Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • _NCT

    őstag

    Sziasztok!

    Írtam korábban, hogy 1 év helyett 2 év hűséget vésett be a UPC a szerződésembe. Írtam azóta 2 levelet, voltam ügyfélszolgálatnál, ahol azt mondták, hogy 30 napon belül kivizsgálják az ügyet, ha jogos a reklamáció, módosítanak, ez ÁSZF szerint is így van. A kishölgy azt mondta nekem, nem fogják a 60/6-os netet addig elindítani, amíg folyamatban lévő panaszom van, kivizsgálás miatt.

    Igen ám, de közben beállították a 60/6-os netet, neten megnéztem, ott is 2 év hűséget véstek be. Ennyire le se szarják a reklamációkat, panaszokat? Ráadásul ketyeg a hűségidő miatti kedvezmény számítása is, remélem még a végén majd nekem kell fizetnem, mert ők elb@szták a szerződésem :W

    UPC 1221-es vonalán nem lehet az ügyintézőt kérni, "nincs ilyen menüpont"-ot dob vissza, pedig előtte a gépi hang is elmondja, illetve menütérkép alapján is szerepelnie kellene.

    Ilyenkor mi a fakk van?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák