- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Csak elektromos meghajtással jön az új Mini
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Honor Watch GS Pro - strapacska
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Bemutatkozott a Redmi 13 4G
ma Ne keverjük össze a Redmi Note 13 4G-vel vagy a Redmi 13C 4G-vel.
-
Killing Floor 3 - Nyúlfarknyi videón a folytatás
gp A franchise új része sajnos még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Computex 2024: okosmonitorok az Acer standján
ph A tajvani vállalat smart portfóliójában azért akad olyan modell is, ami játszani sem utolsó választás.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Latissimus Dorsi
senior tag
Itt egy ''kalapos'' sofőr skodával:
Bővebben: link
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
Dzsekó
addikt
Peugeot 206:
Bővebben: link
Bővebben: link
Skoda Fabia Clever:
Bővebben: link
Bővebben: link
Mindkettő 2,2-2,3 millió körül van.
[Szerkesztve] -
pweisz
senior tag
-
rATdrAgOn
senior tag
Szerintem meg egyszerubb egy BX futomuvet egy RX-7-be belekendacsolni.
Motorcserenel ugye valtot is kene cserelni, az RX-ek meg hatsokerekesek, tehat a valtot nem tudod felhasznalni... motorhoz illo valtot meg eleg nehez hazilag epiteni.
Akkor mar inkabb felfuggesztes alarakni egy RX-7 ala. Egyszerubb.
Raadasul, ha jol Mlexem, szinte siman meg is lehet oldani... elol az is McPherson, hatul meg valami fuggetlen ize, de abban is oldalankent csak egy lengescsillapito van. ;)A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
Szolok, de az meg jo par ev lesz, ugy erzem. ;)
Bar, ha tudnek szerezni egy GSA BiRotort azt maga lenne az isten.
Tudom, hogy abszolue eselytelen... itthon sincs belole egyetlen egy sem... gyartottak talan 1-2000 darabot belole.
[Szerkesztve]A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
Jim Tonic
nagyúr
Aláírom. Nekem most egy bravo-n van ilyen gumi. 205/45 R16. Meggondolandó, milyen városban akarsz vele menni.
Kolléga Pesten akkora gödröt kapott, hogy a felnije belül teljesen behajlott. Örült, hogy a téli volt fenn. Pedig csak 50-nel ment, és mégcsak nem is látta.
[Szerkesztve]Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
-
Damage
senior tag
A fényképet nem fogadják el (személyes tapasztalat). Kell hozzá legalább egy tanú, a legjobb ilyenkor kihívni egy rendőrt (bár szerintem nem menne ki). Városon belül a helyi önkormányzathoz kell benyújtani a kártérítési igényt.
Ennyi erővel elkérhetném a helyi szervízes sráctól a lyukas kerekeit, elmegyek egy kátyuhoz, kerékcsere, fénykép, kerékcsere. Kb 10 perc és nyertem 15 ezer Ft-ot? (Continental Winter Contact)''Az ember a legkegyetlenebb állat.'' Nietzsche
-
Damage
senior tag
Szerencséd volt. Ez lenne a MINIMUM normális eljárás ilyen esetekben! Akik sokat autóznak, tudják miről beszélek. Egyszerűen katasztrofális helyzetben vannak a magyar utak. Kivétel az autópályák, fővárosi nagy forgalmú többsávos utak (amiken gyakorlatilag lehetletlen közlekedni a dugók miatt). Nekem a lengéscsillapítóm tört ki kb 3szor az utak miatt (mindig a hátsó). 2szer sikerült a pénzem visszakövetelni.
''Az ember a legkegyetlenebb állat.'' Nietzsche
-
TitiRii
senior tag
hát pedig most kiterithetek neked az aztalra több gyujtás rajzot vagy elektonikus bekötési rajzot, mindenféle márka tipusábol
és meglepödnél hogy kb 4-5 db lesz
megbizhatóság füg egyszer a szerencsétöl(hibás példányba bele lehet nyulni mindenhol) és hogy hol szerelik össze
használt autonál meg csakis az elöélet
pl régen mindenki szidta az olasz autokat
pedigelég jok, semmivel se roszabbak mint a többi, sőőt
de ami ezt a tévhitet elterjesztette iszonyat egszerü, hozzán 80% ban olaszbol behozott hazsnál autok kerültek forgalomba
namár most aki volt olaszba az tudgya, hogy ott nem igazán kimélik a gépeket, megy amedig megy ha nem megy veszünk másikat alapon vannak vele..
persze elöfordulnak konstrukciós hibák,típus hibák, de ezt kellö utána olvasásal ki lehet kerülni.(melyikek a hibásak mi a hiba hogy javítható)
az meg csak tetézi a dolgokat hogy bár sok auto márka van lényegében sok márka egy céghez tartozik
(pl peugeot citroen = PSA ,seat audi vw = vw konszern, sorolhatnám még..ugyan azok a motorok, váltok müszaki fejlesztések, egy - kettő egyedi márkára jellemző müszaki megoldással, csak más csomagolásban) gyujtás és álltalában egyébb elektonikákat meg bosch, denson, és a többiek szokták bele tervezni és gyártani.
tehát ilyen hogy az egyik megbizhatóbb e vagy sem ilyen téren mint a másik, nincs, szerencse kell hogy ne fogjunk ki hibásat, vagy agyon hajtotatt.
Nincs itt semiféle vodoo magicAkinek kell valami, vagy akar valamit munka időben keressen az itt megadott telefonszámon! Köszönöm.
-
karyo
senior tag
Nem 15 Több...
Viszont ez funny:
''vadiúj nagykapacitású robotizált szerelősoron fog készülni''
Persze, ahol humaniod robotok fognak embertelen körülmények között dolgozni,
éhbérért. Ami 80 bruttó.
Amúgy csak a hegesztést végzik robotok, az összes többi munkát emberek végzik.
Ha nem hiszed, menj el a gyárba.Enjoy the silence.
-
karyo
senior tag
-
karib
addikt
Jó kis autó lesz ez az új Swift - kérdés, hogy ezt is 30 évig akarják-e gyártani kisebb átsimításokkal, mint az előzőt? Na jó, lehet, hogy nem annyi ideje mutatták be az első Swiftet, de nem is tegnap volt. Becsületesen kitartott - legyen legalább ennyire jó, és nem lesz gondja a Suzukinak.
Department of Redundancy Department
-
karyo
senior tag
Ezt jól látod. Tényleg gondok lesznek, szerintem 10-20 éven belül összeomlik ez a rendszer. A történelem ismétli önmagát, és akkor előkerülnek majd a régi könyvek...
Nézzetek körbe a világban! Szétszennyezzük már ezzel a rengeteg autóval amit termelnek.
És sehol nem hallani a termelés csökkentéséről, mindenhol csak felfelé ívelő grafikonokat
mutogatnak. A Suzukinál is!
A föld már nem bír el ennyi autót!
A környezet haldoklik lassan.
[Szerkesztve]Enjoy the silence.
-
Integra
titán
kipróbáltad és összehasonlítottad a többivel, vagy csak te is előítéletből beszélsz bele a levegőbe?
jómagam autóimoprtőrnél is voltam, és szinte minden létező verdát végigvezettem és teszteltem, úgyhogy elég jó összehasonlítási alapom van. nem tegnap kezdtem a japán verdákra esküdni és nem véletlenül..
abban pedig semmi túlzás nincsen amit mondtam, egyszerűen a jazz ebben a kategóriában a legjobb, fényévekkel. teljesen mindegy hogy milyen téren, jobbat nem találsz. ok kemény, sportos futóműve van (ez nem mindenkinek jön be) és nagyon drága, de a minőségnek ára van.
francia szutykot diszkont áron is hozzád vágnak, ezek a szart is eladják istencsászárnak, akinek az kell, legyen boldog vele, van akinek ez bejön..
a legszomorúbb ebben az egészben az, hogy bárkivel találkoztam eddig aki a francia autókat istenítette, ment egy kört egy toyotában nissanban vagy hondában, az arcukra volt írva a döbbenet, mikor rájöttek hogy amit eddig jó váltónak hittek az egy rakás szemét és egy fostalicskával kőröztek. ma már ők egytől egyig japán gépekkel járnak és soha nem ülnének vissza fancia gépekbe.
de nekem nem kell hinned, én elfogult vagyok (joggal), viszont az eladási statisztikáknak már hinned kéne......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
toeri
aktív tag
Régebben a lemezeknek jelentős energia-elnyelő szerepük volt az ütközésnél. Mára több gyártó a lemezek alatt ''programozott'' ütközéselnyelő anyagokat alkalmaz, ami viszont azzal jár, hogy a lemezek vastagsága nem vagy akár épp nem kívánt irányba befolyásolná a fellépő energiák elvezetését. A dolgot ahhoz tudnám hasonlítani, mintha egy kitinpáncélos rovart (régebbi technológia) hasonlítanánk egy gerinceshez (újabb technológia). Valamit számít a gerincesnek is ha vastagabb a bőre, mert a kisebb sérülések ekkor kevésbé viselik meg, de egy komoly bajban már nem az lesz a döntő.
A Swift-tel az a baj, hogy sem egyik sem másik tudomásom szerint. Vagyis nem az a baj, hogy be tudod nyomni, mert egy Renault-ot vagy Hondát ugyanúgy be tudsz nyomni. A gond, hogy a Renault és a Honda benyomható lemezei alatt ott lapul a technika, ami megmenti a rongy életemet adott esetben, míg a Swift bőre alatt csak egy ''sima'' alváz van, ami vagy segít rajtam, vagy nem. (Jelenlegi ismereteim szerint kisebb energiájú ütközéseknél igenis segít, de nagyobbakat már nem nyel el úgy mint az egy mai kocsitól elvárható lenne. Vagyis ha nagy sebességggel ütközöl, vagy az ''ellenfél'' sokkal nagyobb, akkor a Swift nem nyel el elég energiát a többi mai autókhoz képest. Innen szerencse dolga.)
Tehát az a megállapításod, hogy ''ezel együtt a régi szvift gyenge szerkezetű de nem azért mert vékonyak a borítólemezei.'' teljesen helytálló a fenti magyarázattal kiegészítve.Üdv, toeri
-
-
Radeon.Z
csendes tag
Kigyűjtöm?Ember,ezek csak példák,még sorolhatnék párat,vannak Wagon-os ismerőseim is,műszaki panaszuk semmi,sőt egyikük 2 év alatt 3-szor casco-zta lée a Wagonját őzzel,ebből egyszer München közelében 80-90-es tempónál,de a motor akkor sem sérült,csak a sárvédők,és az egyik lámpa szakadt ki,de nem tört el,de szerintem semmivel sem tört össze jobban mint egy más típus.
Láttál már Fiat Marea motorteret?Nem bírt a haver megállni egy G Astra mögött ,talán ha 30-al beledurrantott,és mivel semmi merevítés nincs a homlokfalban,így a hűtő,klímahűtő,két első sárvédő,motorfedél mind szarrá ment.A lökhárító(mint a Swiftnél is) csak dísz,sima műanyag,semmi merevítés,ellenben a 20 éves Golfokkal,ahol zártszelvény van a műanyag alatt,és 2-2 16-os csavar fogja a nyúlványokhoz.Még a Trabantnak is erősebb a lökhárítója,mert hajlított lemezből van.
Tipikus példája vagy azoknak,akik csak az általános megítélés után mondanak véleményt,nem pedig saját tapasztalatból.Talán még autód sincs.
Az anatómiai felsorolás pedig teljesen felesleges,mert ahogy fentebb említettem,nem csak ''a mi autónk''-ban lehet megsérülni,ahogy jópáran gondoljátok,különben is a hozzászólásod kissé ''magasröptű'' volt szerintem.
Hangsúlyozom,valóban nagyon gyenge a Swift kasznija(de csak a Swifté)azonban aki nem teheti meg hogy drága ,márkás autót vegyen,annak a Suzuki fiatal,+költségmentes,és nem utolsó sorban gazdaságos alternatívát jelenthet.
Ezzel részemről a vitát lezártam.Munkahelyemen én vagyok az Isten...mindenki tudja hogy létezem,de még senki sem látott...
-
kymco
veterán
A gond csak ott van, ha nem hiszik el nekem, hogy szállítási sérült az autó....... Enyhén szólva ki vagyok szolgáltatva a használtautó kereskedőnek. A szállítási sérült, de javított autót lehetne keményen akciózni .... Nem hiszem, hogy ne lenne rá kereslet. Még sérülten is elvinnék......
www.refujvaros.hu
-
luciferc
őstag
de akkor is kellene legalább egy igazoló papírt adni, hogy nem ő törte össze a kocsit. szóval ez így nagyon nem korrekt és etikus. ha meg jogszerű, akko nagyon nagy gáz van a vonatkozó jogszabályokkal.
amúgy meg az autó nem nyújtja 100 százalékban amit a többi, ugyanis a többi esetében eladáskor nincs ilyen gond, itt meg van. és bizony éppen azért, mert ''egy autó túl drága'', az eladás lehetősége is a ''szolgáltatások'' közé tartozik.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs