- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- iPhone topik
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Adams84
tag
válasz cocka #131562 üzenetére
Hát igen, nagyon sok ilyen példát lehetne sorolni, azonban az a probléma, hogy mivel ezek a "kiegészítő" szolgáltatások nem tartoznak az Elektronikus Hírközlési Törvény hatálya alá, ezért bármeddig(?) elhúzhatják a hasonló hibák javítását.
Akár azt is megtehetnék, hogy sohasem javítják, hiszen retorzió nem érheti őket emiatt. (Maximum az ügyfélelégedettség romlása és a lemorzsolódás veszélye lebeghet a fejük felett.)
Holott a TV szolgáltatást a "Műsorvisszajátszó", "Felvétel funkció", "Megállítható és visszatekerhető adás" szlogenekkel reklámozzák a weboldalon, tehát -szerintem- a szolgáltatás meghatározó részeként tüntetik fel. Egyúttal azt a látszatot is kelt(het)ik, mintha ez is az alapszolgáltatás része lenne, ezzel megtévesztve az ügyfeleket.
Ha jól láttam a fórumban keringő információkat, a legutóbbi, műsorrögzítéssel kapcsolatos anomáliákat is kb. 2-3 hónap alatt sikerült orvosolni, és az elején le is tagadták, hogy bármi is hibásan működne És ilyen esetben az ügyfélnek kell kitartóan, szabadidejét nem sajnálva hibabejelentéseket és panaszokat tenni ahhoz, hogy esetleg a sokadik próbálkozásnál valaki komolyan vegye őket és érdemben kivizsgálja a jelenséget valamint továbbítsa a hibát a szoftveres csapatnak.
Arról nem is beszélve, hogy általában a hibabejelentéseket első körben szinte mindig lezárják, hiszen "távdiagnosztikai" méréseik alapján minden rendben van. Tehát távolról rámérnek a modemre/box-ra, és ha a jelszintek rendben vannak, akkor szerintük nincs hiba. Az ügyfél által leírt hibabejelentési szöveget pedig abszolút figyelmen kívül hagyják akkor is, ha az vélhetően szoftveres hibára vezethető vissza.
Lenne még mit csiszolni a Vodafone hibabejelentési és hibakezelési gyakorlatán, de kérdéses, hogy a szándék egyáltalán fennáll-e a szolgáltató részéről.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Konteó topic
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Milyen notebookot vegyek?
- LEGO klub
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Canon MILC: EOS R és M topik
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs