- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Várható a HyperOS a Poco F3-ra is
- iPhone topik
- Mobilhasználat külföldön
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Fotók, videók mobillal
- Android szakmai topik
- A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
Hirdetés
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
-
Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
ph Asztali PC-k, monitorok, videokártya, hát, hűtés és egér is került heti válogatásunkba.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Robi_73
őstag
Sziasztok!
Mivel lejárt a hűségidőm, tegnap meghosszabbítottam azt. Gondolkoztam, hogy nem írok alá és fizetem tovább hűség nélkül, de így nem garantálják az árakat, és áremelés várható az ügyintéző szerint! Ezért most még a tavalyi árakon megköthettem újra a szerződést, az eddigi havidíj marad, és a 60-as net helyett kapok 120-ast.
Gold+HD+DVR + Net120 + Tel bronze=13550ft
Én amitől tartok, hogy ha hétfőn megemelik a netemet, akkor oda lesz a stabil szakadásmentes kapcsolatom. Nyugtassatok meg, hogy nem így lesz! Ha még sem jön be a váltás, öt napom van a szerződéstől való elállásra!
A véleményeket és tanácsokat előre is köszönöm!
A mostani jelszintek:
Power Level: Signal to Noise Ratio:
Channel 1: 0.0 dBmV 37.3 dB
Channel 2: 0.0 dBmV 38.2 dB
Channel 3: 0.1 dBmV 38.3 dB
Channel 4: 0.1 dBmV 36.6 dB
Channel 5: 0.0 dBmV 0.0 dB
Channel 6: 0.0 dBmV 0.0 dB
Channel 7: 0.0 dBmV 0.0 dB
Channel 8: 0.0 dBmV 0.0 dBUpstream Channels
Power Level:
Channel 1: 48.5 dBmV
Channel 2: 48.0 dBmV
Channel 3: 47.5 dBmV
Channel 4: 49.5 dBmV[ Szerkesztve ]
Robi73
-
Robi_73
őstag
Hétfőn debütált a UPC kínálatában az RTL KLUB HD csatorna. (6-os csatorna) Egy érdekes Index cikk a HD csatornákkal kapcsolatban. [link]
Robi73
-
Robi_73
őstag
Sziasztok!
Nálam a héten kezdődően néha 1-2 másodpercre szétesik a kép a tv-n. SD adások esetében ritkábban, HD adásoknál viszont sűrűbben. Más is tapasztalt ilyet? Cisco HD beltérim van.
Üdv.
Robi73
-
Robi_73
őstag
-
Robi_73
őstag
válasz Intruder2k5 #9844 üzenetére
Köszi srácok, a mai nappal "magától" beavatkozás nélkül megoldódott a probléma.
Robi73
-
Robi_73
őstag
válasz kabelmania27 #13113 üzenetére
Igen volt,most jött vissza a net 1 óra 45 percig volt szünet! Az a baj, hogy a barátom fia szerepelt a tv-ben (m2) és azt kellet volna felvennem. Ahogy elindítottam a felvételt rá egy percre behalt a net! Még az a jó, hogy a beltérit is beizzítottam, így meg van a felvétel csak küzdhetek a lementéssel! 2 év szünettel 16 éve vagyok előfizető a UPC-nél, de egyre gázosabb a szolgáltatás sajnos.
Robi73
-
Robi_73
őstag
válasz F_Zolee #62301 üzenetére
Nekem nincs vele semmi bajom, hibátlanul teszi a dolgát. Féltem tőle, mert olvastam, hogy sok a probléma és a Cisco EPC3212 modemmel nem volt semmi bajom, de kaptam egy nagyon jó ajánlatot így belementem. Szeptember 5.-én kaptam meg a modemet, másnap reggel már nem ment. Kezdtem is vissza dobozolni, de mobilneten láttam, hogy országos leállás van, így maradt. Azóta is hibátlanul teszi a dolgát! 4 telefont, 2 tv-t, 1 laptopot, 1 tabletet és 2 pc-t szolgál ki állandó jelleggel. A Wi-Free ki van kapcsolva.
Robi73
-
Robi_73
őstag
válasz pinnacle #62370 üzenetére
Én a Wi-Free-t még sosem használtam, amióta létezik nálam ki van kapcsolva.
1996-2009-ig voltam UPC kábel tv előfizető (berágtam a majd 1,5 szeres árakon az új előfizetőkhöz képest), majd 2011-ben visszatértem és azóta minden tőlük van. 2011-ben újrakábeleztettem mindent, problémám nem volt velük. Mivel társasházban élek és mindenkit megszórtak wifi képes modemmel azóta voltak wifi gondok a korábbi routeremmel 1-2 havonta, mert eléggé tele vannak a csatornák. Sok öreg nem is használja a wifit, csak feleslegesen foglalják, szennyezik a csatornákat.
Augusztusban megkerestek az ajánlatukkal mivel lejárt a hűségem, de minimális áremelés mellett adtak ajánlatot az akkori csomagomra. (111xx vs 117xx Ft) Alapból ragaszkodtam a korábbi csomagomhoz 240 megás nettel, és változatlan áron, de ha lehet olcsóbban és aláírok újabb két évre. Az ügyintéző azt mondta, hogy a 117xx Ft-os ajánlat a legjobb, így elköszöntem tőle. A hónap végén én hívtam őket, és kialkudtam egy 8600 Ft-os csomag árat, de már 500-as nettel és HBO-val. Ekkor kaptam még egy 9500 Ft-os ajánlatot is a korábbi csomagomra megtoldva egy havi 1gb-os adatforgalomra jogosító sim kártyával. Az előbbit választottam.
Régi csomag: Digital gold, DTV plusz TV-n, HD és felvétel opció, Fiber Power 240, Telefon - Nonstop S
Az új csomag ugyan ez csak 500-as net, plusz HBO.Robi73
-
Robi_73
őstag
válasz Lazarski #68407 üzenetére
Szerintem ez nem mánia, csak idáig a nagy többségnél nem volt ilyen gond. Azért az gáz, hogy az 500-as net az ötödét tudja csak. Egész biztos a hálózat a szűk keresztmetszet, mert én is csak a hajnali órákban tudok mérni 400 Mbit/s körüli értékeket. Régebben a 120-as és a 240-es net is max sebességgel hasított (néha többel). A wifi pedig katasztrófa, a CB-vel egy helységben levő eszközök is állandóan eldobják a netet. Az összes csatornán ezt csinálja és emiatt már cserélték a CB-t, de semmi változás. Én kétszer is nemet mondtam a CB-re, de mivel így tudtam kialkudni jobb ajánlatot bevállaltam ezeket a nyűgöket. Modem módban nincs gond. A telefonvonal nálam zajosabb lett a CB-vel, és néha ha nem vesszük fel a telefont, és a hangposta lép életbe addig csörög a telefon amíg ki nem nyomjuk manuálisan.
Robi73
-
Robi_73
őstag
válasz csabi63 #72172 üzenetére
Persze hogy elég és nem is kopogtattam náluk emiatt, de a korábbi 240-es net mindig max közeli értékeket hozott. Az én esetemben néha jó ha megvan a 100 MB/s. Az oldalukon és a reklámokban is úgy lenne korrekt a szolgáltatásuk reklámozása, hogy akár 500 MB/s-re is képes otthoni internet elérés. Ja és wifire garantált 0/0 MB/s sebességet sem hagyatnám ki velük a reklámokból!
Robi73
-
Robi_73
őstag
válasz ArthurShelby #72289 üzenetére
És általában ilyenkor egy külső, értékesítő cég keress meg nem a UPC, fix ajánlattal és korlátozott lehetőségekkel...
Robi73
-
Robi_73
őstag
Szia!
Ha jól gondolom a box távirányítójával vezérled a tv-t is? Mert ha igen, akkor mikor megnyomod a tv-gombot a box távirányítóján és kikapcsolod a tv-t a box sem ad ki képet, mert átvált tv üzemmódba (mintha analóg csatornákat néznél csak a tv-n) és ha visszakapcsolod a tv-t csak feketeséget látsz. Ilyenkor ha megnyomod a UPC gombot visszajön a kép és nem kell ki-be kapcsolni a boxot, viszont az élőképet látod nem azt ahol megállítottad. A gyógymódja a dolognak egyszerű. A megállítás után még mielőtt megnyomnád a tv gombot letakarod a távirányító elejét a kezeddel és utána váltod át a távirányítót tv üzemmódba, majd kapcsolod ki a tv-t. A tv bekapcsolása után megint letakarod a távirányítót, megnyomod a UPC gombot és onnan folytathatod a műsor nézést ahol korábban megállítottad. Remélem érthető a dolog és egyről beszélünk.
[ Szerkesztve ]
Robi73
-
Robi_73
őstag
válasz Kicsirics77 #79668 üzenetére
2017.09.06. környékén, pont két éve volt az országos leállás. Azért emlékszem rá, mert akkor írtam alá még két évre és aznap sózták rám ezt a csodálatos Connect boxot. Én kézzel, lábbal tiltakoztam a box ellen, de csak vele együtt tudtam jó ajánlatot kialkudni. Szerződéshosszasításkor közöltem a telefonos ügyintézővel, hogy bármi bajom lesz vele azonnal adom vissza. Erre másnap jött az országos leállás. Szépen becsomagoltam, majd indulás előtt felnéztem a netre és tele volt a net panaszos UPC-s ügyfelek írásaival, mert nem volt net, tv és telefon sem az egész országban. Azóta egyszer cserélték a boxot és kizárólag modem módban használom...
Robi73
-
Robi_73
őstag
-
Robi_73
őstag
Igen, de nem tudod sem megnézni, sem pedig letölteni a számlát. Én most írtam nekik, mert napok óta azt írja a weboldaluk, hogy 1-2 nap múlva elérhető lesz a számla, és mint ahogy írtátok a kártyás fizetés sem működik. Pedig elméletileg holnap jár le a fizetési határidő...
Robi73
-
Robi_73
őstag
Én is átutalásról (csoportos beszedés) fizettem mindig, de 2 éve mikor az utolsó hűségidőt aláírtam, akkor átraktak a Díjnet rendszeréből a sajátjukba. Azóta ők küldik az emailt, hogy a számla elkészült és ennyit és ennyit fizessek. Pedig anno direkt Díjnetes regisztrációhoz kötötte az online számlafizetés lehetőségét a UPC.
Robi73
-
Robi_73
őstag
válasz unicumnext #80458 üzenetére
Köszi! A számlát és a fizetési lehetőséget hiányoló üzentemre, most kaptam az alábbi választ, laza 21 óra elteltével. Reggel már működött a kártyás fizetés, de számlám továbbra sincsen.
"Szia Róbert!
Sajnos a számlák továbbításának fennakadását még nem sikerült kiküszöbölni, mely kellemetlenség miatt elnézésedet kérem. Azon dolgozunk, hogy most már mihamarabb pont kerüljön az ügy végére. Még további türelmedet szeretnénk kérni. Alapvetően a https://bit.ly/2YGiVmW oldalon My UPC bejelentkezés nélkül is van lehetőség bankkártyával fizetni. Üdv: Gergely"Robi73
-
Robi_73
őstag
válasz Amazonas #82493 üzenetére
Szia!
Én is láttam az ajánlatukat és el is gondolkodtam rajta. Tegnap viszont felhívtam őket és rákérdeztem az ügyintézőnél az ingyenes 2 hónapra. Az ügyintéző szerint a kedvezmény csak új előfizetőknek jár (én ebben nem vagyok biztos, mert a szöveg nem egyértelmű), viszont mivel Gold csomagról váltok Prémiumra, a hűségemért cserébe kedvezményes áron kapnám a csomagot ami 7299 Ft. A mostani csomagomat 8300 Ft-ért kaptam, de mivel már régebben lejárt a hűségem és nem hosszabbítottam megemelték 8600 Ft-ra.
A beszélgetés végén még kaptam Vodafonos ajánlatot is, a négy meglévő Telenoros flottás mobil előfizetésemre, ami 4000 Ft-al drágább lenne. A mostani 175 perc/0 sms helyett kapnék 200 percet vagy 200 sms-t (a keret elhasználása után 40Ft/perc és sms), korlátlanul hívhatnám a Vodásokat, a 3GB-os net helyett lenne 4GB, a 10 GB-os helyett pedig 17GB. Ez az ajánlat nem rossz, de nem is annyira jó és az itteni fórumokon leírt Vodás tapasztalatok miatt kicsit tartok is tőle.
Robi73
-
Robi_73
őstag
válasz Robi_73 #82496 üzenetére
Most volt időm leadni az online rendelést. Végig mindenhol 7299 Ft-os összeg szerepelt, viszont a visszaigazoló emailben már 8299 Ft havidíjat írtak. Tegnap direkt rákérdeztem arra, hogy van egy rögzítős boxom és egy plusz beltérim és így is 7299 Ft lesz, a válasz igen volt. Azonnal le is mondtam az egészet 1221-en. Ma még 17 óra körül keresni fog a tegnapi ügyintéző a Vodafonos ajánlat miatt, legalább szembesíteni tudom majd a tényekkel. Szóval csak óvatosan...
Robi73
-
Robi_73
őstag
válasz Csabi1984 #83142 üzenetére
Szia!
Nálam a kezdetektől kezdve meg van ez a "hiba". Én azt tapasztaltam, hogy csak akkor csinálja, ha a távirányító power gombjával kapcsolom be a boxot, nem a UPC gombbal. Ilyenkor a megoldás az, hogy kikapcsolom és várok 9-10 percet míg frissíti magát a box és utána már rendesen működik. Így nem kell mindig áramtalanítani a boxot...
Robi73
-
Robi_73
őstag
Sziasztok!
Máshol is kezdenek elszállni az árak a Vodafonenak köszönhetően? Szolnokon, az utcánkban új előfizetőként ilyen ajánlatot kapnék:
Az új ajánlatuk mindig drágább lenne, most ennyit fizetek:
Már 2 éve nincs hűségem, pont most emeltek ~200 Ft-ot. Eddig csak Telekom adsl volt mint "konkurencia", viszont most hozzák az optikai kábelt az utcánkban. (bíztam benne, hogy a DIGI jön ) Amennyiben engedi a T kötni a Flipet (TV: 107 + 34 HD csatorna, Net: 300/75 Mbit/s + telefon) 5500 Ft-ért jobb ajánlat lesz amit a UPC ad. Viszont ha maga a T is alámegy árban a UPC-nek, akkor szerintem a környéket bukni fogja a UPC...
Robi73
-
Robi_73
őstag
válasz kabelmania27 #92356 üzenetére
Köszi a tippet, itt ez nálunk eddig nem működött, talán most menni fog. Egyszer már felmondtam az egészet, akkor sem kaptam jobb ajánlatot. Most is csak drágább ajánlatokkal bombáznak és a HBO-t erőltetik. Majd ha augusztusban a kezemben lesz a kialkudott T-s/Flip ajánlat, felhívom őket. Bár én a szívem szerint itt hagynám őket, mert a fórumot folyamatosan követve nem sok jó vár az előfizetőkre. És a Flip 75 Mbit/s-es feltöltési sebessége is mérföldekkel jobb a UPC-hez viszonyítva, a T-s 1000Mbit/s-ről nem is beszélve. A mobilnetem is gyorsabb feltöltésre képes (70-90 Mbit/s) és kevesebbet is fizetek érte. Sajnos a Voda átvett egy elavult, leharcolt rendszert, ha nem dobnak valami nagyot, az előfizetők egész biztosan elfordulnak tőlük. Főleg ha rossz árképzésükkel túllőnek a célon...
Robi73
-
Robi_73
őstag
-
Robi_73
őstag
Sziasztok!
Tegnap telefonon lemondtam a vezetékes szolgáltatásaimról, mivel másik szolgáltatóhoz megyek. Közölte az ügyintéző, hogy 14.-én kapcsolják ki a szolgáltatást és utána kapok majd egy zárószámlát. Nem telt el egy óra, és a upcmail és a Horizon Go sem üzemelt már. Sajnos a vezetékes szolgáltatásokat már nem tudtam kipróbálni, mert tegnap már bekötötték az optikát, a Upc/Voda rendszere pedig ki lett iktatva. Szerintem elég érdekesen oldják meg a dolgot, mikor még legalább három napig fizetek a szolgáltatásukért...
Robi73
-
Robi_73
őstag
Sziasztok!
Valaki mondott fel vezetékes előfizetést, és adott le eszközöket mostanában? Szerintem elégé vérlázító ahogyan intézi a dolgokat a Vodafone!
Bocsánat, kicsit hosszú lesz..
Történt ugyan is, hogy pénteken (12.11.) telefonon felmondtam a vezetékes szolgáltatást és az ügyintéző azt mondta, hogy vagy postán, vagy pedig bármelyik Vodafone üzletben leadhatom az eszközöket. A szolgáltatást 12.14.-én fogják kikapcsolni (a telefonbeszélgetés után 40 perccel már nem üzemelt a upcmail, és a Horizon go) és onnan számolva 3 munkanapon van leadni az eszközöket. Ma hónom alá csaptam a boxokat és a modemet és besétáltam a szolnoki hivatalos (nem a partner) Vodafone üzletbe. A kezelőpultnál kiválasztottam az eszközleadást, és sorszámot húztam. Pár perc múlva hozzám lépet az egyik ott dolgozó alkalmazott és közölte, hogy ha eszközt szeretnék leadni, akkor várnom kell ami lehet akár 1 óra is. A karácsonyi időszak miatt számoltam ezzel a lehetőséggel, mondtam neki kivárom a sorom nem sietek. Az üzletben nem volt tumultus, utánam is közvetlenül ketten, max hárman húztak sorszámot. Ismét eltelt egy kis idő, majd ismét odalépett hozzám egy másik értékesítő hölgy, aki a postai leadást tanácsolta, mert lehet akár 2-3 órát is várnom kell míg leadhatom az eszközeimet. Itt már sejtettem, hogy mire megy ki a dolog, mert a jóval utánam érkező ügyfeleket is rendre elém sorolta a rendszer. Mondtam a hölgynek, hogy a kolléganője 1 órát mondott, azt megvárom és utána eldöntöm mit szeretnék. Ismét eltelt egy kis idő, jött a következő ügyintéző srác, hogy ő csak jót akar, ne várjak feleslegesen jobban járok a postával. Azt a magyarázatot adta, hogy ők csak megörökölték a régi UPC-s ügyfeleket és nincs kapacitásuk, idejük az eszközök leadásával foglalkozni, és a rendszer minden érkező ügyfelet elém fog sorolni. Magyarul addig várakoztatják az ügyfeleket míg fel nem adják a dolgot. Mondtam neki, akkor a weboldalon és a telefonos lemondásnál miért nem kizárólagosan a postai leadást jelölik meg lehetőségként?! Erre nem mondott semmit, morogtam neki egy kicsit, elköszöntem és 40-45 percnyi várakozás után angolosan távoztam. A postán pedig 10 perc alatt végeztem úgy, hogy nem volt megfelelő méretű doboz.
Sajnos lesz velük még egy köröm, mivel a záró-jóváíró számlával amit majd küldenek be kell hozzájuk mennem, hogy kérvényezem az időarányosan visszajáró havidíjam összegét. Ez is milyen dolog már, elektronikusan fizetem, miért nem tudják automatikusan visszautalni a túlfizetés összegét.
20-22 éve vagyok két év megszakítással előfizető, azért ez semmilyen szinten nem ügyfélbarát eljárás. Soha nem volt tartozásom, mindig időre fizettem és egy autó árát hagytam "náluk". A UPC sokkal jobban bánt az ügyfeleivel, a Telekomtól pedig tanulhatnának ügyfélkezelést, pedig ők sem szentek...
Robi73
-
Robi_73
őstag
válasz Motion_Blur #101353 üzenetére
Szia!
Az előfizetést mond le telefonon, az eszközöket pedig ad le a postán. Én még a zárószámlára várok...
Robi73
-
Robi_73
őstag
válasz Botivagyok #101450 üzenetére
Szia!
Az árukeresőn a véleményeket olvasva más is járt úgy mint te, és hiába cserélte ki a telefont a másik is "hibásan" működött. Majd a szervizhez fordult és ők mondtak valami beállítást, ami után hibátlanul működött a telefon. Szerintem a telefonnál a Tone/Pulse mód megfelelő beállítása lehet a megoldás.
Robi73
-
Robi_73
őstag
válasz fojtviki #101843 üzenetére
Én is tegnap "kaptam" meg a számlát, csak még megnyitni nem lehet. Tőlem is leakarnak gombolni 2910 Ft-ot úgy, hogy dec 11.-én felmondtam a szolgáltatást, amit 14.-én kikapcsoltak. Az én felfogásom szerint ők jönnek nekem félhavi díjjal, és a novemberi internet árával amit megigényeltem. Óriási bajok vannak minden szinten a tulajdonos váltás óta, nem tudom a NAV megvágta e már őket a sorozatos számla nélküli fizetések miatt...
Robi73
-
Robi_73
őstag
válasz blakey #102414 üzenetére
Amikor bevezették pár éve az e-pack kedvezményt, Díjnet-es regisztrációhoz kötötték a dolgot. Majd pár évvel később, mikor az emberek szerződése lejárt és újabb hűséget vállaltak, akkor már kézzel, lábbal kapálóztak a Díjnet ellen (gondolom a Díjnet által levont tetemes jutalék miatt), és próbálták átterelni az ügyfeleiket a weboldalukon keresztül bonyolított fizetésre, számlaletöltésre. A weboldal mindig hemzsegett a hibáktól, de amióta a Voda átvette az egész céget, azóta teljesen használhatatlanná vált. A fizetési határidők lejárnak, mert nem tud az ember befizetést kezdeményezni a weboldalon és az applikációban sem, és ami a legdurvább a számlákat sem látja, kapja meg az ügyfél fizetés előtt, és nem tudni miért is fizetünk valójában. Pedig az email megérkezik a hónap közepén, hogy a hónap első napján kiállított számla már elérhető, letölthető. Tiszta vicc amit művelnek...
Robi73
-
Robi_73
őstag
válasz woodworm #102435 üzenetére
Nekem is csoportos beszedés van, volt beállítva csak mivel bankot váltottam nemrég, és a T hozta az optikát tudtam, hogy váltani fogok ezért nem lett beállítva az átutalás, és fizettem inkább bankkártyával. A legnagyobb probléma az, hogy nem kapsz számlát és úgy fizettetik be az összeget az ügyfelekkel. Rendszeres számlakiállítóként, a számviteli rendet ismerve botrányosnak tartom a dolgot, nem is értem miért nem ugrott még rájuk a NAV.
Az én esetemben az is érdekessé teszi a dolgot, hogy december 11.-én felmondtam a szolgáltatást, amit ki is kapcsoltak 14.-én, most pedig "kaptam" egy 2911 Ft-os számlát, úgy, hogy ők tartoznak nekem félhavi előfizetés jóváírásával. A héten hétfőn felhívtam őket, az ügyintéző hölgy hebegett, habogott és visszahívást ígért. Próbáltam vele elküldetni az általam még nem látott számlát, de úgy nyilatkozott, hogy azt ő nem teheti meg. Tegnap kaptam egy emailt, hogy háromszor próbáltak telefonon elérni, és ezért emailban válaszoltak.Természetesen nem volt egyetlen egy nem fogadott hívásom se, és hívásértesítő sms-t sem kaptam. Az emailben azt írták, hogy 2911Ft tartozásom áll fent továbbra is. Tegnap ismét felhívtam őket. Szerencsére egy értelmes hölgyhöz kerültem és elmondta, elismerte a rendszerhibát (a kollégák dolgoznak rajta), elnézést kért, és közölte a TV előfizetést számlázták ki nekem a januári hónapra. Kérte, hogy utaljam el az összeget és február elején hívjam őket ismét, majd akkor állítják ki a zárószámlát, és visszakapom a ténylegesen nekem visszajáró összeget. És a legszebb a dologban az, nem látja a rendszerben, hogy beérkezett volna az általam leadott, szolgáltatótól kapott eszközöket, amiket december 14.-én feladtam postán, és a biztonság kedvéért szkenneljem már be a postai bizonylatot, és küldjem el nekik a weboldalukon keresztül.
Óriási katyvasz lehet náluk a rendszerben, örülök ha egyszer végleg megszabadulok tőlük. Pedig a szolgáltatásaikkal viszonylag elégedett voltam, csak hát jött a Voda...
[ Szerkesztve ]
Robi73
-
Robi_73
őstag
válasz Robi_73 #102437 üzenetére
Kálváriám a mai napon, a Vodafontól kapott emailnek köszönhetően vélhetően véget ért.
"Egyenleged 12901 Ft túlfizetést mutat. A túlfizetett összeget bankszámlára utaljuk, postai úton kikézbesítjük, Kérjük, rendelkezz arról, hogy kinek a számlájára, vagy milyen postacímre kéred az összeget visszaküldeni. Válaszodban jelöld meg ezen ügyintézés iktatószámát."
Remélem nektek egyszerűbb és ügyfélbarátabb lesz az elválás, ha meghozzátok egyszer a döntést...
Robi73
-
Robi_73
őstag
válasz Drughi #102554 üzenetére
Szia!
Szerintem jobban jársz ha hagyod kifutni a szolgáltatást a hűségidő végéig, még ha nem is használod azt. Elméletileg az igénybe vett szolgáltatásokra kapott kedvezményt kell időarányosan visszafizetned egy összegben. Például az általad igénybe vett szolgáltatások listaára 30e Ft/hó, de te azt 8000 Ft/hó-ért kapod a vállat hűséged miatt, akkor neked 9x22e Ft-ot, azaz 198.000 Ft kötbért fog kérni a szolgáltató. De a szerződésen pontosan le van írva minden, a nálad lévő szolgáltatói eszközök árával együtt, arra az esetre ha nem szolgáltatnád vissza őket valamilyen okból kifolyólag.
Robi73
-
Robi_73
őstag
válasz Toth_Jani #102781 üzenetére
Nálunk már jelentkezett a lekapcsolt Wi-Free áldásos hatása, mert jelentősen megemelkedett a sebesség 2.4Ghz-en két napja. Eddig olyan 30-40Mbps-t mértünk a legjobb esetben és az eszközök dobálták el a jelet. Ezért 3-4 éve átértünk itthon 5 Ghz-re. Nem tudom mennyien használták a Wi-Free-t, sokan szerintem azt sem tudják mi fán terem, csak szennyezték és zavarték vele az étert...
Robi73
-
Robi_73
őstag
válasz Intruder2k5 #102818 üzenetére
45 lakásos társasházban lakom és decemberig csak a UPC és a T szolgáltatott (ADSL). December óta T optikán vagyok, a sebesség növekedést tegnap tapasztaltam először. Amióta létezik a Wi-Free nálam központilag le volt tiltva. A jelszó garantáltan nem volt feltörve, illetve a csatlakozott eszközök is ellenőrizve voltak. Most tesztelem tartósan a 2.4Ghz-et eldobja e a jelet.
A lenti kép még a UPC-s korszakban készült és a 2.4Ghz-en elérhető eszközöket mutatja. Volt hogy 50db feletti kapcsolatot láttam wifin. Rendszeresen volt olyan, hogy a routertől 3-4 méterre lévő smart tv-n egy filmet nem lehet megnézni, mert mindig szakadozott a kapcsolat, ugyan így a másik szobákban lévő laptop, tablet és pc is dobálta a netet. A UPC cserélte a beltérit, de nem oldotta meg a problémát. Meguntam a család reklamálását és átálltam saját eszközre és 5Ghz-re. Ott csak kettő-négy kapcsolatot látok wifin, azóta nincs gond.
Robi73
-
Robi_73
őstag
válasz viktorhu #102827 üzenetére
Értem, köszi szépen! Viszont mindenki aki nem kapcsolja ki a nem használt sávokat, legalább két jelet sugároz így is 2.4 és 5Ghz-en. Én amelyiket nem használom azt lekapcsolom mindig. Sok idős a házban nem is használ netet, csak mivel csomagban jóval kedvezőbb az előfizetési díj, beköttette azt is.
Most szólt a fiam, hogy már kétszer megszakadt 2.4Ghz-en a net a gépén. Szóval megyünk vissza 5Ghz-re, pedig a sebesség még mindig jobb mint korábban, a pingről nem is beszélve.
#ish4d0w
Köszi neked is! Ahogy látom egyformán gondolkodunk a wifi használatáról...
[ Szerkesztve ]
Robi73
-
Robi_73
őstag
válasz Intruder2k5 #102871 üzenetére
Ha jól emlékszem, mikor mindenki szerződött a UPC-vel, a szerződés tartalmazta az email szolgáltatást, 3 vagy 5 email fiókkal. Ez nem szolgáltatna kellő indokot a megkereséshez? Itt is beszéltünk már róla, hogy egy ügyvéd már keresetet nyújtott be a Voda ellen, a megszűnő email szolgáltatás miatt...
Szerk.:
Mondjuk én mint cégvezető, biztos nem használnék szolgáltatói emailt a cégemhez, de még gmailost sem. Kaptam már úgy árajánlatot vállalkozótól, hogy a felesége gmailján küldte el azt. És végig azon kommunikáltunk...
[ Szerkesztve ]
Robi73
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- GIGABYTE RTX 3060TI GAMING OC 8G
- Asus TUF FA507 - 15.6" IPS 144Hz / Ryzen 7 6800H / 16Gb DDR5 4800MHz / RTX 3050 Ti / 1 ÉV GARANCIA
- NVIDIA Dell RTX 2080 Ti 11GB GDDR6 - Beszámítás: OK
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen