- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Dömpingárakkal rúgja rá az ajtót a magyar piacra a BYD
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
- Macrodroid
Hirdetés
-
Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
it Az elmúlt két évtized legnagyobb geomágneses vihara miatt csak gyengébb szolgáltatást képes nyújtani a SpaceX Starlink szolgálatása. Musk szerint pedig hamarosan újra repül a Starship.
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
The Goth
tag
Hali,
Kellene egy kis segítség. Anyósék be akarják köttetni az egyik Happy Home csomagot, de az online megrendeléshez eleve be kéne lépni, vagy egy olyan címet megadni amin már van szolgáltatás. Na már most ha megvan adva egy olyan cím amin már van szolgáltatás, akkor a megrendelésnél azt írja ki, hogy arra a címre küldik a szerelőt, ami nyilván nem az a cím amire mennie kéne, (hiszen ugye ott még nincs szolgáltatás) és amit nem is lehet módosítani. Csak a számlázási és az állandó lakcímet. Szóval ilyenkor most mi van? Hogy lehet új előfizetőként megrendelni náluk a szolgáltatást? Nekem nincs UPC-m szóval nem tudom most ez hogy működik náluk. Amúgy ez csak nekem tűnik abszurdnak?"A fények csábítóak, de a sötétség több izgalmat rejt"
-
The Goth
tag
zolee001
De így a most akciós, kizárólag online megrendelés esetén érvényes kedvezményeket nem kapják meg, nem?pjen
„UPC honlapra ott,ha még nem vagy előfizető kéri a címet,hogy szolgáltatnak e ott és mit.Aztán gondolom reggelni kell,és rendelni.”Igen, normális esetben ennek ez lenne a módja, csakhogy a regisztrációhoz is ügyfélszámot kér, ami nyilván még nincs. Így a megrendelés gomb meg sem jelenik, csak ha meg van adva egy olyan cím amin már van előfizető.
"A fények csábítóak, de a sötétség több izgalmat rejt"
-
The Goth
tag
válasz ztsoft #79924 üzenetére
Márpedig az istennek sem engedi. Társasházról van szó és gyakorlatilag az összes szomszédnál már be van kötve, a közvetlen szomszédnál is, szóval az biztos hogy elérhető lenne. Csakhogy... ha a tényleges címet akarom megadni, az ajtó számot beírva azt írja ki (minő meglepetés), hogy ezen a címen nem szolgáltatnak. Nem is enged más számot beírni, csak azt amelyiken már van előfizetőjük. Jelen esetben ez a közvetlen szomszéd az emeleten. Ha nem ezt adom meg, még a rendben gombra sem enged klikkelni, és akkor a megrendelem gomb az adott csomagnál és azok árai, meg sem jelennek, így innen nincs is tovább. Több böngészővel, reklám blokkolókat kikapcsolva is próbáltam, de ugyanaz.
[ Szerkesztve ]
"A fények csábítóak, de a sötétség több izgalmat rejt"
-
The Goth
tag
Beniii06
A műszaki akadályon azért meglepődnék, kb. 2 éve lett kiépítve és a ház már állt akkor, szóval az valószínűtlen, hogy nem számoltak minden lakással. Ja az lesz, telefonálok. Valakinek tippje, hogy mikor lehet náluk csúcs idő az üsz-on? Azért nem akarok ezzel a szükségesnél több időt elb...ni.
ztsoft
Az biztos, hogy ezt meg fogom említeni a kedves ügyfélszolgálatosnak.
Majd jelentkezem mire jutottam.
"A fények csábítóak, de a sötétség több izgalmat rejt"
-
The Goth
tag
Ez jól hangzik. Ha meg tudod csinálni a kábelezést, miért nem saját beüzemeléssel kérted? Vagy fel sem ajánlották ezt, csak a szerelős verziót? Ma már nem volt időm felhívni őket, merthogy inkább én őket, mint ők engem a legalkalmatlanabb pillanatban mikor nem tudok ezzel foglalkozni, szóval holnap remélhetőleg mindenki derül. De az már most biztos, hogy ha anyóséknak bármilyen gondjuk adódik vele, majd azt mondom, hogy oldják meg maguk.
"A fények csábítóak, de a sötétség több izgalmat rejt"
-
The Goth
tag
Na úgy néz ki, hogy tárgytalanná vált a dolog. Ma reggel rám csörög anyós, hogy nehogy megrendeljem a UPC-t mert nekik már a Telekom kell. Meglepő módon a Telekom oldala nem szarakodott, hogy nem tudnak szolgáltatni a címen, simán online, telefonálgatós, ügyfélszolgáltatós alkudozós mentesen meg tudtam oldani. Így végre letudhattam ezt is. Legalábbis egy időre, mert úgy néz ki, hogy pár hét múlva költözünk és ott is a UPC lesz az egyetlen érdemi opció, szóval... lehet, hogy majd még jövök ide.
"A fények csábítóak, de a sötétség több izgalmat rejt"
-
The Goth
tag
Nem tudom mit vagytok ezen meglepődve gyerekek. Kelet európa voltunk, vagyunk és maradunk is örökre. A balkáni paraszt meg örüljön, hogy egyáltalán ez is van. Az elmúlt napokban vissza olvastam itt pár száz hozzászólást, és egyre inkább úgy néz ki, hogy nekem majd csak netem lesz tőlük. Az is leginkább csak muszájból, mert a másik opció a masszív 30 mbit elméleti maxal megáldott ADSL lenne, amivel azt végképp nem fogom tökön szúrni magam. A TV meg marad a jól bevált műholdas.
"A fények csábítóak, de a sötétség több izgalmat rejt"
-
The Goth
tag
Olyat lehet, hogy úgy rendelem meg, hogy ahova bekötik az már saját tulajdon, de a földhivatalban még nincs átfuttatva a nevemre, az aláírt szerződés már megvan. Jó lenne kihasználni ezt a 2 hónapig 0 Ft. akciót. Na már most ha én (telefonos) szerződéskötéskor kijelentem, hogy tulajdonosa vagyok az adott ingatlannak, de a földhivatali bejegyzés dátuma későbbi lesz, mint a szerződés dátuma, akkor ebbe később beleköthetnek, vagy ezt a részt egyáltalán nem is ellenőrzik csak az igazolvány adatait? Nyilván nem akarnék ebből problémát.
"A fények csábítóak, de a sötétség több izgalmat rejt"
-
The Goth
tag
Azért ez így elég érdekesen hangzik. Társasházakban ahol lakáson kívül lévő dobozokban kötik ki a szolgáltatást lemondás vagy díjtartozás miatt, ez igen érdekes lehet. A szerelő a szolgáltatási címhez tartozó dobozban köti le, hiszen ott kell neki. Ha én a szomszéd címére kötnék (nyilván nem fogok) szerződést, akkor ha lemondom akkor nála kötik ki a kábelt, vagy fordítva, ha ő köt az én címemre, akkor ha ő mondja le vagy épp nem fizeti akkor meg nálam kötik le. Nem tudom még UPC-nél ez hogy megy de mikor kábel TV-m volt és lemondtam, a lemondás után kb. egy héttel arra mentem haza, hogy egy papír várt a postaládában, hogy a szolgáltatást kikötötték. És addig a napig a lemondás után is, attól a naptól pedig nem volt szolgáltatás kábelen. Szóval ha így megcserélve vannak a szolgáltatási címek a szomszédok között az szerintem szülhet érdekes dolgokat, mert bár bekötésnél nyilván telefonál a szerelő, de kikötésnél -főleg társasházaknál- már nem biztos.
"A fények csábítóak, de a sötétség több izgalmat rejt"
-
The Goth
tag
Darko
Ez így főleg durva, hogy az ügyfélszolgálatos tanácsolta. Itt úgy kellett volna eljárnia, hogy a kollégáival pontosíttatja az adatokat a rendszerükben, mindezt akár úgy, hogy felveszik a kapcsolatot a másik érintett féllel és amíg ez meg nem történik nem köti meg a szerződést valótlan adatokkal.
Toth_Jani
Itt ez úgy van, hogy a lakás ajtók felett
(kívül) van kialakítva egy kis bemélyedés a falban ahol az adott lakást lehet rá, ill. lekötni a kiépített kábelezésről. Szóval itt ilyen káosz szerencsére nincs."A fények csábítóak, de a sötétség több izgalmat rejt"
-
The Goth
tag
válasz Intruder2k5 #80034 üzenetére
Intruder2k5
#80034
Ezek nincsenek pároztatva mint a többi szolgáltató Boxai a benne lévő kártyával?"A fények csábítóak, de a sötétség több izgalmat rejt"
-
The Goth
tag
válasz Intruder2k5 #80044 üzenetére
Igen én is így tudtam azért akadtam fenn azon amit Darko kérdésére válaszoltál, mert szerintem ő úgy értette, hogy azt a kártyát amit a boxhoz adnak tudja-e sajátban használni? Azt lehet én értettem félre.
"A fények csábítóak, de a sötétség több izgalmat rejt"
-
The Goth
tag
válasz Piftuka #80058 üzenetére
Mivel a törvényi kötelezettségüknek eleget tettek és előre bejelentették ezeket a karbantartásokat és ezeket az előre bejelentett időpontok között végzik, így bármilyen szomorú, őket semmilyen kártérítés feléd nem terheli a kiesésed miatt. Szomorú, de ez a törvény. Ezzel akár bíróságra is mehetnél, lényegében kiröhögnének. Ez van.
[ Szerkesztve ]
"A fények csábítóak, de a sötétség több izgalmat rejt"
-
The Goth
tag
Az előbb ment el a szerelő, jött volna bekötni a netet, csakhogy nem tudta kinyitni a központi szekrényt a lépcsőházban hogy ráköthesse a lakást, mivelhogy nem kapott hozzá kulcsot, (állítólag csak helyettesített) és állítólag városonként más kulccsal nyithatók azok a dobozok, ami pedig nála volt az egy másik városhoz való. Telefonálgatott, ő is meg lepődött, pénteken jön egy másik kolléga. Majd meglátjuk. Komolyan egy vicc.
"A fények csábítóak, de a sötétség több izgalmat rejt"
-
The Goth
tag
válasz bucihost #80096 üzenetére
A 06 80 985 303-as számot hívd. Én is azon rendeltem meg. Pár másodperc után rögtön felveszi élő emberke. Mindent megkérdezhetsz tőle és akár meg is rendelheted.
Minden további eszköz, CAM vagy Box 1000ft./hó. Az első értelemszerűen jár. Nincs lehetőség nagyobb feltöltést kérni mint ami a netcsomaghoz jár."A fények csábítóak, de a sötétség több izgalmat rejt"
-
The Goth
tag
Na végre, mától én is gyakorlatilag is UPC-s lettem. (csak kétszer kellett visszajönnie a szerelőnek) A fehér csodabox egy újabb tulaja.
Így délelőtt fullra hozza a csomagban megadott értékeket, de erre azért majd este is rámérek amikor már tele lesz a társasház.
Az CB értékei:
Letöltés SNR: 37-39bB jelszint: 5 dBmV
Feltöltés: 40-41 dBmV
IPv6-on van, de a torrent is megy a 8999-es portra állítva a torrent progit, és a Play áruház is tökéletesen működik. Ahogy visszaolvastam ez a kettő szokott szívás lenni az IPv6-al, de ha van más is, az meg majd kiderül. Szóval megúsztam egy hívást az ügyfélszolgálatra, és öröm és bódottság van."A fények csábítóak, de a sötétség több izgalmat rejt"
-
The Goth
tag
válasz kabelmania27 #80139 üzenetére
Ameddig nem szaladok bele valamibe ami feltétlen szükségessé tenné addig hagyom a 6-oson.
"A fények csábítóak, de a sötétség több izgalmat rejt"
-
The Goth
tag
válasz CoolBoy323 #80343 üzenetére
1000ft./hó a card is és a box is, bármelyik választható.
Más;
Ezen a fehér csodaboxon tényleg nem lehet megnézni az adatforgalmat? Kerestem, de ilyen menüpontot nem találtam benne.[ Szerkesztve ]
"A fények csábítóak, de a sötétség több izgalmat rejt"
-
The Goth
tag
Némi véleményt szeretnék kérni az alábbi dologban;
Adott egy új előfizetés, pontosabban ez év szeptember 26.-i. Ami az első két hónap 0ft. akciójuk keretében lett megrendelve, a tényleges bekötés maga október 4.-én történt. Sima internet 150, új előfizetőként 4099ft./hó havidíjjal + 100ft. a soha nem leszen használt vezetékes telefon amit kötelezően hozzácsaptak. Mert hogy anélkül már nem lehet. Vagyis 4199ft./hó havidíjjal. E-packkal 3599ft./hó. Na már most beléptem a My UPC fiókomba és látom, hogy van egy 6328ft.-os befizetendő számla. Ráadásul olyan számlázási időszakkal, hogy az önmagában is abszurd: 0001.12.31 – 2019.10.28.-ig. Amiről egyébként semmilyen értesítés nem jött, vagyis ha nem lépek be, akkor simán tudomást sem szerzek róla. Szóval, azzal tisztában vagyok, hogy ha 26.-a előtt van megrendelve, akkor az első számla másfél hónapról fog szólni, (ez sem teljes világos, de ezt írják, hát legyen) csakhogy, itt 26.-án történt a szerződés, a tényleges bekötés pedig egy teljes héttel később. (Megjegyzem ez a UPC hibájából történt, mert a szerelőnek nem adtak megfelelő kulcsot a szekrényükhöz, így kétszer kellett visszajönnie.) És azzal is tisztában vagyok, hogy előre számlázzák a hónapot, nem utólag.
Vagyis
1.) Az első számlának elvileg csak decemberben kellett volna jönnie, mert így nincs meg a két hónap 0ft.
2.) Az első számlának 3599ft.-ról kellene szólnia, tartalmazva az e-pack kedvezményt.
3.) Még ha el is fogadom, hogy a 26.-i szerződés kötés miatt másfél hónapról szól az első számla, az akkor is legfeljebb 5399ft. már ha csak az egy hónapra eső e-pack kedvezményt vesszük is. Ha pedig időarányosan a másfél hónapra, ahogy a havidíjat számolják, akkor 5098ft. lenne. És az elsőnek számlának továbbra is decemberben kellene jönnie.
Hívtam a 1221-et, de spíné aszongya, „most rendkívül leterheltek” meg hogy a várakozási idő jelentősen megnőtt, nekem meg se időm, se kedvem fél órát, vagy még többet tartani és még a telefonszámlámat is növelni emiatt, szóval ezt egyenlőre talonba tettem. Szóval a kérdés (kicsit költői), hogy én nem értem a dolgot, vagy ők baszták el?"A fények csábítóak, de a sötétség több izgalmat rejt"
-
The Goth
tag
válasz amdboy #80824 üzenetére
Mivel ezzel feketelistára kerültél náluk, biztosra veheted, hogy nem fognak szerződést kötni veled. Ha az átvétel alatt azt érted, hogy számhordozással mennél át, természetesen azt is vissza fogják utasítani. A te esetedben még az sem lenne megoldás ha előtte kifizetnéd a behajtó cégnek a tartozást, mivel az hogy idáig jutott az ügyed, nagyon problémás ügyféllé tesz a szemükben, így még évekig nem fognak veled szerződést kötni, előfizetéses csomagra. Flottára sem. Nem tudom miért lenne kötelező a Voda az esetedben, de ezt buktad.
"A fények csábítóak, de a sötétség több izgalmat rejt"
-
The Goth
tag
válasz Dan-szan #80818 üzenetére
Olvastam őket, nem aggódom, csak kicsit dühítő, hogy egy ilyen kaliberű cégnél egy ilyen alap dolgot nem képesek normálisan megoldani, és nekem kell utánna menni. Mintha kb. az ügyfél kötelessége lenne gondoskodni arról, hogy kiállítsák neki a számlát.
"A fények csábítóak, de a sötétség több izgalmat rejt"
-
The Goth
tag
Helló!
Tudja valaki hogyan lehet belépni a webmail-be???
Több mint fél éve vagyok Voda (UPC)-s és még soha nem néztem meg. De mivel én banki átutalással fizetem a számlát, és ennek az összeolvadásnak hála most nem tudom, hogy az átutalásnál a kedvezményezett maradhat-e a UPC vagy át kéne írni Vodá-ra, vagy új számlaszámra kéne-e majd utalni, (26.-ai számlazárás, tehát lassan aktuális lenne) vagy mi a tököm van vagy lesz ezzel? Mivel a kapcsolattartói email-re nem jött semmi ezzel kapcsolatban, (a promós szarságokat persze erre küldik) gondoltam hátha a (még @upc-s) webmail-re jöhetett-e valami? Csakhogy mivel az oldalon kiírt email címre folyamatosan „failed”-et ír, így nem tudok belépni. Mivel a jelszót hozzá nem én állítottam be, lévén a megrendelés során semmi ilyesmi nem volt, és mint írtam még soha nem néztem rá, rögtön megváltoztattam. Szépen ki is írta, hogy hamarosan frissül (ennek már 2 napja), de azóta is „failed”-et dob a mail címre.
Vagy esetleg kapott már valaki bármilyen értesítést azzal kapcsolatban, hogy banki átutalásnál a kedvezményezett vagy a számlaszám megváltozott-e már?
"A fények csábítóak, de a sötétség több izgalmat rejt"
-
The Goth
tag
-
The Goth
tag
válasz MadMancs #86430 üzenetére
A bankszámlaszám egyéni, ügyfelenként más. És soha semmilyen számlát semmilyen felületen nem kaptam még. Lehet, hogy mivel ez lesz majd az első már Vodás hónap (az előző számlát még március 30.-án utaltam át), most várok kicsit majd az utalással hátha jön valami email, már ha változik egyenlőre valami.
"A fények csábítóak, de a sötétség több izgalmat rejt"
-
The Goth
tag
válasz MadMancs #86432 üzenetére
Az első naptól van MyUPC, ill. most már MyVoda fiókom, csak eddig nem is figyeltem, hogy a számlák résznél ott a kis piros nyíl amivel le lehet nyitni, és meg lehet nézni, ill. letölteni őket. Végül is törvényi kötelességük, meg a saját érdekük is értesíteni az ügyfelet ha a befizetés módjában bármilyen változás bekövetkezik. Mindegy, pár nap múlva kiderül, vagy nem.
"A fények csábítóak, de a sötétség több izgalmat rejt"
-
The Goth
tag
A valóságban mennyi az az 1-2 nap amíg le lehet tölteni a számlát a weboldalukról? Még sosem töltöttem le, most meg csak ezt dobálja fel.
"A fények csábítóak, de a sötétség több izgalmat rejt"
-
The Goth
tag
válasz tomee987 #87436 üzenetére
Nekem muszáj nézegetni, mert nem kapok semmilyen értesítést a számláról. Fél éve vagyok náluk, de eddig se mail se sms.
Mondjuk lehet ennek az az oka, (bár kétlem) hogy eddig mikor a weboldalon már írta, hogy fizetni való van, még aznap el szoktam utalni, így feleslegesnek gondolták küldözgetni az értesítőket. Most is csak azért várok ki, hogy a számlán esetleg szerepel-e valamilyen változás az utalásra vonatkozóan, mivel nekem ez lesz az első ami már Voda név alatt jött ki."A fények csábítóak, de a sötétség több izgalmat rejt"
-
The Goth
tag
Tavaly novemberben mikor költöztem és köttettem be az új helyen a UPC-s netet, itt a házban az egyetlen másik opció a Telekom ADSL lett volna a maga masszív (elméletben is csak) 30-50Mbit/s tempójával így érthető okokból kifolyólag azzal nem szopattam magam. Most véletlenül (Dominós adategyeztetés miatt) a Telekom weboldalára tévedtem és poénból megnéztem a vezetékes csomagjaikat és nagyot néztem, mert kiderült, hogy immáron a 2000/1000Mbit/s net is elérhető lett itt. Rájuk csörögtem, megerősítették, hogy volt fejlesztés és rögtön ajánlatot is kaptam. Már a weboldalon is kedvezőbbet írtak a címre mint a Voda a saját csomagjaira, de még annál is kedvezőbbet mondtak. Az 1000/1000Mbit/s net a full TV-vel kevesebb havidíjért az enyém lehetne mint amennyiért a most már Vodánál az 500/22-es net a prémium TV-vel, ez a hülyének is megérné! A TV egyenlőre még műholdas, de mivel már kezd elszállni a havidíja (még fenyegetőzve sem hajlandóak lejjebb vinni) így nézegettem a csomag ajánlatokat a Voda oldalán, de még jó hogy nem ugrottam bele. Most kibekkelem ezt a pár hónapot, azt röpke 1 év után búcsút is veszünk egymástól. Ha nem lenne a hűség még novemberig, már most megkötöttem volna a szerződést. Szóval addig van idejük valami komoly fejlesztéssel előrukkolni, és még akkor is egy nagyon-nagyon kedvező árat kell ajánlaniuk a csomagjaikra, hogy egyáltalán elgondolkodjak azon, hogy maradok. Egyébként a szolgáltatás minőségével meg vagyok elégedve, hozza a csomagban ígértet, szakadás, kimaradás sem volt még (leszámítva az országos hibákat) csak hát az a feltöltési érték, az egy vicc.
"A fények csábítóak, de a sötétség több izgalmat rejt"
-
The Goth
tag
Hali!
Az alábbi kis problémával kapcsolatban kérdezném, hogy aki tapasztalt már hasonlót, annak mi lett a vége? Csak átmeneti probléma volt, vagy biztosan döglődik ez a fehér csoda? Én az utóbbira tippelek.
Illetve, most akkor van hibabejelentés náluk hétvégén, lakossági csomaggal vagy nincs?
A mai napon kb. úgy 12 óta meghülyült a CB-m. Kezdetben volt egy folyamatos újraindulásos ciklus, kb. 3-4-szer újraindult, majd ezek ugyan elmaradtak, de a net egészen úgy 21 óráig, hol volt, hol nem voltot játszott. Többnyire nemet. Úgy 1 perc vanra jutott 15 perc nincs. A CB-ben a jelszint értékek (már amikor éppen működött annyira, hogy egyáltalán megjelenítette őket) elég érdekes dolgokat mutattak. A letöltési jelszint még a mínuszba is lezuhant, a feltöltési meg 50 fölé is felkúszott. Többször én is újraindítottam, (CB felületéről, és kikapcs, meg áramtalanítás is megvolt) ilyenkor pár percre helyre állt, aztán folytatta tovább a vérnyomásom felpumpálását. Most úgy fél 10 óta, az utolsó kikapcsolásos újraindítás óta normálisnak tűnik minden. (kopp-kopp)"A fények csábítóak, de a sötétség több izgalmat rejt"
-
The Goth
tag
zollee001
Köszi. Csak azért nem volt egyértelmű, mert ahogy random bele-bele nézek ebbe a topikba, belefutottam olyan kommentbe is, hogy hétvégén nincs.
Amúgy a felhívom őket, az több okból is csak a leges legutolsó dolog lesz.
Ott van ugye, hogy az nekem se nincs ingyé, így nem olyan örömteli akár fél-egy órát várni mire kapcsolnak emberkét.
Aztán ott van hogy, ahogy fentebb írtam, ciklikusan jelentkezett a probléma, vagyis ha akkor amikor épp emberkével beszélek pont nincs gond, függetlenül attól, hogy a hívás indításakor még volt, akkor próbálhatom megértetni vele, hogy, DE NINCSEN RENDBEN BASZD MEG!
Azt ott van, hogy ha azt mondja ugye, hogy indítsuk újra, vagy ráküld valami újraindítást, amiről amúgy nyilván rögtön az elején elmondom neki, hogy többször megvolt és az egy időre látszólag rendbe is hozta, ebből kifolyólag ha épp pillanatnyilag rendbe is jön, akkor ugye részéről a hiba elhárítva. Itt megint ott vagyok, hogy értessem meg vele, hogy, DE NINCSEN RENDBEN BASZD MEG!
Aztán ott van, hogy ahogy írtam, mivel nincs ingyé, a hívás többe lenne mint amennyi kötbért megkapnék egy napra.
Most per pillanat még rendben van (kopp-kopp) a tegnap esti utolsó újraindítás óta.
Nyilván amint újra jelentkezik hasonló, rögtön hívom őket, de csak mert akkor már tényleg egyértelmű lesz, hogy döglődik ez a csoda doboz.kabelmania27
Most mint írtam rendben vannak az értékek is, olyanok mint bekötéskor, és azóta semmi gond nem volt, tegnapig. Tegnap produkált érdekességeket, ezt a fentebbi kommentemben írtam.
Osztó nincs csak net van."A fények csábítóak, de a sötétség több izgalmat rejt"
-
The Goth
tag
válasz zolee001 #91079 üzenetére
Tel. szolgáltatás az van, csak a kanócos telefont előbb meg kéne venni hozzá. Ez meg végképp a tök felesleges kategória. Évi egy-két hívás miatt. Most egyenlőre remény és kivárás van A visszahívás az nem csak a megrendeléses részre vonatkozik?
"A fények csábítóak, de a sötétség több izgalmat rejt"
-
The Goth
tag
válasz kabelmania27 #91090 üzenetére
Az se nincs. Sima CABELCON 4.9-esekel van összedugdosva.
Most nincs gond, de ránéztem az értékekre, és..."A fények csábítóak, de a sötétség több izgalmat rejt"
-
The Goth
tag
válasz kabelmania27 #91095 üzenetére
Modem üzemmód nekem nem kell. Nem dugok rá saját routert. Amit kell azt egymagában is kiszolgálja. IPv6-ban van, de abban volt a kezdetek (tavaly november) óta.
Amikor legutóbb arra jártam, a Wi-Free ki volt kapcsolva. Mondjuk nem én kapcsoltattam ki. Ez is egy külön story lehet, hogy ezt miért kapcsolják ki önhatalmúlag. De az is igaz, hogy vissza se kapcsoltattam mikor láttam, hogy ki van. Nem használom, nem kell.
A jelszintek nem tudom miért változtak hirtelen ennyit, de a bekötés óta a letöltésnél plusz 6-8 volt. A feltöltés az nagyjából maradt, eddig 44-46 volt.[ Szerkesztve ]
"A fények csábítóak, de a sötétség több izgalmat rejt"
-
The Goth
tag
válasz LouiS22 #91181 üzenetére
Ha valaki nem fix összeget fizet havonta, mondjuk a telefon rész miatt, annak tényleg jó tudni a számla részleteit is, amit ugye nem fog, amíg nincs kész. Esetlegesen reklamálni célszerűbb a befizetése előtt.
Én megnézni se szoktam, mire elkészül már rég be van fizetve. Mondjuk a telefon nincs használatban, szóval fix a havidíj is.
Más,
Egyértelműen döglődik a csodaboxom, ma rájuk csörgök, hogy hozzanak helyette egy olyat ami működik normálisan. Direkt rá fogok kérdezni, hogy adják-e már azokat a dobozokat amikről a hírek szólnak, és már nem a UPC-s logó virít rajtuk. Ha már egyszer úgy is cserélni kell, akkor adják oda most, nem?"A fények csábítóak, de a sötétség több izgalmat rejt"
-
The Goth
tag
Most hívtam őket, 4 csörgés után kapcsoltak emberkét. (ez azért nem 20 meg 40 perc, meg nem egy óra) Rámért a CB-re, na ez azért eltartott vagy 10 percig, aszongya elnézést lassan áll fel a rendszer, látja a hibát, mindenképpen technikus kell, (na nem mondod, tudom). Rákérdeztem ezekre a már nem UPC-s logós modemekre, hogy kaphatnék-e olyat ez helyett. Azt mondta, hogy amennyire tudja, ezek még egy darabig forgalomban maradnak, de ha rákérdezek a technikusnál, attól függ milyen eszközök vannak nála, lehetséges, hogy már arra cseréli. Egyébként így direktbe kérni nem lehet egyenlőre az újabb félét.
"A fények csábítóak, de a sötétség több izgalmat rejt"
-
The Goth
tag
Lenne egy kérdésem. Ha a hálózatban van hiba, és a net jelszintjei emiatt ugrálnak szélsőséges értékek között, az okozhatja-e a CB újraindulását??? Mert most nem tudom, hogy feleslegesen jön-e majd ki a technikus vagy nem. Az imént hívtak Vodától, a tegnapi hibabejelentésemmel kapcsolatban, ( a hiba amúgy szombat óta fenn áll (t)) hogy a hálózatban volt zűr és ma elvileg elhárították. Viszont az a fehér csoda (CB) ma is újraindult már. Mindenesetre mondtam hölgyeménynek, hogy azért jöjjön ki holnap. Ki tudom így cseréltetni a CB-t ha éppen nem jelentkezik probléma mikor itt lesz az emberke? Biztos ami biztos alapon én ki szeretném.
"A fények csábítóak, de a sötétség több izgalmat rejt"
-
The Goth
tag
válasz kabelmania27 #91316 üzenetére
A jelszint ingadozás világos, a kérdés, hogy ettől újraindulgathat-e a CB? Vagy pusztán ettől nem lenne szabad neki?
A modemértékek, most mint az álom.[ Szerkesztve ]
"A fények csábítóak, de a sötétség több izgalmat rejt"
-
The Goth
tag
válasz kabelmania27 #91318 üzenetére
Ez mennyire biztos, mert akkor lehet rájuk csörgök, hogy mégse jöjjön a technikus.
"A fények csábítóak, de a sötétség több izgalmat rejt"
-
The Goth
tag
válasz kabelmania27 #91320 üzenetére
Most pillanatnyilag nem. A modem értékek most
Le: 0-1
Fel: 44-46
Lemondani is a hibabejelentés menüpont alatt lehet, vagy ha nem akkor hol?"A fények csábítóak, de a sötétség több izgalmat rejt"
-
The Goth
tag
válasz kabelmania27 #91322 üzenetére
Oké, köszi.
Na jó. akkor most hol lehet lemondani?[ Szerkesztve ]
"A fények csábítóak, de a sötétség több izgalmat rejt"
-
The Goth
tag
válasz kabelmania27 #91325 üzenetére
Szerintem az lesz, hogy mivel úgy is ideszól mielőtt jönne, majd mondom neki, hogy tárgytalan. Legalább megspórolok egy hívást.
[ Szerkesztve ]
"A fények csábítóak, de a sötétség több izgalmat rejt"
-
The Goth
tag
válasz kabelmania27 #91327 üzenetére
Oké. Rájuk csörgök. Valahonnan legfeljebb majd kapcsolnak egy illetékest.
"A fények csábítóak, de a sötétség több izgalmat rejt"
-
The Goth
tag
Tegnap este, hívtam őket, hogy lemondjam a technikust, pont akkor indul újra megint ez a fehér szépség. Egyből le is raktam mielőtt emberkével beszélhettem volna. Most ment el, kicserélte a CB-t annak ellenére, hogy nem látott pillanatnyi hibát. Mondtam, hogy nem oké, és cseréljük szépen ki. Kérdeztem tud-e helyette más típust adni, pl. a már nem UPC logós darabot, de azt mondta ezeket még nem kezdték kiadni. UPC/Voda területen meg Sagem-et nem adhat, (próbáltam, hogy akkor lehetne-e azt) mert azért seggbe rúgnák, úgyhogy kaptam egy tök ugyanilyen UPC logós gyönyörűséget. Meglátjuk ez meddig él majd.
"A fények csábítóak, de a sötétség több izgalmat rejt"
-
The Goth
tag
kabelmania27
Az értékek ugyanazok mint voltak.
Le: 0- mínusz 1 -plusz 1
Fel: 44-46
A jelszint változásokat a technikus szerint is a hálózati hiba (emberke szerint pontosabban kábel rohadás, aminek a cseréje már érett egy ideje) okozta.
Viszont a CB újraindulások ettől függetlenül is megvoltak. Ezért is lett cserélve. Magyarán utolérte a CB kórság, azt döglődött.anglergab
Semmilyen új modemet nem kaptam. Mivel technikus szerint azokat még nem adják ki előfizetőknek. Mint azt fentebb is megírtam, (csak ugye el is kellett volna olvasni) egy ugyanolyan UPC logós CB-re lett kicserélve, amilyen eddig is volt.
"A fények csábítóak, de a sötétség több izgalmat rejt"
-
The Goth
tag
válasz cris78 #91613 üzenetére
Ugyan nem írtad pontosan, hogy milyen adat nem egyezik a BM adatbázissal, de ha már tényleg „ezer éve” köttettétek be a szolgáltatást, akkor esélyes, hogy azóta a kedves mama személyigazolványa lejárt és cserélték, az újnak pedig új a száma is, így az aktuális BM adatbázisban szereplő nem is egyezhet a szerződéskor megadottal.
"A fények csábítóak, de a sötétség több izgalmat rejt"
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- GIGABYTE RTX 3060TI GAMING OC 8G
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 9 7900X3D 64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest