Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Adams84

    tag

    válasz cocka #131562 üzenetére

    Hát igen, nagyon sok ilyen példát lehetne sorolni, azonban az a probléma, hogy mivel ezek a "kiegészítő" szolgáltatások nem tartoznak az Elektronikus Hírközlési Törvény hatálya alá, ezért bármeddig(?) elhúzhatják a hasonló hibák javítását.
    Akár azt is megtehetnék, hogy sohasem javítják, hiszen retorzió nem érheti őket emiatt. (Maximum az ügyfélelégedettség romlása és a lemorzsolódás veszélye lebeghet a fejük felett.)
    Holott a TV szolgáltatást a "Műsorvisszajátszó", "Felvétel funkció", "Megállítható és visszatekerhető adás" szlogenekkel reklámozzák a weboldalon, tehát -szerintem- a szolgáltatás meghatározó részeként tüntetik fel. Egyúttal azt a látszatot is kelt(het)ik, mintha ez is az alapszolgáltatás része lenne, ezzel megtévesztve az ügyfeleket.
    Ha jól láttam a fórumban keringő információkat, a legutóbbi, műsorrögzítéssel kapcsolatos anomáliákat is kb. 2-3 hónap alatt sikerült orvosolni, és az elején le is tagadták, hogy bármi is hibásan működne :D És ilyen esetben az ügyfélnek kell kitartóan, szabadidejét nem sajnálva hibabejelentéseket és panaszokat tenni ahhoz, hogy esetleg a sokadik próbálkozásnál valaki komolyan vegye őket és érdemben kivizsgálja a jelenséget valamint továbbítsa a hibát a szoftveres csapatnak. :DDD
    Arról nem is beszélve, hogy általában a hibabejelentéseket első körben szinte mindig lezárják, hiszen "távdiagnosztikai" méréseik alapján minden rendben van. Tehát távolról rámérnek a modemre/box-ra, és ha a jelszintek rendben vannak, akkor szerintük nincs hiba. Az ügyfél által leírt hibabejelentési szöveget pedig abszolút figyelmen kívül hagyják akkor is, ha az vélhetően szoftveres hibára vezethető vissza.
    Lenne még mit csiszolni a Vodafone hibabejelentési és hibakezelési gyakorlatán, de kérdéses, hogy a szándék egyáltalán fennáll-e a szolgáltató részéről. :U

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák