Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cocka

    veterán

    válasz boborján2 #132674 üzenetére

    soha nem fog a teljes előfizető bázis neten tévézni

    Miért, nem pont ezt akarják elérni? A Trékomnak hogy sikerült átterelnie a teljes bázist IPTV-re?

    soha nem fog mindenki egyszerre visszanézni műsort.

    Ez igaz, de élő műsort jóval többen fognak nézni és ha már most sem kész erre a hálózat, akkor nem tudom hogy akarják a jónépet a netes TV adás irányába terelni. Rohadtul kéne már ide minden előfizetőnek az optika.

    Nyiss egy balatonparti éttermet,

    Előbb megpróbálok odaköltözni jó?

    b; már csak azért sem ,hogy méginkább sz...ssam őket

    Hülyeség, én nem szopatni akarom őket, hanem azt szeretném, ha a meglévő szolgáltatásaik normálisan működnének. Ez ilyen óriási elvárás?

    írd be ide a heti hiba összefoglalódat és szórakoztass vele minket , biztosan javítva lesz a hiba.

    Érzek némi cinizmust e mondatban.

    de mindenre lett megoldás

    Miután elég kiismerhetővé váltak a hibajelenségeik, azok természete, körülbelüli időtartama, valójában teljesen feleslegesnek tartom az ügyfélszolgálatot minden xarral hívogatni. Mire ügyintézőhöz jutsz, addigra okafogyottá válik a hívás. Mikor telenoros mobilnetet kapott a VTV boxom és azt írta, hogy "Szia!" mintha épp csak most konfigoltam volna be először a boxot, akkor is pánikszerűen hívhattam volna a 1270-et, teljesen feleslegesen. Végül az is megoldódott. Itt esetleg tét nélkül hülyét csinálhatok magamból, a 1270-en egy kicsit nagyobb a tétje, mivel lehet, hogy egy idő után nem vennék komolyan a bejelentéseimet.

    És itt nem fogom minden problémámra azt a választ kapni, hogy "áramtalanítsd és indítsd újra a modemet, boxot, állítsd őket alaphelyzetbe". Elég komolytalan, hogy szinte mindenre ez a válasz vagy a "küldjük a technikust".

Új hozzászólás Aktív témák