- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Asus Zenfone 10 - kicsit más az új kicsi
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
ph A külön utakon járó sárkányos gyártó kézi konzoljának második generációjánál is marad az Intel mellett.
-
Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
ma Nem mér, csak becsül, de a helyi hatóságoktól megkapta a használati engedélyt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ncc1701 #51900 üzenetére
Sokat ekézték őket, amiért olyan szőrszálhasogatóak, csak így elveszti az értelmét a dolog. Ennyi erővel bevihetnéd a Swiftedet is... régen pont az volt a jó benne, hogy kiderült mennyire trehány munkát végeznek az autószerelők és mennyire értelmetlen az NKH-s vizsgáztatás, mert "ha nem esik ki a kereke akkor átmegy".
Ez így csak népbutítás..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ncc1701 #51902 üzenetére
Az Insigniat mégse irhattam, bár gondolom azt mostanság raertel rendbe tenni...
Mióta covid van én már odáig süllyedtem h fogkefevel pucoltam a muszerfalat. (YouTube-ön láttam hogy prok azzal csinálják)"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
AMD Power
titán
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
ncc1701
veterán
válasz 2ozzmexy #51903 üzenetére
Fú, insigniánál bejött az, amitől paráztam, automata váltó vacakol. Azt leszámítva is kellene ráköltenem, picit ül a segge, hátsó rugókat kéne cserélni, ha már ott van, akkor a gátló porvédőit is, de a gátlók újak, szilentek rendben vannak. Ez nem tétel, kb 100eft.
De a váltó most elbizonytalanított, szeretem a kocsit, de egy full felújítás 8-900eft. Még abban reménykedem, h egy olajcsere megoldja, ősszel lett lecserélve a fele, a szerelő haver meg ragaszkodott hozzá, h annyit töltsünk vissza, amennyi lejött, és szerintem saccra 1 literrel több van benne, mint kellene. Úgyhogy most néha ha pályán parkettázom, akkor csúszik, felpörög a moci, de nem annyira gyorsul, plusz volt, h rántott induláskor, mikor D-be raktam. Télen ment bele vagy 500km összesen, mióta ezt elkezdte, lent áll a pinyóban, várom vele a jó időt...
Kár lenne érte, nagyon szeretem a kocsit, de ennyi pénzt nem ér meg. -
ncc1701
veterán
válasz Tom1939 #51906 üzenetére
Nagybátyámtól örököltem, családban maradt az autó, nem volt szivünk eladni. Ő meg műszaki ember volt, mindent cserélt betű szerint, vagy inkább sűrűbben, 10 éves a vas. Én is ilyen vagyok, minden évben cserélem az olajakat, váltóból is évente a felét (automata váltóból ugye nem jön le, csak a fele). És én évente megyek vele max 5ekm-t, ez a harmadik autó a családban.
Japó váltó van benne, aisin af-40 asszem, 6 gangos triptronic, de 350ekm az elég sok.
Igazából ez az autó minden karbantartást megkapott, amit csak lehet, de nyilván idővel minden elfárad. -
Fulár
senior tag
2005-ös jó öreg Swiftemen kicseréltem az első szélvédő törlő lapátokat.Ha már úgyis kókányoltam akkor ellenőriztem ezt-azt.Többek között a löttyök szintjét.És itt jött a meglepi.A nívó pálca műanyag feje úgy a kezemben maradt amikor kihúztam volna mint a szél!Halaszthatatlan dolgom lett ezért nem volt időm vele szarakodni.Imádkozok,hogy ki lehessen valahogy bányászni házilag....Remélem nem lesz belőle nagyobb cumi!
Járt már valaki hasonlóan?És ha igen mi lett a történet vége? -
2ozzmexy
aktív tag
Ezek szerint a pálca beleesett? Ugye nem azzal mentél? Legrosszabb esetben le kell venni az olajteknőt és ott lesz benne, de ahhoz ugye tömítés és olajcsere...
Én mágnessel próbálkoznék egy vékony darab dróttal, hátha úgy ki tudod húzni.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ncc1701 #51905 üzenetére
Az lehet kettőstömegű is (a rántás), de 350k alatt valószínűleg elköszönt a váltó... Szerencsére azok felújítható váltók és a pillanatnyi piaci értékéhez mérten megéri megjavítatni, mert főleg váltóhibásan gombokat adnak érte csak, vagy a C osztály megérkezik aztán kitalálják hogy hengerfejes stb. Nem ajánlom ezt az utat, rendes ember meg nem venné meg 2-3M-ért hogy utána ráköltsön a váltóra még 1M-t aztán még ami előjön rajta, ha elvonatkoztatsz magadtól és a hahun látsz egy ilyen Insigniát és kiderülne hogy váltógondja van, Te sem vennéd meg 350k-val az órájában.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz BigBlackDog #51911 üzenetére
A tiptronicban van ha jól emlékszem, ez már nem a régi hidraulikus, hanem elektronikus automata váltó, de sajna GM-ben nem vagyok otthon.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
Fulár
senior tag
Köszönöm a válaszaitokat!
Nem!Szerencsére nem esett be a pálca!Még kis lóg belőle egy kicsi ami remélhetőleg pont elég lesz ahhoz,hogy meg tudjam fogni fogóval és ki tudjam húzni!
Azóta nem mentem az autóval.Amíg ez nem lesz orvosolva addig nem is fogok.Pedig kellene de holnap időpontom van a gumisnál.Új pálcát már nem tudok beszerezni mert ami autós boltok vannak elérhető közelségben ott is csak rendelni tudnak és abból a héten már nem lesz semmi sem. -
Ace owner
addikt
Sziasztok!
Adott egy 97-es 1.0 swift amit futárkodásra használok immár egy éve. Nagyon gyanús hogy hengerfejes az autó, melegszik a víz illetve eszi is. Ezt megelőzően a -10fokos időben egyszerűen nem volt hajlandó bemelegedni. Cseréltem termosztátot utána ez a gond megoldódott de azóta meg melegszik (igaz azóta az időjárás is melegebb) 2naponta kb felkell tölteni mert túlmelegszik de olyan is előfordult hogy random visszaállt egy kicsit középállásra a mutató. Olyat is észrevettem hogy a felső cső forró volt az alsó meg csak egy kicsit meleg. Elképzelhető hogy még mindig termosztát gonddal küzdök vagy már 100% a hengerfej probléma?
Ugyanitt keresek műhelyt aki megsikolná Szentendre közelében ha tudtok ilyenről kérjek jelezzetek, inkább közelben oldanám meg a problémát.Másik gond ez is a nagy hidegek után jelentkezett.
Reggel indítom az autót, alapjárat legalább 3-4000 (nincs fordulatszám mérőm de nagyon magas) amivel még nem is lenne gond, de sebességbe teszem és mintha a gázpedál felakadna megy az autó. Simán felváltogatok 4-ig úgy hogy a gázhoz hozzá sem nyúltam. Mintha tempomatos lenne a kocsi nagyon aggasztó. Ha ilyenkor leállítom és újraindítom akkor lehet hogy be sem indul mintha nem kapna üzemanyagot rendesen illetve ha beindul akkor dadog, akadozik, nem akar menni. Itt injektor hibára gondolok első körben mert olyan érzés mintha benzint nem kapna rendesen.Szívem szerint betolnám a bontóba mert szószerint gyűlölöm ezt az autót mindig van vele valami. Egy idős hölgyé volt és évi 5000km-t ment vele kb ami nem lenne gond de cserébe nem foglalkozott vele egyáltalán mint kiderült. Ami eltudott kopni az nálam 30000km alatt el is kopott ezeken a hibákon felül. Mostmár nem akarok kiszállni belőle mert komplett első hátsó fék és hátsó futómű vadi új. A bódé még egész emberi állapotban van csak ezért nem váltam tőle meg de már a tűrőképességem határán vagyok lassan OT vizsgára is vihetném mert minden is új.
Még annyi hogy benzinszűrő cserélve volt fél éve kb.
[ Szerkesztve ]
Galaxy Fold 4
-
ncc1701
veterán
válasz 2ozzmexy #51910 üzenetére
Én is kb ebben az irányban gondolkodom amúgy. Eleve insigniát a híre miatt csak nyomott áron lehet eladni. Ennek a mocija már 170ekm-nél széthullott a tipushiba miatt, ergo a moci ott fel lett újítva. Valami 300ekm-nél kb a komplett klíma rendszer cserélve lett, kompresszorostul, hűtőstül, volt 300eft, megvan a szla. A turbóban van kb 15ekm. A generátort tavaly újítattam fel, minden ki lett rajta cserélve. Meg teli van ilyesmi cserélt dolgokkal a verda, ezért tartottuk meg. Meg azért, mert mindenkinek tetszik.
Szerk: Tényleg tiptronic, nem hagyományos (sajnos) és van benne kettőstömegű. Meg dpf is, h tuti legyen az élmény. :Đ
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Ace owner #51915 üzenetére
Tulmelegedes: Nem hiszem hogy termosztát lenne a hiba ha kapcsolgat, de próbáld ki, vigyél ki egy bögre forrovizet és tedd abba, ha beindul a venti akkor nem az a baja. Ha az olaj vizes vagy a víz olajos, akkor hengerfejes is lehet... Első körben mosd át a hűtőrendszert ioncserelt vízzel, hátha csak eltomodes van a hűtőben. Mivel nem foglalkoztak vele, így biztos h a gyári hutoviz rothadt benne eddig...
A gyorsítás:
Van benne lambda szonda? Nekem akkor emelte fel így a Toyota az alapjaratot amikor az döglődött... Húzd le a stekkeret, hátha megszunik a hiba."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
válasz 2ozzmexy #51918 üzenetére
+1 a lamdbaszondára ha van, tesóm Poloján volt ilyen gond (ott csak a fordulat ment fel magasra, el mondjuk nem indult), csere megoldotta.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
AMD Power
titán
A legtöbbet futott hazai Vitara? Ebben 630 ezer kilométer van
Azért is nagyon nem rossz!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
simonjoe
őstag
Sziasztok!!
A héten, kedden egy világ omlott össze bennem. Reggel a nejem menni akart dolgozni, de visszajött, h nem indul a Splash! Kimegyek, megnézem, kipróbálom, indítom, erőtlenül "köszörül" hosszan-nagyon hosszan, majd nehezen beindul. Abban a pillanatban le is állítom, majd ismét indítom, pöccre! Azóta semmi baja. Novemberben kapott új akkut (Exide Prémium), csak MOL táltos benzint tankolunk. Gyertyák is ki lettek cserélve. Az akku rendben van, töltés szintén. Nem tudom, h mi lehet a gond? Ma megnézem a testpontokat, megtakarítom az akkusarukat, én azt hiszem többet nem tudok tenni ez ügyben.Joe
-
simonjoe
őstag
válasz TommyY2 #51931 üzenetére
Nem volt az akkunak semmi baja. Most jöttem be, leszedtem a testpontokat, akkusarukat, felpolíroztam, és kontakt-lemosóval ápoltam, többet nem tehetek érte. Az állófűtést augusztus végére vállalták, egy kicsit aggódom is e miatt, mert az üreg és alvázvédelmet meg pont szeptember elsejére. Remélem kész lesz a fűtés addigra.
Joe
-
-
AMD Power
titán
Métetileg biztosan. De az a Lodgy nem lehet egy nagy élmény a Vitara után. Mondjuk ha 9 éves akkor az a régi Vitara. Ott már lehet difi.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz simonjoe #51934 üzenetére
Azt az akkut vidd vissza oda ahol vetted és az ablakon vágd be nekik...
Az a baja hogy nem tudja tartani a töltést. A trükk egyszerű, vedd le a sarukat és tegyél alá egy gumi lapot, majd reggel vissza, ha terheletlenul elmegy a töltés akkor kuka az akksi... Ha van egy lakatfogod akkor mérj rá mert valami szívja, riasztó, immobi, központi. A sok rövid táv miatt én a generátor irányába kacsintgatnek a helyedben... (szíj feszesség, csapágy, stb.) vagy túl nagy az akku és nem tudja feltolteni[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Ugye nem ferrobonddal tervezted megragasztani!?
Loctite 501/701 hő, pára, és Oszkár álló... Amúgy én csavarral vagy szegeccsel próbáltam volna meg egy fém persely kozdarabbal.
Vegyél újat, filléres tétel, nem ér annyit h útközben engedje el a ragasztás."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Itt most a multimeterre köthető 🍌 dugosra gondoltam, ami a gerjesztett mágneses teret feszültséggé alakítja. És azzal megmérhető ha tudod az áttételt.
De egy kézi műszer áram mérés állásban is jó, bár azok általában 10A-t tudnak maxban."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
simonjoe
őstag
válasz 2ozzmexy #51940 üzenetére
Nincs azóta baj vele, az akkut ha töltőre teszem, alig kell valamit töltenem és kész. A legrövidebb táv 12, a leghosszabb 25km és ez oda-vissza. Az autó full LED-es, minden ki lett cserélve benne, rajta. Szóval a fogyasztás sem őrületes. A nappali menetfény 2x9,5W ami megy szinte állandóan. Nem értem, értettem a problémát. Az akkuval várok még, alig fél éves. A töltést mértem az is rendben van teljes terhelés mellett. Várok egy darabig, de lehet, h tényleg az önindító xarakodott, nem is csodálnám, 10 éves autóról beszélünk.
Joe
-
2ozzmexy
aktív tag
Én sem vennék másikat, inkább egyet pluszba egy új hybridet ilyen napi ütős-vágósnak a maradék pénzt meg elszórnám lakásokra, kiadnám őket rendesen közjegyzői okiratos bérleti szerződéssel aztán felmondanék a francba.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Parfüm topik
- iPhone topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Óvodások homokozója
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen