- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Smart Band 8 Pro - pro és kontra
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Netfone
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
Hirdetés
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
Rövid videón a Black Myth: Wukong
gp A sokak által várt játék a tervek szerint augusztus végén debütál PC-n és konzolokon.
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
Új hozzászólás Aktív témák
-
kurtuzov
senior tag
Itt a kérdés az, hogyan reagálnak rá most és a következő években. Lehet Samsung módon túlaggódni és túlbiztosítani (ez lássuk be odafigyelést mindenképp jelent a cégtől) vagy hogy a kínai arcvesztés fel se merüljön, mintha tudomást se vennének a dologról. A semmitmondó Xiaomi márkaképviseleti válaszok rendben vannak addig, amíg a központ ki nem adja erre a kommunikációs panelt. De lesz-e két év múlva tuti száraz lencsés telefon? - ez mutatja meg a gyártói hozzáállást.
[ Szerkesztve ]
-
janeszgol
félisten
Sajnos a gyártó jól fog kijönni ebből. Totál leszarja az egészet.
A vevő szív. Minek akkor a 2-3 év garancia, meg az 5 év szoftvertámogatás, ha egy ilyen hibára, mely hiba szerintem súlyos (ahogy súlyos hiba volt a Samsungnál az autófókusz elalvása, viszont ők szervizben javították a telefonokat), és használhatatlanná teszi a készüléket konkrétan leszarja a gyártó.Ugye hasonló téma az Apple-nél a hidegben való kikapcsolás. De ez megszűnhetett már.
Samsung autófókusz hiba (S8, S10e biztosan érintett), de ők is befogadták szervizbe ezeket a telefonokat.[ Szerkesztve ]
-
AthlonXP
őstag
"és ahogy látom sokak szemet húnynak ezelőtt, pedig a saját érdekük lenne nem megvonni a vállukat ilyen hiba esetén."
Mivel jelezték, többen is a gyártó/szerviz felé a problémát, így végül is nem mondhatjuk, hogy szemet hunynak felette. Az más kérdés, hogy a gyártó szerint ez normális ( nem, nagyon nem az! ), ezért nem foglalkozik vele.
Vevői oldalról, többet nem igen tehetsz ez ellen, max. a következő telefonod már nem Xiaomi lesz ( ez mondjuk, borítékolható az ily módon cserbenhagyott, hülyének nézett vásárlók részéről szerintem ).
Mint írtam fentebb, nálem ez a probléma nem jött még elő, ettől függetlenül, nem biztos, hogy legközelebb is ezt a márkát választom majd. 5 évig használtam Samsungot, bánom már, hogy váltottam, pedig szeretem ezt a telefont is (13T), de valahogy a Samsung menüje és emiatt a kezelhetősége, számomra, fényévekkel jobb, mint a Xiaomi.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Crypto Trade
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- Milyen okostelefont vegyek?
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs