Hirdetés
-
Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
it Az elmúlt két évtized legnagyobb geomágneses vihara miatt csak gyengébb szolgáltatást képes nyújtani a SpaceX Starlink szolgálatása. Musk szerint pedig hamarosan újra repül a Starship.
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
Meglepő lesz az okostévékre szánt X applikáció
ph Nem a szöveges posztokra helyezik a hangsúlyt, hanem a videókra.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Szia!
A torrent kliensed legyen elindítva, és közben itt teszteld le a portot!
Mi mutat, nyitott?
-
spider80
őstag
Szia! Egyik sem. Megy tovább hűség nélkül,valamennyire megemelt áron. Pl 7990 helyett fizetsz 8400-at.
Samsung galaxy A5 2017-> Honor 9 Glacier Gray-> iPhone 7 32GB Silver-> Samsung Galaxy S8 black 64 Gb-> iPhone 7 plus Silver 256GB-> Samsung Galaxy S9 coral blue-> Redmi Note 5 64GB Black-> iPhone 7 32GB Silver -> Mi 9 T black 64 GB -> iPhone SE 2020 64GB Black -> Samsung Galaxy A71 128GB Black
-
kabelmania27
Topikgazda
Üdv!
upconline@upc.hu címre írd le a problémát.
kogyo66: Igen, így jó a bekötés hármas kisebb csillapítási kimenete megy a modemes szobába, megoldható modemet a -3.5be kell kötni, ilyen osztót boltban nem lehet kapni azt tudod csinálni, hogy veszel két kettes splittert és egy összekötőt első kettes egyik kimenet modem másik kimenet másik kettes utána mehet a két tévé.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
A hangfelvételt köteles a szolgáltató díjmentesen kiadni.
Ha 1 év volt akkor 1 év, teljesen mindegy mennyi ideig vizsgálják.
A hatóság saját hatáskörben kivizsgálja az esetet, ha van hatósági intézkedési kötelezettsége akkor azt megteszi, ha nincs akkor irány a békéltető testület de ez az 1 vs 2 év tipikusan olyan kérdés ami ügyében nem kell békéltető testület és hatóságot sem kell bevonni, a felvételen világosan ott van, hogy mi hangzott el és mi nem.A linkelt leírás arra vonatkozik, hogy az ÁSZF módosítása esetén hogyan lehet felmondani a szerződést.
A másik 8 nap amivel kevered az pedig, hogy az új szerződés kötés után van 8 napod, hogy meggondold magadat és visszamond, a kettő nem ugyan az.Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P
-
Topikgazda
-
_NCT
őstag
Időközben megoldódott a probléma, röpke 2.5 óra alatt…Ez a Vodafone egy csoda. Először az ügyfélszolgálat azt mondta, hogy nem látják a modemet a kp-ban sem, nem tudják elhárítani távolról a problémát. Kiküldenek egy szakit, Szaki kijött, mért, nem látott semmi érdekeset régi modemen, reset minden megvolt. Ahh inkább kicseréli, mert nem javul meg, ugyanaz a probléma. Kicserélte, még mindig szar az egész, új modemmel is. Szenvedtek a kp-ban egy órát, azután mondtam, hogy oké, router mód vissza, úgy megint működött, volt net. Mindezt közben a központ intézte, szegény technikus meg nem tudott mit csinálni, telefonált a hotline-nak, kb mint én. Szóval router módban happy volt minden, mondom ok, letojom, legyen net, maradjon így, dupla nat rohaggyá meg, megoldjuk erővel. Szaki lelkiismeretes srác volt, azt mondta ha így működik, bridge-ben is kell, ne hagyjuk ennyiben. Na a vége az volt, hogy még router módban lefrissült a fw az új modemen ( a régin nem történt meg), de a bridge ezután sem volt jó. Ment a fejvakarás, aztán onsite szakinak eszébe jutott, hogy ipv4-et kellene beállítani bridge módban, nem ipv6-ot. Jelezte a kp felé, akik ezt beállították és lőn világosság, működik. Tehát bridge módban ipv6 felejtős.
Ez volt röpke 2.5 óra.Azt érzem, hogy aki a túlfélen volt, csak próbálkozott, de nem igazán értette, mit csinál. Vérlázító, hogy először azt mondják távolról nem oldható meg a gond, aztán mégis.Nem ügyfélnek érzem magam, hanem hogy hülyének néznek és L1 szinten leráznak minél hamarabb.
Hab a tortán, hogy az üf lezárta a panaszom, 1x kerestek, amit nem tudtam rögtön felvenni mert megbeszélésen ültem. Hívásnapló alapján is csak egyszer. Írtam ezzel kapcsolatban, hogy nyissák újra a jegyet, mert 1x kerestek és több mint 4 napja nincs szolgáltatásom, visszaírtak, hogy többször kerestek, ezért nincs kötbér jogosultságom. Mondom ez wtf. Szerencsére addigra már működött a net, így hagytam a picsába, de ez a mentalitás szerintem mindent elárul. Arra rögtön tudtak figyelni, hogy lehet kiküszöbölni, hogy kötbért fizessenek. De egy egyszerű problémát 5 nap alatt sikerül elhárítani, grat. És ezek után jön a survey, hogy mennyire ajánlanám a vodát. Hát annyira, hogy aki tudja, meneküljön tőle. Ezt úgy, mondom, hogy mobilos sim cserével is 5x kellett az üzletbe befáradnom, mire képesek voltak mindent beállítani, ott is technikai malőrök sorozata volt.
Bocs a hosszúért, de tanulságos lehet másnak is. De hogy jó is legyen a végére, volt egy CC-s kiscsaj, aki toppon volt (ráadásul hétvégén), tudod, az a kis tündér hang és még értelmes is. Na az ő segítségével egy belső hibát sikerült gyorsan megoldaniuk, ami megakadályozta, hogy egyéb hibát (pl onsite javítást) vegyenek fel, mert 2 folyamat nem futhat egymás mellett. Innen is respekt neki, vannak még értelmesek is.
[ Szerkesztve ]
-
kezo0
addikt
„Szaki lelkiismeretes srác volt, azt mondta ha így működik, bridge-ben is kell, ne hagyjuk ennyiben.” – Hát ez tényleg egy csoda, mert a technikusok nagy része ezen a ponton boldogan távozott volna.
„Tehát bridge módban ipv6 felejtős.” – Igazából IPv6-ban felejtős a bridge mód, de ez rengetegszer le lett már írva ebben a topikban.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen