Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Eliot Anders

    aktív tag

    Sziasztok!

    Vodafone otthoni internet és tv előfizetésemet lemondtam október elején. (Hűségidőm évek óta nem volt, sem más kedvezményes eszközvásárlás) Aztán pár napra rá, érkezett a normál számla amit fel is adtam. Nem sokkal utána a Vodafone profilban megjelent, hogy túlfizetésem van. Kaptam újra egy számlát nulla forintról. Az oldalukon chaten írtam az ügyfélszolgálatnak, hogy szeretném a fennmaradó összeget vissza igényelni. Mondta, hogy meg kell várni a zárószámlát de arról nem tudott több információt adni, hogy az mikor lesz kiállítva. A profilomban most azt látom, hogy következő számla ideje december 26. ez viszont a mai napig nem jelent meg a számlák között. De nem is értem, hogy ez milyen számla lenne ha csak nem tényleg a záró, mert nincs aktív szolgáltatásom tőlük.
    Most már két hónap eltelik napokon belül a felmondás óta és szeretném visszakapni a pénzt. A rendszer szerint a következő számlámon jóváírják de semmi más előfizetésem nincs náluk. :F

    Szeretném kérdezni, hogy ha járt már így valaki, akkor hogyan kapta vissza a pénzt?

Új hozzászólás Aktív témák