- Netfone
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Magisk
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
Hirdetés
-
Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
it A befektetők a cég kérésére minden fontos és jelentősnek tűnő javaslatot elutasítottak. Jöhet azonban a havi díjas, AI-alapú Alexa.
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
Új hozzászólás Aktív témák
-
inf3rno
nagyúr
Nem is tudom, nem igazán ide illik, de valahogy mégis. Bementem 23-án a helyi Sparba 8 körül, 8-kor zárnak, de gondoltam még pont beleférek. Békésen elkezdtem kiszedni zacskóba a pisztáciát, amiért mentem, aztán megjelent valami takarító srác azt mondta hagyjam az egészet, és kövessem, aztán kizárt a boltból. Állítólag zárás után mentem, és ő elfelejtette bezárni az ajtót, bár elnézést nem kért vagy magyarázatot sem próbált adni elsőre, mintha én lennék a seggfej. Azért sokmindennel találkoztam már boltokban, de ilyennel még nem, ez nekem is extrém. Ezúton szeretnék gratulálni a Sparnak a dolgozói megválasztásához és kommunikációs készségeik fejlesztéséhez!
Buliban hasznos! =]
-
válasz inf3rno #3851 üzenetére
Hát ha szigorúan nézzük a boltban dolgozók szemszögéből, akkor te voltál az, aki potenciálisan meg tudtad volna nyújtani a munkaidejüket (talán még 8 után is le kellett volna neked húzgálnia a cuccokat). Jó, persze, te "csak egy" vagy, és "csak egy valami" kellett, de ha berohan még 10-20 ember 19:59-kor, és szédelegnek ~10 percet, vesznek 5-10 cuccot...
Ha igaz, amit mond, hogy "azt hittem bezártam", akkor pedig kicsit "rémült/ideges" is lehetett, hogy elrontott valamit...TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
inf3rno
nagyúr
válasz janos666 #3852 üzenetére
Az én szemszögemből ők voltak a balfaszok, hogy nem zárták be az ajtót, és ezért simán azt hittem, hogy nyitva vannak. Minimum egy bocsánat kérés kellett volna szerintem, ehelyett még engem állított be seggfejnek kb. Valszeg azért volt rémült, mert ha jelentem a vezetésnek, hogy ezt tapasztaltam, akkor fegyelmit kap. Mindenesetre ez a herendi Spar lepra egy hely amúgy is. Mármint személyzetileg, árukészlet terén, stb. Nem is tudom, hogy volt e valaha olyan, hogy bementem, és normálisak voltak meg volt minden, amit venni akartam. Volt, hogy csak a fele cuccot tudtam megvenni, és alapvető dolgok, mint pl. citrom hiányoztak, a polcok mégis rogyásig voltak áruval. Volt, hogy rákérdeztem, és kihozták nekem 5 perc alatt a raktárból. Az eladók bunkók úgy általában vagy csak flegmák. Ilyen is van, hogy pakolom el a cuccot miután fizettem, aztán nem várja meg azt a tíz másodpercet, hanem simán behúzza a mögöttem lévőnek, hogy átmásszanak rajtam. Ha van olyan, hogy vásárlási élmény, akkor egy fos ez a hely. Az előző ABC is vicces volt, az becsődölt. Ott foci VB alatt évekkel ezelőtt bementem egy rekesz sörért. Dumáltak az eladók valami 8 fős csoportban, aztán néztek rám bután, hogy mit akarok. Ez a kb. be kell mutatkoznom, hogy én vagyok a vevő. Lehet már elszoktak ettől, hogy valaki náluk vásárol, passz. Mindenesetre nem értem, hogy miért nem lehet itt helyben valami igényesebb boltot összehozni, ahol tudnak eladni, amikor innen 15 kilométerre az Aldiban, Intersparban megoldják. Mondjuk a Tescoban ott is vannak taplók, a Lidlben meg rohadt zöldség állandóan. Nekem rejtély, hogy miért nem megoldható. Én is adtam el sok éve, és munkaidőben sosem bunkóztam a vevővel. Mondjuk amikor órákkal zárás után cseszegettek, hogy ez és az kéne, akkor viszont elhajtottam a halál faszára őket.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
veterán
válasz inf3rno #3856 üzenetére
A Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. valamennyi dolgozója nevében szeretnék elnézést és bocsánatot kérni!
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
inf3rno
nagyúr
-
inf3rno
nagyúr
Nyilván, de marad valamennyi a végére amikor kimondja a végösszeget. Plusz ugye a visszajárót és a tárcámat is el kell rakni miután fizettem.
Na mindegy, igazából csak az igénytelen és bunkó eladókat nem bírom. Én ha bármilyen munkát csinálok, akkor igyekszem a lehetőségekhez képest profi módon tenni, vagy nem teszem.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
válasz lafaty80 #3863 üzenetére
Lehet általánosítani, ha az embernek elég példája van hozzá. Ez a bolt például már itt van 10+ éve, volt időm tapasztalatot szerezni vele kapcsolatban, és az évek során inkább csak rosszabb lett, mint hogy fejlődött volna. Nyilván a vezetésén is múlik, mert ha túlhajtják az embereket, sok a stressz, kevés a fizetés és szarul érzik magukat, akkor a vevőkkel is bunkóbbak. Az Aldik általában hasonló méretűek, remekül mutatják, hogy milyen az ellenpélda, egy jól működő bolt. Ott mindig kedvesek az eladók mind a három Aldiban, ahova járni szoktam. Ezen kívül nyilván számít az is, hogy kit vesznek fel eladónak, valószínűleg őket komolyabban szűrik, vagy próbaidőben megválnak az olyanoktól, akik nem alkalmasak a feladatra. Tehát múlik a céges kultúrán, a konkrét vezetőn és a konkrét eladókon is. Nyilván a vevőn is. Mondjuk érdekes módon a NAV, ahol eddig a legprofibb embereket láttam. Azon elcsodálkoztam én is, amikor a fazon előadta, hogy törvénytelen, amit a NAV csinál, és az ügyintézőnek sikerült lenyugtatnia.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
lafaty80
őstag
válasz inf3rno #3864 üzenetére
Nézd, mindenki ember, lehet jó és rossz napja is . Meg tudom érteni mindkét oldalt, de ez az eset beírást sem érdemelt volna igazából, legyünk őszinték.
Estem én már 1 perccel zárás előtt boltba/gyógyszertárba is. Volt jó és rossz tapasztalatom is.Cuccaim: https://kit.co/lafaty
-
inf3rno
nagyúr
válasz lafaty80 #3865 üzenetére
Nekem abszurd, hogy bemegyek egy boltba vásárolni, beenged a fotocellás ajtó, aztán utána bármiféle magyarázat nélkül kidobnak, mintha valami törvénytelent követtem volna el, miközben nem én hibáztam, hanem az eladó. Leírom még egyszer, hogy itt ez az általános, már azon lepődtem meg a múltkor, hogy nem történt valami hasonló, és be tudtam vásárolni anélkül, hogy belém kötöttek volna valamiért. Úgy tudom néhány éven belül jönni fog egy Aldi, és ez a Spar lehúzza a rolót szerintem. Sokan utálják ugyanígy, és csak azért mennek oda, mert nem akarnak Veszprémbe vagy Ajkára utazni egy bevásárlás miatt, más bolt meg már régóta nincs a környéken. Valamit javult a helyzet mióta beindult a helyi termelői piac, de az csak heti egyszer van. Most, hogy így mondom, pont ma van, úgyhogy mindjárt indulok is oda Veszprém helyett. Ja végülis talán ez lett volna a lényeg, hogy a herendi Spar rossz bolt, aztán ennyivel letudva. A történet inkább csak egy példa az ezerből, ami nap, mint nap történik ott. A veszprémi Tescoban vannak még hasonló élményeim, de az jóval ritkább, ott elfogadom magyarázatnak, hogy az illetőnek rossz napja volt. Itt meg valami rendszer szintű hiba van.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
Hegyirabló
veterán
Nem akarok senkit védeni vagy bántani, de némileg azért igazat adok inf3rnonak. Ami a magyar kiskereskedelemben folyik, az néha tényleg kritikán aluli. A polcok konganak az ürességtől, de tényleg úgy, hogy közben meg a raktárban ott van a termék, csak nincs kedvük kihozni. A Spar ilyen szempontból nekem is a "kedvencem". Ezer történetet tudnék írni róluk, de most csak hármat fogok. Bementem egyszer Intersparba, tehát még csak nem is kis bolt, polcok üresek. Kérdem az eladót, mondja hogy hát ez van. Megkérdezem tőle, kellően udvariasan, hogy nekik nem az az érdekük, hogy minél több terméket eladjanak? Mire azt válaszolta, hogy ő akkor is megkapja a fizetését, ha egyetlen terméket sem ad el. Dicséretes mentalitás, nemigaz?
A második sztori, közép Spar, pont az a termék, ami nekem kellene, egy darab sincs a polcon. Megint csak kérdezem, a válasz az, hogy csak az van ami a polcon van, biztos, hogy nincs belőle több, ő ezzel nem tud mit csinálni. Kicsit szkeptikus voltam, a korábbi - és inf3no által említett - rossz tapasztalatok miatt, ezért felhívtam a vevőszolgálatot, ahová van közvetlen kontaktom. Mondja a vevőszolgálat, hogy hát igen, akciós termékből kötelező tartani megfelelő mennyiséget, de mindjárt odaszól a boltba, és visszahív. Így is lett, kiderült, hogy több kartonnyi van még abból, amit venni akartam. Megyek a sorra, eladók pakolják ki a dolgot. Mondja nekem az egyik, hogy "- Nem kellett volna ám betelefonálni a vevőszolgálatra, nyugodtan szólhatott volna bármelyik kollégának itt a boltban!". Ekkor kezdtem el gondolkodni magamban az anyukájáról.
Harmadik történet, az egy diszkont áruház. Én nagy kóla ivó vagyok, tudom, egészségtelen, az én bajom. Unom már a cipelését, ezért egyszerre szoktam nagyobb mennyiséget venni, akár másfél hektót is. Bemegyek a diszkontba, kólás raklap üres. Kérdem eladót, nincs kóla? Hát nincs, lehet, hogy nem is lesz, meg egyébként is utálom a munkámat (ezt már nem mondta, csak ez volt az arcán). Na, állt két öltönyös pasas az üzlettérben, és beszélgettek. Vagyok olyan vagány, odamentem. Kérdem, menedzsment? Mondja igen. Mondom nekik, hogy kellene jó sok kóla. Bement az egyik öltönyös a raktárba, három perc múlva ő maga húzta ki a raklap kólát. Ez utolsó történetnek mi a tanulsága? Valószínűleg azért ő a menedzser, mert nem a könnyebbik végén fogta meg soha a munkát.
Szóval nem lehet általánosítani, de ahogy a már említett fórumtárs írta, azért elég sok példa van. Most hármat írtam, de ezret tudnék!
Aquila non captat muscas.
-
AndrewBoyHUN
csendes tag
válasz ridibaro #3814 üzenetére
Továbbá érdemes a tulajdonosra itt-ott rákeresni. Nem gondolnám, hogy az ilyen jellegű biznisz a profilja. Természetesen vádolni senkit sem szeretnék. Egy korábbi történet jutott eszembe, mindentől függetlenül, arra amit írtál, még a '90-s években lopott, talált, halott személyijével alapítottak cégeket és mikor áfát, adót stb. kellett volna befizetni, akkor eltűnt a brigád... nagyobb tételben egész gyorsan lehetett gazdagodni 3 hónap alatt. Talált személyivel bankszámlát is lehet nyitni probléma nélkül, csak hasonlítani kell, casht pedig nem probléma felvenni 2 nap alatt ATMből mielőtt még beütne a szar. Több weboldaluk is volt, édességes, pc-s, azóta ezek már megszűntek...
-
Fucsi666
csendes tag
Sziasztok!
Érdeklődöm hogy a Premium XL webáruház megbízható e? Utánvéttel nem lehet tőlük rendelni, csak előre fizetéssel. Rendelt már valaki tőlük?
Köszönöm! -
Drew
újonc
Inter Trade Mix Group kft.
Három weboldalt üzemeltetnek:
tuzifanagyker.hu
hardwaretrader.hu
csokoladedesszert.huMindhárom akkora átverés ahogy az létezik. Elutalod a pénzt, hitegetnek egy darabig emailben, majd a telefont is kikapcsolják és futhatsz a rendőrségre feljelentést tenni.
Lassan 20-an jártunk így, mennek a feljelentések. Kerüljétek el. -
koby11h
aktív tag
"C3PO egyetlen igazi hibája, hogy választékosan fejezte ki magát a sok bugris között..."
-
_NCT
őstag
Ide is berakom, álljon több helyen….
Nos 4 telefon, 3 e-mail (amire azóta sem válaszoltak), chat után 31. napon visszakaptam a pénzem..Soha többet telekom. Jah, és honnan a francból kellene tudnia a webshopba tévedőknek, hogy nem örülnek annak, aki nem előfizető….Kb mindig le akartak azzal rázni, hogy nem tudnak segíteni ha nem vagyok előfizető….
Körülményes, nehézkes ügyintézés, senkinek nem ajánlom. Nagyon régóta rendelek már online, de ez egy igazi tré cég.
[ Szerkesztve ]
-
Exelsior24
aktív tag
Telekom webshoppal nekem is volt már hasonló negatív tapasztalatom, egyértelműen megállapíthatóan használt (tele ujjlenyomattal, gyári védőfóliák sehol), felbontott, majd elég hanyagul visszacsomagolt terméket teljesen újként hirdetve árultak, viszont én Telekomos üzletben személyes átvétellel kértem.
Csak annyit az egészről, hogy amikor megérkeztem, számot húztam, majd végre rákerültem egy ügyintéző hölgyhöz, és elmondtam neki miért is jöttem, már akkor is furán viselkedett, először próbált azzal lerázni, hogy őnáluk biztosan nincs a csomagom és nem is tudnak semmiről. Aztán többször is hátrament a raktárba, és az egyik kollégájához is odament akivel valamit tanakodtak és sugdolóztak, hogy még véletlenül se halljak belőle semmit. Ekkor már kb 10-15 perce tanácstalanul ott szobroztam az asztalánál egyedül hagyva, már számomra is kellemetlen volt az egész, és már legszívesebben mentem volna a fenébe. Aztán egy újabb hátsó ajtón eltűnés után megjelent a hölgy az adott termékkel, és annak nem túl jó állapotú össze celluxozott dobozával. Végül ugyan elhoztam a terméket mert nagyon jó akcióban volt még így is, de kellemetlen volt az egész szituáció.[ Szerkesztve ]
Steam / PlayStation: Exelsior24 / Nintendo Switch Friend Code: SW-3907-8356-3882
-
_NCT
őstag
válasz Exelsior24 #3882 üzenetére
Katasztrófa, mintha csak egy sufni gsm lenne valahol bükkfaakasztón….
-
Gyöször
senior tag
Edigital - emag.
Blekkfrájdélyban rendeltem egy upst, de elálltam a vásárlástól. 2022 dec6án felvette a futár azóta nincs semmi (jan29et írunk). Hetente egy telefon, széttárt kezek mert ez edigitalos rendelés volt, sajnos azzal nem tudnak mit csinálni, mert már mindenkit kirugtak onnan, a kedves ügyintéző akivel beszélek meg emagos így ő nem tudja, de biztat várjak türelemmel. Kapok ilyenkor emailt, hogy adjam meg hová küldjék a pénzt. Emailre válaszolok a bankszámlaszámommal, utána semmi, ha megint válaszolok akkor csend van. Utána megint telefonálok a következő héten. Akkor megint beírnak egy táblázatba, ami az elintézendő edigitalos ügylista. Ilyenkor szoktam mondani, hogy bszki abba már most írsz be 8adjára. Őszinte válasz: JÉ TÉNYLEG! Ez így megy dec közepe óta..
Kerestem már az összes emailcímemen, és tegnap jutott eszembe, hogy megnézzem az smsek között. Mit? A csomagszámot. Meglett! Csak smst írtak.
[idióták]Bizakodó vagyok...
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Exelsior24
aktív tag
válasz Gyöször #3884 üzenetére
Ott a státuszoknál azt írja, hogy január 24.-én elindult vele a futár és, hogy kézbesítette aznap. Most akkor ebből mi az igazság, vagy mit kavarnak? Mikor álltál el a vásárlástól? Elég fura ez az egész.
Steam / PlayStation: Exelsior24 / Nintendo Switch Friend Code: SW-3907-8356-3882
-
Gyöször
senior tag
válasz Exelsior24 #3885 üzenetére
Igen jól látod jan 24én adta át a futár nekik a visszaküldött csomagom. Amit December (!) 6án vett fel tőlem a futár. A lista alja. Szerintem ezek a gyökerek nem vették át a csomagot, és a 6-8 adik panaszkönyv meg fenyegetőzés után keresték meg, hogy hol van. Addig vigyázott rá a sameday csapat. Letörölte róla a port, esti mesét olvasott neki stb.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Exelsior24
aktív tag
válasz Gyöször #3886 üzenetére
Aha így már értem, hogy ez a visszaút akar lenni. Az írásodból úgy értettem elsőre, hogy hiába mondtad vissza a rendelést már a Sameday-nél volt a csomag és mégiscsak kiszállították valahova.
Amúgy igen valóban úgy tűnik mintha nem akarták volna visszavenni a Sameday futárcégtől, aztán pedig egyszercsak visszavette tőlük valaki, de azóta se foglalkozik vele senki se. Valaki visszavételezte, és lerakták valahova, ahhoz meg gondolom, hogy visszautalják a pénzt lehet egy adott személynek meg kellene keresnie a csomagot és lecsekkolnia, hogy valóban visszaküldted és rendben van, de valahol itt megszakad a folyamat, így a pénzedet sem utalják azóta sem..Steam / PlayStation: Exelsior24 / Nintendo Switch Friend Code: SW-3907-8356-3882
-
#24845312
törölt tag
-
Gyöször
senior tag
válasz #24845312 #3888 üzenetére
Jó, hát sok dolguk lehetett, az idő repül de úgy, hogy észre se vették, a munkafelvételes füzetet meg mégse kezdhetik hátulról olvasni se neked, se nekem :-)
Gls is megcsinálta, idióta motorosboltos nem írta rá a csomagra se az emailem se a telefonszámom, a futár kijött napokkal előtte mint vártam, asszony itthon volt, visszanéztük a kamerából:
- csomagot kivette a kocsiból
- elolvasta a feliratot a boltajtón, hogy ma az üzlet zárva, anyum vittem dokihoz aznap
- meghátrált beb.ta a kocsiba a csomagot
- indított, elment.Nem közelítette meg a házat 2 méternél jobban pedig nem leprás az ablak, hogy megkoppintja hátha valaki kinyitja.
Ez volt délben, majd aznap du 4 órakor fuvarlevél szerint megpróbált ismét kézbesíteni: úgy, hogy elment 50el a ház előtt, meg se lassított. Addig tekertem a kamerát megkerestem csakazértis :-)))
1 hetembe tellett mire ismerős gls futár közbenjárásával kilogisztikáztuk a logisztikai központból.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz #24845312 #3888 üzenetére
Megy tovább a buli, már 3x hívtam az emagot mióta beért a csomag. harmadjára az ügyintéző mondta, már van valami a számlázással pár nap múlva jön a pénzem. Nem jött. Most szerdán azaz február 8án jött egy email, hogy könyvelésük szerint lógnak nekem, adjam meg a bankszámlaszamom.
(Azt a szlaszámot amit a visszaküldéskor is megadtam, meg azóta vagy 6x)
Pénzt még most sem jött.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
abdulka1
őstag
válasz inf3rno #3892 üzenetére
Nálunk a nagyon fejlődő narancsos járási központban, a Coop ABC konkurenciája, a Coop Szuper, és csak egy zebra választja el őket. Már kisebb tételeknél is elgondolkodom, hogy elkocsikázzak a 15Km-re levő, nem narancsos városba, ahol másik 6 élelmiszer üzletlánc boltjai is jelen vannak. Konkrétan, 16 tekercs wc papír, már annyival drágább itthon, hogy a különbözetből kijön a benzinköltség, amit azon felül vásárolok, azon már spóroltam. Gyalázat, hogy ezek milyen pofátlanul áraznak, de hát ahol a jó keresztény polgármester érdekelt a boltokban, ott mire számíthatunk.
Nem az számít, hogy veszítesz vagy győzöl, az számít hogy ÉN veszítek-e vagy győzök.
-
inf3rno
nagyúr
válasz abdulka1 #3893 üzenetére
Én nem gondolkodom rajta egy pillanatig sem. Százszor inkább bemegyek a városba valamelyik Aldiba vagy Tescoba, mint hogy itt vásároljak. Talán 1500 Ft a különbözet, max 10k havonta, és nyugodtan tudok vásárolni. Akinek nincs kocsija, azt őszintén sajnálom.
Buliban hasznos! =]
-
Matska
senior tag
Üdv mindenkinek.
A patriotahop.me -ről van valami tapasztalat? Gyanús a csak kártyás fizetés, semmi elérhetőség, stb.
A merrell-webshop.com irányított oda.[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/146088520@N03/
-
nyulzsiraf5
csendes tag
Nemrégiben rendeltem a Be-Va Chip nevű boltból, hiba volt.
Az oldalukon az szerepelt hogy a termék 1 munkanapon belül elérhető.
Több hetet vártam rá, végül nem kaptam meg. Arra hivatkoztak hogy az egyik beszállítójukat zsarolóvírus támadta meg ezért késik a rendelés.
Nehezen hiszem el ezt a mesét, de hagyjuk.
Lényeg, hogy a terméknél folyamatosan a mai napig az van kiírva az oldalukon, hogy 1 munkanapon belül elérhető. Tehát azt sosem módosították, szóval még sokan úgy jártak vagy fognak úgy járni mint én.
Pénzemet alig akarták visszautalni, végül négy hét után kaptam csak vissza.Kicsit utánajártam a boltnak, sajnos csak az eset után. Rákérdeztem ismerősöknél, kollégáknál ránéztem az értékelésekre árukeresőn.
Kiderült, bevált szokás náluk hogy mindenhez azt írják 1 munkanapon belül elérhető, de csak hetek alatt szállítják le a rendelést.
Ha valaki rákérdez akkor jön a zsarolóvírusos mese.
A pénzt pedig alig akarják visszautalni.Még jobb, hallottam néhány jótállásos panaszt. Ahol hibás termék esetén mindig azzal a kifogással nem cserélik ki a terméket vagy térítik vissza az árát, hogy a vásárló ejtette le ebből keletkezett a hiba. Mindezt úgy, hogy ők a lehető legszarabb csomagolásban küldik ki a rendeléseket.
Ne rendeljetek tőlük, nagyon átbaszásnak tűnik az egész bolt.
Jó lenne ha fogyasztóvédelem ránézne az ilyen kisebb boltokra is és nem állna meg a nagyobb emag és társainál.
Tehetném rájuk vernék egy nagyobb bírságot mert pofátlanság ami művelnek. -
Gyöször
senior tag
válasz nyulzsiraf5 #3899 üzenetére
Én az autodoc nevű nagysikerű autóalkatrésszel jártam így. Igen olcsón kínáltak hátsó fékdobot a kocsihoz így beleugrottam, előre kellett küldeni a pénzt. Más lehetőség nincs.
Irtózom ettől, de legyen, minden nap más százalék akció volt az appban 10-30% közt változott, attól függően hogyan ébredtek fel.
Egyszer valami 50 vagy 60%ot dobott a fejembe reggel így megrendeltem, kifizettem vártam.
Majd jött az email, hogy sajnos az a tétel nem kapható, de ne aggódjak mert ők találtak nekem egy sokkal jobbat és csak 2x annyi az ára amennyiért én rendeltem.
Legtöbbször angol szöveget küldtek, mikor nem válaszoltam rá, akkor lefordították google magyarra.
Kérték a kocsi alvázszámát, hogy ha az ajánlott nem kell hadd keressenek ők nekem jobb alkatrészt. Majd leírták, hogy egy köcsög vagyok (ebben egyébként nem tévedtek ) de nem küldik mégsem vissza a pénzem, mert a jól karbantartott autóhoz mindig szükségem van olajra szűrőkre, és majd vegyek náluk azt.
Én mindig annyit válaszoltam nekik, hogy azonnal küldjék vissza a pénzem az utolsó fillérig, és felejtsük el egymást örökre.Olyan 2 hónap múlva valami dörgedelmes levél keretében visszautalták a pénzt, azt írták, hogy a hozzáállásom miatt nem jött létre az üzlet és hogy törlik a fiókom is. Persze nem törölték, azt nekem kellett.
A lényeg, hogy az akció alatt mindvégig fent volt az oldalukon a rendelt alatrészem, hol drágábban, hol ugyan annyiért elérhető zöld pipával, bárki belefuthatott ugyan ebbe. Ezt többször megemlítettem nekik a küldjék vissza a pénzem szöveg mögött, de erre sosem reagáltak.
Speciel a bevából rendeltem már 3x, 2016 8eFt, 2019 47eFt, 2022 85eFt értékben, de akkor nem volt baj, majd odafigyelek erre. Viszont én mindig utánvételezek, főleg az autodocos kaland, meg valami román motorgumiáruházas kaland után. A gumissal nem volt baj, ingyen lett volna a posta ha előre utalok, utánvéttel valami 5ezer. Szívtam a fogam, de negrendeltem úgy, nem küldtek semmit fél évig, nem válaszoltak rendeléssel kapcsolatos weboldalon feltett kérdésre.
Egyszer úgy tettem fel a kérdést, hogy nem írtam be a rendelési számot a rublikába, fél óra múlva hívott a nő sok elnézés közepette és postaköltség nélkül kiküldte amit rendeltem, meg amit telefonban kértem plusszba. Nemtom melyik webshop volt, majd utána nézek.Emag megküldte a pénzem a héten a december 5én visszaküldött cuccról. Majdnem kiraktam a falra bekeretezve a banki bizonylatot úgy örültem
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- GIGA AKCIÓ!! Gyönyörű, szinte ÚJ Surface Pro 9 brutál konfigban: i7-1255U 16GB RAM 1000GB SSD
- Microsoft Xbox One X 1TB Játékkonzol
- Intel PC , i5 7600K , 1660 Super , 16GB DDR4 , 250GB SSD , 500GB HDD
- 1 TB 2230 M.2 PCI-E NVME SSD BAZÁR - Samsung, SK Hynix, Kioxia, WD - STEAM DECK
- Dell Precision 3560 15.6" FHD IPS i5-1135G7 T500 16GB 512GB NVMe gar
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs