- Mobil flották
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Itthon is elérhető a OnePlus 11 és a Buds Pro 2
- Fotók, videók mobillal
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Huawei Watch GT 2 - épp ideje!
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
Hirdetés
-
Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
ma Az Armor Pad 3 Pro és az Armor 26 Ultra árából sokat enged a gyártó.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
it A kreativitás szimbólumait zúzták be egy iPad-reklámban, ez pedig hatalmas felháborodást okozott.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Adams84
tag
válasz AnonymusX #131549 üzenetére
Köszönöm, nekem is ugyanez a véleményem Mindenesetre megyek tovább az NMHH illetve GVH felé is. A Versenyhivatal felé azért, mert véleményem szerint egyértelműen megtévesztő és tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat olyan "Streaming szolgáltatásokat" a televízió szolgáltatás szerves részeként feltüntetni/reklámozni, amiért maga a szolgáltató (Vodafone) nem vállalja a felelősséget és nem is együttműködő abban, hogy a jelzett hiva javításra kerüljön -akár harmadik fál által-, illetve teljes mértékben az ügyfélre hárítja az ezzel járó ügyintézést
[ Szerkesztve ]
-
Adams84
tag
válasz zzola #131552 üzenetére
Szerintem igenis van köze hozzá, mivel a szolgáltató (Vodafone) közbenjárása nélkül az applikáció nem kerülhetett volna fel a Vodafone mediabox-ra. Ha pedig valamilyen szolgáltatást a szolgáltató felenged a saját eszközére (tehát azt nem a felhasználó telepíti), akkor azért igenis vállalnia kellene a felelősséget (legalábbis így logikus).
Majd egy részletes vizsgálat megállapítja, hogy melyik okfejtés a helyes ...[ Szerkesztve ]
-
zzola
félisten
válasz Adams84 #131553 üzenetére
A tartalom minősége nem a szolgáltatón múlik.
Nézzük más szemszögből, androidos TV-re feltelepíted az appot, előfizetsz majd használod, rossz a minőség. Szolgáltató felé nem mehetsz, a minőségért a tartalomszolgáltató a felelős.
Esetedben sincsen ez másképp, csak itt előre van telepítve... -
Adams84
tag
válasz zzola #131554 üzenetére
Szerintem elbeszélünk egymást mellett. Itt az a legnagyobb gond, hogy a szolgáltató (Vodafone) egy olyan kiegészítő streaming szolgáltatással reklámozza a TV csomagjait, amiért semmilyen szinten nem vállal felelősséget.
Az android TV-s és telefonos példád szerintem azért nem jó, mert ott egy hardvert (fizikai terméket) fizetsz ki (ahogy erre a fórumtárs is utalt), a Vodafone esetében viszont szolgáltatásról beszélünk, aminek része a TV2Play hozzáférés/applikáció is.
(Ha a Vodafone nem akar felelősséget vállalni, akkor ne reklámozza ezzel a kiegészítő csomaggal a TV szolgáltatást és ne tegye elérhetővé a saját eszközén -Vodafone mediabox- az applikációt.)[ Szerkesztve ]
-
Toth_Jani
őstag
válasz zzola #131554 üzenetére
Mondjuk az is egy dolog, hogy akinek arra alkalmas TV készüléke van a VTV boxtól függetlenül telepítheti a készülékére az RTL+ és talán a TV2 alkalmazást is.
Én kártyás vagyok ezért alapból a TV-n egyiket sem nézhetem, (pedig ki van fizetve), ezért alapból ott a KODI amit telepítek a Sony Androidos TV-re, és nincs is vele problémám, mint ahogy a reklámokkal sem.
Vajon mit mondana a Voda hogyha azt mondanám, mivel a kártyával a TV-n nem biztosítják a csomagban lévő Stream előfizetéseket, ezért adjanak a TV árából 50% kedvezményt?
Gondolom azt, hogy nézd mobilon te "földműves"!![ Szerkesztve ]
-
-
Adams84
tag
-
Ledi
aktív tag
-
cocka
veterán
válasz Adams84 #131551 üzenetére
Akkor már inkább a műsorrögzítés megbízhatatlansága miatt lenne érdemes reklamálni, mivel azt technikailag kizárólag a vodkafon tudja elcseszni. Viszont innen szép győzni, mert felsorolni is nehéz lenne, bizonyítani meg pláne, hogy milyen anomáliák voltak mondjuk ezügyben az elmúlt 2 évben.
Ott is ez a kimosakodás ment, hogy márpedig ők nem vállalnak semmilyen felelősséget a felvevős kényelmi szolgáltatásért és most is a tartalomszolgáltatóra mutogatás megy egyértelműen technikai hibák miatt. Szóval ultragáz.
-
cocka
veterán
Ez kb. az a szint, mikor mész visszaváltani egy rakás üveget és kiderül, hogy a nagyját vissza se veszik, mert bár az adott üzletlánc árulja, de nem az az egység, ahol leadnád.
Vagy amikor viszed az antikváriumba eladni a könyveket és 80%-áról kitalálja, hogy nem kell a kutyának se.
-
ajalberto
csendes tag
Üdv Mindenkinek!
Gondoltam megosztom a tapasztalataim veletek.
2022. júliusában költöztünk a mostani albérletbe, szolgáltatás költöztetéssel. Akkor hoztunk magunkkal 1 db saját routert, TP-Link Archer AX10 és egy tv készüléket, Sony 55x80j. A szolgáltatásunk 500 MBit/s internet és családi HD csomag, kártyaolvasóval, NEM boxxal.
A költözést követően cca. 2 hónap után és kb 10-15 telefonhívás és 2 modemcsere után beállt a szolgáltatás, működött minden rendben. Egészen idén márciusig, amikor is elkezdtek a tv csatornák kockásodni. Ez addig jutott kb 1 hónap alatt, hogy a HD adások nézhetetlenek, a nem HD adások nézhetőek egyedül. Mint utóbb kiderült, a vodafone CF olvasója és a Sony tv-k inkompatibilitása miatt van, belenyugodtunk, leleveleztem a sony-val, tudnak a hibáról, október-november tájékán kapják a szervízek az új alaplapokat és amelyik készülék garanciális, azokat díjmentesen javítják, alaplapcserével. Mondom magamnak, ez milyen klassz, csak akkor 7 hónapig miért volt jó(mellesleg, a vodafone web áruházában vásárolható a készülék)?
Most viszont az internet kerget az őrületbe és már lassan a szerelők is, mert már lassan mást se hallok, csak hogy az én eszközeim dolgoznak vissza a vodafone-os CB box-nak és azért vannak fagyások. Elsőnek a TP-Link AX10-re mondták, hogy visszadolgozik a modemnek, azt lecseréltem egy mikrotik RB850Gx2-re, wifi ap-vel, annál változatlan maradt a hiba jelenség, jelesül: véletlen szerű sávszélesség esés a nap bármely szakában, modem leszakadások, modem újra indulások, elérhetetlen CB box.
Most kb 1 hónapja váltottam mikrotik hap ax2-re és a jelenség ugyan az maradt.
Létezhet, hogy 3 eszközből 3 visszadolgozik a modemnek???(bármit is értsenek vissza dolgozás alatt...)
Kipróbáltam bridge és router módban is ugyan az a jelenség minden eszköznél.
Ma is volt kint szerelő, a jelszintek jók, nincs ingadozás, minden remek. Tegnap délelőtt meg modem újraindulás, leszakadás is volt.
Az elmúlt 3 hétben nem volt semmi gond, minden gond nélkül működött, cb box bármikor még vpn alól is elérhető volt.
Miskolci panel lakás, rajtunk kívül még 1 felhasználó van olyan modemmel a lépcsőházban mint mi. A szerelő szerint, az 1000-es net modemje már nem olyan "érzékeny" mint a fekete cb box. Kérdem én, valóban stabilabb a gigabites modem, vagy csak marketing és pénzköltés? Mert már ott tartok, hogy ha itt azt mondjátok, hogy igen, jobb, akkor már kérem is a csomag módosítást.
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz ajalberto #131566 üzenetére
Üdv!
Modem áramtalanítás után sem javul a helyzet? Modem nem volt cserélve?
Arris modem használ d3.1-es csatornát ami érzékenyebb a zajra, ettől független ha a környéken rendben van a hálózat lehet jobb lesz másik modemmel. Ha megírod, hogy milyenek a modemértékek meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-e az értékek.
Előfordul, hogy a modem valamelyik routerrel kevésbé stabil, ha másik routerrel is gond van lehet a modemcsere segítene. Amennyiben leírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax kábel és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség.[ Szerkesztve ]
-
ajalberto
csendes tag
válasz kabelmania27 #131567 üzenetére
Áramtalanítás után ideig-óráig. Mindjárt áramtalanítom, hogy elérjem a modemet és készítek képernyőképet. Addig is 1 db osztó van a hálózatban.
-
ajalberto
csendes tag
válasz kabelmania27 #131569 üzenetére
Felöltés:
Letöltés:
-
ajalberto
csendes tag
válasz kabelmania27 #131571 üzenetére
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz ajalberto #131572 üzenetére
Ez egy jófajta osztó. Ellenőrizd le, hogy a lakásba bejövő kábel legyen az in bemenetben, a modem és a tv legyen az out kimenetekben és nem lazultak-e ki az F csatlakozók az osztónál és a modemnél és ha van toldás akkor azt is nézd meg. A modem router vagy modem üzemmódban van?
-
ajalberto
csendes tag
válasz kabelmania27 #131573 üzenetére
Pont ma voltak a szerelő által megnézve az F csatlakozók, minden ok. Az eszköz modem üzemmódban van.
-
ajalberto
csendes tag
válasz kabelmania27 #131575 üzenetére
megpróbálom
-
vond
MODERÁTOR
Sziasztok!
Próbáltam visszaolvasni, de nem igazán találtam hasonló esetet.
Csak nálam nagyon nem oké valami a tv.vodafone.hu-val? Kb. egy hete minősíthetetlen a netes tévézési "élmény". Három böngészőben is próbáltam, két különböző, nagyon nem gyenge gépen, mobilapplikációban, mindenhol egy rakás fos.
Megy pár másodpercet a lejátszás, majd megáll, tölt, vagy nem tudom, mit csinál 1-2 másodpercig, majd újra megy pár másodpercet, újra megáll, és ezt az egészet folytatja a végtelenségig. Frissítem az oldalt, nem jó, újraindítom, nem jó, ki-, majd újra bejelentkezek, nem jó, beletekerek, nem jó (egyébként ez alapból is bűn lassú).
Gigabites csomagom van, ami mondjuk jelenleg csak 50/40-nel "hasít", de ennek is bőven elégnek kéne lennie egy szaros stream lejátszásához, főleg, hogy mellette nem csinálok semmit.
Van valami okosság, amit tehetek, azon kívül, hogy próbálom nem felrántani magam, hogy ilyen szolgáltatást kapok a nem kevés pénzért? Illetve hol és milyen formában lehet ezt hivatalosan is jelezni a kedves cégnek? De úgy, hogy kapjak is érdemi választ a kérdésemre.
Köszi szépen!
[ Szerkesztve ]
Eladó Panasonic G9 + Viltrox speedbooster + Sigma 10-20: https://t.ly/C88YY
-
cocka
veterán
Megy pár másodpercet a lejátszás, majd megáll, tölt, vagy nem tudom, mit csinál 1-2 másodpercig, majd újra megy pár másodpercet, újra megáll, és ezt az egészet folytatja a végtelenségig.
Ez így nem megfelelő működés. Nálam ez hosszú percek után szokott előjönni, hogy megy a visszajátszott cucc vagy az élő és egy idő után megáll, de nem 1-2 másodpercre, hanem percekre, aztán ha szerencsém van folytatja, ha nincs akkor valami ostobaságra hivatkozik.
beletekerek, nem jó
Tudtommal klasszikus értelemben nem is lehet beletekerni, inkább csak ugratni, amitől meg szokott bolondulni. Ezt az ugratást meg annyira nem szereti, hogy gyakorlatilag itt a megállós probléma sokkal gyakrabban jön elő.
Mondjuk a webes tévészolgáltatásuk mindig is egy kalap szar volt.
-
gduck
addikt
válasz Adams84 #131543 üzenetére
Tegnap néztem éppen egy műsort, 80%-a homály Nem tudom miért veszi le a felbontást, tipikusan olyan hiba, mint amikor nem tudja időben letölteni az adatokat. Mivel a NET kifogástalan, olyan, mintha a szerverek nem birnák... Persze simán lehet, hogy csak az app van szarul megírva.
-
Adams84
tag
válasz gduck #131580 üzenetére
Szoktad a beletekerés (10 mp) funkciót használni a TV2 Play appban? Nekem az a tapasztalatom, hogy akkor romlik le a videóminőség, ha hosszabb időt előretekerek ... Vagy "normál" megtekintés mellett is előjön a hiba?
(Mondjuk ez a 10 másodpercenkénti ugrási lehetőség is egy vicc, mert annyiszor kell megnyomni a gombot a távirányítón, ahányszor 10 másodpercet szeretnél ugrani. Tehát egy 10 perces műsorrészlet átugráshoz 60-szor kell megnyomni a távirányítón a gombot, 20 perces ugráshoz 120-szor. Bízom benne, hogy ezt még fejleszten fogják. Amúgy nemrég Telekom-os Android box-on is megnéztem, hogy hogyan működik a TV2 Play app, ott maximálisan jó a minőség, viszont nincs beletekerési lehetőség.) -
Adams84
tag
válasz cocka #131562 üzenetére
Hát igen, nagyon sok ilyen példát lehetne sorolni, azonban az a probléma, hogy mivel ezek a "kiegészítő" szolgáltatások nem tartoznak az Elektronikus Hírközlési Törvény hatálya alá, ezért bármeddig(?) elhúzhatják a hasonló hibák javítását.
Akár azt is megtehetnék, hogy sohasem javítják, hiszen retorzió nem érheti őket emiatt. (Maximum az ügyfélelégedettség romlása és a lemorzsolódás veszélye lebeghet a fejük felett.)
Holott a TV szolgáltatást a "Műsorvisszajátszó", "Felvétel funkció", "Megállítható és visszatekerhető adás" szlogenekkel reklámozzák a weboldalon, tehát -szerintem- a szolgáltatás meghatározó részeként tüntetik fel. Egyúttal azt a látszatot is kelt(het)ik, mintha ez is az alapszolgáltatás része lenne, ezzel megtévesztve az ügyfeleket.
Ha jól láttam a fórumban keringő információkat, a legutóbbi, műsorrögzítéssel kapcsolatos anomáliákat is kb. 2-3 hónap alatt sikerült orvosolni, és az elején le is tagadták, hogy bármi is hibásan működne És ilyen esetben az ügyfélnek kell kitartóan, szabadidejét nem sajnálva hibabejelentéseket és panaszokat tenni ahhoz, hogy esetleg a sokadik próbálkozásnál valaki komolyan vegye őket és érdemben kivizsgálja a jelenséget valamint továbbítsa a hibát a szoftveres csapatnak.
Arról nem is beszélve, hogy általában a hibabejelentéseket első körben szinte mindig lezárják, hiszen "távdiagnosztikai" méréseik alapján minden rendben van. Tehát távolról rámérnek a modemre/box-ra, és ha a jelszintek rendben vannak, akkor szerintük nincs hiba. Az ügyfél által leírt hibabejelentési szöveget pedig abszolút figyelmen kívül hagyják akkor is, ha az vélhetően szoftveres hibára vezethető vissza.
Lenne még mit csiszolni a Vodafone hibabejelentési és hibakezelési gyakorlatán, de kérdéses, hogy a szándék egyáltalán fennáll-e a szolgáltató részéről.[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
válasz Adams84 #131583 üzenetére
műsorrögzítéssel kapcsolatos anomáliákat is kb. 2-3 hónap alatt sikerült orvosolni,
Nyugi, nekem még múlt héten is volt olyan, hogy rányomok a felvétel lejátszására és csak fekete képet mutat. Majd ma kiderül, hogy mi újság.
"távdiagnosztikai" méréseik alapján minden rendben van.
Ez két dologra utal. A távdiagnosztikai mérések vagy nem alaposak vagy nem azt mérik, amit kellene. Kényelmesebb user error károgni, mint utánajárni a problémának, ami NEM az ügyfél feladata lenne, mivel a bugkeresés nem az ügyfél dolga.
Itt pár embernek már fejlesztői félbér járna azért, amilyen bugokat talált.
-
Voice24
őstag
A lejátszási, visszanézési témához egy újabb adalék: vasárnap este, ahogy vége lett a Voice-nak, a szabálymagyarázat miatt szerettük volna megnézni a műsor elejét. Mivel már "papíron" a film ment, kiválasztottuk a műsorsávban a Voice-t, majd a visszanézést. El is indult, de kb. 2 másodperc után úgy lefagyott az egész, hogy nem reagált semmire a box, csak a teljes áramtalanítás segített.
-
Mozaart
aktív tag
válasz Mozaart #131137 üzenetére
Ma benn voltam Allee Vodafone-ban. Több ismerősöm is így intézte.
.
Az ügyintéző kedves, segítőkész, fiatalos volt. ++
.
2 ügymenet volt:
01
Mint kiderült mikor 2021 ősszén áthordoztam a szolgáltatást a mostani címre, majd a bejelentett lakcím változást azóta se vették át. Pedig akkor ősszel 3x is jelentettem.
Technikai átállásuk volt a csaj szerint. Elkeveredtem. Tehát 2 évig napra pontosan a régi címen működtem, ezen a címen pedig nem volt bekötve nekik semmi.
.
02
8590,- lett volna a végleges díjam (ez már 500as net) 1000,- volt a mozgás tere, így mondom akkor kössük meg arra a 12 hónapot. 300 > 500 lett a TV maradt, csak a neve változott (Premium > Családi) Így az idén emelt 6881,- lett 7590,-
Azt mondom elégedett vagyok, mert így a net is növekedett.
.
Ja igen. A modem szerencsére maradt a régi, ami már 2021-ben is át lett hozva.
.
+1 a vicces az, hogy egy szerelő elv kijön majd jövőhéten de nem kell csinálnia semmit sem. Csak szemrevételez. Ha kijönnek.AT-AT: https://flic.kr/s/aHsmWKTBXH
-
NoOne1976
őstag
válasz Toth_Jani #131588 üzenetére
Erről az infláció követő emelésről a következő havi (novemberi) számlán kell hogy legyen tájékoztatás. (Nekem így rémlik.) Aki tisztában van a pontos szabályokkal, megerősítené?
Mert addig a 1270-nél már nem akarok próbálkozni és elköteleződni, ha mégis adnának a mostani csomagra jobb ajánlatot. -
veterán
Egy kérdésem lenne, tök hülye vagyok a telefonokhoz ,mert nem érdekelnek . Nem ér kiröhögni a láma kérdésem miatt
Szükségem lenne kotlátlan mobilnetre ,mert rengeteg YT megy rajta napi szinten .
Tmoboilos vagyok (feltöltős ,nekem bőven elég ,alig telefonálok ) ,de ott a korlártlan net 12,5k . Ellentétben a Vodánál ,ha jól látom csak havi 5000FT a korlátlan mobilnet . Ha jól gondolom ,akkor kapok egy SIM et ,ha előfizetek erre és ezt betéve a dual SIM es telómba ( Redmi Note12pro 5g) egyszerre leszek Telekomos és Vodás is ?! Vagy mindenképpen vodás kell legyen a telefonszámom is ,ha tőlük akarok netet ?
Simán működik majd a Voda mobilnet Telekomos mobillal ,vagy hogy kell ezt elképzelni ?
Most látom van direkt mobilos topic ,lehet oda kellett volna írnom eleve[ Szerkesztve ]
-
E.Kaufmann
addikt
-
-
lcdtv
aktív tag
Sziasztok. Pace DCR 7111 tavszabi gombjai elhasználódtak. Vodafontol kaptam egy szintén használtat de makulátlan. Sajnos nem vezérli. Van valami tanítás vagy egyéb amit ilyenkor tenni kell? Természetesen elem jó gomb világít. Köszönöm.
-
lcdtv
aktív tag
válasz E.Kaufmann #131598 üzenetére
igen azt is kipróbáltam. Nem értem...
-
freelancer68
tag
válasz lcdtv #131597 üzenetére
[kézikönyv]
Nézd meg a 46-47 oldalt és a 2-es függeléket.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Horgász topik
- nVidia tulajok OFF topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Energiaital topic
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Politika
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
- Gamer PC Intel i5 9400/16GB DDR4/GTX 1660 6GB/256GB SSD/500/GB HDD/Beszámítás/Garancia/
- Gamer PC Ryzen 1600X/16gb ddr4/GTX 1660 SUPER 6gb/256gb ssd/500gb hdd/Garancia/Beszámítás/
- Palit Geforce RTX 3060 12GB /CSAVARMATRICA/GYÁRI ÁLLAPOT/BESZÁMÍTÁS/
- G.SKILL 32GB KIT DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 NEO AMD EXPO - Alza jótállás 2032-ig
- ZEN Gamer PC - GTX 1660 Ti - Ryzen 3600 - 16GB DDR4 - 1TB m.2 SSD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest