Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • _NCT

    őstag

    válasz _NCT #123317 üzenetére

    Időközben megoldódott a probléma, röpke 2.5 óra alatt…Ez a Vodafone egy csoda. Először az ügyfélszolgálat azt mondta, hogy nem látják a modemet a kp-ban sem, nem tudják elhárítani távolról a problémát. Kiküldenek egy szakit, Szaki kijött, mért, nem látott semmi érdekeset régi modemen, reset minden megvolt. Ahh inkább kicseréli, mert nem javul meg, ugyanaz a probléma. Kicserélte, még mindig szar az egész, új modemmel is. Szenvedtek a kp-ban egy órát, azután mondtam, hogy oké, router mód vissza, úgy megint működött, volt net. Mindezt közben a központ intézte, szegény technikus meg nem tudott mit csinálni, telefonált a hotline-nak, kb mint én. Szóval router módban happy volt minden, mondom ok, letojom, legyen net, maradjon így, dupla nat rohaggyá meg, megoldjuk erővel. Szaki lelkiismeretes srác volt, azt mondta ha így működik, bridge-ben is kell, ne hagyjuk ennyiben. Na a vége az volt, hogy még router módban lefrissült a fw az új modemen ( a régin nem történt meg), de a bridge ezután sem volt jó. Ment a fejvakarás, aztán onsite szakinak eszébe jutott, hogy ipv4-et kellene beállítani bridge módban, nem ipv6-ot. Jelezte a kp felé, akik ezt beállították és lőn világosság, működik. Tehát bridge módban ipv6 felejtős.

    Ez volt röpke 2.5 óra.Azt érzem, hogy aki a túlfélen volt, csak próbálkozott, de nem igazán értette, mit csinál. Vérlázító, hogy először azt mondják távolról nem oldható meg a gond, aztán mégis.Nem ügyfélnek érzem magam, hanem hogy hülyének néznek és L1 szinten leráznak minél hamarabb.

    Hab a tortán, hogy az üf lezárta a panaszom, 1x kerestek, amit nem tudtam rögtön felvenni mert megbeszélésen ültem. Hívásnapló alapján is csak egyszer. Írtam ezzel kapcsolatban, hogy nyissák újra a jegyet, mert 1x kerestek és több mint 4 napja nincs szolgáltatásom, visszaírtak, hogy többször kerestek, ezért nincs kötbér jogosultságom. Mondom ez wtf. Szerencsére addigra már működött a net, így hagytam a picsába, de ez a mentalitás szerintem mindent elárul. Arra rögtön tudtak figyelni, hogy lehet kiküszöbölni, hogy kötbért fizessenek. De egy egyszerű problémát 5 nap alatt sikerül elhárítani, grat. És ezek után jön a survey, hogy mennyire ajánlanám a vodát. Hát annyira, hogy aki tudja, meneküljön tőle. Ezt úgy, mondom, hogy mobilos sim cserével is 5x kellett az üzletbe befáradnom, mire képesek voltak mindent beállítani, ott is technikai malőrök sorozata volt.

    Bocs a hosszúért, de tanulságos lehet másnak is. De hogy jó is legyen a végére, volt egy CC-s kiscsaj, aki toppon volt (ráadásul hétvégén), tudod, az a kis tündér hang és még értelmes is. Na az ő segítségével egy belső hibát sikerült gyorsan megoldaniuk, ami megakadályozta, hogy egyéb hibát (pl onsite javítást) vegyenek fel, mert 2 folyamat nem futhat egymás mellett. Innen is respekt neki, vannak még értelmesek is.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák