- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Dead Island 2 - Túl a 7 millió játékoson
gp Továbbra is érkeznek majd frissítések, a készítők nem engedik el a kezünket.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
_NCT
őstag
Sziasztok!
Valamiért nem megy a torrent letöltés/feltöltésem. Port forwarding belőve, Upnp belőve és mégse.... Kb 3 napja kötötték jóféle Technicolor 7200-as modem-el a 30/3-as netet ami ugye most 60/6.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz Intruder2k5 #10604 üzenetére
Szia!
Error: I could not see your service on *.*.*.*/ipcím/ on port (28000)
Reason: Connection timed outEzt kaptam.
-
_NCT
őstag
válasz Intruder2k5 #10606 üzenetére
fix port fix ip cím.
Szoftveres tűzfal beállítás tuti jó, reggel még jó volt az egész, most 2 órája kezdődött a szopás.
Sys log-ban annyit láttam mostanában, hogy signature failed az image fájl-nál, gondolom a 60-as cfg fájlt akarták feltölteni nekem (mármint firmware) de valamiért nem jó.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz Intruder2k5 #10608 üzenetére
Mi az a TC?
-
_NCT
őstag
ARP csomagokat hogy lehet belőni a TC 7200-as modemen? Nem találom beállítását, pedig jó lenne a távoli ébresztéshez.
-
_NCT
őstag
válasz Intruder2k5 #10817 üzenetére
Nekem jól működik az UPnP, csak azt használom és tökéletes.
-
_NCT
őstag
Nálam sem megy Ncore UPC-vel, mobilnettel múkodik...
-
_NCT
őstag
BP 12.ker -ben is f*s, DNS-t átállítottam és voila. Azért ha holnapig nem lesz jó, kártérítést bejelentem....
-
_NCT
őstag
Sziasztok!
XIV. ker Erzsébet királyné útja körül lakik valaki innen?
Albérlet váltás miatt kérdezem, UPC ügyfélszolgálat nem tudott érdemi információval szolgálni a szolgáltatás létesítéséről. Hűséges vagyok, gondolom ha olyan helyre költözök ahová nem tudom vinni a csomagot, akkor bontják a hűségem. Legalábbis ÁSZF alapján ez jött le. 50-es szám alá költöznék, 52 is újépítésű társasház, ott van szolgáltatásuk. Közös képviselő elmondása alapján múlt hónapban húzták be a upc-t minden emeletre, illetve a lépcsőházban is reklámozza magát a UPC. Ezért nem értettem, ügyfélszolgálatos miért nem tudta ezeket.
Amennyiben az Előfizető az Előfizetői szerződés megkötésekor a Szolgáltató által közzétett valamely ajánlat
alapján olyan kedvezményt vett igénybe, amelyet a Szolgáltató meghatározott szolgáltatási szint igénybe
vételéhez és meghatározott időtartamra történő szerződéskötéshez kötött, abban az esetben a határozott
időtartam alatt az Előfizető a kedvezmény összegét elveszti az alábbi esetekben:a) amennyiben az Előfizetői szerződését a határozott időtartam alatt rendes felmondással megszünteti;
b) amennyiben az Előfizetői szerződést a Szolgáltató az Előfizetőnek felróható okból mondja fel a
12.3.3 és 12.3.4 pontokban leírt okok miatt; Ezekben az esetekben a szerződés felmondási ideje
legfeljebb 8 nap lehet, a szolgáltató az igénybe vett kedvezményeket a felmondási idő lejártáig
jogosult felszámítani.
c) amennyiben az Előfizető az igénybe vett szolgáltatási szinthez képest szerződés-módosítást
kezdeményez, valamint, ha határozott időtartamú szerződésének közös megegyezéssel történő
megszüntetésével egyidejűleg új előfizetői szerződést köt;
d) amennyiben az Előfizető a szolgáltatás áthelyezését kéri olyan területre, ahol az Előfizetői
Hozzáférési Pont kiépítése nem lehetséges, vagy a Szolgáltató nem nyújtja az igénybe vett
szolgáltatást;
e) amennyiben az Előfizető személyében változás áll be oly módon, hogy a szerződést egyéni
Előfizetőről Üzleti/ Intézményi Előfizetőre kéri átírni;
f) prémium / kiegészítő szolgáltatások esetében a fentieken túlmenően akkor is, ha a kábeltelevíziós
szolgáltatási szerződéshez fűződő kedvezményt az Előfizető a fenti a)-e) pontok miatt veszítette el.[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Sziasztok!
UPC-nél automatikus a hűség hosszabbítás, vagy simán átvágnak normál előfizetésre 2x-es áron?
-
_NCT
őstag
Sziasztok!
Az létezik, hogy csak 9Ft-al drágább hűség nélkül az előfizetésem? Illetve várhatok alacsonyabb összeget ha újra kötök hűséget? Nem meghosszabbítom, csak újrakötöm.
Budapesti szolgáltatás.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Sziasztok!
A tegnapi nap folyamán újra hűséges lettem, egy évvel meghosszabbítottam a jelenlegit. Így a 60/6-os net 4390Ft. Igen ám, de ma kaptam meg a doksikat, amiben 12 hónap helyett 24-et rögzítettek. Reggel írtam is egy emailt, hogy ezt így gyorsan módosítsák, de azóta nincs válasz az ügyfélszolgálattól, próbáltam hívni őket, de 3 percig csak zene megy, meguntam.
Remélem nem így akarnak kikényszeríteni belőlem 2 évet. Elvileg 8 munkanapig le lehet mondani, illetve változtatni a szerződésen, de csak akkor, ha nem kezdték meg a szolgáltatást. Legalábbis ÁSZF szerint így van.
Egyéb teendő ügyfélszolgálat/panaszkezelés mellett?
-
_NCT
őstag
válasz kabelmania27 #39273 üzenetére
Megtörtént. Így gyorsabb lesz az ügyintézés?
-
_NCT
őstag
Hétvégén van UPC ügyfélszolgálat? Vagyis a bejelentett panaszokkal foglalkoznak? Csak mert tegnap ismét elkuldtem a panaszomat a upconline-ra, de eddig még b@sztak válaszolni. Elcseszték a szerződésem és azóta se kép se hang. Előtte meg minden nap fel tudtak hívni, hogy kössek hűséget. Kicsit olyan ez nekem, hogy addig kell az ügyfél amíg meg nem köti a szerződést....
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz Intruder2k5 #39350 üzenetére
Ez mondjuk nálunk is így van
-
_NCT
őstag
Sziasztok!
Írtam korábban, hogy 1 év helyett 2 év hűséget vésett be a UPC a szerződésembe. Írtam azóta 2 levelet, voltam ügyfélszolgálatnál, ahol azt mondták, hogy 30 napon belül kivizsgálják az ügyet, ha jogos a reklamáció, módosítanak, ez ÁSZF szerint is így van. A kishölgy azt mondta nekem, nem fogják a 60/6-os netet addig elindítani, amíg folyamatban lévő panaszom van, kivizsgálás miatt.
Igen ám, de közben beállították a 60/6-os netet, neten megnéztem, ott is 2 év hűséget véstek be. Ennyire le se szarják a reklamációkat, panaszokat? Ráadásul ketyeg a hűségidő miatti kedvezmény számítása is, remélem még a végén majd nekem kell fizetnem, mert ők elb@szták a szerződésem
UPC 1221-es vonalán nem lehet az ügyintézőt kérni, "nincs ilyen menüpont"-ot dob vissza, pedig előtte a gépi hang is elmondja, illetve menütérkép alapján is szerepelnie kellene.
Ilyenkor mi a fakk van?
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
8 napos elállási idő munkanapra vonatkozik nem? Bekapcsolták már a szolgáltatást, viszont ugye a szerződésem 2 évre szól így ezt nem kérem. Jár valami kötelezettséggel a dolog ha lemondom a netet? Utána újra szeretném kötni, de egy évre, papír formában, mert ez a telefonos szerződés nagyon nem megy....
-
_NCT
őstag
válasz Intruder2k5 #39613 üzenetére
Érdekes dolgot találtam, augusztus 17-től változott az ászf, velem pont előtte kötötték a szerződést.
Nem mondhatja fel jogkövetkezmények nélkül az
Előfizető a határozott időtartamú Előfizetői Szerződést abban az esetben, ha azt a határozott
időtartamból eredő Kedvezmények figyelembevételével kötötte meg, és a módosítás a kapott
Kedvezményeket nem érinti. Ebben az esetben a Szerződés felmondási ideje legfeljebb 8 nap
lehet, a szolgáltató az igénybe vett kedvezményeket a felmondási idő lejártáig jogosult
felszámítani.Magyarul rohadtul mindegy, hogy 8 napon belül, vagy felül kötök szerződést, maximum többet kell fizetnem ha a 11. napon mondom fel? Mi értelme a 8 napos felmondásnak ekkor?
Illetve kivizsgálják 30 napon belül, hogy én tényleg 1 évre mondtam-e a szerződést vagy sem... És ha ők kivizsgálták, és szerintük 2 évet mondtam(ami rohadtul nem igaz, de ők direkt így akarják rám verni a 2 évet)? A felvételt meg lehet hallgatni? Vagy NMHH és NFH-nál érdeklődjek, akik jobb esetben első körben békéltető testülethez küldenek, és egy baszott nagy szopáshullámnak leszek kitéve, mire bebizonyosodik az igazam?
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz Gubek-Einste #39624 üzenetére
Magyarul várjam ki a 30 napot, hogy kivizsgaljak, vagy ha nagyon nem birok magammal mondjam le?
8 munkanap elállási idő van a telefonos szerződés esetében, kivéve ha a szolgáltató megkezdte a szolgáltatás teljesítését, magyarul ezt is beszoptam akkor...
-
_NCT
őstag
válasz Intruder2k5 #39636 üzenetére
Akkor lehet ez lesz, nálam a 2. fazis van
Lemondom és újra kötök
-
_NCT
őstag
Sziasztok!
Szolgáltatás lemondás esetén az újrakötés nem történhet meg X napig? Ma visszaálltam a régi csomagra a balfaszságuk miatt, először le akartam mondani a 60-as csomagot, majd újrakötni, erre azt mondta a csóka, hogy ha lemondom, akkor jó ideig biztos nem fogok újrakötni. Nem találtam erre az ÁSZF-ben pontot. Ez valóban így van?
-
_NCT
őstag
Nem lefelé váltottam hanem 8 napon belül lemondtam a mostani 2 év hűséget és maradtam hűség nélkül 30-as csomagnal. Érdekes hogy aki intezte is belatta hogy alig va n 2 eves csomag csak netre és ő azt mondta hogy egyéni ajanlatban kaptam meg akciosan a 2 ev husegre a 60/6-os netet 4400ft-ert. Mondom ez erdekes mert a telefonban ennyiert 120-as netet mondtak 2 eves huseggel.
Mind1 szamomra az tuti h a telefonos szerződés megszűnt, csak olyan lesz aminek van irasos formája. Ráadásul a pofám leszakad, ha nem neten kötöd a szerződést hanem személyesen, akkor 30/3-as net első 2 honapban 3000ft, utána 5000ft 1 év hűséggel...
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Sziasztok!
UPC-nél lehetséges forgalom szűrés? Pl torrent-nél korlátozhatják a feltöltést?
-
_NCT
őstag
Sziasztok. 14.kerületben másnak sincs nete? ahogy neze gettem karbantartás volt.
-
_NCT
őstag
Sziasztok!
XI.ker Kondorosi 8/A A épületébe fogok költözni a héten, ahol elvileg szolgáltat a UPC, így tudnám költöztetni a szolgáltatásom. Ám ma amikor a Költözés menüpontban kiválasztanám a 8/A-t, nem lehet, mert csak 8/B-t ismeri.
Mit lehet tenni azon kívül, hogy írok az ügyfélszolgálatra? Az online keresőjük szerint elérhető az internetszolgáltatás.
-
_NCT
őstag
Sziasztok! Múlt héten péntek óta nincs internetszolgáltatásom, péntek este bejelentettem az esetet, majd biztos ami biztos, szombaton is hívtam őket, hogy valami nem kóser, nincs net. Na most az üf. azt mondta, távolról nem látja a modemet ezért ki kellene küldenie valakit helyszíni javításra. Mondom ok, hajrá. Ez volt szombaton, azóta semmi. A 72 óra az első bejelentéstől ketyeg ugye (ezt még az online felületen tettem)? Mert ha a szombatit nézem, akkor már az is megvan bőven. Gyakorlatilag 1 napig sem tudtam használni a szolgáltatást, csütörtökön telepítették, illetve egy korábbi internetszolgáltatót váltott le a Voda (bár ne tették volna). Mindenféle belső hibára hivatkoznak, hogy azért nem tud haladni az ügyem. Már a szerződéskötést sem volt egyszerű, ott is állítólag lefagyott a rendszerük és azért nem mentette el a szerződésem az üzletkötő. Ha nem telefonálok, akkor szerződésem sem lenne. Jelenleg azon agyalok, ha estig semmi reakció, írásos panaszt teszek náluk (bár sejtem annak is a kezelési módját).
Myvodafone alapján pedig se meglévő internetszolgáltatásom, sem készülékem nincs, a telepítés folyamatban.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz kabelmania27 #123310 üzenetére
Igazából a modem kuka, nem lehet elérni a menedzsment felületét. Ma egészen pontosan 1x hívtak a vodafone-tól, de mivel megbeszélésen voltam, nem tudtam felvenni. Na ennek következtében nagyon gyorsan lezárták a jegyet, hogy ne kelljen kötbért fizetni. Persze én hívogassam őket időpontegyeztetés miatt…. Kicsit olyan érzésem van, hogy a felelősségáthárítás és a kiskapuk kijatszása gyorsan megy nekik, de a probléma megoldása kevésbé. Mert ha legalább 3x próbáltak volna hívni, de így aljasság. Gondolom bevett gyakorlat, hogy megcsörgetik az ügyfeleket, majd gyorsan zárják a jegyet ha rögtön elsőre nem kapod fel a telefont.
-
_NCT
őstag
válasz kabelmania27 #123313 üzenetére
Nem sajnos, a központból sem látják.
-
_NCT
őstag
válasz kabelmania27 #123315 üzenetére
Az érdekesség, hogy azóta nem működik, mióta jeleztem, hogy bridge módban akarom használni. Jelenleg DHCP-n keresztül kap ip címet a rá csatlakoztatott eszköz, megkapja az átjáró, dns szerver, hálózati maszk etc. beállításokat. És ennyi. Szolgáltatás egyik ip cím alatt sem fut a /24 hálózatában, amivel management felületet lehetne elérni.Nincs ilyen feliratú csillapító rajta.
-
_NCT
őstag
Időközben megoldódott a probléma, röpke 2.5 óra alatt…Ez a Vodafone egy csoda. Először az ügyfélszolgálat azt mondta, hogy nem látják a modemet a kp-ban sem, nem tudják elhárítani távolról a problémát. Kiküldenek egy szakit, Szaki kijött, mért, nem látott semmi érdekeset régi modemen, reset minden megvolt. Ahh inkább kicseréli, mert nem javul meg, ugyanaz a probléma. Kicserélte, még mindig szar az egész, új modemmel is. Szenvedtek a kp-ban egy órát, azután mondtam, hogy oké, router mód vissza, úgy megint működött, volt net. Mindezt közben a központ intézte, szegény technikus meg nem tudott mit csinálni, telefonált a hotline-nak, kb mint én. Szóval router módban happy volt minden, mondom ok, letojom, legyen net, maradjon így, dupla nat rohaggyá meg, megoldjuk erővel. Szaki lelkiismeretes srác volt, azt mondta ha így működik, bridge-ben is kell, ne hagyjuk ennyiben. Na a vége az volt, hogy még router módban lefrissült a fw az új modemen ( a régin nem történt meg), de a bridge ezután sem volt jó. Ment a fejvakarás, aztán onsite szakinak eszébe jutott, hogy ipv4-et kellene beállítani bridge módban, nem ipv6-ot. Jelezte a kp felé, akik ezt beállították és lőn világosság, működik. Tehát bridge módban ipv6 felejtős.
Ez volt röpke 2.5 óra.Azt érzem, hogy aki a túlfélen volt, csak próbálkozott, de nem igazán értette, mit csinál. Vérlázító, hogy először azt mondják távolról nem oldható meg a gond, aztán mégis.Nem ügyfélnek érzem magam, hanem hogy hülyének néznek és L1 szinten leráznak minél hamarabb.
Hab a tortán, hogy az üf lezárta a panaszom, 1x kerestek, amit nem tudtam rögtön felvenni mert megbeszélésen ültem. Hívásnapló alapján is csak egyszer. Írtam ezzel kapcsolatban, hogy nyissák újra a jegyet, mert 1x kerestek és több mint 4 napja nincs szolgáltatásom, visszaírtak, hogy többször kerestek, ezért nincs kötbér jogosultságom. Mondom ez wtf. Szerencsére addigra már működött a net, így hagytam a picsába, de ez a mentalitás szerintem mindent elárul. Arra rögtön tudtak figyelni, hogy lehet kiküszöbölni, hogy kötbért fizessenek. De egy egyszerű problémát 5 nap alatt sikerül elhárítani, grat. És ezek után jön a survey, hogy mennyire ajánlanám a vodát. Hát annyira, hogy aki tudja, meneküljön tőle. Ezt úgy, mondom, hogy mobilos sim cserével is 5x kellett az üzletbe befáradnom, mire képesek voltak mindent beállítani, ott is technikai malőrök sorozata volt.
Bocs a hosszúért, de tanulságos lehet másnak is. De hogy jó is legyen a végére, volt egy CC-s kiscsaj, aki toppon volt (ráadásul hétvégén), tudod, az a kis tündér hang és még értelmes is. Na az ő segítségével egy belső hibát sikerült gyorsan megoldaniuk, ami megakadályozta, hogy egyéb hibát (pl onsite javítást) vegyenek fel, mert 2 folyamat nem futhat egymás mellett. Innen is respekt neki, vannak még értelmesek is.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz kezo0 #123353 üzenetére
„Tehát bridge módban ipv6 felejtős.” – Igazából IPv6-ban felejtős a bridge mód, de ez rengetegszer le lett már írva ebben a topikban.
Úgy gondolom ezt a szolgáltatónak is illene tudnia, ha már az ott dolgozó ezért kapja a fizetését. Én meg nem szeretek beleszólni a szakik dolgába, mert azt feltételezem, hogy értenek ahhoz amit tanultak és napi szinten csinálnak.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Sziasztok!
A csodafone-nál mi a pékért nem működik az automatikus kártyás fizetés, ha eddig működött, van is pénz a kártyán, mégsem történt semmi eddig? Mai nap van a befizetési határidő. Legutóbb is az volt, hogy befizettem, majd újra le akarták vonni az összeget pár napra rá, amikor felébredt a rendszerük. Tartozásom nincs.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- GIGABYTE RTX 3060TI GAMING OC 8G
- Asus TUF FA507 - 15.6" IPS 144Hz / Ryzen 7 6800H / 16Gb DDR5 4800MHz / RTX 3050 Ti / 1 ÉV GARANCIA
- NVIDIA Dell RTX 2080 Ti 11GB GDDR6 - Beszámítás: OK
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest