Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • addikt

    válasz Mercutio_ #9270 üzenetére

    Az a gond, hogy az SSC egy elég tág fogalom. Ebbe beletartozik az is, amikor valaki telefonos alap IT supportot nyújt, meg az is, amikor van egy alap sales support (szerződések nyomtatása, kapcsolattartás, stb) meg az is, amikor komplex pénzügyi csomagot adnak, előrejelzéssel, árazással, könyveléssel, esetleg nem is kész process alapján, hanem methodology-t is onnan alakítják, rendszereket fejlesztenek hozzá, saját projecteket futtatnak stb.

    Az első telefonközpontos kategória az, amit 1 hónap alatt átvisznek Indiába, ha úgy ébred a CFO. A másodikat inkább Bulgáriába viszik fél év alatt (bár lassan már oda sem éri meg....). A harmadik eléggé fix és nehezen mozdul, akár évekig megzavarja a businesst egy olyan költözés, szóval az azért elég fix.

    ''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

Új hozzászólás Aktív témák