- Milyen okostelefont vegyek?
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
Hirdetés
-
Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
ma Kínában más néven már startoltak, az európai árak magasabbak, de elviselhetők.
-
Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
gp Napokon belül indul a negyedik évad, amely ismét számos újdonsággal érkezik.
-
Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
ph A 26,3 literes térfogatú, két színben választható típus moduláris belsővel és korrekt szellőzéssel igyekszik magára vonni a figyelmet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
a_tesz
Korrektor
válasz Red_Bull #68495 üzenetére
Egyébként egy kicsit meglepett, ahogy a hirdetések közt nézelődtem hogy elég sok német meg osztrákból behozottat árulnak ebből a típusból valamiért, mert az előző meg azelőtti Swiftek szinte mindig magyar előéletűek szoktak lenni.
Azért, mert "felnőttesebb" ára lett kicsit, plusz 2008 után eléggé megállt itthon az újautók piaca, kellett pár év, mire újra megnőttek az eladási számok, és ezek miatt kevés került újonnan itthon forgalomba. Másik még, hogy sokszor itthonról forgalomba helyezés előtt megvette külföldi kereskedő, és ott helyezték forgalomba, mert itthonról megvenni olcsóbb volt.
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
paolinho
őstag
válasz szabonagyur #68502 üzenetére
Eddig ott a pillanatnyi fogyasztás látszódott. Az az oldalirányba mozgó zöld csík.
[ Szerkesztve ]
-
kenguru99
aktív tag
-
Agent T
tag
Sziasztok!
2005-ös 1.5 GS Navigator Swifthez tud valaki ajànlani hasznàlható androidos fejegységet esetleg?Igazi profi. Úgy csinálja, mintha könnyű lenne....
-
tboldi
nagyúr
-
paolinho
őstag
válasz szabonagyur #68505 üzenetére
De átvált, csak akkor meg az átlag fogyasztást, és a hátralevő kilométer lehetőségét nem látom. És mintha ez régebben így látszódott volna.
-
paolinho
őstag
válasz szabonagyur #68513 üzenetére
Hmm, akkor lehet, hogy rosszul emlékszem ezt a monitorképet illetően. Köszi szépen azért!
-
-ZeeZee-
senior tag
Sziasztok!
Céges autóként egy új Suzuki Vitara 1.4 Hybrid GL+ 4WD 2023-as kocsit vezetek. Sajnos a csomagtartóval vannak gondjaim. Nem lehet becsukni, illetve néha becsukódik, néha nem.
Próbáltam a csomagtartó ajtajában lévő 2 gumipöcköt beljebb csavarni (ameddig engedte becsavartam), akkor jobb lett egy picivel, mert addig csak izomból lehetett becsukni az ajtót, azóta néha megy "magától" is. Persze csak úgy nem működik, hogy a holtponton elengedem az ajtót, mert akkor "visszarugózik", nem zár be, de ha nyitva van 1 ajtó, akkor már 10-ből 2-ször becsukódik. Ha megküldöm izomból, akkor is van amikor nem zár be, csak rugózik.Az autó új, 1 hónapos, de ebből 2 hétig garázsban állt. A főnököm szerint ez Vitara betegség, a másik céges (2018-as) is ebben szenved, de ott már ki van törve az a műanyag darab, ahová a csomagtartó ajtó "érkezik". Mit lehetne tenni, hogy normálisan működjön az ajtó becsukás? Valakinek van valami ötlete, tippje?
-
blakey
titán
válasz -ZeeZee- #68516 üzenetére
A főnököm szerint ez Vitara betegség… - Inkább "új jármű betegség", azaz amikor új az autó, akkor így viselkedik, néhány hónap után "bejáratodik" és elvileg jó lesz, a 2017-esem jó, nincs problémája a becsukással. Eleinte neki is volt ilyen gondja.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
AMD Power
titán
-
fogkefe21
kezdő
válasz ncc1701 #68514 üzenetére
Amúgy miért fél mindenki a 3 hengerestől? Első autóm egy három hengeres 1000-es Swift volt családból örököltem. Volt, hogy 3 évig nem volt benne olaj cserélve, volt hogy víz nélkül ment kitudja mennyit. Sose ette az olajat sose melegedett a motor semmi. Fél év állás után feltöltöttem az aksit és pöcre indult. Legjobb autó volt.
-
-
slett27
addikt
Szerintetek az 1.3-as Ignisbe gond nélkül bele lehet tenni egy 1.5-ös motort ? Váltó, minden passzolhat ?
343.000 km van az autóban és nem tudom az előéletét. Én nem szeretném sem hengerfejeztetni, sem motort felújítani. Van ilyenre példa az fb csoportban főleg Wagon-R-ek.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz ncc1701 #68527 üzenetére
Valószínű ha erre kerülne sor, akkor már a Honda topicba vándorlok, abból is a Civic VII gen a kiszemelt.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
Gyöször
senior tag
válasz szabonagyur #68529 üzenetére
Az a baja a mostani motorjának, hogyha 180nál lepadlózza, akkor nem úgy lép el kettőhúszig, mint a múltkori videóban a honda szivi amit belinkelt ide. Ez már így soha többé nem lesz jó, ércsedmegbazzeg.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
slett27
addikt
szabonagyur, Gyöször, Brogyi : amióta nincs meg a Fiat Bravo 2 1.4T azóta minden lassú.
Sajna az ember egyszer "megszagolja" a turbo adta többletet..... evvan.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
Annyira nem érzem magam biztonságban az Ignisben. Volt autó Seat Leon II, a Fiat Bravo, feleségem Grande Punto-ja. Persze nyilván van pro és kontra minden tekintetben de kimondottan félek autópályán pl. főleg szélben.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
szabonagyur
félisten
válasz slett27 #68533 üzenetére
Szerintem fogadd el, hogy amiben ülsz nem egy pálya autó, nem egy verseny autó.
Ha ezek megvannak akkor fogod élvezni igazán az autót, vagy eladod egyben és veszel egy olyat ami az elvárásaid tudja.
De ahogy megtapasztaltad ennyi pénzért vagy megbízhatóságot kapsz vagy lehet megy az autó, de minden más baja van (ezt is megtapasztaltad).
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
Gyöször
senior tag
válasz slett27 #68533 üzenetére
Elméletileg a grand vitara biztonságos autó. [link]
De egy swifttel mégiscsak könnyebb az efféle városi harcokat megvívni [link]Szerintem te egyiket sem keresed. Útálom Pistát, de a mondatát azt ide lopom: csak szívvel tudod szeretni az autódat. Add el a francba az üvöltő farkast és vegyél olyat ami neked jó.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
ncc1701
veterán
válasz slett27 #68533 üzenetére
Mert az egy öreg városi autó, ami valóban nem biztonságos. Én sem érzem magam pályán biztonságban a swiftben, mert a saját insigniám teljesen más ezen a téren, csakhogy az több, mint 2x olyan nehéz, dupla annyit fogyaszt, és 10x annyiba van fenntartani. De én szeretem mindkettőt, és arra használom mindkettőt többnyire, amire kitalálták.
Vagy el tudod fogadni, h egy kicsi városi autóban ülsz, vagy nem. Ha nem, akkor add el, és vegyél valami nagyobbat. Az meg sokat fog enni, és drága lesz fenntartani.[ Szerkesztve ]
-
ViZo72
tag
válasz paolinho #68489 üzenetére
S-Cross fórumosok szerint ki kell kapcsolni a sávelhagyás figyelőt, amit valahogy bekapcsolhattál.
http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=166238310&t=9220774(Vicces, mert ott ugyanezt kérdezte valaki. )
[ Szerkesztve ]
-
ViZo72
tag
válasz fogkefe21 #68519 üzenetére
Ezek a mai 3hengeresek már nem azok mint régen, főleg ha még turbósak is.
Úgy rémlik több márkának is van problémája a kis turbós 3 hengeresekkel.
Ez nem Suzuki de épp most futottam bele:
https://telex.hu/belfold/2024/01/26/opel-puretech-motor-garancia-vezermuszij-olaj-csere-szerviz
(De pl. Renault/Dacia vonal is problémás úgy tudom és nem 1 egyedi esett miatt.) -
Gyöször
senior tag
válasz tboldi #68539 üzenetére
Úbaszki azt hittem viccelsz. Miért lenne olajban a szíj? Azt hittem valaki a burkolat alá öntött egy csomó olajat, vagy nem tette rá a kupakot, esetleg hőtől deformálódik valami és pont a szíjra folyik.
De hogy egy motort úgy megtervezni, hogy szíjat olajba, majd tenni rá egy szenzort, hogyha elkezd lemállani a szíj és csökken az olajáramlás, meg 40ezernél rommá kopott anyataxi blokk?? Éljen brüsszel meg a környezetvédelmi normái a gyors bemelegítéssel..
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
ViZo72
tag
válasz tboldi #68539 üzenetére
Igazad lehet, nem a 3 henger a fő ok.
A spórolás (akár az anyagokon, akár tesztelési/fejlesztési időben) meg a környezetvédelmi normáknak való megfelelőségi kényszer akárhány hengernél megbosszulja magát...
Most olvasom ITT, hogy a Nissan/Renault 1,2-es turbós, 4 hengeres motorjainak (2012-2016 között) is van elég baja, pedig azok láncosak... Konstrukciós hibák+30.000 km-es olajcsere periódus megtette hatását. -
Vigneau
félisten
válasz ViZo72 #68547 üzenetére
Gondold csak el. Egészen a cikk publikálásáig keresgéltem Peugeot 208-at és Citroen C3-at ilyen motorokkal. Gyorsan le is tettem róla. Pedig korábban volt Peugeot 208-am, 1.4 HDi. Szerettem, csak kinyírta a városi üzemmód. Nem igazán oda való...
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Vigneau
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen