Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • roger92

    tag

    válasz kóóó #133024 üzenetére

    Bezony szívem ez nagyon is így van! Bérelt hálózaton egyáltalán nincs koax, sem kábeltelefon. A telekom optikai hálózatát használják és netet valamint médiaboxos televíziószolgáltatást tudnak nyújtani.

  • kabelmania27

    Topikgazda

    válasz kóóó #133024 üzenetére

    Üdv!
    Társszolgáltatói területen nincs dvb-c szolgáltatás, Telekomnál sem lehet dvb-c szolgáltatásra előfizetni, koax területen van kb 10 kódolatlan dvb-c csatorna, de ezt csak tv előfizetés esetén láthatod és ez egy része a csatornakiosztásnak, hogy Vodafone tv előfizetés esetén láthatsz-e kódolatlan telekomos dvb-c csatornákat azt nem tudom.

    [ Szerkesztve ]

  • AtHoS

    nagyúr

    válasz kóóó #133083 üzenetére

    azigen...szép egy baleset volt nálad is :(
    nálam box -> CI+ kártya cserénél valamiért egyszer csak az igényléshez képest több hónap után (le is adtam a személyesen a BOXot és tartozékait) értesítettek email-ben, hogy a szerződésemhez tartozó dokumentumokat hol tudom megnézni. Semmi értelmes tárgy, csak, hogy hol lehet megnézni a doksikat. Szemöldököm kicsit összegubancolva gondolkodtam, hogy ezt a levelet mi a rákért küldték nekem.
    Szerencsére volt annyi eszem, hogy ránézzek az írt/linkelt oldalra, ahol találtam egy aktuális dátumú doksit, amiben arról tájékoztatnak, hogy az ÉN kérésemre megszüntették a BOX -> CI+ kártya csere intézését.

    Hát bakker...szemem felakadt és megpróbáltam kérdőre vonni őket telefonon ez ügyben, hogy ugyan kijafene kérte az ügymenet leállítását mert én nem az hótziher? 10+ ügyintézőhöz lettem kapcsolva, mert senki nem tudott érdemben semmit mondani számomra és amúgy sem ők voltak az illetékesek :DDD
    Később (hónapokkal) egyébként email-ben tájékoztattak, hogy mivel elakadt az ügymenet egy belső hiba miatt, ez a szokásos eljárás náluk ilyen jellegű esetekre, ezért szakították meg az ügyet az én kérésemre.
    Hát nekem meg úgy tűnik, hogy ezzel kerülik ki a hatósági büntetést, ha az ügyfélre hivatkozva állítják le a kért a módosítást....eltelt még pár hónap és BOX leadástól számítva úgy 8 hónap után az nmhh és egyéb illetékes hatóságok felé küldött levelekkel (másolatban voda ügyfélszolgálatnak is küldve) soron kívül felhívtak, küldtek ki kollégát CI+ kártyával aki be is üzemelte. plusz a 8 havi befizetett TV díjat jóváírták. Csak azt nem értettem, hogy ehhez miért kellett 8 hónap :F

    Ja igen, a hatóságok amúgy szartak a fejemre, gyakorlatilag azt írták oldjam meg ahogy tudom :DDD lóvét beszedni azért biztos tudnak :F

    [ Szerkesztve ]

    read-only mode on the forum

Új hozzászólás Aktív témák