- Note-os lett a 2024-es Moto G Stylus
- Honor Magic V2 - origami
- Variáció egy témára
- Mobil flották
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
- Apple M2 Ultrákon futhatnak az iPhone egyes AI funkciói
- Fotók, videók mobillal
- Netfone
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Apple M2 Ultrákon futhatnak az iPhone egyes AI funkciói
ma Pár feladatot lokálisan végez majd el az Apple telefonja, de a legtöbbet a cég szerverein, M2 Ultra chipeken.
-
Elveszítette az egyik legnagyobb kínai partnerét az Intel és a Qualcomm
ph Az USA visszavonta a két cég exportlicelcét, így nem adhatnak el új lapkákat a Huawei-nek.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz miszabot #133349 üzenetére
Erős a bejövő jel, viszont kevés a javíthatatlan hibás csomag.
1270-es számon kapcsoltasd ki az ipv6-ot, ha nem javul próbáld meg modem üzemmódban, ilyenkor az újraindulás után első három vezetékesen csatlakoztatott eszköz kap ipcímet és a modem a 192.168.100.1 címen érhető el, ha modem üzemmódban stabilabb és szükséged van vezeték nélküli átvitelre vegyél gigabites router, amennyiben ettől nem javul megpróbálhatsz egy 3dB-s csillapítót a modem elé betenni, úgy max 15 lesz a letöltési érték a feltöltési érték pedig 46 lesz, de nagyobb csillapítónál tavasszal/nyáron 50 felett lesz a feltöltés amivel már akadhat a netkapcsolat.
Lehet, hogy a heldesk ügyintéző technikust fog küldeni (ez esetben megemlítheted, hogy nincs osztó és csillapító a modem előtt) a magas letöltési értékek miatt, aki ha indokoltnak látja külső hálózati javítást fog kérni.[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
válasz boborján2 #133351 üzenetére
Nos, cégeknél az IT ingyen van és létezik az ő elgondolásuk alapján akkor
Na mindegy még mindig nem írtak a bontás miatt, a szent 30. nap mindig kell egy válaszhoz, addig kell valami hazugságot összekaparniA fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
miszabot
csendes tag
válasz kabelmania27 #133353 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm a tanácsot. Írhattam volna, hogy ipv4-en vagyok és modem üzemódban használom a modemet, mert a WiFi-je borzasztó volt (most is kirázott a hideg ettől a modemtől ). Tudsz nekem ajánlani csillapítót, hogy bemegyek a boltba megvenném és én szerelném be? Van egy olyan érzésem, hogy az ügyéntéző ránéz és azt mondja minden rendben.
-
kenwood
veterán
válasz boborján2 #133348 üzenetére
A forumok pedig arra vannak, hogy segitseget tudjon kerni az ember, ha nem ert valamihez. Ha neked mast jelent egy szakmai forum, akkor nyugodtan kereshetsz magadnak olyat, ahol az ilyen rosszindulatu commentekre van igeny, mint a tied.
A nem primitiv tagoktol kerdezem :
Nektek volt olyan, hogy az 5Ghz kepes eszkozotok 2.4-en csatlakozott, es ha igen, hogyan oldottatok meg ? Egyelore maradnek az egy SSID felallasnal, hiszen ez a default. A notebookomnak ez nem okozott problemat, csak a tvnek es a mobilnak.
Korabban probaltam 2 ssid-vel, de azt nem is latta a tv es a mobil. A tv 2-3 meterre van a modemtol, fal nincs koztuk.[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
mcll
senior tag
válasz gduck #133357 üzenetére
Hát ez így nagyon aljas volt részéről. Amúgy ilyenkor ügyfélszolgálaton jelezni kell hogy mi történt, legyen nyoma. Az valóban előfordulhat hogy a teki kicsúszik az időből, de ilyen esetben mindenképp fel kell hívnia az ügyfelet hogy késni fog vagy áttegye másik napra.
"Microsoft gives you Windows... Linux gives you the whole house."
-
glaci
őstag
Ha bele gondolok, hogy annak idejében, amikor még én is ezt csináltam megesett olyan eset is, hogy - az ügyfél beleegyezésével és kifejezett kérésére - még este 11 -kor értem ki az utolsó címemre ...
Durván el vannak kanászodve ezek a mostani technikusok. (Persze annak idején az még az UPC volt, amikor még jó volt ügyfélnek lenni is ...)Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
senior tag
Sziasztok!
Voda connect boxunk van (a fehér álló box) ez a D3.0 Wifi high modem
500/22 net
régi Net L + TV HD családi csomagtavaly rendszeres problémánk volt vele, folyamatos net eldobás volt.
megnyitottam a prohardvert es connection lost.
majd ujra frissitem es betolt az oldal.
ezt csinalta minden oldalnal szinte.nos erre ipv6-rol ipv4-re allitotta az ugyfelszolgalat a protokollt es ugy tunik megoldodott.
Par hete viszont mintha folyamat terhelve lenne a halozat.
speedtesten a ping alacsony, sebesseg megvan, megis alig akar betolteni valami, plex stream 10 percenkent leall mert elerhetetlen a szerver…. (Notirol megy)
wifirol leugorva, mobilneten minden pikkpakk mukodik telefonon ahogy kell.Mar tobbszor reseteltem a routert de ugyanolyan szar.
Érdemes lehet a D3.1 routerükre váltani?
Ahogy látom a készülékek menüben ingyenes a csere de 12 hó rablánc…[ Szerkesztve ]
Új S23 / S24 / S24+ / S24 Ultra rendelhető! /// People with passion can change the world for the better |||
-
szasza_1
senior tag
válasz LurkerSheik #133363 üzenetére
Visszaolvasol 4-5 oldalt, akkor látod, hogy sokunknak ugyan ez a problémája. Szerencsére az enyém részben megoldódott...
-
xDiESEL92
tag
válasz madmedic15 #133364 üzenetére
Tegnap volt szerelő.
Resetelte a router és úgy tűnik megoldódott, de szerintem még mindig nem hibátlan.
Tényleg ez volt, itthon távmunkában távoli asztalos elérésnél 2-3 percenként volt egy 5mp-es fagyás, valamint 5-10 percenként le is dobott a távmunka. Ez tegnap szerelő után már nem tapasztalható, de a ping ilyen tök random. pingelek az index.hu felé és ilyen random lag spikeok (9ms-12ms-23ms-12ms-80ms-180ms-200ms-240ms-27ms-14ms stb stb...) Gondolkodom én is az 1000megabites neten, de kicsit tartok tőle, hogy ami eddig 3 évig lényegiben hibátlanul ment, azt érdemes-e megborítani. A +20 megabitért kellene, ami szeirntem nevetséges 2024-ben -
glaci
őstag
válasz Nikaré #133362 üzenetére
Hát igen.
Jó volt annak idején az UPC -nek dolgozni és még annál is jobb volt az ügyfelüknek lenni. Nyilván ők sem voltak szentek, de éreztem ügyfélként, hogy fontos vagyok és nagyon tetszett, hogy a szolgáltató kifejezetten innovatív fejlesztésekkel igyekezett egyre jobbá és jobbá tenni a szolgáltatását. Ezzel szembe a Vodafone csak megszüntetett vagy szigorított szinte mindent, ami az UPC idejében kifejezetten jó volt. Az innováció és a fejlődés / fejlesztés pedig sajnos a közelében sincsen a régi UPC -s szintnek. Kicsit úgy érzem sajnos, mintha csak lerabolni kellett volna nekik ez a vezetékes üzletág.Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz glaci #133367 üzenetére
Amit írsz az kétségtelenül így van, de azért azt hozzátenném, hogy a lejtmenet már igenis megindult a UPC idejében, amiben nagy része volt a Puma6-os ConnectBox-oknak, és a butított Horizon boxoknak is. Emlékszem milyen csodavárás volt itt annak idején, linkelgettek mindenféle 5-6 tuneres svájci Horizon boxokat, aztán helyette jött az ami, ami még a rajta futó szoftverrel is alig bírt el, nem még 6 tunerrel.
[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz LurkerSheik #133363 üzenetére
Üdv!
Ha megírod, hogy milyenek a modem jelszint értékek meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-e az értékek. Amennyiben leírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax kábel és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség. -
kabelmania27
Topikgazda
válasz madmedic15 #133364 üzenetére
1270-es számon kapcsoltasd ki az ipv6-ot.
Milyenek a modem jelszint értékek? -
madmedic15
újonc
válasz kabelmania27 #133371 üzenetére
Őszintén szólva nem tudom mit jelentenek a számok (még ilyen fehér UPC-s modem van itthon, nem tudom mennyire befolyásolja az internet minőségét, 6 éve van meg, de csak az utóbbi 1-2 hónapban van baj a nettel)
vagy 20 percbe telt mire megnyitotta a modem weboldalát. -
kabelmania27
Topikgazda
válasz madmedic15 #133372 üzenetére
Köszi az értékeket.
Feltöltés 50 alatt jó, letöltés is jónak tűnik mert pozitívak az értékek és nincs sok javíthatatlan csomag. Ha megírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax kábel és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség. -
madmedic15
újonc
válasz kabelmania27 #133373 üzenetére
Nincs elosztva, egyből a modembe megy.
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz madmedic15 #133374 üzenetére
Nézd meg, hogy a modemnél, toldásnál nem lazultak-e ki az F csatlakozók.
Esetleg próbáld meg modem üzemmódban megnézni, hogy stabilabb-e az internetkapcsolat, úgy az újraindulás után első három vezetékes eszköz kap ipcímet, modem oldala 192.168.100.1 címen érhető el. -
madmedic15
újonc
válasz kabelmania27 #133375 üzenetére
Nincs kilazulva, egyből megnéztem
Modem üzemmódban van, mert tavaly februárban vettem egy routert. -
csubuka
addikt
Sziasztok!
Egy apró segítséget kérnék tőletek. Jól gondolom, hogy egy ilyen levél pusztán arra épít, hogy az ember megfélemlítődik (mitől, random emeléstől? ez is az...) vagy reflexből elfogad és az éppen lejáró hűsége után köt újabb hűséget annak reményében, hogy így legalább "befagy" a havidíja.
Jelenleg 5090 HUF/hó a TV HD Alap + Net M
A csodás trükkös levél:
A határozott idejű szerződésed a táblázatban jelölt napon lejár, és az ezt követő naptól előfizetésed elkötelezettség nélkül, határozatlan időtartamú szerződés keretében folytatódik tovább. A határozott időtartamú előfizetői szerződésed helyébe lépő új, határozatlan idejű szerződés feltételei, így annak tartalmi elemei is – a szolgáltatás típusától függően különösen az alapvető díjszabás, az adatforgalmi korlátozás, az adatátviteli sebességek, a lefedettség, a műsorterjesztési szolgáltatás keretében kínált csatornák összetétele – megegyeznek, a korábbi határozott idejű szerződésedben szereplő szerződési feltételekkel.
Lejáró határozott idejű szerződésedHatározott idejű szerződésed lejáratának dátuma XY
Amit kínálnak az a 6590/hó lenne újabb egy év hűséggel.
Ha jól értettem a hasonló hozzászólásokat, akkor ez leginkább lelki terror és totális nonszensz lenne aláírni újabb évre, mert az ember egyelőre folytathatná a korábbi havidíjával, aztán ha nagyon beemelnek lehet errébb állni a telekomhoz... vagy tévedek?
Sajnos az épületnek külön "üzletkötője" van és nincs benne a hivatalos voda adatbázisban, így kissé nehézkes a helyzet.
[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz madmedic15 #133376 üzenetére
Saját router wan kapcsolat beállításánál próbáld meg dns szerverekhez beírni az 1.1.1.1/1.0.0.1 vagy a 8.8.8.8/8.8.4.4 párost.
Modem és router újraindítás után sem javul a helyzet?[ Szerkesztve ]
-
madmedic15
újonc
válasz kabelmania27 #133378 üzenetére
Rendben, holnap az lesz az első hogy ezt kipróbálom.
Amikor a modemet vagy a routert restartolom akkor az első 1 órában megjavul, utána megint elkezdi eldobni az internetet. -
MiZo1990
aktív tag
válasz csubuka #133377 üzenetére
Elképesztő a lelki terorr, főleg ezzel a mondattal:
"A határozott időtartamú előfizetői szerződésed helyébe lépő új, határozatlan idejű szerződés feltételei, így annak tartalmi elemei is – a szolgáltatás típusától függően különösen az alapvető díjszabás, az adatforgalmi korlátozás, az adatátviteli sebességek, a lefedettség, a műsorterjesztési szolgáltatás keretében kínált csatornák összetétele – megegyeznek, a korábbi határozott idejű szerződésedben szereplő szerződési feltételekkel."
Kötelezően ki kell küldjék ezeket, elfogadni nem kell.
Mi is kaptunk, pedig egy éve nincs hűségünk. -
glaci
őstag
válasz Intruder2k5 #133369 üzenetére
A Horizon box kétségtelen, hogy nagy csalódás volt és kicsit becsapva éreztük magunkat, hogy nálunk nem ugyanaz, mint máshol. (Valamiért ezen a piacon ebben a témában spórolni akartak. Tényleg tetű lassú volt, ez kétségtelen.) Ugyanakkor a Puma6 nem az UPC sara, hanem az Intelé. Azok a Compal modemek abban az időben, amikor bejöttek egy nagyon komoly cuccnak számítottak volna, csak hát később, ahogy világszerte elterjedtek a Puma6 -os cuccok kiderült, hogy az Intel elb@xta kicsit, így van némi (javíthatatlan) hibája ...
Ez sajnos a már csak fikció, de szerintem ha maradt volna a Liberty Global, akkor most már biztosan nem Puma6 -os modemeket (HGW -ket) osztogatnának az ügyfeleknek, mint ahogyan azt a Voda (4IG) teszi azt a mai napig.
Sajnos soha nem fog kiderülni, hogy mi lett volna ...
Amíg voltak jó (de legalább is jobb) volt. Pl. a WiFree, az UPCPhone, a bármennyi eszközre telepíthető (és párhuzamosan 5 db. -on használható) HorizonGo sajnos már mind csak szép emlékek, pedig milyen jók voltak azok úgy, ahogyan voltak.Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
glaci
őstag
-
garga01
senior tag
válasz glaci #133382 üzenetére
Jól elszúrták ezt. Amikor Bp-n laktam 2010-2017 között végig UPC-s netünk volt, a legnagyobb csomag akkor 100-as volt bekötve Cisco modemmel, saját TP-Link routerrel. Sose volt gondunk, az utolsó albérletben még tv is volt egy Pace box-al.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyan úgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt..... csak más a fogása!
-
csubuka
addikt
válasz MiZo1990 #133380 üzenetére
Gondolom azért küldik, mert az emberek 20-30%-át simán a reflexből letudás vezeti és ezzel elég sok pénzt tudnak hozni, hogy rosszabb ajánlatot adnak, mint ami van.
Természetesen szándékosan túlzót írtam
#133381 boborján2 :
A trükk felteszem az, hogy ezzel simán le tudnak több tízezer embert húzni, akik bármit megtesznek csak ne is kelljen a szolgáltatókkal semmit sem intézni.
Elsőre persze ezt számomra is nehéz volt feldolgozni, hogy mi ezen az "ajánlat". Az általában olyan ami megfontolásra érdemes. Ez csak zavar szotty.
#133383 glaci:
Köszi, szuper. Megnézem hátha a telekom tud valami hasonlót, mert elég megbízhatatlan a szolgáltatás sajnos. *Ez éves áremeléssel természetesen tudnak teljesen azonosat
-
boborján2
aktív tag
válasz csubuka #133386 üzenetére
"A trükk felteszem az, hogy ezzel simán le tudnak több tízezer embert húzni, akik bármit megtesznek csak ne is kelljen a szolgáltatókkal semmit sem intézni."
Pont akkor nem kell semmit sem intézni, ha hagyja valaki hogy szépen leketyegjen a hűség.
ignored users : snyper990 | SlayR0113
-
boborján2
aktív tag
válasz csubuka #133388 üzenetére
Ez a tájékoztatás (amennyire tudom) jogszabályi kötelezettség.
Ha egyben nézzük a dolgokat , kap valaki egy drágább ajánlatot , mellé előzetesen egy világosan érthető (még csak nem is jogász nyelvezetű) írást ,hogy mi lesz ha lejár a hűség.
Na most ha valaki a régi árat szeretné , de ennek ellenére is alír és utána rácsodálkozik ,hogy többet fizet , az mondhatni önként és dalolva letolt gatyával beszaladt a f...erdőbe.
ignored users : snyper990 | SlayR0113
-
xDiESEL92
tag
válasz kabelmania27 #133378 üzenetére
Te milyen DNS szervereket használsz?
Többiek?
-
xDiESEL92
tag
válasz madmedic15 #133379 üzenetére
Ha használsz torrentklienst, akkor kapcsold ki.
Drasztikusan javul a pingelés, ha ki van lőve. Ha nincs feltöltés, csak 100-200kb/s akkor is már ugrál a ping 8 és 80 között
A pirosnál lőttem el a klienst.[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
válasz csubuka #133377 üzenetére
Jelenleg 5090 HUF/hó a TV HD Alap + Net M
Az szép ár! Nálunk ugyanez a sztori, csak régebbi csomagban: 5680 Ft/hó (igaz, hogy még telefon is van mellé, amit ebbe az árba nem számoltam bele!)
De valahogy már 21-ben is éreztem, hogy 6000 alá az istennek se akarnak menni.
Mindenesetre szépen vissza fogják tornázni az árat a 3 évvel ezelőtti szintre.
ez leginkább lelki terror és totális nonszensz lenne aláírni újabb évre
Így van! Legokosabb, ha NEM fogadsz hűséget újabb egy évre!
-
csubuka
addikt
válasz cocka #133394 üzenetére
Köszönöm, rendben, marad akkor ahogy van. Nagyon nem alkudozós a telekom, egy éve nem volt az...
Árban amúgy okés ez. Csak sajnos a társasházban nem megbízhatóak és hiűba ígérkik a kijavítást nem nagyon haladnak vele.
Egyrészt rossz a túzjelző rendszer és bejelez mindenre is Másrészt olyan közösségi villamos körökre kötötte a voda a cuccait szünetmentes nélkül, amiktől elveszi a rendszer a feszt tázjelzéskor (nem biztonsági céllal, hanem, hogy 50A-el kevesebb betáp is elég legyen az épületnek )
A telekomnál ilyen gond nincs... csak drágák.
Köszönöm, egy olyat mindneképpen megejtünk majd akkor.
[ Szerkesztve ]
-
peti85
senior tag
válasz peti85 #133310 üzenetére
Ma ismét erőt gyűjtöttem hogy felhívjam az ügyfélszolgálatot. Előadtam a problémát (csomagveszétsek, magas válaszidők, lassan betöltő oldalak,...). Mondom hogy Arris modemet kérek, amilyet mások is kaptak erre a problémára és utána megoldódott. Hát akkor ő kapcsol valami másik részlegre, ahol segítenek.
Felvette ott is egy kedves hölgy. Ismét be kellett azonosítani magam a személyes adataim megadásával. De végül ismét elmondtam elölről az egészet. megértette, azt mondta hogy beírja a kollégának és kapcsolja is, mert technikust ő fog tudni kiküldeni.
Át is kapcsolt, majd az új kolléga ismét azzal indított, hogy be kéne azonosítania. Elmondtam ugyan azokat a személye adatokat, amivel ugyan abban a hívásban már kétszer megugrottuk ezt, erre ő azt mondja hogy nem tud beazonosítani. De várjak, újra kapcsol (reméli hogy ismét hozzá kerülök) és akkor talán menni fog. Na erre visszadobott a rendszer az automata főmenüjébe.
Közben meg jött egy másik bejövő hívásom a Vodafone-tól. Hát mondom biztos visszahívnak mert nem sikerült a kapcsolás, ezért átvettem a bejövő hívást. Mondja hogy a lakossági szolgáltatással kapcsolatban hív. Mondom gondolom azért mert nem sikerült a kapcsolás a hibabejelentéssel kapcsolatban. Mondja hogy nem, Ő szerződéshosszabbítás miatt hív. Mondom neki hogy arról szó sem lehet, mert 3 hónapja nem oldják meg a hibát, előbb mondom le az egészet mint hogy hosszabbítanék. Erre a válasz: "Akkor kapcsolom a probléma megoldó csapatot, mert elhangzott a lemondás szó". Probléma megoldó csapat? Akkor a hibabejelentés mire van
Minden esetre egy nagyon kedves hölggyel beszéltem. "Természetesen" ismét beazonosítással kezdtünk és hogy mégis mit akarok. A lényeg, hogy Ő kiírta cserére a modemet Arrisra, kedden jön a szerelő. Majd beszámolok róla hogy azzal hogy muzsikál. Annyit kért a hölgy, hogy majd jelezzek vissza nekik, hogy megoldódott-e a probléma.
Háááát ezek után nem tudom hogy akarok-e beszélni velük még. De kíváncsi vagyok mit reagál egy ügyintéző arra, hogy azért telefonálok hogy megoldódott a probléma. Mégis mit kezd az infóval? Nem hiszem hogy küld egy köremailt hogy "emberek itt a megoldás a csomagveszétsekre, cseréljetek az ügyfeleknél Arris modemre ha ez a gond".
HP Elitebook 8560w DreamColor | Realme GT Master Edition | Samsung Watch 5 Pro | Panasonic P50S10E | nVIDIA SHIELD TV 2015 | Polk MagniFi MAX
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Note-os lett a 2024-es Moto G Stylus
- HP notebook topic
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- PlayStation 5
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- TCL LCD és LED TV-k
- iPad topik
- Tőzsde és gazdaság
- Honor Magic V2 - origami
- További aktív témák...
- Eladó Legamaster Airserver Connect 2 - 2 darab!
- MacSzerez.com - iPhone 11 / 128GB / Kártyafüggetlen / Zöld / Új akkumulátor! / Garancia!
- Laptophoz keresek 8GB-os DDR4-es modulokat több darabot
- Msi GeForce RTX 3080 Gaming Z Trio 12 Gb (Foxpost az árban)
- GAMER PC - RTX 3060 12GB - i5 13400F/14400F - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen