- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Realme GT 5G - versenyképes
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Killing Floor 3 - Nyúlfarknyi videón a folytatás
gp A franchise új része sajnos még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Ömlenek a fiatalok a Facebookra
it A Meta szerint az utóbbi három év során még nem érkezett ennyi fiatal felnőtt a Facebookra, mint most.
-
Computex 2024: Wi-Fi 7 mesh router az Acer receptje alapján
ph Az oldalán hullámmintázatot viselő, talpas konstrukció MLO segítségével igyekszik új szintre emelni a jelminőséget.
Új hozzászólás Aktív témák
-
slett27
addikt
válasz kenguru99 #68900 üzenetére
Fényezés. Egy autófényezőé lehetett az autó fiatal srácé és nem tudom ez vizsgamunka lehetett vagy unatkozott. De értelek. Vagyis akkor én olyan 300e-re tippelek.
"A futóművet, gumikat kell átnézni ha nem érzed biztonságosnak."
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
Gyöször
senior tag
válasz kenguru99 #68900 üzenetére
Az a helyzet, hogy nem ismered az előzményeket. Srác 180al szeretne bevenni hajtűkanyarokat, nagy gáz kis kézi, tudod sportosan. Meg zavarja, hogy 180nál már nem húz az autó úgy...
Valószínűleg valamilyen verseny ignis futóművet kellene keresgélni hozzá, biztos van.
Slett: mutattad már eccer régen a gépet, azért hívom farkasosnak
U.i.: bocsi szeretek kicsit túlozni, de a béjembéket kivillogod a belsőből, ugye?
[ Szerkesztve ]
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
slett27
addikt
válasz Gyöször #68903 üzenetére
"...de a béjembéket kivillogod a belsőből, ugye? " Ha nem buktam volna el két Fiat Bravo 2-őt (szervo off, 2db első féltengely, váltó felújítás, digit klíma rotty radiátor is ) akkor igen.
De most komolyan mennyiért lehet ezt így meghirdetni kb ?
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
nagyúr
-
Qtya123
őstag
válasz racerx #68902 üzenetére
Ma neki akartam ugrani. Természetesen full borult idő, hogy ne lássak a műszerfal alatt semmit lámpa nélkül, ráadásul az ígért 15-17 fok helyett 8 fok, hogy jó merevek legyenek a kábelek, műanyagok.
Odáig jutottam, hogy lecsavartam a műanyag burkolatot a kormány alatt, hogy hozzáférjek a biztosítéktáblához. És azonnal megértettem, hogy mi a baja az embereknek a motorháztető nyitóval. Ha letérdelve az autó mellé behajolsz és teljesen kicsavarodsz, na akkor látod a biztitábla felét. A másik felét kitakarja a nyitó. És persze azon a részen kellene matatni, amit a nyitó kitakar...
Embertelenül guszustalan helyre tette a Suzuki a biztitáblát..... Egy csomó autónál ott van a műszerfal oldalán, vagy ha alatta van, akkor közvetlenül alatta. Nem oldalt jól eldugva, hogy félig gumiember legyél, hogy elérd... Barmok.
Szóval köszi de kösz nem, én kinőttem már abból hogy ezzel idegesítsem, meg gyötörjem magam. Felrakom a két kamerát, elviszem a hátsóhoz a vezetéket, elvezetem a hardwire kitet is, majd egyeztetek egy időpontot egy autóvillamosságissal, hogy kösse be. Szenvedjen vele ő.
-
Cunaja
addikt
válasz Qtya123 #68909 üzenetére
Amikor bekötöttem, fejjel lefelé voltam és az Asszony is megjegyezte, hogy birok olyan pózban lenni. Erre mondtam neki, másképp nem férek hozzá a biztitáblához, bekötni a kamerát. Az opelnál 2 perc volt, a Suzunál, fél óra egy biztos táblára kötés.
[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
Qtya123
őstag
válasz Cunaja #68910 üzenetére
Igen, vicc az egész. Ennél rosszabb helyre nem is tehették volna.
Én is már azon gondolkoztam, hogy befekszek hanyatt az anyósülés felől át a vezetőülésre és fejjel lefelé kezdem el szerelni.
Aztán felhúztam magam ezen az elcseszett tervezésen és összecsomagoltam a szerszámokat és hagytam a fenébe.Meg én ilyen hülye OCD-s kényszeres vagyok, hogy zavarni fog, ha nem tudom bekötés után visszatenni a biztitábla fedelét. Már pedig nyilván nem lehet. Ne kérdezd, hogy miért zavar, mert nincs rá értelmes válaszom, annyi, hogy kényszeresség...
Kínomban már azon is gondolkodtam, hogy milyen megoldással lehetne még áramot adni a hardwire kitnek úgy, hogy nem a biztitáblára kötöm. De igazából nem nagyon látok más megoldást. Maximum egy kiegészítő powerbankra lehetne, de az meg gondolom pár óra alatt lemerülne a kamera készenléti módjától. Szóval nem nagyon látok más megoldást.
-
Cunaja
addikt
válasz Qtya123 #68911 üzenetére
Hanyatt fekve, fejjel lefelé a sofőr ajtónál. Így tudod bekötni, csak a derekadnak nem igazán lesz jó. Nekem 12 volt-ra van állítva, hogy ott kapcsoljam ki a kamera. Powerbank, hát, szerintem nem járható út. Vegyél nagy levegőt és állj neki.
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
Qtya123
őstag
válasz Cunaja #68912 üzenetére
Az sem segít, hogy viszonylag széles vagyok vállban. Már mindenféle matek fut a fejemben, hogy honnan máshonnan tudnék csapolni állandó 12 Voltot és egy gyújtás ráadásra jelentkező 12 voltot.
Az egy elmebeteg volt, aki arra a részre tervezte a biztosítéktáblát. Elképzelem, hogy az út szélén ki kellene cserélni egyet... Jó, mondjuk az is igaz, hogy a Lada óta egyetlen olyan autóm sem volt, amiben valaha akár 1 biztosíték is kiégett volna.
De akkor is, még véletlenül sem ez a normális megoldás jutott eszükbe Suzukiéknak: [link]
-
Dr.Én
veterán
Hali.
Honnan érdemes rendelni SX4-hez motorolaj és szűrőket?
Olaj csere előtt állok és ahogy nézegetem az árakat hát elég nagy difik vannak mondjuk Unix webshop vagy sok másik üzlethez képestWOT: kissio
-
simonjoe
őstag
válasz Qtya123 #68913 üzenetére
Annak is eltörném a kezét, derekát aki arra ösztökél, h úgy köss mint amit a felvételen látsz! Eszébe se jusson senkinek, h a biztosíték lábára tekeri a blankolt vezetéket!! Több okból sem, az egyik legfontosabb, h az instabil kontak miatt a disszipált hő először a táblát vágja haza, vagy akár az autót is felgyújthatja. Ez nem pánikkeltés, kéretik megfogadni!!
Egyébként ebből a tekinteből a Splash sem kivétel. A kormányoszlop alatt lévő táblából az indexrelé cserélése is csak sűrű anyázások, és görcsberándult derék árán sikerült.#68914Dr.Én:
fékmestert, kauffert, vagy a filterabc-t javaslom.[ Szerkesztve ]
Joe
-
Qtya123
őstag
válasz simonjoe #68915 üzenetére
Eléggé gány az tény. És a gyártó mutatja be így...
Amúgy a dashcam topikban volt S-Cross, vagy Vitara tulaj, aki a márkaszervizbe vitte beköttetni. Csinált róla képet.
Na ott úgy csinálták a "szakértők", hogy nem a biztitáblára kötötték, hanem szépen fogtak a műszerfal alatt egy állandó 12V és gyújtársa 12V vezetéket, megvágták a szigetelését és belesodorták a hardwire kit vezetékét, majd fekete szigetelőszalaggal betekerték.....
Az még ennél is nagyobb gányolás, hiszen itt legalább biztosíték védi a hw kit vezetéket, ott meg biztosítékolás nélkül belegányolták és jó napot. Márkaszerviz.....
Amúgy lehet a legokosabb döntés az lenne, ha hagyom a fenébe ezt a parking survellance módot, amihez a hw kit kellene és marad a szivargyújtós üzemeltetés. Az talán biztonságosabb.
A kitet meg visszaviszem 14 napon belül az Alzába.Szép és jó, hogy parking survellance módban bekapcsol a kamera, ha érzékel egy ütést, ha pl nekimennek a parkoló autónak, de egyrészt az ajtórányitás ellen ne véd, másrészt, ha nem úgy megy neki, hogy ott még szerencsétlenkedik, hanem csak befordulásnál megsúrolja, akkor a felvételen semmi nem lesz.
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
válasz Qtya123 #68916 üzenetére
Hidd el, h jobb megoldás, azt a vezetéket nem a kamera teljesítménye fogja beterhelni, és a legfontosabb, h stabil kontaktot alakítottak így ki. Feltéve, ha forrasztották a "kötést". Igazán profi akkor lett volna a munka, ha tesznek egy biztosítékot arra a szálra is, de csatlakozás szempontjából mindenképpen jobb mint a hidegen rátekert ajánlás. Ebben a márkaszervizes beszerelésben elég nagy csapda van. Sokan azt hiszik, h ha a márkaszerviz telepíti, akkor minden fasza. Mindenkit ki kell ábrándítanom, h NEM!! Ugyanis nem a gyártó dedikált alkatrésze került beépítésre, így arra semmiféle garancia, jótállás, szavatosság nem vonatkozik. Csak ezt rendre elfelejtik közölni a megrendelővel. Ráadásul az ott dolgozó szervizeseknek ebben a dolognak vajmi kevés tapasztalatuk van. Nagyobb rutinnal, típusjártassággal rendelkeznek azok a szakemberek kik utólagos elektronikai update-ekkel foglalkoznak, vannak olyanok kik csak bizonyos márkákat képviselnek, na Ők a biztos befutók ebben. Én ilyen vagy hasonló dologgal biztos, h nem márkaszervizbe vinném az autót.
[ Szerkesztve ]
Joe
-
Cunaja
addikt
válasz simonjoe #68918 üzenetére
Sokat gondolkoztam, hogy vigyem-e villanyoshoz a bekötéskor. Legutóbb amikor voltam egy villanyosnál, még az Opelemmel, akkor jól átvert. Nos akkor megfogadtam, hogy soha, amíg nem kötelező. Google barátunk és az "AI", sok mindenre képesek. Lás csodát, sikerült. Addig nem is volt gond, amig csak olvasgattam. A multiméter sem volt idegen számomra, de aztán megláttam, hogy hova kell beoperálni, akkor a fejemet fogtam. Ezt a módszert választottam, mert szerintem biztosabb, mint a vezetékekre kötni. A biztosíték lábára való kötés, eszembe se jutott. Azt szerintem még, Mekk Mester sem csinálja már.
[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
Cunaja
addikt
válasz Qtya123 #68922 üzenetére
Szerintem ez kamera függvénye is. Nekem MIO 818 van A50-es hátsóval és 3 módban állítható, az érzékenysége. A nagyon erősnél, a szálló por is beindítja. Na, a viccet félretéve, a magas érzékenység, minden autó és gyalogos elhaladásnál beindul. A közepest használom, mert az csak akkor, ha valaki közel jön az autóhoz. A legalacsonyabb, akkor kapcsol be, ha lökést érez. A vészfelvétel alacsony szinten van menetközben, mert a jó kis útjainkon, mindig vészüzemben ment, még közepes szinten is.
Amikor valaki a hátsómban utazik, mindig megmosom a hátsó ablakot és akkor kapcsol a kamera miatt. 90%-ban hatásos.A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
simonjoe
őstag
Igazán nincs mit, hisz ezért(is) vagyunk itt!!
#68922Qtya123:
Szerintem használhatatlan. Májusban lesz harmadik éve, h használom, de még egy használható felvétel sem készült. Próbáltam már lökdösni de mire elindult a felvétel én már a fasorban sem voltam, de olyan is volt, h el sem indult. Beszereltem egy kapcsolót, h leállított módban se kapjon tápot, mert azon kívül, h degradálja az akkut mást nem csinál, felesleges volt a kit-et beszerelnem. Az új (A810) kamera tud mozgást detektálni, és akkor már rögzít, ezt elfogadhatóbbnak és praktikusabbnak találom. Gondolkodom a cserén.Joe
-
Cunaja
addikt
válasz Gyöször #68927 üzenetére
Ha az sem segít, kirakom a vészvillogót és elkezdek rohamosan lassulni. Ne jöjjenek a hátsó lökhárítómon. Ilyenkor, sűrű családfa emlegetés közben, kikerül.
Szerk.
Esetleg egy, "Tessék mosolyogni" szöveg is jó lehet, a kamera alá.[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
Gyöször
senior tag
válasz Qtya123 #68913 üzenetére
Nekem az eskrosszban ment ki nemrég bizti Ladában szerintem sosem. valószínűleg a bringaszállító miatt pukkant el az eskrossz helyzetjelző biztije.. fogalmam nem volt hol van a bizti tábla de én is dobtam neki egy hátast. :-))) nem az volt a baj hogy fekszek be oda, én a háttal lábaim ki fejem a gázpedálnált választottam. A gond az volt, hogy a gyári bizti qrvára nem jön ki azzal a kiszedővel amit a motortér felőli táblában találtam a pótbiztik mellett. Így kell rakni a kocsiba egy komolyabb fogót, de még azzal is alig bírtam kivenni a kiégettet.
A legnagyobb gond meg az volt, hogy semmi nem jelzi vissza, ha gond van..
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
slett27
addikt
válasz Napfénysüti #68908 üzenetére
3 ajtós Fiat Stilo-t nézegettem. De félek újra belevágni.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
Qtya123
őstag
válasz simonjoe #68926 üzenetére
köszi az infókat. Akkor nem olyan jól működő funkció, mint amilyennek hangzik.
Cunaja fórumtárs mozgásérzékelőse sokkal célravezetőbbnek tűnik. Bár ha olyan helyen áll az autó napokig, hogy sok gyalogos és autó megy el, akkor hamar lelövi ezt a funkciót, mert az autó akkuja lemerül a határértékre. Persze napi használat esetén ilyen gond nincs.
Gyöször:
Na az komoly, hogy a gyári csipesszel nem ment. Pedig örültem neki, mint majom a farkának, hogy van benne gyárilag biztikiszedő. Akkor a következő agyvérzés akkor jött volna, hogyha eljutok odáig, hogy ki akarom szedni a biztit és nem megy ezzel... -
Qtya123
őstag
válasz Cunaja #68917 üzenetére
Most, hogy újra megnéztem a képet a bekötésedről látom, hogy az egyik biztosíték nincs teljesen benyomva, hanem ferdén kilóg:
Nyilván érintkezik, mert működik a kamerád, de én azért benyomkodnám teljesen.Ha jól emlékszem utcán parkolsz. Nem tudom mennyire forgalmas és milyen sokszor kapcsol be, de tapasztaltál már olyat, hogy a 12 V-os alsó limitet elérte az akksi és kikapcsolta a hardwire kit a kamerát? Persze, ha minden nap használod az autót, akkor nem valószínű, de ha mondjuk áll 4-5 napot?
Én egyre inkább elbizonytalanodtam a hardwire kit bekötésén. Az A500s-hez való kit 11.4 V körül kapcsol le. Ez azért már elég necces. Nálam meg az van, hogy pont télen szokott az autó keveset menni, mert a feleségem lerakja a sajátját és én akkor azt használom. Ez meg sokszor 5-6 napokat áll....
Másik kérdés: Irdatlan tűző napon hagyva le szoktátok venni a kamerát?
Nekem eddig egy kondenzátoros G1W-C volt és mivel annak a tartója tappancsos volt és emiatt a kamera és a szélvédő között bőven volt hely, így nagy kánikulában napon állva a napellenző ezüst cuccot úgy raktam fel mindig, hogy takarja a kamerát is a naptól.
Az A500s esetén ezt nem lehet megtenni, telibe kapja a napot. -
tomazin
veterán
Sziasztok!
Van egy 2022es suzuki scross meg egy androidos telefon. Mar kuzdok egy ideje, hogy az android autot vezetek nelkul belojem, de egyszeruen nem tudom osszehozni. Amit talalok listakat az alapjan a kocsinak tudnia kellene, de vezetek nelkul csak a btre csatlakozik fel (wifinek meg nem tudom a jelszavat es nem talalom sehol a suzuki connect appban sem).
Youtubeon csoda adaptert dobal fel,h vegyek meg hozza, illetve a maruti-suzukis indiai videoknal meg tok mas a szoftver ami a kocsin van.
A kerdesem, hogy ennek kellene mukodnie vezetek nelkul, vagy tenyleg kell az adapter? (vezetekkel megy btw)
elore is koszonom a segitseget! -
Zolás
addikt
válasz tomazin #68933 üzenetére
Fotózd le hogy milyen egységed van, utána egyszerűbb lesz megoldást találni.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Cunaja
addikt
válasz Qtya123 #68932 üzenetére
Most ébredtem fel és mit látok? Az egyik bizti kintebb van.
Egyből intézem majd ha teljesen magamhoz tértem.
Nekem ilyen van.
Állítható a kikapcsolás értéke és ezt, 12V-nál szabtam meg. A Suzu, napi szinten mozgásban van, de igazából még csak augusztusban lesz 2-éves, így az akku gyengeségről, nem tudok érdemben nyilatkozni.
A kamera akkor kapcsol be, ha valaki fél méterre megközelíti az autót. Panelnál állok, az autópiacon kevesebb az autó, mint itt. Tesztelgettem a kamerát és ezt a fél métert találtam a legjobbnak. Ha 2-napig áll, ugyanúgy bekapcsol, amikor közelébe megyek, vagyis az akkut szerintem, nem szívja le. Persze hallottam már, rosszul bekötött kameráról is, ami, egy nap alatt, elintézte az akkut.
Nyáron, tikkasztó napsütésben, nem a kamerát védem, hanem az autó belsejét az UW okozta kellemetlenségtől. Volt olyan is, hogy a tűző napon volt, több órán keresztül, de nem lett baja. Ha felrakom a szélvédő takarót, akkor meg mi értelme van a kamera parkoló fokozatának? Hát nem sok, de legalább a hátsó kamera megy, talán, lát valamit. Csak nagyon erős napsütésben van letakarva.
Összefoglalva.
Leszámítva az autóst, aki itt összezúzta a parkoló autókat, januárban, remélem a kamera felvételét, a turisztikai látványosságok elmentésén kívül, sosem kell majd felhasználnia, senkinek. Némileg, a jelenléte, megnyugtató lehet, de a csúnya néniket és bácsikat, nem fogja majd vissza.
Manapság meg, olyan autók jönnek ki, amiben már, alapból beépített menetrögzitő kamera van.A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
simonjoe
őstag
-
Zolás
addikt
válasz tomazin #68936 üzenetére
Igen. Ehhez a típushoz nem értek, de a többieknek könnyebb segíteni, ha tudják hogy pontosan melyik van neked.
[ Szerkesztve ]
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
tomazin
veterán
válasz szabonagyur #68937 üzenetére
koszonom mindenkinek, meg fogom akkor nezni a leirasat
mod:
hat itt nem ir wireless lehetoseget, sot [kép]
egyedul a carplayhez van leiras a wifis csatlakoztatasrol[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
válasz Qtya123 #68941 üzenetére
..hát, nem igazán. Ezért sajnálom, h nem a MIO-é került beépítésre, vagy egyáltalán beépítésre került ez is. A használhatatlansága miatt nem is nagyon van létjogosultsága. Van egy kapcsoló amivel leállás után a fix szálat lekapcsolom, h ne fogyasszon a semmire. Vívódom a kamera cserén, pro és kontra számvetés, de nem tudok dönteni. Az alap, h menet közben rögzítsen, úgy teszi a dolgát. A leállások többnyire ellenörzött körülmények, vagy teljesen zárt környezetben történik, így a parkolás figyelés kis mértékben esik latba. Az akku kondíciója viszont fontosabb, sokkal fontosabb!
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz Cunaja #68945 üzenetére
Akku szempontjából mindenképp jobb, ha van multimétered, időnként mérj rá. Jelzi az autó, ha a gépháztető nyitva van? Mert úgy érdemes mérni kapocsfeszültséget, ha a fedélzeti rendszer nyugalomba teszi magát, az általában az ajtók zárása után 30-60 sec után történik. Ha jelzi a géptető nyitását is, akkor egy csavarhúzóval nyomd le a reteszt, majd zárd az ajtókat, vársz, mérsz! Csak el ne felejtesd indulás előtt, h ajtó kinyit, géptető kinyit, majd utána hajtsd le, mert egyébként visszapattan!
Joe
-
-
spanglee001
addikt
üdv
2005 swiften, sikeresen eltörtem a rádió antennát a tetőcsomagtartóval hogyan kell cserélni? illetve milyet érdemes venni? köszinetezős pécék eladóak néha :D !!!!44!4!!négy
-
Cunaja
addikt
válasz simonjoe #68948 üzenetére
Oksa, ha megnéztem nyilatkozom. Holnap nem kívánok menni sehová, majd kedden.
Kérdés.
Klímát mikor érdemes megnézetni?
Azért kérdezem, mert 78 nap múlva a Suzu, 2800km-es útra indul és nem szeretném ha nem lenne jó. Jelenleg 9000km van benne és másfél éves. Tökéletesen hűt, de azt sem szeretném, ha megpiszkálnák, azért döglene be. Szerintettek, simán kibírja a két hónapos túrát? Olajszint és valamit érdemes még megnézni az út előtt?[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs