Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Adams84

    tag

    válasz markknight #129174 üzenetére

    Pedig ha nem jelented be a problémát, akkor sajnos változás és javítás sem lesz.
    “mert nyilvánvalóan nem nálam van a probléma hanem sajnos náluk :/“
    Részletes szolgáltatói vizsgálat nélkül szerintem ezt nem lehet kategorikusan kijelenteni. Nagyon sok hibalehetőség fordulhat elő az előfizető oldalán is, amiket szintén ki kell zárni (pl. saját router/egyéb saját hálózati eszközök hibája, vírusirtók, tűzfalak stb.)
    Tudomásom szerint a hibabejelentés során a Vodafone rá tud mérni távolról a modemre és több hétre visszamenőleg látják az értékeket, így azt is be tudják azonosítani, ha a saját hatáskörükbe tartozik a hiba (a modemig vállalja a szolgáltató a hibamentes működést és kizárólag kábeles kapcsolatra, wifi-re egyáltalán nem).
    Persze lehetnek a modemnek is szoftveres hibái, gondolom, hogy ezeket is próbálják javítani.
    Szerintem érdemes egy kört futni náluk, mérjenek rá a modemre. Elhiszem, hogy jobb itt leírni a gondokat és mérgelődni, de ettől sajnos semmi sem fog változni.
    Néma gyereknek anyja se érti a szavát…

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák