- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Variáció egy témára
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A Google helyét akarja az OpenAI, hétfőn jöhet az AI-alapú kereső
it Jól értesült források szerint hétfőn mutatja be a Google keresőjének riválisát az OpenAI, AI-alapon.
-
Megjelent az EasySMX okostelefonok mellé szánt, multiplatformos kontrollere
ph Az 5,9, 6,4, illetőleg 6,8 hüvelykes készülékeket is fogadó "gamepadból" a Bluetooth lapka sem hiányzik.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
LouiS22
veterán
válasz gduck #132042 üzenetére
Teljességgel kizárt (a 35 perc 13 másodperc). Ha így lenne, ezzel lenne tele a social media, posztok szólnának erről, cikkek születtek volna. Szerintem te egy breakben kapcsolódtál be.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
roger92
tag
válasz kabelmania27 #131947 üzenetére
Kedves Kábelmánia27!
Kérlek segíts, mert már lassan megzavarodok.
A korábbi hozzászólások egymásba fűződnek.
IPv6 ki van kapcsoltatva!
A sztori alapjáraton az, hogy instabilan működött a kábelmodem, mivel sokszor nem volt a WLAN-on vétel. Ezért a javaslatodra átállítottam az eszközt modem üzemmódba és közbeiktatottam egy saját router-t. Fontos megjegyezni, hogy bő fél évig nem volt gond a kábelmodemmel és megbízhatóan működött a vezeték nélküli szolgáltatás is.
Egy pár különbséget véltem felfedezni a két állapot között.
Amikor még router üzemmódban volt a hálózati eszköz és nem volt internet, mégis el lehetett érni a modemet. Internet nagyon kín keservesen volt, amikor megveszett, hosszan töltöttek az oldalak…
Most amikor nincs internet még IP címet sem kap a router.
Már 3 routerrel próbáltam, és a számítógépet is közevetlenül a modemhez csatlakoztattam. Van, amikor ad IP címet, egy ideig-óráig, aztán semmi. Saját routerrel közel egy hétig hibamentesen működött.
Percekig néma csend IP cím kiosztás nélkül, egyszer csak felugrik, hogy helyreállt a kapcsolat és oszt IP címet, megközelítőleg 1 percig, aztán megint semmi.
A kábelmodembe csak a router van csatlakoztatva, amit több portján keresztül is kipróbáltam, sajnos sikertelenül.
Most már igazán bosszantó, mert nem tudom eltalálni mi lehet a gond.
Van, hogy a teljes áramtalanítás sem oldja meg a gondot sem a kábelmodemnél, sem a routernél.
No, és most következik a legszürreálisabb tényállás: A kábeltelefon mindvégig tökéletesen működik. TV-t szerencsére Mediacarddal használjuk.Olyan, mint ha az eszköz egy idő után „megkergülne” és nem oszt IP címet. A laptop mellett két mobillal is próbáltam a csatlakozást.
Csatolmányként láthatóak a hálózati értékek.
Mégis mit tehetnék?
A router egyáltalán nem megy, most visszaállítottam a kábelmodemet router üzemmódba.Segítségedet előre is köszönettel fogadom!
Üdv,
TiborOsztó: [link]
[ Szerkesztve ]
-
LouiS22
veterán
válasz gduck #132055 üzenetére
Hagyjuk, menthetetlen vagy. Kötöd az ebet a karóhoz, miközben tudod, hogy nincs igazad. Leírtam nagyon hosszan, szerintem világosan és érthetően. hogy miért nem. De tudod mit, legyen neked igazad, szerinted 35 perc késéssel ment le egy műsor. Legyen így. És legyen boldog a napod is.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
cocka
veterán
válasz LouiS22 #132051 üzenetére
Ezt mondom én is, hogy szerintem egy legfeljebb 5-10 perces csúszás belefér, amit a reklámblokkok hosszabbításával, rövidítésével lehet korrigálni. Én is kizártnak tartom, hogy 35 perc késéssel indul. Hogy az EPG mit mutat az egy dolog, de itt szerintem is a szabdaló programmal van gond. Azért marha kíváncsi lennék, hogy ilyen gondok vajon vannak-e pl. a Telekom "archív TV-jénél".
-
Alfalaca
csendes tag
válasz kabelmania27 #132050 üzenetére
[link]
Ezekre gondoltál? -
Voice24
őstag
Hali!
Kb. szeptember közepe óta, azaz lassan két hónapja van nyitva egy hibajegyem a tévéadás fagyogatása miatt. Normális ez? Nincs valami 30 napos határidő? A hiba amúgy továbbra is fennáll, nem hárították el, nem is kerestek, semmi. -
gduck
addikt
válasz LouiS22 #132061 üzenetére
Ok, ebben igazad van, de tegnap a VodaBox ezt "mondta". Ez is egy BUG ezek szerint és 35 percig "malmoztam"
Amúgy így nézett ki a dolog:
- hivatalos műsorkezdés (EPG/műsorújság): 21:20:00
- valós műsorkezdés: 21:34:4321:27:30-kor lett vége a műsornak, erre a 7:30-as késésre még rádobtak egy 7 perces reklámblokkot. Igaz nem 35 perc, de a lényegen nem változtat, matek szerint nagy eltérés, nekem ebben a témában ez egykutya. Az előre gyártott műsorok, filmek és reklámblokkok ellenére sok adó sokszor nem figyel az időpontok betartására.
[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Nzothan #132058 üzenetére
Üdv!
Azért írja ki a modem a hibaüzenetet mert hiányzik a 426Mhz-es letöltési csatorna, ettől még nem fog visszaesni a letöltési sebesség. Amennyiben nem jön vissza a hiányzó csatorna és problémát tapasztalsz jelentsd be a hibát. Ellenőrizd, hogy az osztónál és a modemnél nem lazultak-e ki az F csatlakozók.[ Szerkesztve ]
-
Alfalaca
csendes tag
válasz kabelmania27 #132065 üzenetére
A fent felsoroltak rendben vannak. Ma sikerült egy kedves hölggyel kikapcsoltatnom az ipv6-ot es meg is rendeltem egy ax-s routert, mert szerintem ez a fekete vacak modem nem bir a wifivel. Viszont modemben az ipv4 ellenere nem jelent meg opcio a modem/bridge mod bekapcsolasara. Hol keressem ? Vagy ha itt a router akkor azt is a 1270-en kapcsoltassam be ?
-
Voice24
őstag
válasz LouiS22 #132063 üzenetére
Ha le is zárták, nekem nem hozták a tudomásomra.
A kérdéses hibajegyet a honlapon keresztül, online indítottam szeptemberben, és mivel több hét után sem volt rá reagálás, nem voltam benne biztos, hogy egyáltalán bekerült a rendszerbe a jelzésem, megpróbáltam a 1270-en keresztül ismét hibabejelentést tenni. Ekkor mondta az ügyintéző, hogy folyamatban van a korábbi bejelentésem vizsgálata, keresik a hibát, dolgoznak rajta, ezért nem indított újabb hibajegyet. És azóta sem jött semmiféle értesítés lezárásról, javítás ügyben sem kerestek.
Mi ez a kötbér dolog, hogy zajlik ez, van ebben már tapasztalata valakinek? -
LouiS22
veterán
válasz Voice24 #132069 üzenetére
szerződésedben is benne van, de nagyon röviden: hibát bejelentéstől számított 72 órán belül javítani kell, ellenkező esetben kötbéreztetni tudod a szolgáltatót. Van egy bonyolult képlet, de nagyon leegyszerűsítve jóváírást kell kapnod a 72 órán túli és a hiba lezárása közti időszakra.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
picsirti
tag
válasz Voice24 #132069 üzenetére
Üdv.
Nekem van kötbéres tapasztalatom . Pár éve minden hajnalban néhány digitális adó zajosodott. Azok, amelyek magas frekvencián voltak. Bejelentettem a hibát, majd 72 óra múlva közöltem, hogy nem lett elhárítva, ezért kötbér igényem van. Ezt tudomásul vették, majd nem csináltak semmit sem. 1 hónap múlva felhívtam őket, hogy: Helló, ketyeg a kötbér, senkit sem érdekel?? De, akkor már érdekelte őket: másnap kijött a szerelő és a környéken az erősítőket kellett szintezni. A hiba elhárul és -ha jól emlékszem- 8x-os kötbért jóváírtak. ( magyarul 8 hónapig 0 Ft volt a kábeltévé díjam. De lehet, hogy csak 4x-es volt? Rég volt, nem emlékszem pontosan.)[ Szerkesztve ]
-
cof
veterán
válasz cocka #132039 üzenetére
Hál istennek mindig van olyan szerencsém, hogy az ominózus felvett műsor előtti műsor is visszanézhető, tehát nem maradok le semmiről.
Ez még akkor a jobbik eset. Viasat Historytól szoktam idegbajt kapni mikor a felvételen 3 perce már megy a műsor. Olyankor vadászhatok le egy ismétlést, már ha van. Pedig 5-5 perc ráhagyással szoktam rögzíteni eleje-vége.Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
kezo0
addikt
Ezek szerint neked még régebbi boxod van, mert a Vodafone boxszal sajnos már nem lehet manuálisan beállítani sem általánosságban az összes rögzítésre, sem egy-egy konkrét rögzítésre vonatkozóan az előtte-utána időráhagyást. Ezen a boxon minden rögzítésre automatikusan 5-5 percet hagynak rá a műsor előtt és után is (OK, nem tudom, mitől függ, de nagy ritkán találkoztam már 10 perces ráhagyással is), amit nem lehet befolyásolni.
Ezen legfeljebb úgy lehet segíteni, hogy az ember rögzíti az előtte és utána levő műsort is - feltéve, ha azoknak a rögzítése is megengedett...Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
NB2
aktív tag
Micsoda árcsökkenések lesznek itt, hála kormányunknak
-
-
Voice24
őstag
válasz Voice24 #132071 üzenetére
Na, megvolt az egyeztetés a 1270-el. Valóban nincs lezárva a hibajegyem, amit szeptember 23-án indítottam. Az ügyintéző annyit tudott meg ezzel kapcsolatban a műszaki osztálytól, hogy tömeges hibáról van, de szerinte csak telekomos területen, azaz bérelt vonalon. Fogalma sincs, mikor kerül kijavításra a dolog, mivel itt a Telekommal is le kell zongorázniuk mindent. Aztán kérdés nélkül említette, hogy az ÁSZF alapján automatikusan kötbérre leszek jogosult, amit a hibajegy lezárása után fognak megállapítani.
Ui: Furcsa, hogy a hibabejelentő menüpontba lépve, miután előadom a panaszomat, és kiderül, hogy bérelt vonalról van szó, mindig továbbkapcsolnak egy másik ügyintézőhöz. Miért nincs eleve olyan menüpont, amibe közvetlenül tudnék belépni? Nem kellene kétszer elmondanom ugyanazt.
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Alfalaca #132068 üzenetére
Arris modem esetén üzemmódot csak az ügyfélszolgálat tud változtatni, 1270-es számon kérésre átállítják a modem üzemmódot, utána a modem újraindulása után az első három vezetékesen csatlakoztatott eszköz kap ip címet, ha megint áramtalanítod újra az első három eszköz kap ip-t.
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz roger92 #132052 üzenetére
Üdv!
Ellenőrizd, hogy az osztónál és a modemnél nem lazultak-e ki az F csatlakozók.
Modem értékek és a bejövő jelerősség rendben van, magasabb letöltési csatornáknál több a hibás csomag, de ettől még lehetne stabilabb az internetkapcsolat.
Nézd meg, hogy telefonálás közben megszakad-e az internetkapcsolat.
Ha nem javul a helyzet jelentsd be a problémát 1270-es számon, bentről olyan értéket is látnak amit nem ír ki a modem, lehet modemcsere segítene vagy zajbetörés van a környéken.[ Szerkesztve ]
-
Csabi1984
addikt
Sziasztok van Arris szolgáltató Router ami modem módként üzemel. Visszaolvastam itt, hogy az első 3 lan csatlakozó aktívan működik.
Vásároltam egy AX53 3000 Tplink Routert ami hamarosan az Archer C7 1750-es routeremet fogja cserélni. Arris LAN1 a AC1750-re van csatlakoztatva.
Mi történne ha az AX53-at tesztelés céljából az Arris LAN2 csatijára csatlakoztatom?
Ha működik gondolom akkor az AX53-as ip címét megkell változtatnom ideiglenesen, hogy ne ütközzön az AC 1750-elAz lenne inkább jobb ha az AC1750-et összekötöm az AX53-al egy Lan kábellel és utóbbin kikapcsolom a DHCP-t? Igazából csak a Wifi hatótávolságot szeretném tesztelni, meg a sebességet
-
Pandimakaay
tag
Sziasztok azt tapasztalom a napokban, hogy ilyen ejjel 1 fel2 kozott ujraindul a vtv box. Ez vmi beallitas lenne? Vagy mitol tolja? Koszi elore is.
-
kezo0
addikt
válasz Pandimakaay #132091 üzenetére
Ez normális, ilyenkor frissíti az EPG-információkat. Eddig éjjel 2h körül csinálta, az óraátállítás óta éjjel 1h körül…
Ami nem normális benne, hogy akkor is csinálja, ha valaki éppen használja a boxot, azaz néz rajta egy élő vagy rögzített műsort ebben az időpontban. Először feljön egy üzenet a képernyőre, miszerint készen áll egy frissítés, folytassa-e. Ha azt választjuk, hogy ne folytassa, akkor még kb. 20 percig nem szakítja félbe, amit nézünk. 20 perc elteltével viszont már nem kérdez, hanem figyelmeztetés nélkül újraindul, és elvégzi a frissítést… Ez alatt nyugodtan el lehet menni a WC-re, vagy meginni egy kávét, mert percekig tököl vele a box.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
Voice24
őstag
válasz boborján2 #132082 üzenetére
Médiaboxon nézzük a tévét, és random időközönként megfagy az adás, 5-10 másodpercekre., amikor pedig továbbmegy, olyan, mintha gyorstekeréssel érné utol magát. De olyan is van többször, hogy egy másik adóra átkapcsolva pár másodperc után az a hibaüzenet jön fel lilás-feketés háttérrel, hogy "ön az elérhető maximális számú eszközzel használja a szolgáltatást". Ez magától nem tűnik el, csak úgy, ha másik adóra kapcsolok. Amúgy két boxom van, tehát eleve nem igaz, amit ír.
Egyre idegesítőbbek ezek a hibák, tegnap este a meccs végén sorozatban megfagyott, a család már a pokolba kívánja a Vodát velem együtt, amiért májusban a Telekomról átváltottam.
Az megnyugtat, hogy nem én vagyok a h.lye, azaz máshol is megvan a hiba, az viszont nem nyugtat meg, hogy ennyi idő után még fogalmuk sincs, mi okozhatja és mit tehetnek ellene. Én laikusként a felhőbe rögzítés környékén nézelődnék, de szakmai szinten nem értek hozzá. -
-
pjen
félisten
Jó dolgok, kaptam 500 megát.
-
cocka
veterán
válasz Pandimakaay #132091 üzenetére
-
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen autót vegyek?
- Formula-1
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Variáció egy témára
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Okos Otthon / Smart Home
- Milyen légkondit a lakásba?
- Gumi és felni topik
- További aktív témák...
- iPAD 8 (2020) 98% aksi
- LENOVO IDEAPAD GAMING 3 -15.6"FHD 120Hz - Ryzen 5 5600H - 16GB - 512GB - RTX 3050 - Win11 -1 év gari
- Bomba ár! Dell Latitude 7300Touch - i5-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD Touch I I Cam I W11 I Gari!
- Bomba Ár! HP ProBook 650 G1 - i5-4GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude 5500 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest