Navee N40 - semmi kapkodás

A piac egyik legolcsóbb rollere járt nálunk, nyilván adódnak megkötések, ezekre mutat rá tesztünk is.

Bevezető

Eskü nem fogok többet a hazai szabályozás hiányáról (és az évek óta történő ígérgetésről és etetésről írni), de ha valami, akkor a Navee N40 az összes elképzelt tervezetnek megfelel. 350 wattos motor, tárcsafék, első-hátsó lámpa, fényvisszaverők és maximum 25 km/h-s sebesség — ezek pont azok a jellemzők, ahol a tervek szerint meghúznák a határt, amíg még egy e-roller nem számít robogónak. A németek amúgy eggyel szigorúbbak, ott két mechanikus fék az előírás, a Navee N40 pedig csak a hátsó kerekeket fékezi, az első kereket az elektromotor ellenállása lassítja.


[+]

Viszont a gép éppenséggel be tud csúszni a 100 ezer forintos lélektani határ alá egész vastagon, mert a Tomtop 239 euróért kínálja az NVN40 kuponkóddal a motyót (és ebből még lejön majdnem 10 euró, ha Paypallal fizet a vásárló), amivel az egyik legolcsóbb, de már használható képességű eszköz, ráadásul a Navee nem ma kezdte az ipart, az S65 például bitre ugyanaz, amit a Xiaomi némileg drágábban Electric Scooter 4 Ultra néven itthon is forgalmaz. Azzal egyébként nagyon jó tapasztalataink voltak, ezért bíztunk abban, hogy a tényleg olcsó kategóriában is életképes lesz a gyártó.


[+]

Egy olcsó rollerrel szemben nyilván nem olyan magasak az elvárások. De azért jó lenne, ha nem döglene meg 10-15 kilométernyi haladás után, össze lehetne csukni rendesen, felvinne a budapesti hidakon és tudnánk használni a folytonossági hiányokkal jócskán megáldott fővárosi infrastruktúrán is. Papíron a Navee N40 elvileg megfelel az elvárásoknak, de pont azért jó, ha az embernek van lehetősége ki is próbálni a gépet, mert fény derülhet bizonyos negatívumokra. Fény is derült, más kérdés, hogy 87-88 ezer forintért ezekből mit nézünk el.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés