- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
Hirdetés
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
sziszi-fuszi
senior tag
válasz ates2 #107828 üzenetére
Nem. Nem kell ennyiben hagyni. Addig kell mindig bejelenteni, amíg meg nem oldódik a probléma. Nem szabad hagyni, hogy lezárják a hibajegyet. Ebben az esetben - ha a hibát a technikusok is igazolják - még kötbér is jár. Nem is kevés. Olyan azonban nincs, hogy nem tetszik és a hűségidő alatt felmondom a szerződést. Ebben az esetben joggal kötbérezik az előfizetőt. Tudom macerás állandóan hívogatni őket, de sajnos nincs más megoldás. S javaslom, hogy minden egyes bejelentés után jegyezze fel az ismerős, hogy mikor és kivel beszélt, illetve a hívásazonosítót is.
Mi alá kell írás?
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest