- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
Hirdetés
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
Hardverek pünkösdre
ph E-book olvasók, komponensek és perifériák kerültek hétvégi összeállításunkba.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
válasz nylontacsko #26 üzenetére
Sajnos engem több ilyen részlet is "megfogott". Az, hogy a 2. sorra nincs légbefúvás egy ilyen felépítésű autónál, hatalmas tökönszúrás. Ez az üléssor nekem túl fapad (mint a 15 éves melós tranzitban). A felhajtható tálca és annak elhelyezése sem épp szemet gyönyörködtető. A csomagtérre pedig mintha elfogyott volna teljesen az amúgy sem túl nagy kreativitás és a bármi jó lesz alapon dobták össze.
Ezek miatt az alapára is sok szerintem, de normálisan felkonfigurált meg már kifejezetten röhejes és pofátlan. Nem, ingyen sem kellene (hacsak nem azért, hogy pár hát alatt elvegye a kedvem a full electric-től megint egy időre, majd áron alul gyorsan eladjam), nem szeretem, amikor kompromisszumokkal kell az autót használni és folyamatosan bennem van, hogy ez nem működik jól bent, azt menet közben nem bírom állítani és helyenként siralmas a kialakítása...A cikkben említett érintőgombos lámpa kapcsolgatást viszonylag gyorsan megszoktam VW-éknél. Még valahol élhető is a módszer. Reflexből koppintom indulás után le az auto módról - általában a fel állapotra és utána nem érdekel (egyszer b@xott ki velem a fényérzékelő szenzor, azóta én kapcsolom a lámpát). A klíma érintős vezérlése és kijelzőn való állítgatása viszont nem jön be 1,5 év után sem.
A mutikormány érzékelésével nekem gondom nem volt - talán a hangerő csökkentés, amit lassúnak éreztem és sokat kell maszírozni a kellő csökkenéshez. Számomra elrendezés káoszos, túlbonyolított és helyenként ellentétes az észjárásommal (nem találok logikát a jobb és bal oldal kiosztásában).
Folyamatosan gondolkodom, hogy milyen VW típusra lehetne visszatérni a hétvégi autóval. Hát ez inkább arról győzött meg, hogy maradjak OIIIIIIIORead only...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest