidegen meg nem megy 1000 fölé, ha a klíma kapcsol akkor is megemelkedik az ezresre. Megnézhetem ezt a tanítás macerát, de mivel ez a "nem indulás" mindössze kétszer fordult elő (megjegyzem, h egy Suzuki-tól ez a legnagyobb szégyen) és más metodikával, így azt gondolom, h nem alapjárati macera lehet. Bár semmi sem zárható ki, így köszönöm a tippet!
Joe
-
Tomeeka28
aktív tag
válasz AMD Power #52083 üzenetére
Nekem is van új. 5,4 l/100, országút nem volt csak BP + agglomeráció. Vitara 1,4 T H, nyári gumi, Lukoil 100-as benzin.
Most MOL 100-as ment bele. Kiváncsi leszek lesz e különbség.HTC 8X / Lumia 1020 / Lumia 930 / HTC One M8 / Lumia 950 / iPhone 6 / LG G4 / iPhone 7 / MacBook Air / iPhone Xs Silver / iPhone Xs Space Gray / iPhone 13 Mini
-
-
őstag
válasz simonjoe #52085 üzenetére
"...egy Suzuki-tól ez a legnagyobb szégyen.."
hagyjuk már ezt, hogy a Suzuki meg a japán az nem romlik el.. csak az arányokról és valószínűségről, hibalehetőségekről lehet beszélni..
egyszer tök váratlanul az enyém sem indult egy 300 km-es túrát követő két nap állás után. Elpusztult benne egy 5-6 éves Varta akksi, minden előjel nélkül. Szégyen, tényleg..
majd ha meglesz nálad a hiba oka, akkor térjünk erre vissza"... and I hope you have a great day!"
-
simonjoe
senior tag
válasz pető bá' #52089 üzenetére
...1xű a képlet, én még nem láttam Suzuki-t tréleren csak törötten, de útszélén ezt a típust "bütykölő" sofőrt sem. Ha Te ezt aránynak hívod, akkor legyen az! Akku hiba nem az autó hibája, ne tedd a sorba.
laca891: nem rossz ötlet, továbbra is keresem az erre megfelelő célhardvert és szoftvert. A randomitás és ennek gyakorisága nem utal valami nagy hibára (gondolom én). Jól megy, kicsi a fogyasztása, nagyon panaszra nem lehet okom. Ja, és nem az volt, h nem, csak nehezen indult. A VW szerelőmmel tegnap beszéltem erről, Ő első körben az üza ellátási zavarokra tippelt, azt elfelejtettem megkérdezni tőle, h van-e valami eszköze amit rá lehetne konnektálni a Splash lelkére. 1enlőre várok, majd meglátom merre mozdul ez a probléma. Holnap azért "átmozgatom" a kábeleket, megnézem a gyertyákat, megpróbálom kinyomozni a nagyfeszültségű oldalt. Jó lenne azért az üzaszűrőt is kicseréltetni annak ellenére, h élettartamra határozták meg az idejét. Továbbá az alapjárati tanítással is megpróbálkozom. Majd beszámolok, h mire jutottam, azért sejtésem van, h sok mindenre nem.Joe
-
válasz tboldi #52072 üzenetére
Sicc
Chereiose
Nekem megy szépen, semmi ilyesmi. Android 9 mondjuk az enyém.
A régi Moto Z Play telómmal volt olyan gond, hogy folyton fel-le csatlakozott, de passz mi volt a baja, lehet a csatlakozó nem volt tökéletes.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
beef
őstag
válasz simonjoe #52091 üzenetére
Egy OBDII (ELM327) adapter meg ez segíthet hibát keresni: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.malykh.szviewer.android
-
őstag
válasz simonjoe #52091 üzenetére
annyit írtál, hogy az el nem indulás egy Suzukitól a legnagyobb szégyen. Azt hogy ez mi okozza, egy régi akkumulátor, egy
120k km-es gyertya (látom ez volt cserélve nemrég), kontakthiba, vagy egy kis lerakódás a tankban/üzemanyagrendszerben, arról nem volt szó.. amint kiderül a gyökérok, már van értelme értékelni, mert nem biztos, hogy a hiba kevésbé banális, mint a 6 éves varta akksi.oda akarok az egésszel kilyukadni, hogy a karbantartásokon túl egy 8-10+ éves autónál bármilyen váratlan hiba előjöhet, ezen annyira nem lepődnék meg.. (pl. nem működött az első ablakmosó szivattyúm. rendeltem egy újat 2k-ért, elvittem, mikor beszerelték volna, kiderült, hogy csak kontakthiba volt. 15 év után ilyenek benne vannak )
Ja, és végül azért a tiéd el is indult, szóval még téged sem hagyott az út szélén mondjuk el nem indulással csak úgy lehet út szélén maradni, ha már eleve ott volt az ember, de hagyjuk is
ui.: én amúgy láttam az út közepén lerohadó Swiftet (2005+), ahogy kitörött a bal első kereke. Ebből két dologra lehet következtetni - vagy eleve nem lehetett volna műszakija, vagy valami remek szakembör szerelte meg a futóművet/kereket.. de ezekből a "statisztikákból" sem vonnék le következtetést egy márkára/típusra, hogy hányat láttam út szélén..
extra kérdés: az el nem indulás egy [bármilyen autómárkától] nem a legnagyobb szégyen?
[ Szerkesztve ]
"... and I hope you have a great day!"
-
-
-
simonjoe
senior tag
válasz pető bá' #52095 üzenetére
Persze igazad van, de azért mégis bosszantó. Én meg nem vagyok az a fajta aki belenyugszik, vagy csak hajtja és semmi mást nem tesz érte még a kötelezőt sem. A korához képes kevés 65k-s futással vettük, és ez mindenhol látszik rajta, és ezért is "fáj" 1kicsit!
beef: THX!!!Joe
-
Gyöször
senior tag
válasz AMD Power #52088 üzenetére
Nem akarlak rábeszélni, csak egy sztori. A Zsiguliba évente 2x tankolok ezért 100 ast kap kb mióta bejött ez az E10 dolog. Idén tavasszal nem volt alapjárat, előkaptam a csavarhúzót, és ahelyett, hogy adni kellett volna neki, úgy került elő a stabil ketyegés, hogy 3 vagy 4 (nem emlékszem) teljes fordulatot zárni (!!) kellett az alapjárati benzincsavaron. Valamit nagyon kitakaríthatott a prémium cucc, pedig sosem hittem benne.. És a karbihoz nem nyúltam előtte minimum 5 éve. Meg úgy röffen pöccre mióta betekertem, hogy tanítani kellene. Újkorában nem volt ilyen fasza.
Néha kapott ez vépáwört meg ilyesmiket, de sosem mutatott semmi pozitívumot.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
Android autot én olyan telóval használom ami gyárilag 9es androiddal került ki, ott én pakolásztam az apkmirrorról az AAt rá majd frissült android 10re. Mostmár magától frissíti.
Samsung xcover4s. Tökéletes, annyi van, amennyit többen írtak, hogy akkor szabad bedugni ha bebootolt a fejegység, pld ha van gyári navi akkor a navi iniciálása után a nincs célbavezetés felitatkor csatlakoztatom.
Vagy néha úgy is jó, ha rajta felejtem és ráindítok, de az csak kb 50%.
Kábelt érdemes többet kipróbálni. Nekem az lett a megoldás. A régi telóm a legkínaibb piacival volt hajlandó működni, a saját gyárijával vacakolt. A mostani teló nem válogat. De energiagazdálkodás csak a legerősebb módban lehet. Semmi akku meg proci kímélés, meg az AA legyen bent mindenféle akku kímélés tiltólistában. Soha ne menjen aludni.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest