- Google Pixel 6/7/8 topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Macrodroid
- OnePlus Nord CE 3 Lite 5G: zöld erdőben jártam
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Ismét egyedit alkotott a Sharp
Hirdetés
-
Homeworld 3 - Amit a játéktól várhatunk
gp Akik a drágább verziót vették meg, már játszhatnak a teljes változattal.
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
cocka
veterán
válasz boborján2 #130044 üzenetére
Letojom, mert mindig is a nullával volt egyenlő a segítségük. Azt még akár el is hiszem, hogy a szándék meg a kedvesség megvan. De szándékokkal nem fog megoldódni a probléma.
Feltehetően elkezdik majd "megszakérteni", hogy user error és állítsam alaphelyzetbe meg áramtalanítsam meg blabla...és akkor ha továbbra is szar, akkor folytatják a modemmel, aztán ha azzal is minden OK, akkor jön a küldjük a szerelőt baromság, ahelyett, hogy a háttérben méltóztatnának végre foglalkozni is a hibával, amit egyáltalán nem vagyok köteles bejelenteni, mert ez nem a bétateszt, hanem az éles verzió, ami már kint van az előfizetőknél. Értsd: tudniuk kéne a hibáról, mivel állítólag az fw-ket és a kiszolgáló szervereiket folyamatosan tesztelik, és minthogy tudniuk kéne róla, egyúttal javítaniuk is kéne. És ha számukra világossá vált, hogy van hiba és ez több előfizetőt is érinthet, akkor értesíteni kéne az előfizetőket arról, hogy bugos a rendszer, javításig szíves türelmüket kérik.
A tesztelőknek többek közt a bug reportokért fizetnek, én meg nem fogom az éles rendszerüket INGYEN tesztelni, mert ők erre nem képesek. Vagy ha eddig azok voltak, akkor mert hirtelen már nem azok.
De nehogy már az előfizetőknek kelljen a szoftveres, szerveres csapatot ugráltatni, mert nem tudják mi a dolguk vagy tudják, csak szarnak rá.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- MECHANIC PCB repair PAD - 2. generációs kialakítás
- DC csatlakozós ventilátor kábel - 1 utas vagy 3 utas változat
- ÚJ, bontatlan iPad PRO 13 (2024) M4 CHIP! 256GB WIFI asztrofekete, 1 év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest