- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
TheMarci
addikt
Utólag derült ki, hogy amikor behozták a kocsit, előtte 4xx.xxx-ről tekerték vissza 6x.xxx-re. Erről persze az Ivancsiban, meg sehol nem szóltak, (Jó, gyanús lett, amikor pár éve minden baja is volt a kocsinak, és havonta repkedtek a több 100.000-ek rá.), de végül eljutottam a Vdash / V-Garázsba, és ő tudta valahonnan lekérni a valós állást a köztes adatokkal.
Csak kiszámolni nem volt kedvem, 512k km volt benne amikor tönkrement a váltó.
5 éve volt a javítás, 529.000 Ft volt.
Do You Dream?
-
aneda
aktív tag
Mikor még a gyári olaj volt benne, nagy hőségben tartós autópálya tempó után a lehajtón 5-ből 4-be váltáskor ütött egyet.
Ez olajcserével mérséklődött, de nem tűnt el teljesen, pici rántás megmaradt.
Továbbá hidegen 3-ból 4-be váltáskor megugrik a fordulat és ezért ránt is egyet, ez megvolt 240k-nál is, de azóta kétszer volt olajcsere és ennek ellenére fokozatosan erősödik a jelenség. Most van benne 370k, szerencsére csak hidegen, első váltáskor csinálja.
Olajcsere után kell az olaj élettartam számlálót nullázni.
Volvo szerint élettartam olaj van benne, csak azt felejtik el itthon hozzátenni, hogy az európai piacon... Közel keleti, ázsiai piacon a Volvo előírja a váltóolaj cserét!Az oroszok már a spájzban vannak!
-
Az autómból a Vdash-nál kiolvasták a km állásokat, mert abban több helyen is van tárolva, és stimmelnek az adatok.
Az XC90-ben (dízel) automataváltó szeleptömbje kb 300-350e ft az alkatrész, hozzá kell tenni a munkadíjat. Arra kell számítani, hogy ha javítani/felújjítnai kell, akkor 500-700e ft-tól indul.
Ezért a helyedben is lecseréltetném az olajat.<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
hito
nagyúr
válasz TheMarci #12602 üzenetére
Én is agyalok, hogy Carvertical-on lekérem a teljes előéletét, de igazából már csak idegesíteném magam vele, hiszen már megvettem. Vásárlás előtt a JSZP-ben néztem meg és elvittem nagybátyám műhelyébe. Lehet lenne nagy meglepetés, ha Carvertical-on rénéznék.
aneda: nem semmi, hogy még ennyi idő után is megy, úgy hogy tapasztalni a hibát. Más automata (Mercin kívül) már 3x felfordult volna. Nem mintha annyira ismerném ezt a típust, a többivel viszont volt negatív tapasztalatom és ismerőseimnek is. ű
FireFox1996: le is fogom, szinte biztos. Beszéltem Volverk-kel. Jövő héten valamelyik nap vihetem.
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
FeRRaR1
őstag
Én cserélném, ahogy mindig is cseréltem. Mi gondot okozhat a tisztább folyadék jobb kenés? Átmosáson mit értenek. Az tehet neki nem jót, ami a legajánlottabb megoldás az az olaj hűtő lekötése járó motorral, és addig engedni ki a régi olajat, szívni fel az újat amég tiszta nem lesz a hűtőből ami kijön. Így minden le van cserélve, megy és mozog közben a váltó, a hűtőben sem marad ott a régi mint a sok Youtubon látható módszernél...
Magát a "klasszikus" átmosást hogy olcsó olajjal megnyomják egy géppel, megint leengedik és megy bele a gyári. Na azt én sem javaslom.
-
hito
nagyúr
válasz FeRRaR1 #12609 üzenetére
Most jelentkezett egy elég komolynak tűnő probléma. Sógorom jött mögöttem ma és szólt, hogy indulás után fél-1 percig kék füstöt produkált az autó. Előtte nem járt, hidegen indítottam. Rögtön kétoldali infarktust kaptam, azóta túrom a netet, hogy mi okozhatja. Olvastam már szelepszár szimeringtől elkezdve, dugattyúgyűrű kopás, porlasztócsúcs, turbo, meg minden finomságot, természetesen már be is vizionáltam az 1MFt-os motorgenerált.
Az eladó elmondása szerint 120km-rel ezelőtt kapott a motor teljes generált 800eFt értékben, felét nem értettem a dolog miértjéből. Gondoltam ez ám a jó vétel, még a motor is fel lett újítva.
Kezdjem magam elásni, vagy nem biztos, hogy vészes a helyzet? Sajnos úgy tűnik nem vagyok egy túl körültekintő autóvásárló
[ Szerkesztve ]
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
molnarpeter
nagyúr
Hideg van, majd ha 20 fokban is csinálja, akkor térjünk rá vissza esetleg izzítót ellenőriznék, illetve egy fix parkoló helyen reggel lehetne olajszintet nézni és dokumentálni, fogyott-e belőle (ezer km-es nagyságrendben tekintve). Mennyi ideje állt az autó indítás előtt?
Azt jó lenne tudni tételesen, mit takart a motor generál. Sokaknak már egy időszakos vezérlés csere is annak minősül, de ennyiért már kijön más is.[ Szerkesztve ]
-
hito
nagyúr
válasz molnarpeter #12611 üzenetére
Tegnap este mentem vele utoljára, ha az nem számít, hogy délelőtt beálltam vele a kerítés mögé. Ha az is számít, akkor olyan 6 órát állt indítás előtt. Neeem, tényleg komplett generál volt Már ha igaz, amit állít. Nem feltételezem, hogy hazudott erről.
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
hito
nagyúr
válasz BigBlackDog #12613 üzenetére
Persze, hogy onnan. Ha máshonnan jött volna, ugrok is ki az ablakon keresztül
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
hito
nagyúr
válasz BigBlackDog #12615 üzenetére
Ez felel az állófűtésért, jól gondolom?
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
hito
nagyúr
válasz BigBlackDog #12617 üzenetére
Jópofa dolog ez az állófűtés. Kár, hogy pont a tél vége felé vettem ilyen autót
Lenne még itt 1-2 kérdés egyébként:
- ha van benne autó telefon (a sim kártyát én szedtem ki belőle, valamelyik tulaj benne felejtette, nem az előző), akkor törvényszerűen van benne bluetooth kihangosító is?
- a DVD-t rákötve AUX-ra jack-RCA csatlakozóval, nem jön meg a hang, hiába állítom AUX-ra a fejegységet. Mi lehet a gondja? Lehet, hogy nem jó a kábel? 3 osztásos a jack
- csak átlagfogyasztás mérő van benne? Pillanatnyi is jól jönne
- a pontos típust hogy lehetne megállapítani? Volvo szerviznél telefonon azt mondták, hogy valamelyik ajtó szélén megtalálható, de sehol nem látom- picit zavaró, hogy a nem jelzi milyen sebességben vagyok éppen, csak azt, hogy D és a többi. Ez beállítás kérdése, vagy fokozat kijelzés nincs benne?
Bocs a sok kérdésért, valószínű lesz még
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
- állófütés motortérben, bal oldalon van
- Bluetooth kihangosító menüjét pont ott fogod találni, ha ott van, felső jobb oldalon ott a Menu gomb, menj bele. De gyanítom, hogy van, mert van benne sim tárcsa, mint az enyémben is.
- Kellenie pillanatnyi fogyasztás is, bal oldali index kar végén van egy gyűrű, azt kell tekerni, vagy végén van 1 gomb, azt benyomni, és tekerni.
- jobb oldalon, 2. üléssor ajtónál, B oszlopon van egy címke, hogy mi az alvázszám, felszereltség stb.
- fokozat jelzés akkor van, ha D-ből húzod magad felé, azaz manuálisba.[ Szerkesztve ]
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FireFox1996 #12594 üzenetére
Nézegetem a dolgokat, rosszul gondoltam valóban - csak egy szimpla váltó dekni leszedésre számítottam más márkák alapján, de arra nem, hogy a fél váltót ki kell előtte szerelni
-
válasz molnarpeter #12621 üzenetére
Az enyémben nem vállalta a Volverk a szűrő cserét, mert szét kellett volna szedni a váltót. Csak szimplán olaj csere volt. Amíg nincs gond, elég csak olaj csere
[ Szerkesztve ]
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FireFox1996 #12622 üzenetére
Olyat találtam még azért, hogy utólagos szűrőt tesznek fel. Bizonyára hasznos... Bizonyára több százezer km után már nem oszt, nem szoroz
-
válasz molnarpeter #12623 üzenetére
Én csak utólagos hűtésről hallottam, de utólagos szűrőről még nem.
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
hito
nagyúr
válasz FireFox1996 #12620 üzenetére
Köszi, megnézegetem őket!
molnarpeter: a napokban megcsinálom. Más kérdés, hogy mennyire fognak hülyének nézni a szomszédok
FB csoportban nem sietik el a beengedést. 2 napja küldtem a kérelmet
[ Szerkesztve ]
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
-
hito
nagyúr
válasz FireFox1996 #12620 üzenetére
Kb. minden stimmelt, köszi! Momentum (Ocean Race-nek hirdette az eladó) a felszereltség. BT kihangosítót nem találtam a menüben és nagyon szomorú vagyok, hogy nincs benne. Ez az autó telefon kb. semmire sem jó, bobijúing idejében még biztos hasznos és menő volt, de manapság csak a helyet foglalja. BT kihangosító 100x hasznosabb lenne.
Valaki87: köszi, én is megnéztem már, még vásárlás előtt.
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
Most kötöttem össze újra a telómat kocsival 8szoftver frissítés után): Phone >> Exit >> Menü >> Bluetooth >> ...
Ha ez nincs neked, akkor úgy tudod használni, bluetooth nélkül, hogy (pl. Telekomnál MultiSIM szolgáltatás) kérj a főkártyád mellé egy másodlagos kártyát (ugyanaz a telszám lesz mind2 sim-en), és akkor kocsiban akkor a 2-ik sim kártyát használod, nem kell bjalódni a bluetooth-val.Autó hirdetés: sokszor az eladó nincs tisztában a saját kocsijával, hogy mi a felszereltség. Az enyémben is pár extrával többet felsorolták a hirdetésben, csak valóságban kicsi kevesebb.
[ Szerkesztve ]
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
hito
nagyúr
válasz FireFox1996 #12629 üzenetére
Igen, erre én is gondoltam, de már így is van 1 multisimem, nem szeretnék még egyet, ha lehet egyáltalán.
Tényleg, az autóban lévő szoftvert lehet/kell frissíteni? GPS pl. van benne, gondolom jó elavult térképinfóval
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
-
hito
nagyúr
Köszi és köszi!
A 18-as már valószínűleg elavult, fölösleges is lenne frissíteni.
Ez a BT modul érdekes lehetne, de közben egy még inkább kézenfekvő dolog jutott eszembe. Jack-jack kábellel auxra kötve a telefont, csodálatosan működik a hangszórókon
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
-
hito
nagyúr
válasz FireFox1996 #12634 üzenetére
Nekem tökéletesen működött. A hangszórókon hallottam a másik felet, engem meg a másik fél hallott. Tartottam tőle, hogy ilyenkor a mikrofont elveszi a telefontól és headsetként értelmezve próbálja a kábelen nem lévő mikrofonra küldeni a hangot, de nem így lett. Én is hallom az autó hangszóróján a másik felet és engem is hallanak. Problem solved
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
-
FeRRaR1
őstag
Engem inkább elriasztott volna a motorgenerál, tudva mekkora mekkmesterek vannak némelyik garázsban. Márkaszervizben is.
Igazolták számlával? (gondolom nem)
Aki ennyit költött rá miért adja el utána? Leggyakrabban amivel találkoztam a családi kör 30 diesel Volvójánál az elmúlt 10+ évben az kezdődő turbóhiba volt. 2 alkalommal. Meg kéne mozgatni a tengelyét hogy mennyire lötyög, az elég sokat elárul.
Sebességet nem mutatja csak manuális módban. De nem éreztem soha ezt hogy látni akarnám, tegye a dolgát észrevétlenül az a legjobb. Viszont lehetne egy sport mód ahol kiírja azt adom, mert képes rá manuálban akkor gondolom szoftver kérdése és lehetne. Viszont csak akkor érdekelne ha sportmódban lenne gyorsabb váltásokkal, csak a számok miatt nem.
[ Szerkesztve ]
-
hito
nagyúr
válasz FeRRaR1 #12637 üzenetére
Ja, nem közvetlenül a generál után adta el. 120e km-rel ezelőtt volt a generál. Csak mondta, hogy annak idején, amikor megvette, pont belenyúlt, mert gond volt a motorral és fel kellett újíttatni. De jövő héten (sok)minden kiderül, mert viszem a Volverk-be.
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
-
hito
nagyúr
válasz FireFox1996 #12639 üzenetére
Nála nem 12 év volt, hanem 4. 2017-ben jött be az országba és azóta nála volt.
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
hito
nagyúr
Az viszont egy nagyon érdekes kérdés, hogy miért utasították el a jelentkezésemet a fb Volvo XC90 csoportban. Vajon miért vagyok nemkívánatos személy? Indoklás természetesen nem érkezett, csak újra aktív a csatlakozás a csoporthoz gomb. Eddig azt írta, hogy kérelem törlése, tehát folyamatban volt a kérésem.
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
-
hito
nagyúr
válasz FireFox1996 #12642 üzenetére
Dehogy nem Na akkor nekifutok még1x.
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
Peti78
őstag
Felesleges, iszonyatosan sok idióta van arrafelé.
Más: kicsit el vagyok kenődve... azt gondoltam,az USA-ban nem lesz ilyen nehéz jó állapotú V8 S80 át találni. Igaz, csak Floridában szűrtem eddig a keresést, de egyrészt kevés van, másrészt a képeken is látszik hogy le vannak fingva. Egyet néztem meg személyesen, majdnem beleokádtam. Bezzeg 3.2 és t6 annyi van mint a szemét.Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
válasz Peti78 #12644 üzenetére
Idióta mindenhol van, itt is. Kérdés, hogy hol kapsz több és gyors segítséget. Szerintem ott.
És az a csoport, ahol nagyjából legtöbben oly kocsijuk volt/van, könnyebb is ott kapni megfelelő választ. A szakmai tudás kell a legtöbb esetben, az emberi stílus legkevésbé.[ Szerkesztve ]
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
hito
nagyúr
Késő, már bent vagyok
Peti78: itt már hozzászoktam az idiótákhoz Egyébként meg mindenkinek lehet rossz napja, velem is előfordul. Aki üzemszerűen 24/7 idióta, azt meg kerülni kell, ennyi az egész. Mondjuk most könnyen mondom, aztán amikor ott vagyok én is kiakadok ám rajtuk
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
haxxika
senior tag
Úgy néz ki haldoklik az akksim, pedig a telet tök jól kibírta. Napi első indítás (tök mind1 h 1 vagy 2 nap telik el) nehezebben indul az ótó, melegen már patent minden.
Márkát melyiket érdemes berakni? Jelenleg nevenincs borsod megyei akksi van a kocsiban és kb. 6-7 évet ment el vele az autó. Méret, indítóáram, stb már megtaláltam, inkább a kérdés, hogy márkában van-e különbség.
Exide, Varta, Bosch? Vagy támogassuk a magyar Jász-Plasztik akksikat?
Köszi!OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
nesa
veterán
válasz haxxika #12648 üzenetére
Úgy játssz az aksival hogy drága lehet a vége, a volvo allergiás a gyenge aksira, kiveri a légzsák modult meg néhány komfort elektronikát... és simán 6 számjegyű lesz javítás, közel sem biztos hogy hármasnál kisebb lesz a kezdőszám, úgy ajánlott a csere ha megméreted és azt mondják még egy évet elmegy akkor kell kidobni és venni másikat.
Persze nem törvényszerű, de nagy számban járnak így .
Nekem varta silver van, meg varta blue, a bosch nekem gyanús hogy varta gyártja, magyarból a periont venném, az is varta. vagy háromszoros áron volvo aksit, de gyanús mert a varta oldalán írják hogy az egyik fő partner a volvo.
Végül is volvosnak megéri 3x áron is, hát még ha........... is.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Fogyjunk le!
- Microsoft Excel topic
- Ukrajnai háború
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Politika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs