- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Mobil flották
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Xiaomi 12T Pro - kétszínű, mint a kétszázas
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Még több Samsungra érkezik a Galaxy AI
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
boborján2
aktív tag
Érdekes hibát tapasztaltam droid telefonon a vtv appban.
Ha a wifi konfigban cloudflare dns van megadva , akkor mv1830 hibával semki nem indul el.
Ha visszateszem alapértelmezettre , akkor kinden megy.
Van erre értlems magyarázat?
ignored users : snyper990 | SlayR0113
-
szabacsik
őstag
Sziasztok
Úgy alakult lett tv előfizetés itthon. Még nagyon új nekem ez a box-osdi.Jól értem, hogy amikor felvételre nyomok akkor konkrétan nem tölt le semmit? Ha meg szeretném nézni akkor majd a felhőből indítja?
Android applikációban indított adásrögzítés utána tv-n is nézhető majd vagy majd csak telefonon?
[ Szerkesztve ]
/\____/\
-
kezo0
addikt
válasz szabacsik #131954 üzenetére
Szia,
igen, jól érted, távoli szerveren történik a rögzítés, onnan játszhatod le a "felvett" műsorokat. Mindegy, hol állítod be a rögzítést, a rögzített műsor a boxon és az appban is megnézhető. Sőt, ha boxon kezded el nézni, és leállítod egy ponton, akkor az app mutatni fogja a műsor idővonalán, hogy a boxon meddig láttad. (Kár, hogy fordítva ez nincs megoldva.)Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz cocka #131957 üzenetére
Az appban van külön mappa a letöltött műsoroknak, és a beállításokban szabályozható, hogy csak wifi-s kapcsolaton töltsön le vagy akár mobilneten is, továbbá megnézhető, hogy mekkora tárhely áll rendelkezésedre a letöltött műsorok számára.
Még sosem akartam offline megnézni valamit, ezért nálam tök üres a letöltött műsorok mappája – de most kiváncsiságból megnéztem, hogy lehetne egy műsort letölteni. Nos, fogalmam sincs, mert egyetlen csatorna egyetlen műsoránál sem találtam ilyen opciót…Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
Maist
senior tag
Sziasztok! Az interneten rendeltem otthoni TV és net szolgáltatást, amit pénteken kötnének be. Időközben találtam más szolgáltatónál számomra kedvezőbbet. Van lehetőségem a Vodafone-nál a 1270-en a 14 napon belüli elállással élve visszamondani a szolgáltatást, vagy meg kellene várjam, hogy bekössék, és utána lehet megtenni mindezt?
-
danzig61
csendes tag
válasz kabelmania27 #131963 üzenetére
Szia ,
nincs osztó , csak a modem előtt 1 piros feliratú "6 dB" csillapító . -
lennon
friss újonc
Sziasztok!
Nehany havonta/hetente meg szokott orulni a feher connectbox (CH7465VF). Ez alatt azt kell erteni, hogy be sem tolt az admin felulete, vagy perceket kell ra varni. Tobbnyire az internet is megadja magat ilyenkor, DNS tipikusan nem mukodik, lassan epulnek fel a TCP kapcsolatok. Ha fel van oldva egy DNS cim, es van felepult TCP kapcsolat, akkor vigan elvan, hasit normalisan (igy nem arra tippelek, hogy a jelszintekkel lenne problema).
Restart vagy megoldja, vagy nem, mikor milyen kedve van. Neha napokon keresztul szar, aztan magatol megjavul. Korabban router uzemmodban hasznaltam, nemreg tettem at modem uzemmodra, mert remeltem hogy egy "rendes" router megoldja legalabb a nettel kapcsolatos problemakat (nem oldotta meg).
Lehet tudni hogy mi lehet ezeknek a problemaknak a forrasa? En rontok el valamit? A vodafone frissiti valami szar verziora a connectboxot?
-
halisa
tag
Hát, ma reggelre megint nincsen internet! Olyan mint ha este 2-től lekapcsolnák reggelig. 6:30, de még mindig semmi.
Nektek is csinálják ezt?
Már fel lett híva az ügyfél szolgálat. Jöttek a dumával, hogy a routerem a rossz. (be lett téve egy másik úgyan úgy nincsen internet). Ők nem találnak hibát! Utána hirtelen megjavul! -
kabelmania27
Topikgazda
válasz lennon #131965 üzenetére
Üdv!
Amennyiben a modem oldalán nincs üzemmód választási lehetőség és modem üzemmód 1270-es számon kapcsoltasd ki az ipv6-ot. Ha megírod, hogy milyenek a modem jelszint értékek meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-e az értékek. Amennyiben leírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség. -
-
halisa
tag
válasz kabelmania27 #131968 üzenetére
Közben megint van internet.
Amikor nem volt akkor nem lehetett áramtalanítani mert Wireguardon keresztül ment a biztonsági mentés egy másik gépről. Az viszont ment!
A szolgáltatói eszköz /fekete vagy kék, fém henger a talpa/ modem módban van. Most néztem át sem tudnám kapcsolni router módba. Az előző fehérrel nem volt ennyi gond mint ezzel!
DOCSIS állapotot meg telefon állapotot tudok nézni. -
danzig61
csendes tag
válasz kabelmania27 #131969 üzenetére
köszönöm
-
gduck
addikt
válasz kabelmania27 #131933 üzenetére
Lekérdeztem megint a jelszinteket, sajnos a padláson lévő 3-as osztó típusát nem tudom. Hiba elhárítása még folyamatban...
Jelszintek:
[ Szerkesztve ]
-
kezo0
addikt
-
ledgeri
nagyúr
-
trec12
addikt
válasz ledgeri #131975 üzenetére
Volt/van egyfajta "elvárás fentről", hogy ne emeljenek "ész nékül" az inflációs hatás miatt. A másik, hogy még egy 22%-os emelést ki franc viselne el? Amúgy meg szerintem az előző infláció követéssel a szolgáltatók nem jártak rosszul. Mi ügyfelek meg max. szépen beletörődünk esetleg keresünk mást. Vagy lemondjuk. Meglátjuk milyen számot dob be a többi....
-
roger92
tag
válasz kabelmania27 #131947 üzenetére
Még egy olyan kérdésem van, hogy amennyiben nincs aktív internet előfizetés, csupán televízió, mondjuk Vodafone mediabox-szal vagy vezetékes telefonnal akkor nyilván technikai internet biztosított.
Annak mekkora a sebessége és arról lehet vételezni?
Lehet netet használni róla? -
válasz roger92 #131977 üzenetére
Nem vagyok biztos hogy a box mellé kapsz modemet is, hogy az extra szolgáltatások működjenek.
Plusz ha mégis adnának hozzá, akkor sem kapsz "internetet" hiszen elég ha a box a Voda szervereihez hozzáfér, minden mást tiltanak.
Jó kis fillérb..ó kiskapu keresés.Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
Frontiner
aktív tag
Nem olyan az előfizum, soha nem vettem fel semmit. Ez a része nem is izgat.
Igazából az érdekel, hogy jól működik e a box. Mert a T új androidos boxa egy katasztrófa (csatornaváltás,hangproblémák,epg,stb), ahogy olvasom a fórumokon. Ha nincs probléma a voda boxával, akkor erősen elgondolkodom a váltáson. IPhone 15, AppleWatch SE, Airpods 2, MBA 13" 2015
-
válasz Frontiner #131981 üzenetére
Van gond vele nem is kevés. A visszanézés esetleg. A legkülönfélébb módon ellenál. Kikapcsolo, bekapcsolom, és ha nem is azonnal, de a 3. ki-bekapcsolás utánmár hajlandó visszajátszani. De akkor sem stabil, gyajran belefutni egy jellegzetes fehér kockásodásba, ami pár mp alatt megjavul. Az sem rendkívüli, hogy megakad a lejátszás, aztán van hogy egy perc is eltelik mire folytatja(onnan ahol megakadt), vagy feladja, és kiírja, hogy nincs kapcsolat.
Igaz a lineáris adás általában jó, de ahoz nem kell box, ott a kártya a TV-be.
Én azt mondanám nem jobb, csak más. Mindeniknek van baja.[ Szerkesztve ]
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
szgyminer
újonc
Sziasztok!
Kb. 5 hete az alábbi hibajelenség áll fenn:
Random időközönként megszűnik az internet. Olyan mintha a Vodafone hálózata ledobálná modemet (CH7465VF). Áramtalanítom a modemet újra áram alá helyezem és újra van internet. A modem bridge módban van mögötte egy Archer C6 router. Amikor nincs internet, a router által biztosított belső hálózat tökéletesen működik (vezetéken és Wifi-n egyaránt), a modem felülete is elérhető és azt mutatja, hogy az eszköz online, de internet az nincs (ha lehúzom a rouert a modemről és vezetékkel egy laptopot kötök rá a helyzet ugyanaz), egészen addig amíg nem áramtalanítom és újra áram alá nem helyezem. A modem és a router szünetmentes áramforrásról üzemel, így pillanatnyi áramszünet sem okozhat problémát. A Vodafone modemet cserélt 10.25.-én, 11.01. ig minden működött hibamentesen, azóta megint fenáll a hiba, ma beszéltem az ügyfélszolgálattal, elmondásuk szerint náluk minden rendben van.
Tapasztalt esetleg valaki hasonlót? Elég bosszantó a dolog, amikor itthon vagyok áramtalanítom a routert és újra áram alá helyezem, de amikor nem vagyok itthon akkor nem érem el az okos eszközeimet (füstérzékelők, konnenktorok, kamerák). -
kabelmania27
Topikgazda
válasz szgyminer #131983 üzenetére
Üdv!
Ha megírod, hogy milyenek a modem jelszint értékek meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-e az értékek. Amennyiben leírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség. -
-
szgyminer
újonc
válasz kabelmania27 #131984 üzenetére
Osztó: 3DSS2 2-way splitter 5-1218 Mhz
Fam/Attenuator feliratú csillapító: nincs -
szgyminer
újonc
válasz kabelmania27 #131985 üzenetére
-
-
roger92
tag
válasz kabelmania27 #131985 üzenetére
Rendben van!
Köszönöm szépen! -
cocka
veterán
válasz Frontiner #131981 üzenetére
jól működik e a box
Többnyire igen, de hibaüzeneteket hazudozni kiválóan tud.
Akkor nézzük azokat a voda TV box esetében, amiket felsoroltál:
1. Csatornaváltás: Kb. 2 másodperc. Egy minimális működésbeli lagra azért készülj fel, mert a VTV box csak addig fürge, amíg nem kap netet. Mihelyst netet kap, már laggolni kezd, de ez a működést számottevően nem zavarja. A vicc az egészben az, hogy a távirányítója hiperérzékeny, tehát bizonyos esetekben egy gombnyomást kettőként vagy többként értelmez, de mivel a kvázi 98%-ban netre támaszkodó szoftvere meg kicsit lassúcska, ezek a műveletek feltorlódnak és utána mikor vmennyire felszabadul a procija, tömbösítve hajtja végre egymás után az összes gombnyomást.
Régebben volt olyan hiba, hogy egy csatornaváltás vagy 2 percig tartott, mert úgy nézett ki, hogy csatornát váltottál, azt nem volt hajlandó megtenni vagy ha mégis, akkor onnan nem tudtál elváltani 2 percig. A 2 perc ugyan nem tűnik soknak, de csatornaváltásonként 2 perc az elég gáz. Ezt anno egy áramtalanítás helyretette jó esetben. Rosszabb esetben később ugyanúgy előjött. De szerintem már frissítették annyit a firmware-ét, hogy ez mostanában már nem jellemző.
2. Nincsenek hangproblémák. Vagy legalábbis én nem vettem észre.
3. Az EPG néha köszönőviszonyban sincs a futó műsorokkal, meg néha makacsul forszírozza az EPG update-et egy kisebb szoftverfrissítésnek álcázva.
-
cocka
veterán
válasz cigam #131982 üzenetére
a 3. ki-bekapcsolás utánmár hajlandó visszajátszani.
Ha kifejezetten a műsorvisszanézős cuccokra érted ezt, ott még soha nem tapasztaltam ilyen hibát. Inkább az ellenkezőjét, hogy ha adott műsor fel lett véve és még elérhető volt a műsorvisszanézős verzió is, akkor volt, hogy a felvételt el se indította, netán eltüntette a felvétel lejátszása gombot vagy az egész szoftver úgy csinált, mintha fel se vetted volna, ezzel szemben a műsorvisszanézős cuccot mindig lejátszotta.
gyajran belefutni egy jellegzetes fehér kockásodásba
Ezt inkább a koax kábel okozhatja nem? Valamiért a bejövő jel beletrollkodik a netes visszanézésbe is. Mivel nálam csak neten keresztül jön az élő adás is, én soha nem tapasztaltam visszanézésekkor fehér kockásodást.
Az sem rendkívüli, hogy megakad a lejátszás, aztán van hogy egy perc is eltelik mire folytatja(onnan ahol megakadt), vagy feladja, és kiírja, hogy nincs kapcsolat.
Ilyet már tapasztaltam én is, de megakadós sztori is csak egyetlen egyszer volt. A nincs kapcsolat meg nyilván a box hazugsága. Stabil kábelkapcsolatnál is ugyanazokat a netes baromságokat szajkózza, amiket wifi kapcsolatnál.
-
válasz cocka #131994 üzenetére
Köszi a kiigazítást, ezt nem tudtam (modemet is adnak a box-hoz)
Igen, a felvétel/műsorvisszajátszóra gondoltam. Ott a hangcsúszás (2-3mp!) sem volt ritka vendég, bár mintha az elmúlt hónapokban nem jött volna elő ilyen jellegű gond.
Valószínű, hogy nem koax probléma, most hétfőn volt kint a szerelő. Persze ettől még lehet gixer, vagy a box egyedi hibája. Állítása szerint rossz volt a modem jelszintje, elvesztek csomagok. új elosztót tett be, és kivett egy csillapítót. Újra mérve (a mobilján) jónak nyilvánította. Nem mutatta meg, de állítólag több infót mutat, mint a modem WEB-es felülete a le/feltöltési szintekkel,jel/zaj viszonnyal. Azalatt a pár perc alatt nem vesztek el csomagok ;-).
Az is lehet én másik proxy-ról kapom a streamet visszajátszáskor, és azzal nem stimmol valami.[ Szerkesztve ]
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
-
boborján2
aktív tag
válasz Frontiner #131981 üzenetére
Vodabox (OTT)
Csatorna váltás nálam 1mp.
Hang,kép probléma nincs. Néha a felvétel-visszajátszás kicsit bugos,de legalább ingyen van és nagyjából azért használható.
Epg lassúcska, ezen nem fogsz zongorázni az fix .Nagyon ritkán van egy olyan hiba hogy elérted a max eszközt vagy nézést vagy valami ilyesmi. Ezt egy csatorna el-vissza váltás megoldja.
Nf előfizetésem nincs, tv2 app elég gyatra , bezunan a stream minőség. Rtl,hbomax,yt rendben van.
Torren (linux iso !) ha fullban megy,megakad a tv és csatorna váltás 5-6mp. Szóval a tv-t erősen letérdelteti. Nem árt kicsit limitálni, igazodni a net tényleges sebességéhez.
Telefonos tv app jól működik , használható.
Kivétel ez alól, ha pl. ,cloudflare a dns , akkor hibakód van és nem megy.(elvileg a mediabox sem)
Ez a cucc voda dns-el érzi jól magát.Pc böngészőben a tv jól működik, de ide kötelező a hdmi kapcsolat. Analóggal nem megy ,mert hdcp hiányra panaszkodik.
Összességében egy percig sem bántam meg a trékom droid box leváltását.
ignored users : snyper990 | SlayR0113
-
cocka
veterán
válasz cigam #131996 üzenetére
Ott a hangcsúszás (2-3mp!) sem volt ritka vendég,
Ja a szinkronra érted? OK, én azt hittem, hogy hangproblémák alatt az emberünk hangminőségre, szakadozó hangra gondolt.
Mivel én felveszem, utólag szoktam remuxolni. Általában +63, +125 vagy +250 ms az eltolás mértéke, de volt már olyan, hogy negatívat kellett állítani, abban az esetben, amikor nem a kép, hanem a hang késik.
Amikor nézed és látod, hogy valami nem stimmel, de sehogy sem tudsz rájönni, hogy mi, akkor tuti, hogy a hang késik nem a kép.Ott a hangcsúszás (2-3mp!)
Az már durva azért. Én direkt magyar műsorokkal tesztelem, mert ott lehet látni leginkább, hogy késik-e a kép a hanghoz képest.
Közben belefutottam egy kockásodásba, és visszatekerhető, vagyis a hiba a "felvett" stream-ben van
Pedig ez olyan tipikus koaxos hibának tűnik, utoljára koaxos adásnál láttam hasonlót.
-
Frontiner
aktív tag
válasz cigam #131989 üzenetére
Telekomos koaxon szolgáltat nálunk.
@Mindenki: köszi a válaszokat.
Ha ennyi "probléma" van a Vodával, lehet az az 5000 Ft sem fog a T leváltására kényszeríteni... Nálunk inkább a gyerek nézi a tvt, mi 90%-ban streamet, és nagyon nincs kedvem ugrándozni, hogy apaaaaaaaa, gyere már, megint sz@r vmi. Így meggyőztetek arról, hogy inkább maradjak a T-nél.[ Szerkesztve ]
IPhone 15, AppleWatch SE, Airpods 2, MBA 13" 2015
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest