Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cocka

    veterán

    válasz boborján2 #130044 üzenetére

    Letojom, mert mindig is a nullával volt egyenlő a segítségük. Azt még akár el is hiszem, hogy a szándék meg a kedvesség megvan. De szándékokkal nem fog megoldódni a probléma.

    Feltehetően elkezdik majd "megszakérteni", hogy user error és állítsam alaphelyzetbe meg áramtalanítsam meg blabla...és akkor ha továbbra is szar, akkor folytatják a modemmel, aztán ha azzal is minden OK, akkor jön a küldjük a szerelőt baromság, ahelyett, hogy a háttérben méltóztatnának végre foglalkozni is a hibával, amit egyáltalán nem vagyok köteles bejelenteni, mert ez nem a bétateszt, hanem az éles verzió, ami már kint van az előfizetőknél. Értsd: tudniuk kéne a hibáról, mivel állítólag az fw-ket és a kiszolgáló szervereiket folyamatosan tesztelik, és minthogy tudniuk kéne róla, egyúttal javítaniuk is kéne. És ha számukra világossá vált, hogy van hiba és ez több előfizetőt is érinthet, akkor értesíteni kéne az előfizetőket arról, hogy bugos a rendszer, javításig szíves türelmüket kérik.

    A tesztelőknek többek közt a bug reportokért fizetnek, én meg nem fogom az éles rendszerüket INGYEN tesztelni, mert ők erre nem képesek. Vagy ha eddig azok voltak, akkor mert hirtelen már nem azok.

    De nehogy már az előfizetőknek kelljen a szoftveres, szerveres csapatot ugráltatni, mert nem tudják mi a dolguk vagy tudják, csak szarnak rá.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák